Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

30.11.2010

Firenze

Tänään  oli jotenkin tosi kiva ja täydellinen päivä. Se alkoi sillä, kun lähdin malmiin ostelemaan niitä laattoja mun ranneketjuun. Löysin nimittäin korukaupan, jossa on toisen merkkisiä kuin nomination. Eli kuten jotkut sanoo "feikkejä" :D Ei ne superisti helvempii ollu, mutta pari euroa. 




 Mulla oli jälleen kerran päällä paljon eikä ainakaan siis kylmä tullut. Korukaupan myyjät ihmetteli kynsiä siinä samalla :D

 Laserpalat oli siis 12€ kpl mutta se ihana nainen myi mulle 30€ nuo kaikki yhteensä. Merkin nimi on siis Firenze ja tuo korukauppa sijaitsee siellä ärrän takana vähän syrjemmässä.

Itiksen tiimari outletisä löyty vihko eurolla, oon niin kova tyttö tekemään kaikenlaisia listoja ja suunnitelmia!



Ja superpehmoiset tossut Kappahlista 15€ Etsinyt tässä jo hetken mun näkösiä tossuja :D

Myös kalenteri henkittu, tällä kertaa oli arpakalenteri, onkos teillä jo kaleterit?
Vai ootteko "liian vanhoja" vielä siihen ;)?

Tunnisteet: ,

17 kommenttia:

  • 11/30/2010 6:57 ip. , Blogger Riikka kirjoitti...

    söpöjä kaikki:)

     
  • 11/30/2010 7:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun ilme kirkastu ku näin noi tossut, luulin että aiot myydä ne :D

     
  • 11/30/2010 7:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hahhah mulla on kalenteri johon tonttu tuo joka yö jonkun kivan jutun :D en vois koskaan olla liian vanha siihen! :P

     
  • 11/30/2010 7:19 ip. , Anonymous Empsu kirjoitti...

    tietenkin mulla on joulukalenteri ((: ei siihen voi olla ikinä liian vanha.

     
  • 11/30/2010 7:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sulla on aina nii mukavia postauksia ja tykkään erityisesti videopostauksista, mun puolesta voisit tehdä niitä vaikka joka päivä :D

     
  • 11/30/2010 7:55 ip. , Blogger Helmi kirjoitti...

    ihanat kengät ! ja äippä toi just citymarketista euron sulkaakalenterin ;))

     
  • 11/30/2010 8:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tottakai on joulukalenteri, tosin vaan semmonen tavallinen minkä sain ilmaiseksi. Suklaakalentereista en enää välitä, mutta sellanen joku muu yllätyskalenteri vois olla kiva, en vaan tiiä mikä :)

     
  • 11/30/2010 8:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on kosmetiikka kalenteri ! =)

     
  • 11/30/2010 8:50 ip. , Blogger H kirjoitti...

    Paljonko arpa kalenteri maksoi :)

     
  • 11/30/2010 9:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    MULLA MULLA ON JOULUsuklaaKALENTERI!!:D
    ei siihe voi ikinä olla liian vanha;))))

     
  • 11/30/2010 9:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ai että vaan pari euroa kalliimpia nuo laatat?
    ootko ikinä ostanu oikeita nomination laattoja? on meinaa vähän kalliimpia ku 12e

     
  • 11/30/2010 9:59 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    oon seurannut hintoja kovastikkin :) puhuin nyt ihan kirjainlaatoista, noiden kultaiset oli 14€ ja nomination oli 16€. Noilla oli 12€ oli halvin, eli nää hopeiset. Muut oli 14 ja ylöspäin :)

     
  • 12/01/2010 12:40 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    vitsi semmonen arpakalenteri pitäs kyllä ostaa! iteltä löytyy hello kitty suklaakalenteri:D! tosin en pidä joulukalenterin suklaasta, mutta kalenteri pitää olla

     
  • 12/01/2010 11:28 ap. , Anonymous s kirjoitti...

    Ihana tuo sun rustokoru! Mulla on muumikalenteri :) olin kyllä mielissään tänä aamuna ku sain sen ekan suklaan sieltä napata!

     
  • 12/01/2010 11:58 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tää sun blogi on aivan ihana :D oon nyt ehkä kuukauden seurannu tätä ja hurahdin ihan täysin! sulla on upee tyyli ja oot tosi nätti =)

     
  • 12/01/2010 2:13 ip. , Anonymous Anna kirjoitti...

    hassua, mulla ja mun poikakaverilla tulis ihan samat kirjaimet :) poikaystävien nimet on samat ja meidän melkein kans :)

     
  • 12/03/2010 3:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Iiihanat noi tossut ♥

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu