Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

26.9.2010

kyssäreitä videolle

Mun tekee hirvee mieli tehdä kysymyspostaus mutta en jaksa aina tavallisella tylsällä tavalla, joten tein tällä kertaa niin että vaan ne saa kysyy jotka on mun Facebook yhteisössä.
Musta on tosi hauska nähdä ketä te ootte jotka luette mun blogia ja ketkä kysyy mitä :)

Sinne saa rustata kysymyksiä maanantaihin saakka klo: 18.00 ja sitten vastauksen kerron teille videopostauksessa. Joten jos kysymykset liittyy just johonkin meikkiin, vaatteeseen, eläimeen niin mun on kivempi sitten näyttää kun vaan kirjottaa.
Ja te ootte niin ihanasti pyydelly videopostauksia, joten aattelin tehdä tollasen pidemmän version.

Te jotka ootte siis Uinon jäseniä niin laittakaan kyssäreitä!!! :D
Oon niin innostunu tästä!

Tunnisteet:

10 kommenttia:

  • 9/26/2010 8:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    novooi, en oo facebookis. :( oon varmaan ainoa ihminen maanpäällä joka ei oo rekisteröityny naamakirjaan. :D

    Mutta jos haluat ilahduttaa mua, haluaisin kuulla vähän siitä parturi-kampaaja koulusta, että onko sinne vaikee päästä ja kuin kauon kestää yms. :)

     
  • 9/26/2010 8:34 ip. , Blogger Maarit kirjoitti...

    Kommailin kyssiä sinne facebookkiin=)

     
  • 9/26/2010 8:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    anonyymi et ole ainoa sillä minäkään en ole facebookissa :D luulin itsekin että olen ainoa. Kiva löytää sielunkumppani :)

     
  • 9/26/2010 9:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    haluaisin tietää että kauan sulla pysyy ne pidennykset päässä? siis kuinka pitkän ajan päästä teet uuen letin ja ompelet siihen? mulla itellä on sinettipidennykset ja ne ei pysy sitten yyhtään päässsä, niin oon suunnitellu että tilais teippipidennykset tai ne jotka ommellaan siihen lettiin:) toivottavasti vastaat tähän, vaikken facebookkiin tätä kirjoittanut:)

     
  • 9/26/2010 10:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Miten sun tissin näyttää facebookis niin isolta ? Profiilikuvas meinaa :p

     
  • 9/26/2010 10:36 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: ei se mitään :D kerron jos muistan

    maarit: kiitos :)

    a: haha :D

    a*: leteille ommellaan :) pari kolme kk pysyy

     
  • 9/26/2010 10:39 ip. , Anonymous veeeeeh kirjoitti...

    eksä vois tehä samanlaisen käytännön, ku mungolifen anna että keräisit kysymyksiä vanhoista postauksista ja vastaisit niihin aina vaikka just sunnuntaina?:-D

     
  • 9/27/2010 8:40 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun tekee hirvee mieli tehdä kysymyspostaus mutta en jaksa aina tavallisella tylsällä tavalla, joten tein tällä kertaa niin että vaan ne saa kysyy jotka on mun Facebook yhteisössä.

    öö eihä tos oo mtn muut erikoista ku lukijoiden kalastelu et kaikki nyt liittymään fb-ryhmää :---D

     
  • 9/27/2010 5:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun tekee hirvee mieli tehdä kysymyspostaus mutta en jaksa aina tavallisella tylsällä tavalla, joten tein tällä kertaa niin että vaan ne saa kysyy jotka on mun Facebook yhteisössä.

    öö eihä tos oo mtn muut erikoista ku lukijoiden kalastelu et kaikki nyt liittymään fb-ryhmää :---D

    ^^
    no mitenni aino vastaa kysymykset videolle? daa :D

     
  • 9/28/2010 4:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana idea :-----) mikä on sun facebook yhteisö, niin liityn ?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu