Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

3.8.2010

Happy

Mä oon koko tän päivän ollut jotenkin superonnellinen, ajattelin monet hetket syvällisiä ja hymyilin itekseni.
Teini ikä ei ollut ehkä mulle parasta aikaa, vaikka hauskaakin oli, mutta kuten kaikki vakkari lukijat tietää se oli yksinäistä.
Mä en ollu nähnyt Erikaa kolmee viikkoo ja en ois ikinä uskonu että mulla ois jotain mun kaveria näin ikävä, ihan kun poikaystävästä ois ollu ikuisuuksia erossa. Töissä tuli kyynelkin silmään kun txt Erikan kanssa ja sovittiin että tapaan sen ruokatauolla, oli niin ikävä tota tyttöä.
Halattiin pitkä tovi ja shoppailtiin puoltuntinen, ennen kuin palasin töihin. Onneksi saan viettää koko torstain sen kanssa sitten :)

Mä harvoin löydän kunnon ystäviä, tiiättekö sellasta jota tulee oikeesti ikävä. Tai että vaikka väsyttää tosi tosi paljon ja on sopinu tapaamisen ja sen haluaa nähdä eikä sitten peru tapaamista.  Erika on ensimmäinen jonka kanssa jaksan viettää aikaa vaikka päivät pitkät mutta sen kanssa ei kyllästy.

Me aina putkautellaan samaan aikaa samoja lausahduksia ja sanoja, viimeeksi bussissa oltiin monta minuuttia hiljaa kummatkin, kunnes samaan aikaa "..ei voi väsyttää näin paljon". Ja väsymys loppui ja nauru alkoin.

Sampastakin oon varmaan hehkuttanut täällä ikuisuuden mutta en ikinä kyllästy. Meille tulee kohta puoltoista vuotta täyteen ja toivon että vuosia tulis joskus enemmänki, jos sen vaan jaksaa mun tylisä juttuja ja lapsellisuuttani. 
En tiedä miten mä olin niin onnekas ja sain maailman parhaat poikaystävän, sori vaan niille jotka luulette että teillä on maailman paras :D

Plus kuinka komea ja hassu toi poika on, harva saa mut hyvälle tuulelle vaan hymyilemällä tai tuijottamalla.

Mun iloisuutta lisäs tänään viel shoppailu ja karkki! Jos ois ulkona vielä aurinko paistanut niin mun leuka ois varmaan venähtänyt hymyilemisestä.

Tunnisteet:

25 kommenttia:

  • 8/03/2010 10:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mul o parempi poikaystävä :D sori oli pakko tulla kertoo :)))

     
  • 8/03/2010 10:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voi ihana lukee juuri tätä postausta! Mulle tuli ihan tippa linssiin. Kerroit niin ihanasti ja iha sydämestä sampasta ja Erikasta :)..oot oikee onnen pekka :)

     
  • 8/03/2010 10:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hienoa että osaat ottaa kaiken irti nyt nykyisestä elämästäsi. Sinulla tosiaan tuntuu asiat olevan todella hyvin. Ja kun aiemmin ei asiat ole ehkä olleet niin kovin hyvin, niin hyvä että osaat nyt arvostaa nykytilannetta ja kertoa myös ääneen kuinka onnellinen olet. (:

     
  • 8/03/2010 11:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi aino <3 :') onneksi osaat olla kiitollinen ja iloinen, olet ihana äläkä ikinä muutu :)

     
  • 8/03/2010 11:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oho samuli näyttää iha samalta ku yläasteella :-D hassua että törmäs sen kuvaan blogissa :-D

     
  • 8/03/2010 11:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanaa, että oot noin ilosilla fiiliksillä :)

     
  • 8/04/2010 12:49 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä näin sut tänään Forumin eessä ja olit yhtä hymyä vaikka vaan tallustelit yksinäs :) susta kyl näki et oot onnellinen :)))

     
  • 8/04/2010 1:35 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanan positiivinen postaus ! tulin itsekin hyvälle tuulelle :)

    ps. olen itsekii hankkimassa samalla tekniikalla pidennyksiä olen jo tilannut hiukset jnejne. kysyisin vain missä kampaamossa/paikassa ompelutit hiuksesi paikalleen? ja paljon se maksoi?

    jatka samaan malliin blogisi on ihana ja pidän tyylistäsi :)

     
  • 8/04/2010 1:55 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    IHANAAAAAAA! Oot ihana aino!<3

     
  • 8/04/2010 1:55 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    IHANAAAAAAA! Oot ihana aino!<3

     
  • 8/04/2010 9:59 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aaaw :) tuli melkee kyyneleet silmii ku sanoit erikast noin kauniisti<3 oot ihana!

     
  • 8/04/2010 10:37 ap. , Blogger Sara kirjoitti...

    oot ihana! :)

     
  • 8/04/2010 10:41 ap. , Blogger Anu kirjoitti...

    Mäkin aina sanon mun avopuolisolle että: "muut naiset on varmaan hiton kateellisia, kun mulla on koko maailman paras avopuoliso" :DD Hehe.

     
  • 8/04/2010 11:11 ap. , Anonymous noname kirjoitti...

    ihana postaus, on kiva lukea noin ilosia ja positiivisia juttuja (: tulee ittekki miettineeks, et miks mä vaan valitan ku kaikki on kuitenki hyvin et vois vaa hymyillä ! :o kuinka kauan oot tuntenu eerikan? (:

     
  • 8/04/2010 11:50 ap. , Blogger Leena kirjoitti...

    Apua, olipa niin ihanan positiivinen postaus että itellekki tuli hyvä mieli!! :) ja jotenki tapa miten kauniisti kerroit Sampasta ja Erikasta, tuli itelläki haikea, mutta kiva tunne... Kiitos tästä ♥

     
  • 8/04/2010 11:59 ap. , Blogger Sasse kirjoitti...

    Voi tää oli kyllä nii söpö postaus ettei mitään rajaa Aino! ♥

    Paitsi et kyl mä tiän et Erika on oikeesti sun vaimo. : DD

     
  • 8/04/2010 12:01 ip. , Blogger Allu kirjoitti...

    IHANAAA AINOOO!! MOON ILONEN SUN PUOLESTA! ERIKA ON LOISTO TYYPPI <3

     
  • 8/04/2010 12:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihanasti kirjotettu! Meilläki tulee poikaystävän kanssa kohta puoltoista vuotta täyteen, ja ensimmäistä kertaa musta tuntuu että oon löytäny elämääni sen tärkeän ihmisen:) Se on nii ihmeellistä miten joku voi pelkällä hymyllä tai halauksella pelastaa päivän. Onnea teille, ootte nii ihana pari! :)

     
  • 8/04/2010 1:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hah, eiköhän kaikkien oma poikaystävä oo se maailman paras.. :)

     
  • 8/04/2010 3:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihanaa lukee toi postaus (: Siitä oikeesti huomaa miten hyvin sulla on asiat, pidä niistä kiinni! Voi kun itsellä menisi yhtä hyvin, ehkä vielä joku päivä (:

     
  • 8/04/2010 3:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana postaus, sai hymyn omillekin huulille :) Oot Aino aivan ihanan sympaattinen tyttönen, älä lannistu ikävistä kommenteista. T: ikäloppu lukijasi

     
  • 8/04/2010 4:42 ip. , Blogger Ella kirjoitti...

    voi että, kui sulonen postaus. pisti hymyilyttää :-)

     
  • 8/04/2010 9:00 ip. , Anonymous Eeva kirjoitti...

    Kerro enemmän sun teini-iästä. oon lukenu syksystä saakka, mut olis kiva kuulla sitte miten se oli yksinäinen ja miten pääsit tähän pisteeseen (:

     
  • 8/04/2010 9:16 ip. , Blogger Mira kirjoitti...

    Ihanaa. <3 Mulla ei oikeestaan oo oikeita ystäviä, enemmän sellasia satunnaisia tuttuja ja kavereita...

     
  • 8/05/2010 5:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    eläthän sä vieläkin teini-ikää :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu