Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

29.3.2012

Tsillailua vaan

Aika rennosti ollaan täällä nyt vaan oltu. Mulla on niin kipee olo ettei jaksa hirveesti tehä mitää, vaikka meijän siis piti uloskin lähtee :( .. Tehtiin postauksia ja Erika koulujuttuja, niin mä hoidin (tapoin) mun huone kasveja ja laitoin ikkunan eteen kun aurinko alkoi paistaa.



 Pepsi maxia! 
Munn tyyny ^^





 Eilen saatiin kassit mukaan ja saatiin vielä ottaa lisää tuotteita sinne, otin siis tupla shampoot ja hoitoaineet! Nää on niin ihanan tuokusisia etten kestä..

Kohta voisi olla leipäjuuston ja jonkun ohjelman paikka :) Moimooii<3

7 kommenttia:

  • 3/29/2012 8:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tehkää videoita yhessä!:) tai jos oot kipee niin sit pelkkä erika!:)

     
  • 3/29/2012 8:52 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tehkää pliis joku video erikan kans ku mul o nii tylsää ku oon viel kipeeki : (

     
  • 3/29/2012 9:02 ip. , Blogger henna kirjoitti...

    tutun näkönen lääkepurkki! :S

     
  • 3/29/2012 9:14 ip. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Pidin eka kartellin tuoleja rumina muovinpalasina mut nyt oon pitemmän aikaa kiinnittäny huomioo niihin sun postauksissa ja nyt haluun sellaset :D

     
  • 3/29/2012 9:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei käytätkö ihan tavallisia shampooita ja hoitoaineita niinku noita aussieta? kun sulla on kuitenki teippipidennykset. oon ymmärtäny että niitten kanssa pitäisi käyttää vaan pidennyksille tarkotettuja shampooita? oon ite ajatellu hankkii teipit mutta sitte jos joutuuu käyttää vaan pidennyksille tarkotettuja hiustenhoitotuotteita ni tulee pidemmän päälle liian kalliiks..

     
  • 3/29/2012 10:03 ip. , Blogger Nunu kirjoitti...

    Nohh nyt mun alkoi tehdä mieli Pepsi Maxia. Ihan hirvee himo tuli ;D Söpöt mukit muuten ^^

     
  • 3/29/2012 10:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei ootko tykänny noista volume-shampoista ja hoitsikoista? Oon niitä miettiny mutta olis kiva tietää onko niistä mihinkää :). Eli tuuheuttaako/antaako volyymiä vai miten on toiminu? :)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu