Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

14.2.2010

Laskiaispullia ja pizzaa

Monet varmaan tietävätkin että mun viikonloput menevät hyvinkin paljon rentoutuen Sampan luona sisällä. Peaille, kokaten, katsoen leffoja, sarjoja ja sellaista.
Siksi mulla ei monestikkaan viikonoppuna tuu mitään tärkeää, sillä voin sanoa että jos ottaisin siitä kuvia niin ottaisin vaan ruuasta ja... niin. :D
Mutta tästä kuvia vielä torstailta, kun Erika oli yötä. Tein jo postauksen ennen näitä kuvia joten nämä olivat vielä jääneet kameraan.

Fazerin laskiaispullat<3
Mun oli pakko laittaa tää kuva että näkisitte kuinka fiiliksissä mä olin tosta :D Ja ihan teidän vuoksenne en laittanut seuraavaa kuvaa, ette olisi saaneet sitä pois mielestä ja oisitte voinu nähdä painajaisia.

Ostoksia:
Ostin nää mustanakin ja olin ostamassa nämäkin mutta epäröin. Silti mä en saanu tota nam nam väriä mun mielestä ja ne oli aamullakin vielä mun mielessä. Se on sen merkki aina että ne PITÄÄ ostaa!
Vaikka on vielä talvi, niin mulla on nämä ja mustat ballerinat koulun kaapissa. Vaihdan ne ulkokenkiin, kun en jaksa pitää mun rumia terveyssandaaleja. Just niitä mitä kaikilla on sairaaloissa..

8€
Seppälä 1,5€
Seppälä 3€

Mä väärinkäytän tota seppää alennusta, oon jo tän viikon aikana 3 kertaa ostanu 3 meikkiä 2 hinnalla.
Mutta mun piti ostaa toi ihanan korallin värinen kynsilakka (ylempänä oleva panta oli samaa sävyä) ja läpinäkyvä päällyslakka jotta kynsilakat pysyvät ainakin päivän.
Kaupan päälle otin sitten peitepuikon.

Nyt syömään mun yöpuuro ja tutimaan<3

11 kommenttia:

  • 2/15/2010 1:54 ap. , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

    Ihania ja hyväntuulisia kuvia :) En ole syönyt tänään yhtään laskiaspullaa mutta aiemmin olen syönyt jo kaksin kappalein niitä. Ne on hyviä!

     
  • 2/15/2010 1:01 ip. , Blogger noona kirjoitti...

    ihanat kengät! :)

     
  • 2/15/2010 2:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kun sulla on noin ihanan tuuheat hiukset, niin mitä shampoota ja hoitoainetta käytät? Ja föönaatko, käytätkö muotovaahtoa? :) Kiitos!

     
  • 2/15/2010 3:11 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    reetta: heh, kiitos :D ne on niin hyvii, mutta tosi makeita<3

    noona: ne vois vaikka syödä :D

    anonyymi: no mulla on luonnostaan paksut, vaikak värjäsin ja lähti tosi paljon hiuksia niin ei ohentunu yhtään. Muotovaahtoa käytän ehkä kerran kk, jos sitäkään ja shampoo ja hoitoaine on Tresemen merkkiä(tai miten ikinä nyt kirjotetaan:D )
    korjaavaa.

     
  • 2/15/2010 3:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä olisin halunnu nähä sen kuvan mistä nähtäisiin "painajaisia" :DDD

     
  • 2/15/2010 3:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei ihania kuvia! ja kiva toi lakka :-) tiedäkkö kauanko toi seppälän alennus on vielä voimassa tai koska se loppuu? kiitos! ja ihana tämä sun blogi :>

     
  • 2/15/2010 5:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ootko tykänny noista Tresemen tuotteista? Kosteuttaako, tuuheuttaako? Jne

     
  • 2/15/2010 7:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Pizzaa ja laskiaispullia ! En tiedä kyllä oikein sopiiko ne yhteen, mutta erikseesn ainakin hyviä. ;)

     
  • 2/15/2010 8:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    AINO AINO VIDEOPOSTAUSTA KEHIIN ! ==)

     
  • 2/16/2010 4:16 ip. , Blogger iinu kirjoitti...

    Mistä toi panta on? :)

     
  • 2/17/2010 5:30 ip. , Blogger anni. kirjoitti...

    Siulla on tosi hyvännäköinen iho, mitä meikkivoidetta käytät?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu