Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.4.2011

Birds flying on my wrist




Oon tässä jo iäisyyden tatuointia miettinyt ja tässä parin kuukauden olen yksinkertaisia lintuja miettinyt. 
Tämä on tosiaan vielä haaveilemista joten älkää ihmetelkö :D Päälimmäinen idea oli ranteeseen jotain pientä ja kaunista, ehkä kolme lintua lentämässä..? Mutta olisi kiva kuulla onko teillä tatuointeja, milloin ja missä otitte ja ootteko olleet tyytyväisiä? :)
Saa linkittää kuvia yms jos on jossain, muiden tatuointeja on kiva aina kiva ihastella<3

EDIT:
 Aino+ glitteri eyeliner+ tatuointihimo =?

Kokeilin nilkkaan kahden minuutin tatuointia :D Tälläinen oli ideana ja nilkka oli vain harjoitus, mutta ei yhtään hassumpi paikka tatuoinnille!




Ja nytten kokeilin myös jalkapöytää.. mun on pakko lopettaa ennen kuin mun eyeliner loppuu.

Tunnisteet: ,

49 kommenttia:

  • 4/02/2011 9:43 ip. , Blogger mmeri kirjoitti...

    Mulla haaveena on ollut saman tyyppinen lintu ranteessa idea, mutta oon viel sen verran nuori, etten vielä piitkään aikaan oo sellasta laittamassa:D

     
  • 4/02/2011 9:46 ip. , Blogger pinja kirjoitti...

    mäki oon miettiny tatuointii aika pitkää ja mä oon päätyny sellasee nuottijuttuu tähä kylkee sillai jänskästi :DD: ehhehe olipa kiinnostavaa :D mut joo toi lintu juttu kuulostaa aivan mahtavalta! :D sulle sopis just jotai tollasii mustii lintui sillai :D

     
  • 4/02/2011 9:47 ip. , Blogger essi. kirjoitti...

    tykkään tosta tatuoinnista, missä on molemmissa ranteissa linnut. itelle haluaisin kans ranteeseen jonkunlaisen tatuoinnin, mut en tiiä uskallanko ottaa :D

     
  • 4/02/2011 9:48 ip. , Blogger A kirjoitti...

    Et ole ainut joka potee tatuointikuumetta! Tuo lintuidea kuulostaa tosi kivalta. :) Olen lukenut blogiasi jo todella kauan ja rakastan sitä!

    Omien tatuointieni kuva löytyy tämän postauksen alimmista kuvista:
    http://backarazzi.blogspot.com/2011/03/tatuointiunelmia.html

     
  • 4/02/2011 9:52 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    joo suosittelen sulle just johonkin ranteeseen pientä tai must sulle sopis sellanen:)älä sä vaan kajoo niin alas että alat täyttää kehos kaiken mailman rumilla tatuoinneilla kuten rosafiona tai laura...se on niin kehon pilaamista tunkee ittensä lähes täyteen tai yksikin iso varsinki ku sinä laura ja rosafiona ootte niin kauiita niin mut siis musta rosa ja laura on jo osittaun pilannu kenhonsa en tajuu muuten mitä mä tääl selitän sitä sori toi oli siis vaan mun mielipide mutta tottakai moni varmasti pitää tollasesta mutta minä en. tulipa taas selitys...ja tän ei kuulunu loukata siis ketään.:))))blogis on paras sekä rosan ja lauran kärki kolmikko bloggait<333

     
  • 4/02/2011 9:54 ip. , Blogger Kaisa kirjoitti...

    Mä en ottais tatuointia, ellei sitten sulla oon jotain kunnon syytä. Esim jonkun muistolle. Tatuointi on sitten myöhemmin ehkä ei niin kiva:) muttä tää on mun mielipide.

     
  • 4/02/2011 9:55 ip. , Blogger Unknown kirjoitti...

    Kivan näkösiä noi linnut (:

     
  • 4/02/2011 10:00 ip. , Blogger Janskuli kirjoitti...

    Mulla on yks tatska ja pari seuraavaa jo suunnitteilla :p tykkään tästä hirveesti!
    siinä linkki missä näkyy kuva :)
    http://janskuuu.blogspot.com/2011/03/tattoo.html

     
  • 4/02/2011 10:06 ip. , Blogger maria kirjoitti...

    ekan kuvan tatuointi vois sopii sulle:) älä ota mitää liian isoa, tuollainen kiva pieni yksityiskohta olis mahtava:)

     
  • 4/02/2011 10:13 ip. , Blogger emmakaroliina kirjoitti...

    Miä tykkään nilkassa, mutta oon aika reilusti alaikänen että en vielä ota sellasta mutta nilkassa se ois musta tosi nätti ;) Vain minun mielipide sä saat pitää mistä vain^^

     
  • 4/02/2011 10:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    vittuku oot hyvä piirtään :O tai siis, noi linnut on upeet:O ota just tollein ko tos kuvassa!! vie toi tatskaajalle

     
  • 4/02/2011 10:22 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    nii just tollaset mitkä teit ite nilkkaan tosi kauniit sopis sulle:)))

     
  • 4/02/2011 10:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    lintutatska + ranne on kyl varmasti toimiva yhtälö! ainakin jos ne linnut ei oo mitään tosi isoja kooltaan :D

    mä otin n. 2v sitten olkapäille tähdet ja tykkään kyllä, mutta pitäis vaan mennä värityttää uudestaan ainakin vasemmanpuoleinen kun tatuoija ei ollu se kaikista paras... oli vaan pakko saada keinolla millä hyvänsä tatuointi jo 17-vuotiaana, hah. :D suunnitelmissa on ottaa tässä kevään aikana seuraava, eli ranteeseen yks teksti :>

     
  • 4/02/2011 10:36 ip. , Blogger Anni kirjoitti...

    Mulla on tatuointi tuossa niskan/selän välissä, viikko sitten otettu :). Kannattaa tosiaan hautoa sitä ideaa kauan (itse mietin yli vuoden), koska se tatska on sitten loppuelämän siinä. Mä itse otin sen sellaiseen paikkaan, että sen saa peitettyä, mutta halutessaan myös näkyville. Tällainen tatska mulla on: http://helpmecatch.blogspot.com/2011/03/forever-young.html
    + viikon yhteiselon jälkeen voin sanoa, että rakastan ja koen tuon niin omakseni :]. Mulla ei ole ollut yhtään kipeä ja tatuoinnin laittaminenkaan ei sattunut älyttömästi!

     
  • 4/02/2011 11:01 ip. , Blogger Tannja kirjoitti...

    mä oon just piakkoin menossa ottaan kolmee lintua, tosin tonne niskan seutumille:) aikasemmin mulla on jo kolme tatuointia :) ite mietin kans tohon ranteeseen jotain (myös noita lintuja), mut päädyin sit kuitenkin tohon niskaan :) kyllä tohon ranteeseen silti varmaan jotain jossain vaiheessa tulee, on niin kiva paikka kuitenki

     
  • 4/02/2011 11:07 ip. , Blogger riina kirjoitti...

    Eikös sun pitänyt aiemmin ottaa joku tatska missä oli hepreaksi jotain? tai tälläinen muistikuva mulla on :D

     
  • 4/02/2011 11:08 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    juu mutta en ikinä löytäny mistään täysin tarkkaa tai oikeaa käännöstä :D meni sit siinä..

     
  • 4/02/2011 11:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kyllä niillä on tatskapaikoissa tietoo mitä mikäkin on just esim heprean kielellä. on kuitenkin niin yleistä et ihmiset ottaa hepreaks arabie
    aks ym tatskoja ja ne haluaa itekkin tarkistaa mitä tatuoivat ihmisiin ettei mee maine jos kirjottaa päin mäntyä

     
  • 4/02/2011 11:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kysymys teinit:

    Onko nykyään tavallista sanoa "rakastan" blogia, vaatetta, tatuointia, kirjaa jne...? Vahva sana, joka menettää merkityksensä kun rakastetaan blogia, toppia, leffaa jne. Minne on kadonnut termi "tykkää"?

     
  • 4/02/2011 11:55 ip. , Blogger petty kirjoitti...

    Kipeitä paikkoja noi mitä oot ajatellu, tai itellä tatuoinnit niin rantees kun jalkapöydässäkin ja voin kertoo että kipeetä tekee. Mutta näyttää tosi hyvältä noi sun suunnitelmat!

     
  • 4/03/2011 12:15 ap. , Blogger Ansku kirjoitti...

    ÄÄ Toi on oikeessti kiva!

     
  • 4/03/2011 12:29 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ehkä kantsii vähän pidempää miettiä eikä hetken innostuksesta ottaa jotain kuvaa ilman merkitystä

     
  • 4/03/2011 1:16 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oot sika taitava!: O

     
  • 4/03/2011 9:04 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tykkäsin niistä sun nilkkaan piirtämistä linnuista, kauniita:)

    Itellänikin on tatuointi harkinnassa, oon päätynyt siihen että kirjoitan erään mulle tärkeän tekstin tuohon lapaluun lähelle (kuten angelina joliella tässä kuvassa: http://www.bodyartfun.com/userfiles/2010/7/2/images/Angelina%20Jolie%20gets%20new%20tattoo.jpg )

    Olisin halunnut myös yhden tekstin ranteeseen mutta kun musta tulee asianajaja niin en kuitenkaan viitsi:-D:-D

     
  • 4/03/2011 11:43 ap. , Blogger Jutta kirjoitti...

    Kivoilta näytti. Itse vielä lapsi olen joten en itse haaveile niinkään noista enkä edes ehdi miettiä asiaa. :D

     
  • 4/03/2011 11:52 ap. , Blogger veera kirjoitti...

    Itelläni on nilkassa tautuointi (samas paikas siis mihin piirsit) ja tykkään paikasta ihan hirveesti. Saaa peitettyy jos haluu ja näkee sen ite, joten nilkkaan suosittelen!

     
  • 4/03/2011 12:12 ip. , Blogger airaam kirjoitti...

    On se niin väärin, että joku osaa tehdä taidetta eyelinerilla! Nilkassa näyttää kivalta, eikä ole niin näkyvä paikka jos vaikka jossain tulevalla työpaikalla ei hyväksytä :)

     
  • 4/03/2011 1:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Miks tatuoinnilla tarvis olla jokin suurempi merkitys? Mun mielestä tärkeintä on se että ite tykkää siitä joten miks tarvis olla joku oikein syvällinen syy siinä takana? Viittaan siis anonyymiin joka tästä jotain valitti

     
  • 4/03/2011 3:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "Anonyymi sanoi...
    Kysymys teinit:

    Onko nykyään tavallista sanoa "rakastan" blogia, vaatetta, tatuointia, kirjaa jne...? Vahva sana, joka menettää merkityksensä kun rakastetaan blogia, toppia, leffaa jne. Minne on kadonnut termi "tykkää"?

    4/02/2011 11:55 ip."

    On. Mä en ymmärrä, että miksi tästä vingutaan nykyään vähän väliä. Eihän se ole pois sulta (tai keneltäkään muulta), jos joku sanoo vaikkapa rakastavansa juoksemista. Ja kyllä nyt luulisi tajuavan, että onhan siinä ihan eri sävy kun sanoo että "oi vitsi mä rakastan tätä biisiä!" kuin jos kertoo rakastavansa puolisoaan.

    T. Teini

     
  • 4/03/2011 3:21 ip. , Blogger Roosa kirjoitti...

    Mullakin on tosi kauan ollu hirvee tatska himo, mä tossa just ku täytin 15 niin otin ensimmäisen tatskan niskaan, ja en oo kyllä katunut ollenkaan ! ja nyt viime kuussa kävin ottamassa uuden tatuoinnin, johon oon iihan rakastunu ! itekkin tykkään ihan älyttömästi tollasista yksinkertasista linnuista, ja nyt sitten sellaset otin. > http://roosajau.blogspot.com/2011/03/i-already-am-i-always-was-and-i-still.html

     
  • 4/03/2011 3:37 ip. , Blogger Mikaela kirjoitti...

    http://4.bp.blogspot.com/_FB6nFh_ZSRY/TFG5jvnerpI/AAAAAAAAASU/TjJEC5GjH9g/s1600/Mikaela+011.JPG

    Vanha kuva kesältä eikä kovin selväkään. Mä oon nyt tyytyväinen ja enempää en hanki :D

     
  • 4/03/2011 4:00 ip. , Blogger Papyli kirjoitti...

    Miksi ihmeessä tautuoinnissa pitäisi olla jokin erityinen merkitys, kun jotku sitä näyttää hokeva..?? Onhan kuitenki jokaiselle joka ottaa tatuoinnin, kuva ottajalle varmasti joissain määrin tärkeä.

    Ja mitä sitten jos joku tykkää että on paljon tatuointeja ja haluu koristella kehoaan, meitä on moneksi :) ONNEKSI!

    Ja Aino tosi kauniilta näytti tuo sun lintu idea :) ranteessa ois varmasti hieno!

    Itselläni on neljä tatuointia. Alaselässä, molemmissa ranteessa ja sisänilkassa. Vielä haaveilen kolibrin kuvasta lisäksi toiseen ranteeseen, mutta saa nähdä..

     
  • 4/03/2011 4:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    itekki ooon miettinyt ranteeseen jotain yksinkertaista lintua, vähän samantyyppistä kuin Sienna Millerillä.. muuten kyllä löytyy vasemmasta nilkasta (jalan sisäpuolelta? :D voiko sen sanoa niin) tatuointi ja tyytyväinen oon vielä ainakin ollu ja melkein 3 vuotta se siinä on jo ollut:)

     
  • 4/03/2011 4:44 ip. , Blogger editää kirjoitti...

    itelläniki on tatuointi, mutta se ei oo vielä nii vanha että vosin sitä sillee katua. oon ite ainaki tosi tyytyväine ku sen otin vaikka näin nuori oonki. kuitenki sitä halusin jonku kaks vuotta. munkaa mielestä ei tatuoinnilla tarvi mitään merkitystä olla, mutta kyllä mun ekalla tatuoinnilla merkitys on mulle itelle vaikkei sitä huomaa ku sitä kuvaa kattoo.

     
  • 4/03/2011 5:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    En suosittele ottamaa nilkkaan tai jalkapöytään, varsinkaan jos on "ohut iho", se meinaan sattuu ihan sairaan paljon (tiedän kokemuksesta:)) Ja itelläni on kolme pientä kyyhkystä(?)ranteessa ja tykkään hirveesti niistä, suosittelen ottamaan jos itse koet sen nätiksi :)

     
  • 4/03/2011 7:39 ip. , Blogger Kartysa kirjoitti...

    http://tigilove.blogspot.com/2011/04/toivepostaus.html

    kantsii ottaa se nilkkaan, nätit treenauslinnut! :))

     
  • 4/03/2011 7:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Nilkkaan ehdottomasti jonkinlainen tatuointi,sopii! mut mieti tarkkaan minkäläi,ettei sitten kaduta (:

     
  • 4/03/2011 11:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on kaks tatuointii. tos puolen vuoden sisää molemmat ilmestyny. En juurikaa tykkää lintu tatskoista, mut nää mitä laitoit nilkkaas oli hienoi, etenkin ne siin nilkas, ei niinkää jalkapöydäl.
    ps. bongasin sut yks päivä kotikadultani ja tajusin vast nyt et asut muutaman talon pääs.. :D cool

     
  • 4/04/2011 10:41 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voin kertoa, että jalkapöytään sattuu aivan sairaasti ottaa! :D Itselläni on latinalainen teksti kyynärvarressa(?), siis ranteesta kyynärpäähän asti siinä sisäpuolella. Sitten löytyy korvan takaa tähti, (ei sattunut yhään), toisessa ranteessa oma horoskooppimerkkini (ei sattunut), ja nilkassa suht iso sellanen kiva risti. Siinä on iso risti ja rukousnauharisti, ja se jälkimmäinen sattu aivan sairaasti kun se meni jalkapöydälle. En todellakaan kadu tatuointejani, kaikilla on omat merkityksensä.

     
  • 4/04/2011 12:59 ip. , Blogger Senni kirjoitti...

    TOSI kivan näköinen, voi kunpa osaisin itekki "piirtää" noin hyvin! :)

     
  • 4/04/2011 1:10 ip. , Blogger ANNA kirjoitti...

    Mulla on itellä lintusia selässä :-))

    http://anna-doyouloveit.blogspot.com/2011/03/photos.html

     
  • 4/04/2011 1:27 ip. , Blogger martzay kirjoitti...

    http://www.tattoohunter.net/wp-content/uploads/2010/05/Heart_Tattoo_Design-6923.jpg

    tuommonen sydän ranteessa :) pari viikkoa sitten kävin laittaan, eikä käyny yhtään :)

     
  • 4/04/2011 8:38 ip. , Blogger Mirre kirjoitti...

    Mulla on lintu ranteessa ^__^ vähän värikkäämpi kyllä. Suosittelen helsingistä Legacy tattoota :)

     
  • 4/04/2011 9:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    En suosittele ottamaa nilkkaan tai jalkapöytään, varsinkaan jos on "ohut iho", se meinaan sattuu ihan sairaan paljon (tiedän kokemuksesta:)) Ja itelläni on kolme pientä kyyhkystä(?)ranteessa ja tykkään hirveesti niistä, suosittelen ottamaan jos itse koet sen nätiksi :)

    ^ no jos jalkapöytä tai nilkka tuntuu itselle parhaalta paikalta ottaa tatuointi, ei TODELLAKAAN kannata sen takia jättää ottamatta tai miettiä toista vaihtoehtoista paikkaa, koska se sattuu! kyllä sen kivun kestää, ainakin jos oikeesti haluu sen tatuoinnin. ja kyllä se iho pikkuhilja turtuu... sitäpaitsi, kahdella mun kaverilla on jalkapöydässä tatuointi/tatuoinnit ja molemmat oli sitä mieltä että nimenomaan ei sattunut paljoa :) eli on ihan ihmisestä kiinni, joillaki sattuu ja joillakin ei

     
  • 4/05/2011 12:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi! Mä otin reilu vuos sitten tatuoinnin lapaluuhun/olkapäähän, eikä sattunut yhtään! :) nilkkaa en suosittele, tekee kuulemma tosi kipeetä. Ja samoin alaselkä ja polvi on paikkoja mihin tatuointia ei ainakaan kannata ottaa, kipeimmät kohdat :D toi sun idea, et ottaisit tatuoinnin käsivarteen/ranteeseen kuulostaa ihanalta, kannattaa vaan miettiä sitä, että tatuointi on sellasessa paikassa, että sen saa aina halutessa piilotettua. Jotkut työnantajat voi kammoksua uutta työntekijää valitessaan, jos tatuointeja on näkyvillä paikoilla.. Mut tietty, seki riippuu ihan ihmisestä. Mä suosittelen koko sydämestäni, et otat tatuoinnin! :)

     
  • 4/05/2011 12:53 ip. , Blogger Alexia kirjoitti...

    Moikkis! Mulla on ollu noin vuoden neljä pikkulintua lentämässä mun rannetta:) Niistä tulee kohta viisi ja hieman isompia koska tatuoija ulkomailla ei oikein ymmärtänyt mun visiota. Muuten mulla on kaksi muuta tatea!

     
  • 4/05/2011 12:55 ip. , Blogger Alexia kirjoitti...

    Niin ja blogistani löytyy linnuista kuva jos haluat katsoa!:)

     
  • 2/13/2012 8:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tätä sun blogii on tosi kiva lukee!:)
    Haluaisin kysyä noista sun teippipidennyksistä että minkäslaiset ne on ja mitä hoitoja ne tarvii?Ite oon halunnu jo pitkään teippipidennyksiä:)

     
  • 3/02/2012 2:45 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on yks tatuointi, tein sen ite kun olin 15 vuotias :D enpä oo katunut :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu