Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

12.1.2011

Shampoo and the city

Ajattelin nopeasti toteuttaa parin ihmisen toiveen, on tullut kyselyä mitä laitan mun hiuksiin yms.

Oon varmaan jo vuoden käyttänyt Tresemmen kosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta. Ihan ykköstuotteita! Kaikki ei voi tykkää mut mä todellakin tykkään.

Yö puku päällä ja turbaani päässä.

Suihkun jälkeen suihkutan joko Tresemmen lämpösuojaa,

tai tigin lämpösuojaa. Föönauksessa käytän enemmän tigiä ja kun suoristan niin Tresemmeä :)

Föönaan hiuksia kampaamatta sen verran kunnes ovat melko kuivat, vasta sen jälkeen harjaan, jotteivat pidennyksen kärsi.

Kun hiukset ovat kokonaan kuivat, latvoihin laitan Cutrinin kosteuttavaa latvasuojaa ja enemmän pituuksiin BC:n jätettävää hoitoainetta.

Yleensä kerran viikossa teen tehohoidon mun koko hiuksiin ja pidän sitä 15 minuuttia hiuksissa.

Katsoin peiliin ja mä oon niin valkoinen kun olla ja voi, keltaisen tukan ansiosta erotun seinästä. Otin korut pois ja levitin vähän ruskettavaa.

Yläkroppaan Dovea ja jalkoihin sitten tavallista rasvaa.

Nytten meen jatkaa mun maratoonia ;) ------>

Tunnisteet:

32 kommenttia:

  • 1/12/2011 5:48 ip. , Blogger Riina kirjoitti...

    minkä hintainen on tuo tehohoito tms? :)

    http://riinamaaria.blogspot.com/

     
  • 1/12/2011 5:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tresemmet on uskomatonta paskaa. Ihan oikeesti. Saippuaa ja silikoonia. Niin huijausta. Suosittelisin jotain muuta tuotetta sulle, mutta jos haluat käyttää niin sitten käytät tietysti. Halusin vain kertoa. Itse ostin noita tuotteita, huomasin hiuslaadun kärsineen, kuulin vähän totuuksia -> shamppoo lensi roskikseen ja hoitoainetta käytän jalkojen sheivaamiseen. What a lovestory.

     
  • 1/12/2011 6:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tee pliis kans semmonen postaus mitä käytät sun naamaan? =)

     
  • 1/12/2011 6:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mäkin käytän tresemmen shampoota, hoitoainetta, lämpösuojaa ja tota hiusnaamiota ja toimii älyttömän hyvin :)

    PS. Mä rakastan sun hiuksia ja tyyliä <3

     
  • 1/12/2011 6:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sulla on aivan mieletön blogi ja oot tosi ihana!

    ps. mulla menee hermot ku joka postauksen kommenttiboxissa riinan pitää mainostaa blogiaan -.-

     
  • 1/12/2011 6:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Uino oot ihana, ku postaat näin usein :) sun postauksista tulee jotenki hyvälle tuulelle :)

     
  • 1/12/2011 6:28 ip. , Blogger Mea kirjoitti...

    En tiiä, mut ite en tykkää noista TreSemmen jutuista. Toi lämpösuoja rasvoittaa mun hiukset täysin. Mut musta tuntuu että tääkin on niin ihmisestä riippuvaa, joillakin se toimii ja toisilla taas ei :]

     
  • 1/12/2011 6:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mäki käytän tuota Tresemmen shampoota ja hoitoainetta ja ollu ihan parasta mun hiuksille! Mulla ainakin hiuslaatu on parantunu kun oon alkanut käyttämään noita! ja hiukset paljon terveemmän näköiset ja tuntuiset. Riippuu varmasti paljon ihmisestä, mut ite en todellakaan alkais haukkumaan tresemmen tuotteita, koska mun hiuksille ne ainaki on tehnyt todella hyvää. :)

     
  • 1/12/2011 6:34 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Siis se riippuu ihan ihmisestä ja hiuslaadusta mikä sopii ja mikä ei, mun kaverit hehkuttaa jotain ja musta taas ne ei toimi yhtään. Nää on taas aika paljolti ihan mielipide juttuja :)
    Eikä se ole täyttä silikonia, ja kuten kaikki luulevat silikoni ei ole edes huonoksi hiuksille, sitä ei vain saa olla liikaa. Sama juttu kun ammoniakki mitä moni ihminen pelkää, nythän tullu niitä hiusvärejä joissa ei ole ammoniakkia ja kuultiin ihan opettajilta että se on korvattu jollain, joka tuhoo hiusta enemmän.

    Mulla sen verran kuivat hiukset ettei haittaa vaikka lämpösuojasta tulis vähän rasvaiset :D

     
  • 1/12/2011 6:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitkä ois hyviä klipsipidennyksien hoitoon? siis joku jätettävä suihke? :)

     
  • 1/12/2011 6:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ootko tietoinen että colajuomat aiheuttaa selluliittia? tai siis tää on taas näitä legendoja, mutta tuli vaan mieleen kun oot pepsin suurkuluttaja ja ite oon alkanu cocis lightia lipittämään aika urakalla... pelkään selluliittia :D kokemuksia? tietty vaikuttaa eri ihmisillä eri tavoin jos on tottakaan...

     
  • 1/12/2011 6:41 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    en osaa sanoa mikä on suurkuluttaja :D Kyl mä sitä juon mutten niin paljon, juon joka viikkoa pe-su kaksi 1,5l pulloa. Eli 3l viikossa, plus samppa juo myös niistä :D Eli varmaankin 2l viikossa.
    Ei ainakaan mun kroppaa tullu mitään muutosta?? :(

     
  • 1/12/2011 6:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun kampaaja valitti noista Tresemmeistä ja oli ihan kauhuissaan ko kerroin että käytän niitä :-( Sano että jos haluan että mun hiukset pysyy kunnossa, niin mun pitää käyttää kampaamotuotteita..

     
  • 1/12/2011 6:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    missä oot ottanut sun pidennykset ja onko ne teipit vai mitkä ? :)

    oot varmaan maininnut jossian postauksessa, mutta olen uusi lukija niin en löytänyt

    -iins

     
  • 1/12/2011 7:04 ip. , Anonymous anni kirjoitti...

    Hui Tresemmet! Mun poikaystävä käytti noita samoja anti-breakageja muutaman kuukauden ja mitäs tapahtukaan, ei ainakaan anti-breakagee vaan päinvastoin. Tyvi oli sellasta parin sentin sänkeä sieltä täältä ja loput pitempää. Huhhh. Mut ei siinä mitään jos joilleki toimii :D

     
  • 1/12/2011 7:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot nii kaunis=)

     
  • 1/12/2011 7:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onko hyvä tuo tresemmen tehohoito? =)

     
  • 1/12/2011 8:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miten uskovainen voi kattoo sinkkuelämää, eiks se oo niin syntistä

     
  • 1/12/2011 8:18 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    oikeesti toi viisastelu alkaa olla jo tyhmää :D Ja noloa, etkö parempaa keksi?

     
  • 1/12/2011 8:29 ip. , Blogger tannnni kirjoitti...

    Itsekkin oon tosi tyytyväinen ollu noihin tresemmen tuotteisiin! Eikä mun hiukset ei oo kärsiny ollenkaa :o ei pitkinä eikä nyt lyhyinäkään :)

    tannnni.blogspot.com

     
  • 1/12/2011 9:10 ip. , Blogger Nanii kirjoitti...

    itellä sama shampoo + hoitsikka. parhaita! tuo päivettävä rasva löytyy myös, mutta tykkään ehkä vähän tummemmasta väristä :)

    tervetuloa tutustumaan myös miun blogiin: diario-of-mine.blogspot.com :)

     
  • 1/12/2011 9:42 ip. , Anonymous Anna kirjoitti...

    toi viisastelu on TODELLAKIN tyhmää. idiootteja löytyy.. :D

     
  • 1/12/2011 9:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei oon ostamassa pidennyksiä ja aattelin kysyy sulta että mikä noitte sun pidennyksien ''värinumero'' on?(:

     
  • 1/12/2011 9:48 ip. , Anonymous Moonchild kirjoitti...

    Hei nyt Aino apuaaa! Mulla on vaalea tukka, joka on valitettavasti taipuvainen keltaisuuteen. Oon kokeillut Schwarzkopfin ja L'oreálin hopeashampoita, tuloksetta. Kumpaakin oon pitänyt päässä max. 15 min ja mitään ei tapahdu.

    Miten saisin taitettua mun blondia reuhkaa vähän viileämmäksi? Alan käydä epätoivoiseksi, kun noista ei oo mitään hyötyä. :(

     
  • 1/12/2011 9:53 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    tannnni : jotkut on jotkut ei :D


    Nanii : toi päivettävä on se tummin musta :O?

    Anna : :D

    Anonyymi : vaalein, eli se 60# :)


    Moonchild : onko sun "reuhkas" siis ihan blondi, että on tarpeeksi vaalea. Joko on niin että se on niin huono/hyvä kuntoinen ettei vaan tartu. Mutta suosittelen ennen hopeashampoota sellaista vaahtosävytettä kun 10V. Esim rautatientorin sitruunakaupasta sellaista saa maksaa 13€ siellä :). Siitä riittää4-7 kertaa ja se saa tosi kylmäksi! Toivottavastie edes jotenkin auttoi ?

     
  • 1/12/2011 10:01 ip. , Blogger Eve kirjoitti...

    oon huomannu, että toi TreSemmen hoitoaine on PARASTA! Mikään muu ei selvitä tukkaa niin hyvin :)

     
  • 1/12/2011 10:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tresemme on saippualitkua :)

     
  • 1/13/2011 12:44 ap. , Anonymous Winna kirjoitti...

    Hassua huomata,että jollakin toisella samat must-tuotteet. Tresemme ja kyseinen Tigi. Ilman ei olisi elämää. :)

     
  • 1/13/2011 12:59 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    jotenkin luulis että alalla oleva tietäis ettei noi silarimömmöt auta hiuksia yhtään...
    en siis aino yhtään ihmettele että hiukses on niin kuivat jos kerran tresemmeä käytät. :/
    en tiedä onko teillä käyty koulussa näitä markettituotteiden/kampaamotuotteiden sisältöjä inci-listoista lähtien, mutta jos on niin ihmettelen kovasti miten edelleen käytät näitä.
    silikonit ei oo pahasta hiuksille pienissä määrin, kuten sanoit, mutta jokaisella pesukerralla ku hius tungetaan silikonia täyteen (ja jos pidennyksetkin) niin onnea vaan jos saat blondatut hiuksesi pysymään päässä.
    kyllä sä sitten tiedät kun alalla olet ollut kauemmin että silarimömmöt ja hiustenvärjäys ei vaan pidemmänpäälle oo hyvä ratkasu, vaikka suihkun jälkeen hius ehkä TUNTUU ja NÄYTTÄÄ niin ihkulta.

     
  • 1/13/2011 2:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voikun oot niin kaunis Aino! :) Olikos niin että sulla on teippipidennykset? Suosittelisitko niitä ohut hiuksisille? Itse olen hankkimassa pidennyksiä, mutta en vain tiedä mitkä kävis mun tukkaan, kun sineteistä oon kuullu pelkkiä haukkuja ja klipsejä ei jaksais joka aamu alkaa päähän tunkemaan... Mutta siis mulla tooodella ohut tukka, osaisitko suositella mulle jotain? :)

     
  • 1/13/2011 3:34 ip. , Blogger Johanna kirjoitti...

    tota en kyllä usko, et jonkun poikakaverilta on tukka katkennu shampoon takia. en oo ikinä kuullu, et hiukset katkeis ton takia. iteltäni hiuksia on katkennu vaan tollee lyhyeks, jos on vaalentanu paljo hiuksia tai muita käsittelyjä tehny. mun mielestä tresemmet on ihanan tuoksusia, ja hoitoaine jättää hukset tosi sileiks ja pehmeiks. en oo kyllä kun muutaman kerran niitä käyttäny nii en voi sanoo että ne jotain huonoo tekis.

     
  • 1/13/2011 9:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Heippa, mua alkoi oikeesti kiinnostaa toi shampoon silikoni homma eli mitä ongelmia se voi aiheuttaa ja miksi niitä tulis välttää? Saisitko sä vaikka koulussa selvitettyä ammattilaisen rehellisen mielipiteen? Ja valaista meitä sitten sillä tiedolla?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu