Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

28.12.2010

Ihanimmat lukijat

Mä en pysty käsittää miten ihania lukijoita mulla siellä on. Mä oon jo pari kertaa tänään ehtinyt herkistellä teidän takia. Musta on varsinkin niin ihanaa kun FB:n kautta tulee pyyntöjä että laittaisin/värjäisin teidän hiukset ja kaikkea muuta :D Musta on hauskaa kun lähetätte siellä mulle viestejä kun voi henkilokohtaisesti teidän kanssa puhua mukavia. Vaikka teistä monet on luullu, niin ei se häiritse yhtään:) 

En siis kaveripyyntöihin vastaan, mutta viestejä saa lähettää piristämään päiviä!
Sitten mä sain sika ihanan sähköpostin Samilta, joka oli photoshopilla tän muokannut.
Ihan sika hieno ja mulle tuli oikeesti kyynel silmään kun näin, että joku oli mun takia nähnyt vaivaa :)
Thanks to Sam for the lovely picture <3

Kivaa kyn lähettelette välillä sähköpostia, luen oikeesti välillä muutakin kun tiedotteita nettikaupoilta. Kaikkea hyvää mun ihanille ja parheille lukijoille!! <3 XoXo

25 kommenttia:

  • 12/28/2010 10:59 ip. , Blogger Jennifer kirjoitti...

    Törkeen makee kuva! ♥♥

     
  • 12/28/2010 10:59 ip. , Blogger Jonna kirjoitti...

    MMäkin oon välil miettiny voisitko värjätä mun hiukset :D<3

     
  • 12/28/2010 11:04 ip. , Blogger Noora kirjoitti...

    ihan sairaaaan hienosti muokattu !

     
  • 12/28/2010 11:06 ip. , Blogger Saga kirjoitti...

    No ihanimmalta bloggaajalta löytyy ihanimmat lukijat ! =) daa.

    ps tiedätkö yhtään mis myytäis koristelukynsilakkoja :D Aika random kysymys mut mitä oon nyt sun postauksii jonki aikaa sit lukenu, ni ostelet jonki verra kynsilakkoi :D niiiiiin ajattelin jos sä tietäsit (:

     
  • 12/28/2010 11:10 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    anttilassa on sellanen paketti :) en oo mistään muualta löytäny kyllä

     
  • 12/28/2010 11:12 ip. , Blogger Saga kirjoitti...

    Okei kiitoos (:

     
  • 12/28/2010 11:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voisitko sä sit tehä jotain hiusjuttuja sun lukijoille:)

     
  • 12/29/2010 1:36 ap. , Blogger Silja kirjoitti...

    Pakko tulla kommentoimaa et tää blogi on ihana ja noi sun videopostaukset on iha parhautta :)oon kans helpassa opiskelemas parturikampaajaks ja aina kateellisena kattelen sun hienoja vaatteita (apua, toivottavasti et luule et oon joku stalkkeri) ja iha superihania korkkareita :)

     
  • 12/29/2010 1:38 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Vau mahtava kuva!
    Mut nyt mulla olis semmonen ongelma, etten tosiaankaan tiedä millanen hiusmalli (ja väri) sopis mulle ja mun kasvoille ja pyydän sulta apua kun sen verran pätevältä hiusmuotoilijaopiskelijalta vaikutat :) kuvaa tulis tässä: http://picasaweb.google.com/kangasluoma.hanna/QvFXTH#5555881294673293298
    eli nää on tällä hetkellä mallittomat ja tommoset vaaleet ihanalla juurikasvulla...

     
  • 12/29/2010 8:22 ap. , Blogger Tea Sofia kirjoitti...

    Mä haluaisin sun sähköpostin (jolla tää tili siis toimii) koska mulla on blogi vaan kutsutuille lukijoille, ja haluisin, että sä voisit lukea sitä... :)

     
  • 12/29/2010 9:26 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot maailman kaunein! :|

     
  • 12/29/2010 10:45 ap. , Blogger karoliina kirjoitti...

    öööää. kertokaa miten voi ladata photoshopin ilmatteeks ! :---(

     
  • 12/29/2010 10:55 ap. , Blogger Unknown kirjoitti...

    olet kyllä kaikki kehut ansainnut! Olet niin ihana bloggaaja <3

    Hienon kuvan Sam on muokannut, juu! :)

     
  • 12/29/2010 11:29 ap. , Blogger Anniina kirjoitti...

    sairaan hieno kuva! :o
    miten ja millä sä muuten teet sun bannerit? :) neki on aina nii onnistuneita!

     
  • 12/29/2010 11:50 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei mä puhun nyt suoraan ja toivon et kommentoit jotain. Eli mun mielestä sä oot tosi kaunis yks kauneimmista ihmisistä mitä oon nähny :O ja oot tosi kiva ku toteutat toiveita ja mutenkin sun blogis on mun blogilistalla number one! haluan samanlaiset hiukset ku sulla :D jos ei haittaa et minkä sävyset ne on? mul on vähän tummaan vivahtavat et meneekö mun hiukset huonoon kuntoon ??? mut sä oot iha sika hyvä bloggaaja ! jatka samaan malliin ja onnea tulevaisuuteen!!!! ps.mitä oon kattonu nii sä ja samppa ootte kuin luotuja toisillenne :)

     
  • 12/29/2010 4:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi kuvahan on niinku jostain levyn kannesta! :D

     
  • 12/29/2010 4:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    vau,oot niin kaunis:) ihana blogi!<3

     
  • 12/29/2010 5:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    SINUN BLOGI ON VAAN PARAS
    :)♥

     
  • 12/29/2010 6:25 ip. , Blogger Nea kirjoitti...

    osaisitko neuvoo missä joku vois tehä niitä lettipidennyksiä, ja paljon se suurinpiirtein maksaa?:) OLEN EPÄTOIVOINEN mulla on jo hiusnauha kotona mut kukaan tuttu kampaaja ei osaa tehä niitä:((

     
  • 12/29/2010 6:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ooot ihana♥ :-) hyvää uuden vuoden odotusta!!

     
  • 12/29/2010 6:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    osi ihana toi kuva <3 (olis kiva jos joskus laittaisit mun hiukset johonkin hieoon juhlatilaisuuteen :)) voisitko joskus tehdä videoita meikkaamisestaniiku näyttäisit erillaisia meikki tapoka ja jos saisit vielä jonkun ihmisen siihen niin sinun ei tarvitsisi koitta itsellesi ehdä :). HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!♥

     
  • 12/29/2010 8:10 ip. , Blogger Johanna kirjoitti...

    sulla on munkin mielestä ykkösblogi, jatka samaa rataa:)

     
  • 12/29/2010 8:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Vau tosi upee kuva! Laita ihmeessä banneriksi.

     
  • 12/30/2010 11:25 ip. , Blogger Jenni kirjoitti...

    ihan superupee toi kuva! :) ja kyllä sä kaikki ne kehut ja mukavat viestit oot ansainnu! (=

     
  • 12/31/2010 6:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miten oot lisänny tähän blogiis ton bloglovinin ja ton kellon :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu