Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

7.5.2010

-40%?

Voi hyvänen aika miten heikko olenkaan.. Töissä kaikki oli hyvin KUNNES mulle tuli txt Lindexiltä:
"-40% mistä tahansa valitsemastasi tuotteesta"
Mä olin ihan innoissani ja tekstasin innoissani heti mammalle että tänään mennään shoppailemaan.

Mulla on nimipäivän ihan kohta joten äiti sponssas mulle yhen mekon lahjaksi sitten, kukkia en tarvitse, mekko riittää :) Josta silti maksoin 7€ itse.
Mekko maksoi oikeasti siis n.30€ ja hinnaksi tuli 17,9 €.
Ihanan rento kesäksi, kyllä kiitos sanon minä! :)
Tän toisen kanssa on pitkä tarina.. kävin kolmessa Lindexissä tätä etsimässä, kokoa 36.
Ensimmäisessä ne sanoi vain päin naamaa ettei näitä ole missään, suostuivat soittamaan yhteen ja siellä ei ollut ja kuulema ei ollut missään. Mä en suostunut sitä nielemään sillä niin kovasti halusin ton! Varsinkin kun hinta oli 17,9€!

Vihdoin Forumissa jostain ihme rekistä niitä oli 2kpl jäljellä ja toinen 36.
Oisitte nähneet sen riemun, äiti katto mua kuin hullua. Paitsi se on jo tottunut tohon :D

Äidin kanssa mentiin niin monta kauppaa läpi ja löydettiin sille housut ja pari paitaa, se ostaa itselleen niin vähän vaatteita että oli välillä kiva sillekkin löytää jotain. 4h meillä helposti kaupungilla meni.
k
Oon täällä yrittänyt siivota, kun mulla ei oo tänään mitään menoa illalla ole ollut.
Oon saanut muutaman kenkähyllyn aikaiseksi kun tahdoin kengät takaisin kaappiin, enkä lattialle.
Myös aurinkolaseille löytyi parempi paikka.

Tunnisteet:

9 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu