Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

7.9.2011

Lyhkäinen ja lyhkäiset hiukset



Ei ollu tänään korkokenkiä joten fiilis oli myös tosi lyhyt :D Vaikka oon 167cm (joka on joidenkin takia mukamas aika paljon) niin tunnen itseni ihan kääpiöksi.. Oon aina halunnut olla väh 170cm pitkä, vaikka käytönkin 13-15cm korkoja.


 Tänään laitoin viime viikolla ostetun vaaleanpunaisen vyön, sen kanssa sopi kivasti Valtterista ostetut balleriinat.

Viitta: Kappahl
Neule: H&M 
Vyö: Seppälä
Kengät: Valtteri
Laukku: Valtteri

Töiden jälkeen menin keskustaan hakemaan ihan vähän pidennyksiä lisää, sillä kun otin vanhat pidennykset pois, niin jonkun takia ne rapunzelista ostamat teipit alko hajoilla.. ei mitään parasta laatua siis.
Sitten kotona oli kiva ylläri paketti taas pöydällä ;) JEE

Tuli paljon kaikkea ja tässä suosikit:

 Ihana musta glitteri kynsilakka! Oispa vaan kynnet... Piti mennä ottaa ja yhden tytön piti mulle laittaa mut se ei ikinä meilannu mulle :D Jos olet siellä niin osoite on tossa oikealla puolella!!!
Nestemäine peitepuikko! Tuli tarpeeseen todella, väri osui nappiin ja tarpeeksi peittävä :) Sekä tietenkin eyeliner mitä oon tässä pari kk käyttänyt, maksaa Seppälässä 4€ ja parasta mitä mä oon kokeillu.

Ihanan värisiä luomivärejä, mä käynä vain valkoista, ruskeeta tai mustaa mun luomissa :) 

Nyt illalla datausta ja taas tollainen lihottava kaakao (NAM!) :P


44 kommenttia:

  • 9/07/2011 8:26 ip. , Blogger Maarit kirjoitti...

    Ite oon yli 170cm pitkä ja tunnen itteni silti kääpiöks:-D

     
  • 9/07/2011 8:27 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    eihää-n :D apuaa!! Eri asia ois jos oisin sellainen siro ja lyhyt, mutta EIII!!

    yhyy :( no ehkä mä kestän

     
  • 9/07/2011 8:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Millä lisäät kuvat tänne blogiisi ?

     
  • 9/07/2011 8:34 ip. , Blogger Tea Sofia kirjoitti...

    Eiikä toi asu sopii sulle tosi hyvin ! :) Oon huomannu, että sulle sopii kaikki vaaleenpunasen/pinkin sävyt mun mielestä tosi hyvin :--)

    Ja toi pituus kelpais mulle, nimim. 150 ja risat.. :D No, onneks mä vielä kasvan :D

     
  • 9/07/2011 8:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mie oon 12v ja oon 170cm pitkä. En tykkää olla näin pitkä,ainakaan tän ikäsenä.. :D

     
  • 9/07/2011 8:41 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: täl bloggeril :)

    te: voi kiitos :D no kasvat varppina!!

    a: eihää :D susta tulee varmaan pitkä! mäki haluan!

     
  • 9/07/2011 8:51 ip. , Blogger KaisuMaria kirjoitti...

    No oon 175cm pitkä ja ku käytän sellasii 10cm korkeit korkkareit tunnen oloni jo iha kauheen pitkäks :D

     
  • 9/07/2011 8:52 ip. , Blogger liisa kirjoitti...

    ite oon huomenna 19v ja 155.. :D but me likey, ei oo korkkareita jotka olis liian korkeet!

    http://liisamarian.blogspot.com/

     
  • 9/07/2011 8:54 ip. , Blogger karoliina kirjoitti...

    mä oon 155cm & 12v :D
    haluaisin jäädä tän pituseksi, koska en halua olla pitkä! jos oon lyhyt, niin voin käyttää korkeita korkoja :D

     
  • 9/07/2011 8:56 ip. , Blogger Karoliina kirjoitti...

    Ihana toi asu ja noi balleriinat on iha himo söpöt (--: !

     
  • 9/07/2011 8:59 ip. , Blogger Oona kirjoitti...

    olispa mulla edes 150 cm pituutta :D siis ku oon 147 piakkoin 15 enkä kasva enää tästä. Että olishan se ihan mukava olla pitempi :)
    tilasitko ihan wet 'n' wild:in nettisivuilta vai mistä noi tuotteet? :D

     
  • 9/07/2011 8:59 ip. , Blogger ida kirjoitti...

    mä on about 160, mut ois kyllä kiva olla pitempi. mutta enpä mä taida tästä enää kasvaakkaan, eli näillä mennään. :D

     
  • 9/07/2011 9:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    No siltä näyttää, ikävä kyllä :D En todellakaan atho tulla kaksmetriseks..ja näin asiasta kolmanteen, mistä sait ton paketin? oikein kiva, kelpais miullekkin ;) Ja asiasta neljänteen, miten täällä bloggerissa voi vastata toisen kommenttii sillee suoraan?Niinku et mite voin vastata kommenttii sillee et se tulee siihe sen kommentin alle johon haluu vastata?! Joo, tiedän oon paras selittäjä ever. :Dtoivottavasti sait ees jotain selvää tosta :P

     
  • 9/07/2011 9:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oon 15-vuotias ja 180cm pitkä...olisin mielummin lyhyempi että uskaltaisin käyttää korkkareita :D

     
  • 9/07/2011 9:19 ip. , Anonymous tilda kirjoitti...

    hahhaa oon 177cm pitkä ja ylpee siitä<3

     
  • 9/07/2011 9:21 ip. , Blogger Annika kirjoitti...

    ihania noi meikit! :)

     
  • 9/07/2011 9:31 ip. , Blogger Doll De Vil kirjoitti...

    toi todellakin on parasta nestemäistä eyelineria mitä oon myöskin käyttänyt! :D ihana vyö♥

     
  • 9/07/2011 9:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ai lisäät? Kun kaikki sanoo et tää menee jumiin jos ihan tällä lisää, eikä jollai tyyli flickr tai kuvat.fi avulla.

     
  • 9/07/2011 10:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    höh mä taas haluisin tuntee itteni kääpiöks :( oon sua 2cm lyhyempi ja silti tunnen itteni aina niin kauheen pitkäks :( buu

     
  • 9/07/2011 10:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aaaww uino oot nii ihana ja söpö :)rakastan sun blogia ja sun tyyliä :D vaik noi on iha perus vaatteita ni silti saat niist omannäkösiä ja ihania(;; ps.oon ite 180cm ja tää pituus on jotenki kaamee :( mieluusti oisin hieman lyhyempi xD

     
  • 9/07/2011 11:03 ip. , Blogger Aino kirjoitti...

    Söpö asu :-) Ja mä oon 170cm pitkä ja en tykkää käyttää korkeita korkkareita koska sillon oon liian pitkä mielestäni :-D

    http://beww.blogspot.com/

     
  • 9/07/2011 11:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mistä tilasit wet'n'wildin tuotteet? (:

     
  • 9/07/2011 11:27 ip. , Anonymous Henna kirjoitti...

    Älä valita pituudestasi, ainakin voit käyttää nättejä korkkareita huoletta, ja oot varmasti monen silmiin viehättävämpi kuin minä, 182,5 cm pituutta... Rakastan korkkareita, mutta vain niitä yli 10cm korkeita koska muut on rumia :D ja jolloin olen yli 190cm pitkä.. :D damn it.

     
  • 9/08/2011 2:17 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ja täällä on 155-senttinen reilusti päälle parikymppinen, siroksi kehuttu nainen, joka myöskin ylpeä siitä! En haluaisi olla senttiäkään pidempi. Miehilläkään ei ole ollut valittamista. ;)

     
  • 9/08/2011 7:42 ap. , Blogger Hanna kirjoitti...

    Mä taas oon 170 cm ja haluisin olla semmoset 10 cm lyhyempi... :D Olis ihanaa olla sellanen pieni ja siro. Se on ihan kauheeta kun monet kaverit on paljon lyhempiä niin tuntee itsensä ihan mammutiks niiden seurassa :(

     
  • 9/08/2011 8:12 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mistä hommasit noi wet'n'wilindin meikit?

     
  • 9/08/2011 9:21 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mistä saat aina noita wet n wild paketteja?? (--8

     
  • 9/08/2011 1:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi! Teen kynsiä & ripsiä Sörnäisissä. Voisin laittaa sulle kynnet hintaan 30e jos kiinnostaa?:)

     
  • 9/08/2011 1:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi! Teen kynsiä & ripsiä Sörnäisissä. Voisin laittaa sulle kynnet hintaan 30e jos kiinnostaa?:)

     
  • 9/08/2011 3:16 ip. , Blogger annujjau kirjoitti...

    Nätti asu, kävi sulle tosi hyvin ! =) Ja minäki oon suurinpiirtein tuon 167cm pitkä ja mä oikeesti tunnen itseni lyhyeks ku en korkokengilläkään pahemmin kävele.. :D

     
  • 9/08/2011 4:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon 182cm ja käytän tasan kyl sellasia korkoja mitä haluan. En ala nöyristelee et "en voi käyttää näitä 13-senttisii korkkareita ku oon niiiin pitkä".. Totuus on kyllä, että yli 10 senttisii ei tuu laitettua enää baarii ku lähtee tanssimaan, tuntuu että leijuu ihan jossain muitten yläpuolella.

    Ei ihminen voi pituudelleen mitään. Sillä mennään mitä on annettu, joku on 150cm ja joku 185cm, toivottavasti kummatkin sujut itsensä kanssa.

     
  • 9/08/2011 5:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon n. 160cm ja joskus on tullu sellanen olo et olis siistii olla joku 170cm, mut mä tiedän et jos olisin vaikka nyt 170, olisin kaikille lyhyille TOSI kateelline ku ne olis niin pikkusia :D Eli tämä pituus on hyvä! On kiva olla pikkune :)

     
  • 9/08/2011 5:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Miks sulla on huulet aina rumasti noissa kuvissa? Esim. sun blogspotin kuvassa....

     
  • 9/08/2011 5:53 ip. , Blogger Juan kirjoitti...

    Haha mä olen 159cm ja tunnen itteni lyhyeks, oo ilone että oot noinki pitkä :) Miten sä voit olla noin kaunis herrajumala!

    withlove-juan.blogspot.com

     
  • 9/08/2011 6:17 ip. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Kidutat mua näillä kaakao kuvilla, kun meil on vaan pahaa pirkan kaakaota eikä äiti suostu ostaa dumlee ennenku toi on juotu :D

    Ja oon 13 ja nyt oon 159.9 ja terkkari ennusti mun pituudeks 179 ja risat =)

     
  • 9/08/2011 6:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon 174 cm pitkä ja tunnen itteni JOKA AINOA HELVETIN PÄIVÄ ihan jättiläiseks -.- Vaik en ees oo kuin 174, eihän se nyt niin hirveen pitkä oo... Tosin oon 15, mut kuitenki. Voi kumpa mä en enää kasvais senttiäkaan! :((

     
  • 9/08/2011 6:57 ip. , Blogger Nora kirjoitti...

    Toi eyeliner maksaa mun mielestä alle 3e Seppälässä ja on kyllä hintansa vertaista :(

     
  • 9/08/2011 7:54 ip. , Blogger Sina kirjoitti...

    mitä tos su kaakaos on! Näyttää niiii hyvält mäki haluuu!

     
  • 9/08/2011 8:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi ihana! Sun bloglovinin linkki ei toimi (linkkiytyy newlookiin) joten en pysty seuraamaan sua, päivittäisitkö sen että mä ja muut päästääm seuraileen sun juttuja taas bloglovinin kautta enkä missaa :) Oot oikee päivänpaiste!

     
  • 9/08/2011 8:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ite oon 153 ja ei tunnu yhtään kivalta :( :D

     
  • 9/09/2011 3:40 ip. , Anonymous hanttu kirjoitti...

    heii sun blogi ei päivity blogloviniin :)

     
  • 9/09/2011 10:04 ip. , Blogger jutta kirjoitti...

    juu itse täällä myös toinen 182 senttinen...
    ole onnellinen että olet tuon pituinen kuin olet ! pystyt käyttämään korkeita korkoja näyttämättä kaksimetriseltä:--)
    mutta ei sille omalle pituudelleen voi mitään :)

     
  • 9/13/2011 8:03 ap. , Blogger Tanja kirjoitti...

    Mä oon saman pitunen ku sinä enkä mä kyllä oo koskaan tuntenu itteäni pitkäksi,en tiiä johtuuko se sit siitä että mies on niin pitkä että tuntee ittensä minikokoseksi :D

     
  • 9/21/2011 5:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moikka moi! haluisin kysyy mistä oikein tilaat wet'n wildin meikkituotteita?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu