Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

29.3.2010

Järkkäämistä

Tänään tapahtu jotain todella ärsyttävää ja luontevaa mulle. Nooh, enhän oo ollu kotona n. 3 yöhön enkä ollu siirtänyt mun kelloja, joita on 4kpl mun huoneessa ja seuraan niitä.
 Kännykän olin siirtänyt ja heräsin ihan ajoissa, laitoin aamulla hälytyksen pois ja luotin mun toiseen herätyskelloon (joka oli siis väärässä ajassa).

No mä sit sen avulla heräsin vähän myöhässä, kunnes huomasinkin miten kiire mulla oli. Bussit meni ihan ihmeellisesti ja ihmettelin kun kaikki oli myöhässä. Vasta kun hyppäsin 58:in koululle päin niin näin bussin kellosta että se tulee kohta 10! 
Mulla alko siis koulu 8 ja oli ATK joku koe.. no menin kouluun syömään mutta mun oli kuulema turha tulla tunneille kun ne kuitenkin loppuisivat jo pian.
Menn kiertelee itiksessä ja siellä oli taas sellainen testi minne sai mennä. Siellä aina kiertelee ihmiset lappujen kanssa jossa lukee "leikkele testi" tai "limu testi".
Oon ollu siellä jo 2 kertaa ja tällä kertaa oli vuorossa Jaffa testi, sainhan ainakin jaffaa juoda ja palkkioks suklaalevyn :)

Kotona kaivoin esiin vanhat mummin raamit, joita en ollut ikinä käyttänyt. Kulta ei oo vaan mun juttu, mutta Erikan juttu se on :D 
Joten etsin sopivan aiheen, eli lenkkarit. Mun yhdestä lehdestä löytyi ihana kuva missä niitä on häkeissä.

Järjestelin ja siivosin vähän huonetta, heitin tavaroita pois ja toin uusia tilalle.
Taiteilin äsken vähän kynsilakalla, vaikka tiesin miten sotkuista se tulisi olemaan. Legginseillekkin tippu valkoista vähän ja jäi kiva tahra :D jes.


Tunnisteet:

9 kommenttia:

  • 3/29/2010 3:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voisitko tehä joskus huone postauksen????

     
  • 3/29/2010 4:19 ip. , Blogger Sirpu kirjoitti...

    vitsi, mäkin haluun tollasen pinkin laukun! :)

     
  • 3/29/2010 4:43 ip. , Anonymous Maria kirjoitti...

    OI ihanan sävyistä toi pinkki kynsilakka! <3 Mikä sävy toi on? Kun models own lakkoja on niin monta pinkin eri sävyä :D

     
  • 3/29/2010 4:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Siis mitä?!?!?

     
  • 3/29/2010 6:15 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: oon tehy jotain 6 :D
    n sirpu : :)

    anonyymi :D mitä??

    mara: piristävän väristä! sen väri on bubble gum

     
  • 3/29/2010 6:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miten nii oot tehny?? laitappa linkkiä kun noi tunnisteet niissä eioo kun pari :) ois kiva jos laittaisit kaikkiin !

     
  • 3/29/2010 6:50 ip. , Blogger noona kirjoitti...

    Kiva toi pinkki laukku :-) Ja kynsilakka myös!

     
  • 3/29/2010 6:52 ip. , Anonymous Inssu kirjoitti...

    Oi että mäkin haluan tuon väristä lakkaa! Tosi kiva tänä aamuna herätä, kun olin yöllä unissani purru kaikki kynnet ihan lyhyeks. Ei tiesti stressiä tai mitään.. Mua vähän ärsyttää :D Mistä oot ostanu tuon ihanan paidan? mä vieläkin etin niitä paitoja, jossa näkyy toinen tai molemmat olkapäät mutta en vaan löydä! :-(

     
  • 3/29/2010 8:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oonko ainut jolle kuvat ei näy :(?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu