Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Paljon yhdessä päivässä

Tää postaus tulee olemaan aikamoinen sekasotku kun mulla on niin monesta jutusta asiaa :D Ihan ensiksi pari kuvaa eilisistä farkuista, kavensin kuvien jälkeen vähän lahkeita vielä.

Musta toi väri on tosi ihana ja sitten noin on sopivasti korkeat, ei mee uumaan asti, muttei oo matalatkaan :D Aamu tänään oli aikaa kaaottinen.. heräin 4 minsaa ennen kuin piti lähteä bussiin ja lähdin oikeastaan heti kun sain kamppeet päälle. Olin niiiin räjähtäneen näköinen että hävetti, mutta olin niin väsynyt ettei jaksanut edes hävetä. Sitten aamulla satoi.. satoi satoi ja satoi. Mulla oli vielä työvuoro ulkona ;) Ou jea <3 No vaikka oli paljon päällä niin kylmä siinä tulee kun vaan seisoo mutta onneksi jossain vaiheessa sade hellitti ja ihmisiäkin alkoi näkymään. 

Kun työvuoro päättyi niin aurinko alkoikin näkymään ja mentiin isin kanssa postiin hakee paketteja.

Ekasta paketista tuli Fergien lanseerama hajuvesi ja toi haju on tosi ihana! Voi että mä rakastuin :D 


Sekä hiukset! Nyt ne oli oikean värisetkin :) Nyt menee aikataulut sekaisin kamujen kanssa ja en tiiä milloin saan nää päähän.. voi hitsi oikeesti.

Sitten vielä kun vähän värjäsin noita (taitoin vähän kultaisuutta pois) niin samaan aikaa tein sushia äidin kanssa. Mä oon tehnyt niin paljon kaikkea ja sotkenu näköjään huoneenkin tässä kiireessä.. huhhuh

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu