Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

26.2.2011

Kaappien tyhjentämistä ja siivousta

Mä olen tässä kahden viikon aikana oikein kunnolla tyhjennellyt kaappeja, niin vaatteista kuin tavaroistakin. Suurin osa vaatteista on mennyt tonne Uinon kirppikseen, sitten huonommat suoraan Fidaan ja rikkinäiset roskiin. Tänäänkin löyty yhdet kengän jotka oli rikki (feikki ugit, oliko ylläri?) ,sekä kaksi laukkua jotka olivat tosi huonossa kunnossa, mutta vasta tänään sain rohkeutta heittää ne menemään.

Hassua kun niin paljon vaatteita lähtenyt ja muutama paria kenkiä myös, jotkut kavereille. 

Siivosin mun pikkukaapin jossa on laukut sekä takit



Mun kaapit on aina olleet ihan täynnä ja vaatteita on tippunut kun ottanut henkarit pois. Pitkästä aikaan mulla on tilaa vaatekaapissa sekä jopa tyhjiä henkareita! Niitä oli vielä enemmän, mutta kirppari vaatteet vei muutaman. Tuntuu vaan ihanan vapaalta päästä kaikesta eroon, jota en tule kuitenkaan käyttämään :) 

Tänään siirryin asusteisiin ja kävin aurinkolasit siis läpi, kahdet lensi heti roskiin, neljät sai jäädä sekä nämä kaksi menee suoraan mun kirppikseen. Sekä kaksi paitaakin pääsi sinne!
Nämä siis myynnissä :





Tunnisteet: , ,

10 kommenttia:

  • 2/26/2011 9:43 ip. , Blogger Katariina kirjoitti...

    rakastan sun blogii! (--:

     
  • 2/26/2011 9:46 ip. , Blogger karoliina kirjoitti...

    hee mulle noi kaikki vaatteet ! :D

     
  • 2/26/2011 9:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihan sika siistit aurinkolasit ! tykkään lukee sun blogii :)

     
  • 2/26/2011 9:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aino mistä ootkaan ostanu ton sun hopeisen kaulakorun jossa on se sydän ? oon koittanu ettii koruliikkeistä mut en oo löytäny tai sit oon sokee :o

     
  • 2/26/2011 10:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    anonyymi // itse ainakin bongasin samallaisen korun elon kauppakeskuksessa olevasta kultasepän liikkeestä

     
  • 2/26/2011 11:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    minkä kokonen toi valkonen neule on ? (:

     
  • 2/26/2011 11:43 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kaikki tiedot uinonkirppis.blogspot.com :) Se on S kokoa

     
  • 2/27/2011 2:10 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    Juu siis noita oikeesti miltein jokaisessa kultaliikkeessä, vähän isommassa, mutta myös pienissä :) Ne on siellä vitriineissä takana yleensä. Kysele niin kyllä löytyy!!

     
  • 2/27/2011 11:56 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana vaatekaappi!
    Sulla on muuten ihan tosi ihana blogi ja vaikutat tosi aidolta ja ihanalta ihmiseltä. Kun löysin sun blogin joskus viime syksynä ajattelin ettei sun blogilla oo mulle paljoa annettavaa kun oletin sun olevan tosi erilainen ihminen kuin mä mut sit aloin kumminkin lukijaksi ja oot kyllä niin kiva ja aito ja ihana. Sun blogi on antanu mulle tosi paljon
    kiitos tästä ja jatka samaan malliin :)

     
  • 2/27/2011 1:33 ip. , Blogger Stefania kirjoitti...

    love your hair in this pictures :)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu