Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

24.8.2010

Lady gaga shoes

Huivi: H&M
Bleiseri: Zara
Paita: Seppälä
Legginsti: Turkki
Kengät: Nelly

Mentiin Erikan kanssa jo puol 10 eilen nukkumaan ja herättiin aamulla vähän vaille 10. Koulu alkoi vasta puoli 1, joten aikaa oli tehä kaikki rauhassa.
Me kummatkin oltiin ihan mustavalkoisia ja koitin mun uusia Nellyn kenkiä jotka on korkeimmat jotka omistan, vaikka kaikki näyttää ihan saman korkuisilta. 
'
Oon niin innoissani huomisesti sillä Allu rakas lupas kinnittää mun uuden pidennykset! 
Eli tää rotan häntä lähtee pois ja tulee uusien hiuksien sekaan, mä saan hiukset taas :)

Sekä värjäsin eilen yhtiä vaaleinruskeita hiuskia tummiksi ja kiinnitän huomenna niihin klipsit, jotta voin pitää välillä sivuilla tummia palkkiraitoja,
Huomenna mulle tulossa kaveri asiakkaaksi ja väriä luvassa, toivotaan että asiat hoituu nopeesti niin mulle saadaan peruukki paikoilleen,

Tunnisteet:

5 kommenttia:

  • 8/24/2010 5:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sulle sopii paremmin tummat kulmat, joten alappas meikkaa niitä kulmia taas koska osaat :D

     
  • 8/24/2010 7:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hhei ihana AINO<3 haluaisin niiin kovasti taaas huonepostauksen videona voitko PLIIIIS tehä?? olisin niiin onnellinen=)? voisitko vastaa täähä=)? sun blogis on paras=) ja ku oon kattonu blogiis nii mulle on selvinny pari tärkeetä asiaa itsestäni et mitä aion tulevaisuudessa tehä=) mut huone video postauksen PIIISI!!!

     
  • 8/24/2010 11:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Millon sä vastaat niihin loppuihinki kysymyksiin kun lupasit vastata!?!?

     
  • 8/25/2010 4:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä näin sut tänään livenä ku juoksit 95 bussiin, oi hitsi olit niiin nätti:) Ajattelin mielessä ekana että ompas kaunis tyttö, mut sittenku katoin tarkemmi nii sinähä se siinä ;D heh.

     
  • 8/26/2010 2:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onko erikalla blogi?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu