Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

21.6.2010

passport


Löysin H&M aleista vahingossa noi bikinit joita olin katellu, jos muistatte TÄN postauksen.
Harmi toi yläosaa on tollanen kolmiomalli, eikä sitä mitä mä toivoin mutta ehkä voi elää sen kanssa :)
Yläosta 7€ ja alaosa 5€
Mulla uupui euro niin en saanu yhtä söpöä yöpukua mutta käyn hakemaans en huomenna. 

Pitkän työpäivän jälkeen (tai no 6,5h ei oo pitkä) niin lähdin väsyneenä itikseen. Olin varannut 4 ajan nordeaan ja täyttelin siellä papereita uuden kortin takia. Mulla on sampo pankki ja haluaisin nyt nordean kun kaikilla muilla perheen jäsenillä se ja rahansiirto tulee helpommaksi.
Mulla ei parempia kuvia asusta oo ja ihan hyvä vaan



Tuli muuten mieleen että sain viikko sitten mun ensimmäisen passin! Piti hankkia sitä turkin matkaa varten(josta tuun hokemaan vielä monet kerrat) Kuvakin onnistui hyvin joten ei mitään valittamista .
Tiesikö kukaan muuten että mun oikea nimi on Aino-Lotta eikä Aino :D? Tai jotkut ei kyllä edes tiedä mun oikeaa nimeä.

Tunnisteet:

23 kommenttia:

  • 6/21/2010 6:24 ip. , Anonymous tiugu kirjoitti...

    Heeii mistä ostit noi iiiiihanat timantti korvikset?:O Ja paljonko makso?

     
  • 6/21/2010 7:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Levittelet netissä tietoa omista ja perheesi pankkiasioista?? Ja laitat tänne vielä kuvan passistasi?? Onko sulla yhtään järjen hiventäkään????

     
  • 6/21/2010 7:07 ip. , Anonymous huu kirjoitti...

    Hui, kuinka uskallat laitaa passistasi kuvan nettiin? :)

     
  • 6/21/2010 7:08 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    tiugu: kamin ylin kerros 10€ :)

    anonyymi: joku tekee varmaan paljon tuhoa mun nimellä ja syntymä-ajalla :D ja että tili nordeassa. Apua!
    Mä tiedän monen ihmisen nimet ja syntymäajan ja voisin varmaa ryöstää ne?

     
  • 6/21/2010 7:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Apua! repesin kun näin ton ano kommenten! ^^

     
  • 6/21/2010 7:09 ip. , Anonymous Mikkk kirjoitti...

    Kiva nimmari sulla, joku voi kyllä nyt käyttää sitä. :/ Tää on mun lemppari blogi! :)

     
  • 6/21/2010 7:12 ip. , Anonymous Saara kirjoitti...

    Heh tota anonyymin kommenttia, tai ei se nyt noin vakavaa oo :D mut toisaalta, en kyl ite silti laittas kuvaa mun passista ja en ihan periaatteen takia kertois missä pankissa mun rahat on.. :)

     
  • 6/21/2010 7:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei ootko tulossa keuruulle konffaan? jos oot nii minä päivänä?

     
  • 6/21/2010 7:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ää eiks harmita toi syntymäpäivä 8.1 ku voisit melkeen olla syntyny 1991 ? :D

     
  • 6/21/2010 7:44 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    tosi onnistunu passikuva! hirmu kaunis! ja ihanat bikinit!

     
  • 6/21/2010 8:46 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mikä kamera toi Sampan digijärkkäri on? Tai siis etkös sä Sampan kameralla kuvaa jos oon oikein käsittänyt? Mutta tosiaan mikä malli ja suositteletko?

     
  • 6/21/2010 8:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihan mediassakin on varoiteltu, että esimerkiksi facebookissa ei kannata ilmoittaa syntymäaikaansa. Kyllä taitavat sen osaa käyttää hyödyksi.

     
  • 6/21/2010 9:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Esim mä joka en edes tunne sua, tiedän sun kaikki nimet, syntymäajan- ja paikan. Ja voisin helposti kopsata sun passin kuvan! Järkevää?

     
  • 6/21/2010 9:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ai en tienny että oot -92! :O luulin et -90 :D

     
  • 6/21/2010 9:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oooooot superkaunis <3

     
  • 6/21/2010 9:53 ip. , Anonymous anna kirjoitti...

    Voi elämä kuinka osa ihmisistä voikaan olla vainoharhaisia. Varo vaan Aino, kohta sun identiteetti on varastettu, poikaystävä löytää uuden naisen ja pankkitili on rahanpesun keskipiste :D... ei se mitään, oon kaupassa töissä ja aina välillä tulee vastaan ihmisiä jotka ei voi kertoa edes henkilötunnuksen loppuosaa...

     
  • 6/21/2010 10:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon jonkun aikaa jo lueskellu sun blogia ja tykkään tästä tosi paljon :) Ite olin muuten Alaniassa pari päivää sitte ja haluun nyt jo takas. Se oli nii kiva paikka :)

     
  • 6/22/2010 12:13 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hups alanyassa

     
  • 6/22/2010 12:27 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hahah mä just kelasin etten oo nähny sun sanovan omaa nimees täällä ja nyt tuli ihan yllärinä et oot aino-lotta ku jotenki oot vaan uino mulle :D

     
  • 6/22/2010 1:27 ip. , Blogger emmma kirjoitti...

    vähänkö hyvin onnistu toi sun passi kuvas! kyl sä oot kai jossain maininut tosta sun kaksoisnimestäs :D mut oon aina pitäny sua silti Ainona tai uinona. [:

     
  • 6/22/2010 2:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    No mä vähän luulen että Ainon tilillä ei oo niin merkittäviä summia rahaa etä sen elämä tuhoutuu tommosten takii...

     
  • 6/27/2010 10:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hahaaa mä tiesin et sun oikee nimi on Aino-Lotta!! :DD

     
  • 11/12/2010 11:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Miks peitit sun sukunimen? :( kaikkihan sen jo kuitenkin tietää (Rossi)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu