Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

12.10.2011

Mut haastettiin!

Sain tässä haasteen yhdeltä mun lukijalta, niin ajattelin heti toteuttaa, ennen kuin koko juttu unohtuu (KUTEN YLEENSÄ)


♥kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

1. Mulla on alkanut tehdä mieli värjää tosi tosi punertavat hiukset :D En siis lähiaikoina aijo, mutta oon nyt niin tykästynyt täsä ruskeeseen, ettö mietin jo mitä teen tälle jos kyllästyn. En haluaisi ikinä enää palata blondiin.
-kuva mökiltä, minä pitämässä papasta kiinni, perässä tulee isosisko ja takana isoveli-

2. Tykkään tosi paljon asiakaspalvelusta (vasrsinkin tällä alalla) vaikka olenki melkoisen ujo/varautunut kun tapaan uusia ihmisiä.
-kuva 8lk-

3. Minulla on paljon ystäviä, mutta vain muutatma tosi läheistä, joidenka kanssa vietän aikaa paljon. Ystävät on yksi tärkein asia koko elämässä :)
-kuva 10lk-

4. Haluaisin muuttaa heti kuin mahdollista omaan kotiin. Tietenkin tähän liittyy rahatilanteet, enkä opiskelun takia voi olla samaan aikaan töissä, sillä silloin mun opiskelut menis varmasti tosi huonosti :D Mutta ehkä asiat alkaa järjestyy tossa tammikuussa kun täytän 20. Siitä sitten lisää silloin!
-kuva 10lk-

5. En tiedä mitä tekisin ilman tätä blogia, olen pitänyt tätä kohta 3 vuotta ja tää on ollut ihan parasta! Te ootte kaikista ihanin juttu, kun annatte vinkkejä, onnittelette, kehutte ja jaksatte seurata mun puuhia.
-kuva juna-asemalta. Olin alkanut vaalentamaan mustaa pois (hiukset ihan kuolleet! :D ) Pa-ka ensimmäistä vuotta aloittelin-


6. Vihaan lyhyitä hiuksiani ja mulle tulee sellainen oli että näytän 8 vuotiaalta, eli olen koukussa pidennyksiin..
-kuva huoneesta vuonna 2009 talvella-

7. Tykkään paljon kokkailla, varsinkin muille. Siitä tulee mahtava fiilis 
-kuva 2010, toinen opiskelu vuosi alkanut-

8. Mulla olisi to ja pe syyslomaa, mutta hups! Mähän halusin heti mennnä töihin ja sinne meni lomapäivät >:D 
-kuva otettu hetki ennen viime kesää, juuri värjätut hiukset-

Siinä semmonen, haastan; Erikan ja Anskun

-kuva 2 viikkoa vanha-


42 kommenttia:

  • 10/12/2011 8:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Noi ruskeet ei sovi sulle yhtään.. Vaaleet oli upeimmat:) ei niitte tarvi olla platinanblondit, tummanvaalea on kaunis ja luonnollinen väri:) Ihana postaus jälleen kerran ♥

     
  • 10/12/2011 8:44 ip. , Blogger Timjai kirjoitti...

    Tossa juna-asema kuvassa sulla on tosi kivan väriset hiukset! :)

     
  • 10/12/2011 8:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aa oli niin kiva postaus! ja oot ollut aina tosi nätti :) i like

     
  • 10/12/2011 8:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    musta sä näytät taas paljon aikuisemmalle ilman pidennyksiä

     
  • 10/12/2011 8:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot kaunein :)

     
  • 10/12/2011 8:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miksi et enään ikinä palaisi blondeihin, ne sopi sulle niin hyvin mut nuo ruskeet kyllä sopii myös (=

     
  • 10/12/2011 9:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oikeest koht täytät 20.. omg mihin tää aika on menny ku rupesin seuraa sun blogii ku täytit 18 :D. Oikeest tää on ihan kummallinen tunne :D

     
  • 10/12/2011 9:07 ip. , Anonymous eerica kirjoitti...

    Voisitko Aino joskus kertoo sun uskosta? meinaan että jos en ihan vääri muista, niin oot uskossa ja Samppa myös :) mun mielestä ois tosi kiva kuulla, että miten susta ''näkee'' että oot uskossa:) esim. rukoiletko, luetko Raamattuu yms. :) Ois kiva kuulla ees lyhyesti tästä!
    ps. ihanaihana postaus jälleen!♥

     
  • 10/12/2011 9:08 ip. , Blogger Henna kirjoitti...

    Oii onpa nätti tuo toinen kuva!:----]

     
  • 10/12/2011 9:13 ip. , Blogger Ella kirjoitti...

    Itsekki rakastan ruoan laittoa samasta syystä <3 Voitte tulla tännee syämää :))

     
  • 10/12/2011 9:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onko sulla joku kamera postaus? mikä kamera sulla on?

     
  • 10/12/2011 9:32 ip. , Blogger Ansku kirjoitti...

    Jeeeee :-) Tein kyllä tän jo mutta voin keksiä lisää juttuja itestäni. Näitä on niin kiva tehdä! :D

     
  • 10/12/2011 9:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kattelin just eilen sun vanhoja postauksia missä sulla oli vaaleat hiukset ja ajattelin että värjäisitpä ne takaisin kun näytät aivan Marilyn Monroelta :) mutta tykkään myös noista ruskeistakin!

     
  • 10/12/2011 10:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    nois 10 lk kuvissa näytät tosi anorektiselta :// mitä se mysli muuten vähän aikasemmas poataukses oli? :D

     
  • 10/12/2011 11:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Nuo blondit hiukset oli kyllä aivan upeat... :-(

     
  • 10/12/2011 11:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sua tässä pitäis kiittää! Oon super kiinnostunu sun puuhistas ja oot selvästi oma itses ja sun blogi on ihana. ( olen koukussa )

     
  • 10/12/2011 11:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitäääää ! oon ite nyt kasilla ja must tuntuu et näytit tossa kuvassa paljon vanhemmalta kun mä nyt :D ja mä kans sanoisin ettet näytä ollenkaan nuorelta lyhyillä hiuksilla vaan ne vois jopa olla kivemmat ! mut ruskeet sopii sulle hyvin, ite oon blondi (oikeestaan aika sekaväriset hiukset) ja alkaa kyllästyttää tää väri mut en viittis värjää ku en ikinä oo värjänny ja toisaalta tykkään tästä väristä. nomutta tän epäselvempää viestiä en osaa varmaan väsätä eli kaikkea hyvää sulle !

     
  • 10/13/2011 12:16 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sulle sopii varmasti kaiken muun väriset hiukset mutta ei mustat eikä platinablondit tai sellaset barbie blondit:D punertavat tai oranssihtavat vois oikeestaan olla tosi jees kunhan ei liiallisuuksiiin mene ;)

     
  • 10/13/2011 12:19 ap. , Blogger anna kirjoitti...

    ihana toi kuva siun huoneesta 2009 !!

     
  • 10/13/2011 1:03 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    noi ruskeet on kyl kivat! :) vaik kyl punertavatki toisaalt vois sopii but yeah no back to blonde.. :D

     
  • 10/13/2011 1:22 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sä oot ihan tajuttoman kaunis!

     
  • 10/13/2011 1:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanat noi blondit hiukset<3

     
  • 10/13/2011 2:05 ip. , Anonymous M kirjoitti...

    pakko sanoo et oon jääny sun blogiin koukkuun. oon lisänny sen suosikkilistan ykköseks. sun blogis ohitti facebookin mun suosikeissa ja se on jo paljon! :D Musta tuntuu et sä oot paljon vanhemman näkönen tossa kasiluokan kuvassa ku mä nyt ysillä. :DD Mäkin oon jääny koukkuun tollasiin kristallikoristeisiin. mä oon seurannu sun blogia jo varmaan 2 vuotta ja musta tuntuu et mä oon oppinu sun blogistas ihan kauheesti! sun ansiostas musta on tullu jopa parempi kokki sun ansiosta, joten iiiso kiitos tästä aivan ihanasta blogist, älä lopeta blogin pitämistä, koska sit en mäkään tietäis mitä mä tekisin!! :))

     
  • 10/13/2011 2:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voisitko tehdä postauksen tosta 10 luokasta, sillä itse olen sellaisella tällä hetkellä ja oikeastaan häpeän itteni kuoliaaks siellä, en pidä jos minulta kysyy että missä opiskelen koska musta se on jotenki noloa koska ihmisillä on käsitys 10 luokasta tosi huono..

     
  • 10/13/2011 2:36 ip. , Blogger Eeeva kirjoitti...

    Oot ihan tosi kaunis! Mun mielest sulle sopii kyll blonditki hiukset tosi hyvin :oo

     
  • 10/13/2011 3:19 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi: kyllä musta sopii :) ei plondeja kiitos, kiitokset kuiteski!

    Timjai: no tossa näytti ihan ok :D Oikeesti oli ihan blondi tyvi, pituudet oranssia, tumman oranssia ja kaikkea mitä sattui...

    Anonyymi : aww.. kiitus kovasti :)

    Anonyymi : no kai kun on tollaienn martta nuttura :DD

    Anonyymi : hell no! :D Mut ihanaa jos olen sun mielestä <3.


    Anonyymi: emmää, tykkään tummista ite niin paljon :)

    Anonyymi: sä oot aika pitkään seurannu :D Miltein siitä lähtien kun aloitin tän. apua!

    eerica: se on aika henkilökohtainen asia, enkä sellaisia halua tuoda hirveesti blogissa esille :))

    Henna_ tänks ;)

    Dreamer : oi!! Joo tietty, mulle saa aina kokata :D Voidaan kokkaa toisillemme!!

    Anonyymi: öööh.. eitaida olla :O Mulla on nikon D3100. Ihan ookoo, vaihtaisin jos ois mahdollisuutta ;D Canon is the best

    AnsQ : eihää >:D no sä kyllä keksit!!

    Anonyymi: voi ei! Mä viimeiseksi haluan näyttää marilyn monroelta ;D

    Anonyymi: aijjaa :o No muistaakseni painoin silloi 2kg korkeintaan vähemmän kuin nyt.

    Anonyymi : :)

    Anonyymi : voi ihana! Kiitos tosi paljon :D Kiva kiva

    Anonyymi : jo on oma väri ei kannata värjää: Tuut katuu vielä.. Mutta toi kuva hämää, olin mä tosi lapsen näköinen, muokkasin ton hinosti vaan.

    Anonyymi: jooh :D Ruskeet ihanat, sit aattelin jossain vaiheessa sellaisia tummankirsikan ruskeita ja kaikkee!

    annabella: :) hehe, kiitti!.


    Anonyymi : joo ei takas >:D Ihmiste kohteleekin ihan oikeesti erilailla, miten hiustenväri voi muuttaa.. Mutta kyllä tää tästä varmasti ehtii muuttua :)

    Anonyymi : minä kiitän :)

    Anonyymi : hyyii ;D Haha, jotenkin ei vaan enää mun tyyliset

    M: ooh ihanaa! Varsinki jos oon sun kokkailutaitoja edistänyt muka >:D Se on jo aika paljon. Oon ihan otettu että jos oon oikeesti sun FB listoilla ykkösel! Apua <33

    Anonyymi : ei sitä tarvii häpeillä, en mäkään häpeilly :)

    Eeva & Emma : mm :) mulle tuli tosi barbimainen olo

     
  • 10/13/2011 3:48 ip. , Blogger Alli kirjoitti...

    Toi sun kasi luokan kuva on mahtava! :)

     
  • 10/13/2011 4:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    moi! ei tosiaan liity nyt ollenkaan tähän postaukseen MUTTA tuli tässä mieleen että mites näitten kenkien kanssa kävi http://nelly.com/fi/keng%C3%A4t-naiset/keng%C3%A4t/arkikeng%C3%A4t/nelly-white-label-100306/telma-203278-14/ ? :) oliko hyvät vai menikö palautukseen?

     
  • 10/13/2011 5:22 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun mielestä blondit hiukset sopii sulle parhaiten :) Sulla on tosi kiva blogi ja odotan postausta aina innolla! Se on päivän kohokohta :)

     
  • 10/13/2011 5:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000910786676#!/profile.php?id=100003042354425

     
  • 10/13/2011 5:34 ip. , Blogger Annika kirjoitti...

    ää oot nii kaunis iha sama minkälaiset hiukset on <3

     
  • 10/13/2011 5:41 ip. , Blogger Lotta kirjoitti...

    Oot ollu aina ihan älyttömän kaunis ku kattoo noita kuvia ja sulle sopii millanen vaan hiustyyli :) eniten tykkään sun pidennyksistä<3

    http://stayclassic.blogspot.com/

     
  • 10/13/2011 6:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sori tällee anonyyminä kirjoittelen mutta oon seurannu sun blogias kesästä lähtien vissiin ja löysinki tän sattumalta ja tää on uskomaton !
    Oot todella nätti ja tää teksti on mukavaa luettavaa ( luen päivittäin haha >:D) sitten kun luin 2pv myöhässä että olit ollut Lohjalla, jossa asun itsekin !!1 Olin ihan että eiiiii hitsi :) (Asun itse Lohjalla)Elieli siis halusin sanoa että vau oot kyl niin upea persoona !

     
  • 10/13/2011 8:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    BLONDIT olis sulle ehottomasti tosi upeet!!:)

     
  • 10/13/2011 9:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    olit blondina niiiiiin kaunis!

     
  • 10/13/2011 9:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aahh tää sinun blogi on niin ihan ettei sitä voi olla ees päivää lukematta! vaikken sua tunne, tunnut nii ihanalta ihmiseltä ett' huuhhuh! ja oletkin niin kaunis! (: kiitos tästä ihanasta blogista! toivon että jatkat vielä pitkään!!

     
  • 10/13/2011 10:12 ip. , Anonymous elsu kirjoitti...

    mun mielestä sulle sopii blondit ja ruskeet, MOLEMMAT todella hyvin! oisit kaunis vaikka kaljuna :D

     
  • 10/14/2011 4:29 ip. , Anonymous petra kirjoitti...

    oot tosi kaunis! nyt kun katsoo kuvia sinusta vaaleilla hiuksilla niin oot tosi upea ilmestys! :) eli niihin palaaminenkaan ei olisi paha ;)

     
  • 10/14/2011 5:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    siis asutko vanhempiesi luona? olen luullut että omassa kämpässä:)

     
  • 10/14/2011 9:14 ip. , Anonymous cuu kirjoitti...

    Itse tykkään tosi kovasti sun kuvista, joissa mustat hiukset. Voisit laittaa niitä joskus enemmänkin :) Mutta väriin ei tarvitse palata, jos ruskea ja punertava tuntuu susta paremmalta.

     
  • 10/15/2011 10:30 ap. , Anonymous Kia kirjoitti...

    Moikka Uino! :) Mä oon nyt seuraillut sun blogia 2 vuotta ja tää on mun lemppari edelleen.Ja musta on ihanaa kun oot aina niin positiivisen oloinen :) musta ne sun blondit hiukset sopi sulle törkeen hyvin! Harmi jos et ite tykkää.Ne teki susta jotenkin "raikkaan" näkösen ja blondi tais olla muutenki se sun oma väri? Mukavaa viikonloppua sulle, oli ihana postaus taas<3

     
  • 10/18/2011 5:03 ip. , Blogger karoliina kirjoitti...

    Ihanan sympaattinen postaus =))

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu