Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

29.10.2011

50.. tai siis 42

Samppa napsi vähän kuvia :))



Löysin kaverini blogista tälläisen ja teki mieli kertoa teillekkin 50 fatkaa musta :)

1. Täytän tammikuun alussa 20 ja odotan sitä innolla, sillä JOS asiat menee suunnitelmien mukaan, niin alan etsiä omaa asuntoa :) Tästä olen haaveillut jo parisen vuotta, mutta on pitänyt odottaa että saan opiskelut loppuun ensin.
2. Opiskelen Helpassa parturi-kampaajaksi ja valmistun keväällä!
3. Minulla on isoveli ja isosisko, perheeseen kuuluu vanhempien lisäksi myös 4 kissaa. Kolme on itämaisia ja yksi siperian kissa.
4. Huone on mun temppeli, se on mun turvapaikka ja tykkään rauhoittua siellä. Pidän sen aina järjestyksessä ja kaikille tavaroilla on tietty paikka.. mä inhoon jos joku on käynyt sotkemassa paikkoja :D
5. Mä olen haaveillut pitkät ajat kunnosta tietokoneesta ja isosta näytöstä. Tein kesäloman töitä ja sain rahaa säästöön ja nyt sain kunnon koneen. Mun läppäri on jo aika huonossa hapessa ja postauksen teko sillä on aikamoista tuskaa.
6. Olen oikeasti ihan blondi, mutta olen ihan lapsesta asti tykännyt ruskeista hiuksista enemmän.
7. Musta tuntuu että oon oikeesti löytänyt alan, josta todella pidän, vaikka välillä on koulussa mennyt hermot ja tehnyt mieli lopettaa :D Tykkääs paljon asiakaspalvelusta ja nyt vihdoin jopa alkanut tuntuu siltä, että osaan jotain.
8. Mulla on vaaleat, lyhyet ja maailman suorimmat ripset. Mikään ripsentaivutin ei ole niitä saanut taipumaan.. paitsi 5 sekunniksi. Mulla oli joskus ripsipermis, se oli kyllä mainio!
9. Mun kulmakarvat on myös oikeesti tosi vaaleet, eikä niiden värjääminen hirveesti auta, sillä ne on myös TOSI harvat. Tekisi mieli joskus tulevaisuudessa ottaa kulmatatuoinnit, joka helpottaisi varmasi elämää. Jos en piirrä näitä, niin näyttää että mulla ei oikeesti oo kulmakarvoja >:))
10. Pelkään hometta.. tää on ollut siis ihan aina. Jos huomaan kaapissa jonkun homeisen tomaatin, mua alkaa ällöttää enkä voi koskee siihen tai mitään. Kerran otin leivän ja voitelin sitä, huomasin pian että se oli toiselta puolelta homeessa ja mun reaktio oli se, että heitin sen kirkuen seinään  ;D haha. Mikään muu ei mua ällötä niin pahasti, kuin home.


11. Näen tosi helposti painajaisia, jos katson jonkun kauhuelokuvan. Pelottavat mielikuvat jää pitkiksi ajoiksi mun mieleen ja kummittelee unissa vielä vuodenkin päästä :(
12. Komedia ja animaatio leffat on ihan parhaita!
13. Yksi syy miksi pidän tekokynsistä, sillä omat on tosi hauraat. Oon syönyt niitä vahvistavia tablettejakin, mutta ei ne auttanut yhtään. Jos kynnet kasvaa yli 2mm ne halkee heti ja sitten on sormi kipeenä.
14. Rakastan vettä! Juon joka päivä 2,5-3 litraa.
15. Pepsi max tulee vasta veden jälkeen, sitä juon vain viikonloppuisin.
16. Käytin yläasteella 39-40 koon kenkiä, nykyään 37. Ostin aina liian isoja kenkiä, sillä äiti opetti että "pitää olla reilusti kasvun varaa!". :D
17. Minulla on pienimuotoinen lukihäiriö, Yritän aina tarkistaa kirjoittamani postaukset, mutten yksinkertaisesti vain huomaa joitakin virheitä. En edes älynnyt tätä, kunnes äiti huomautti asiasta kaksi vuotta sitten. Ei ihme että yläasteella luin kokeiden kysymykset ihan väärin ja mulla meni tosi pitkään että opin kuukaudet ulkoa. Blogin ansiosta virheitä ei tuu enää niin paljon, :))
18. Saan narskuvasta lumesta kylmiäväreitä ja hampaita alkaa vihloo.. Talvisin kuuntelen musiikkia jos olen ulkona, näin vältän hampaiden vihlomisen !
19. Aloitin blogin tasan 3 vuotta sitten halloweenina. Oli tosi tylsää ja silloin yläasteen jälkeen ei ollut enää kavereita kun kaikki lähti eri suuntiin, eikä pitänyt yhteyttä. Se oli yksinäistä aikaa ja blogi oli hyvä ajanviete ja päiväkirja minne pystyin avautumaan.
20. 9lk jälkeen keskiarvo oli 7.3 ja hain helpaan, en päässyt. Joten menin 10lk jolloin keskiarvo nousi 8.0 ja pääsin opiskelmaan parturi kampaajaksi!!


21. Aloin seurustelemaan Sampan kanssa 24.02.2009. Oon ikionnellinen että häneen tutustuin ja lopulta rakastuin :)
22. En osaa ruotsia yhtään. Oli lähellä etten sen takia jäänyt luokalle yläasteella.
23. Musta on ihanaa kun te lukijat jaksatte lähettää mulle välillä ihania sähköposteja ja tulla moikkaamaan kaupoissa :) Se piristää ihan älyttömästi!!
24. Mun oikea nimi on Aino-Lotta. Vihasin tota väliviivaa, sillä kouluissa opettajat kutsu AinoLotaksi ja jouduin hokemaan että kutsumanimi on pelkkä Aino. Nykyään musta toi nimi onkin ihan nätti, vaikkei kyllä kukaan sitä käytä :)
25. Ala-asteella mua kutsuttiin Väinön vaimoksi Ainoksi....sen takia oon varmaan vihannut nimeäni.
26. Mun eka lemmikki oli hermeliini Minni, sitten oli hiiri jonka nimi oli Sokeri. Nykyään kaksi meidän kissoista on oikeastaan mun, vaikka ne ei tuu mun mukaan kun muutan joskus. Sillä meillä 4 kissaa ja niitä ei voi erottaa toisistaan, yksi niistä on mun kissan äitikin :)
27. Rakastan eläimiä ylikaiken! Tuon aina kotiin koirankin jos näen yksin vaeltelemassa. Oon tässä 2 vuoden aikana tuonut 3 koiraa kotiin, hoitanut niitä pari päivää, kunnes omistaja löytynyt.
28. Harrastin nuorena telinevoimistelua ja tykkäsin siitä tosi paljon! Lopetin, sillä mun polvia ja ranteita alkoi sattumaan aina tosi paljon. Ne alkoi rastittua ja mua suositeltiin lopettamaan ettei pahemmin käy.
29. Oon hirveän kömpelö ihminen :D Siksi mulla aina mustelmia, kuhmuja, haavoja. En kyllä ikinä ole murtanut mitään ihme ja kumma?
30. Mua hävettä se, etten oikein tiiä ihan tarkalleen missä kehä 1,2 ja 3 on.. en tiiä missä menee turuntie yms. tollaiset mitkä tuntuu olevan kaikille muille päivänselvää. Oon koko elämäni mennyt yleisillä, siksi pelottaa hankkia auto ja osata suunnistaa oikeeta reittiä. Menisin varmaan sieltä mistä bussit menee, haha ;D


31. Mä oon jonkun takia tosi tarkka mun ruuan suhteen ja mulle on sellaisia hassuja pakkomielteitä. Esim. jos syön kanaa ja herneitä (tykkään tosta yhdistelmästä tosi paljon) niin niitä pitää olla saman verran. Näitä on muitakin, mutta niitä vain tosi vaikee selittää tänne.
32. Käytin ennen paljon vain mustia ja valkoisia vaatteita, se oli jäänyt siitö kun blondasin tukkaa ja se oli pitkään oranssi. Läikikkään tukan kanssa ei sopinut muut värit
33. Oon tosi puhelias ja energinen, mutta jos meen uuteen paikkaan (kouluun tai työpaikkaa) mulla menee sellainen 2vk kunnes uskallan olla oma itseni. Alussa oon melkoisen hiljainen ja sulkeutunut.
34. Vihaan roskaruokaa, sillä siitä tulee mulle monesti huono-olo. Silti sitä tekee aina niin mieli! NAM
35. Oon halunnut yli 2 vuotta tatuoinnin, en vaan ole vieläkään keksinyt mikä se olisi :( Tiedän kyllä että haluan tekstin ja mustavalkoisen.
36. Tykkään repiä sormin ripsiväriän pois ripsistä. Ei hyvä!
37. Mua ärsyttää vieläkin, sillä tarhassa ja ala-asteella mun lempiväri oli kulta :D Ja ihan kaikki sanoivat ettei voi olla, sillä se ei ole väri, mutta mä pidin pääni ja se oli mun lempiväri...
38. Mulla on ihanimmat vanhemmat, ne on tosi hassuja ja hömppiä :) Musta on tullut ihan samanlainen
39. Pelkään pimeetä, varsinkin kun oon yksin. Varsinkin jos tuun myöhään yksin kotiin! Kyllä ne möröt mut vielä saa joku päivä.




40. Tosi monesti kun herätyskello soi, niin haen unissani sen, suljen herätyksen ja sitten herään myöhemmi ja yritän etsiä kännykän :D Se löytyy milloin mun alta, tyynyt alta, seinän ja sängyn välistä, lattilta jne.
41. Joo ja jos joku jo huomasi, niin tykkään laittaa tosi paljon hymiöitä, musta ne ilmaisee oliko lause hauska, vai mitä. No olipa tyhmästi selitetty, mut kuitenkin. Käyttäisin niitä oikeasti enemmän mutta yritän aina karsia, muuten niitä olisi joka lausessa viisi ja se näyttäsi tältä! :) :PP <3 >:o 8) :3
42. Näitä pitäisi tehdä 50, mutten oikeesti keksi enempää, joten haastan teidät halukkaat tekee tän omaan blogiin ja yrittää keksii 50!


Päällä kappahlin villapaita sekä kirppikseltä ostetut mukavuus farkut :) 
Alkanut vaan farkut polvista repee enemmän ja enemmän, pitää vähän korjata niitä.


60 kommenttia:

  • 10/29/2011 5:28 ip. , Anonymous Johanna kirjoitti...

    tositosi kiva postaus ! :D sain heti semmosen kivan kuvan susta mitä en oo saanut aikasemmin kun olen lukenut sun blogia. mulla täsmäs tosi paljon juttuja mitä minäkin pelkään ja teen. :D sä oot tosi kaunis ja sun blogi on paras !
    (voi olla että kirjoitin ihan väärin sanoja tai lauseita, kun oikeesti oon ruotsalainen. osaan kyllä tosihyvin suomea mutta en osaa kirjoittaa.) :D huhhu, tästä tuli tosi pitkä juttu :D
    hauskaa loppupäivää !

     
  • 10/29/2011 5:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Näitä lisää,nää on ihan sika kivoja!

     
  • 10/29/2011 5:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Nämä ovat aina todella hauskoja, koska näistä löytää aina "omia" outoja tapojaan:D

    Itse pelkään myös hometta ihan älyttömästi! Pelkästän jos jääkaapissa on yksi homeinen tomaatti tuntuu, että koko jääkaappi on "saastunut" :D

    Samoin tuo narkuva lumi! Hyi, en tiedä mitään kamalampaa.. Myös styroksin luoma ääni on kamala... Itse saan vielä kylmiäväreitä serveteistäkin. hrr

     
  • 10/29/2011 5:44 ip. , Blogger Doll De Vil kirjoitti...

    mulla oli ihan sama juttu 16. kohdan kanssa :---D vasta myöhemmin tajusin et mun jalka on 38 eikä 40 :''D

     
  • 10/29/2011 5:54 ip. , Anonymous Heidi kirjoitti...

    oot vaan ihan sika ihana tyttö! tykkään tosi paljon!

     
  • 10/29/2011 5:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tosi ruma asento tossa tokassa kuvassa :o
    mut sun blogi on iha huippu!:-)

     
  • 10/29/2011 5:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Näytät paljon aikuisemmalta tummilla hiuksilla :)

     
  • 10/29/2011 6:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    IHANA postaus ♥ Ja noi kuvat on jotain unelmaa :--) oot niin kaunis <3 Mieki revin ripsaria sormin irti. se on jotenki mukavaa, mut ällöttävää :D hyyi, hometta. en tiiä mitään kauheempaa ku home, hyrr. mut jalkojen alla narskuva lumi, aah. Se on ihanaa ! ♥ yks asia jota rakastan ! =) Oot ihana! Voisitko tehä videon tänää tai huomenna ?ne on ihania ;)Siun ääni on jotenki niin lempee ja tosi kiva, pliis ::)
    PS. Et oo todellakaan ainut, joka laittaa paljon hymiöitä tekstiin. Varmaan huomasitki et mie oon toinen samanlainen... ;)) joka lauseen perässä hymiö :D

     
  • 10/29/2011 6:19 ip. , Blogger Sohvii kirjoitti...

    tosi kiva postaus :) Ja ihania kuvia! Jotenki pidän tost tokast kuvast, siin on vähän sellanen "äijämäinen" fiilis

     
  • 10/29/2011 6:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onks helpa amis vai lukio? sori tämmönen ihan idioottikysymys... :D

     
  • 10/29/2011 6:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    nuo kulmakarvat on vähän yliampuvat.. en ilkeile, ihan vain tämmöstä pientä kritiikkiä toki ite meikkailet niistä sellaiset kuin haluat

     
  • 10/29/2011 6:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Katsoin postauksen alussa että on niin tutun näkönen paita päällä ja hokasin että on sama paita kun itse omistan ja olin sen jälkeen tosi ilonen,koska en ole käyttänyt sitä kun en keksi sille mitään alaosaa siis suuri kiitos sinulle että annoit inspiraatiota minulle ! <3 Blogisi on aivan mahtava ja päivittäinen hetki jota odotan aina kun on vapaa-aikaaa, että ehtii koneelle=)Hyvää loppu viikonloppua Toivottaa:Titta :)

     
  • 10/29/2011 6:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onpa kivoi kuvia!:) ja hahaha mäki ostin ennen 39-40 kooon kenkiä ja nyt oon tajunnu et jalka on oikeasti 38..:D

     
  • 10/29/2011 7:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi sun oikea kulmakarva nousee enemmän ylös:D

     
  • 10/29/2011 7:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Haha, mäkin löysin just kaapista koon 42.5 lenkkarit ja olin et mitä ihmettä oikeesti :D Nykyään käytän tosiaan aina koon 40 kenkiä...

    Tokavika kuva on niin ihana!

     
  • 10/29/2011 7:54 ip. , Blogger risa kirjoitti...

    Katoin nopeasti että sulla oli vauva sylissä ekassa kuvassa :DD

     
  • 10/29/2011 8:02 ip. , Blogger ida kirjoitti...

    ihan älyttömän kiva postaus. Sä oot just semmonen mitä oon kuvitellutkin
    ja ootihan himo nätti :)

     
  • 10/29/2011 8:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    apua ei ihme jos sun ripset on hauraammat jos revit ripsareit irti :D itekki tätä tulee harrasteltua, ei todellakaan hyvä..

     
  • 10/29/2011 8:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oikun nätit silmät sulla :)

     
  • 10/29/2011 8:41 ip. , Blogger Anni kirjoitti...

    Oiih, sun silmät on ihanat ! Ja kiva postaus :)

     
  • 10/29/2011 9:07 ip. , Blogger Enni kirjoitti...

    Aino, aivan ihana postaus! :) Aika moni noista jutuista oli sellaisia, joita voisin listata omaan tällaiseen 50 asian luetteloon! Jännää :)

    Oikeesti, jatka samaan malliin! Vaikutat hirmu mukavalta ihmiseltä, sellaiselta jonka kanssa ois kiva jutella jos yhtään lähempänä asuisin :) ja blogisi on HUIPPU!

    mukavaa loppusyksyä! :)

     
  • 10/29/2011 9:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihana postaus :))

     
  • 10/29/2011 9:28 ip. , Blogger Ansku kirjoitti...

    :D Mietin ettei narksuminen voi aiheuttaa hampaiden vihlontaa, mutta kyllä muakin vihloo jos joku leikkaa vaikka veitsellä lihaa lautasella ja vetsi osuu kovaa lautaseen. Aii piru se on kamalata.

     
  • 10/29/2011 9:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Jos sua itseäsi häiritsee ne kirjotusvirheet (mua esimerkiksi ei jostain syystä häiritse, mutta huomaan että niistä huudellaan täällä kommenttiboksissa tasaisin väliajoin), niin kätevä keino on kopioida koko teksti ennen julkaisemista vaikka Wordiin ja tarkistaa sen oikolukuominaisuudella. Eihän sekään välttämättä ihan kaikkia löydä, mutta varmasti suuren osan. :)

     
  • 10/29/2011 10:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    jos oot pitäny tätä blogii niin kauan, nii miks tääl ei oo niitä vanhoja postauksia?:( miks oot poistanu ne? ja voisitko tehdä postauksen missä kerrot sun hiusten vaalennus projektista, et miten ja kauan meni että sait ihan vaaleet mustista?:)

     
  • 10/29/2011 11:06 ip. , Anonymous moii kirjoitti...

    koska oot ostanu ton kapphallin neuleen?:D

     
  • 10/29/2011 11:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ois tosi kiva selata sun blogia taaksepäin, mutta kun laitan jonkun kuun tuolta luettelosta, niin siitä avautuu ne postauksien otsikot ja aina pitää erikseen avata uusi postaus, että niitä voi lukea. eli voisko tuonne alhaalle saada ne "seuraava" ja "edellinen" sivut, että sivuja vois selata... en tiiä tajusitko tätä huonoa selitystä :D

     
  • 10/30/2011 12:10 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sulla on kyl ylivoimasesti paras ja mielenkiintosin blogi! (= itellänikin on kaksosane nimi, sulla on kyllä vieläkin nätimpi kun tää mun, mutta tiedän tunteen kun toi väliviivakin on semmone arghh :D
    mut kiitos et pidät tätä blogii,en varmaa osais elää ilman(=!

     
  • 10/30/2011 2:25 ap. , Blogger elica kirjoitti...

    ei hitto tosta siun homekammosta tuli yks hirvee juttu mieleen (itsekin nimittäin pelkään hometta yli kaiken ja jotenkin tuntuu että se voi tyyliin hypätä päälle...)

    olin kesällä ollu sairaalassa ja äitini luona sairastelemassa joitain päiviä ja olin unohtanu omaan kotiin suodatinpussin kahvinkeittimeen. noh sitten kun reilun viikon kuluttua tulin kotiin niin ajattelin ensi töikseni keittää kahvit itelleni. oli meinaan melko mukava yllätys kun avasin sen luukun ja tosi järkyttävä ORANSSIKS muuttunu homeinen suodatinpussi siellä........ olin niin paniikissa että piti soittaa kaveri hätiin et tulee ottamaan sen sieltä pois ja pesee sen keittimen ku en ite halunnu koskee siihen :D

    ja kiitos muuten todella mielenkiintosesta blogista, oon anonyyminä seuraillu n. vuoden verran kunnes tein nyt oman tilin =)

     
  • 10/30/2011 7:36 ap. , Anonymous Jenzki ;> kirjoitti...

    Mulla on sama juttu ton narskuvan lumen kanssa :---) vaikka rakastan talvea mutta se narskunta on hirveetä :D ja toi 36. Mäkin revin mun ripsareita. sen takia mulla on aina koulussa mukana meikit sill' mulla ei välillä oo yhtään ripsarii kun oon repiny kaikki pois :---)Sulla on ihana blogi ja sun postaukset on hyviä ja rakastan niitä♥ :)

     
  • 10/30/2011 8:06 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    eiks isla oo teijjän koira?
    osks seki ollu teil vaa sen hetke kunnes omistaja löytyy


    (aattelin vaa ku sanoit et teil on vaaa kissoi)

     
  • 10/30/2011 8:56 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihanat nuo silmät ja ripset <3

     
  • 10/30/2011 10:38 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Nuo sun kulmakarvat tekee susta jotenki ilkeen ja pelottavan näköset :( juu sunhan ne on, mutta mun mielestä ne näyttäs paremmilta vähän ohuempina tai silleen et alkais vähän ''aikasemmin''. Mut mitä minä oon neuvomaan :-)

     
  • 10/30/2011 10:48 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Aino, en sano tätä mitenkään pahalla, mutta oon miettiny kun nykyään näytät naamasta, tai no silmistä jotenkin 'suttusen' näköseltä, ja oon miettiny mistä se johtuu. Sitte mä tajusin että noi sun kulmat on jotenki semmoset että ne ei sovi sulle, ne on ehkä vähän liian massiiviset. Ne tekee sun silmistä jännän näköset. En sano tätä mitenkään pahalla, tää oli vaan mun mielipide. Oot muuten tosi kaunis ja ihana ihminen. :)

    -vakkari

     
  • 10/30/2011 11:33 ap. , Blogger Eeeva kirjoitti...

    Oih sun silmät! rakastuin? haha :D Ja nii muutenki oot niin jumalattoman kaunis ja sun iho on ihanan silee (: (kateellinen!)

     
  • 10/30/2011 12:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    36. Tykkään repiä sormin ripsiväriän pois ripsistä. Ei hyvä!

    mä teen ihan samaa! oikeestaan sen takia, kun tuntuu ettei puhdistusaineella saa tarpeeks puhtaaks ripsiä ja sen takia mulla on välillä tosiharvat ripset ku ne lähtee juurineen irti. pitäis hankkia varmaaan ripsienpidennykset niin en repis yhtä paljon ripsiä ja lisäks silmät näyttäis ees hieman normaaleilta

     
  • 10/30/2011 1:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tooosi kiva tää sun blogi joten toivon ettet koskaan lopeta tätä!! Annan tosi paljon vinkkejä pukeutumiseeni ja piristät päivääni aina! Jos keksit/ostat jotain hienoja rustokoruja niin laitathan ne tänne, sillä haluan nähdä ne xd

     
  • 10/30/2011 1:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oiii että ku sie oot ihana ja kaunissss<3 sie oot nii luonnokaunis ettet miu mielest tarviis noi kovaa meikki määrää!

     
  • 10/30/2011 1:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sulla on täydellinen iho ! :) Mut munki mielest noi sun nykyiset kulmat ei ehkä sovi sulle niin hyvin kun ne on niin paksut, ja tekee susta jotenki vähän ilkeen näkösen mut tottakai teet ne miten ite tykkäät :)

     
  • 10/30/2011 3:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Millä maksat sen asunnon :o

     
  • 10/30/2011 3:16 ip. , Anonymous cuu kirjoitti...

    Haha, mulle kävi samoin kuin -elicalle- :D Se oli ollut siellä ainakin kuukauden, ihan hirveän värinen kasvusto. Kaveri yritti sitä pois, vahingossa tiputti sen sitten lattialle. Homemössö levis ympäriinsä keittiön lattialle :D

     
  • 10/30/2011 3:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tunge vielä enemmän niitä pärstä kuvias. Eiköhän se tuu yhestäkin kuvasta selväks minkä näkönen oot.

     
  • 10/30/2011 3:59 ip. , Anonymous AAAAAN kirjoitti...

    mulla ihan sama noissa kehä 1,2,3 sunmuissa, en tiiä yhtää missä mikäki on ja pelottaa kans toi auton hankkiminen :DD

     
  • 10/30/2011 5:19 ip. , Anonymous Jenna kirjoitti...

    "nuo kulmakarvat on vähän yliampuvat.. en ilkeile, ihan vain tämmöstä pientä kritiikkiä toki ite meikkailet niistä sellaiset kuin haluat"

    Olen samaa mieltä. Jotenkin nuo kulmakarvat vie kaiken huomion, ovat hirveän paksut ja näytät ilkeältä :(. Ohuemmat ja sirommat sopisi sun kasvonmuodoille paremmin. Nyt ne on vähän liian "sotketun" näköiset.

    Mut kaunis olet silti.

     
  • 10/30/2011 6:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    näkyyks sul rintsikat tos tokas kuvas? etkö käytä toppii tuolla alla?

     
  • 10/30/2011 6:31 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Haluaisitko, että eräs :) lukijasi, joka on kielenhuollon asiantuntija, auttaisi sua lopputyön kanssa? Vai tarkistavatko opettajasi tekstisi kieliasun?

     
  • 10/30/2011 7:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Jouduksä aina poistaa noita vanhoja postauksia kun teet uusia, ku mä haluaisin niin paljon selata niitä ihan vanhimpia postauksia.
    Ja sitten vielä mä oikeest kaipaan niitä aikoija paljon jolloin sä törsäsit paljon shoppailuun, vaikka se onkin kauhean rahan tuhlausta niin silti mä tykkäsin paljon kattella mitä olit ostanut ja haaveilla et toiki paita vois mennä ostaa heti ku niitä saapuu tänne oleviin vaatekauppoihin ( ku mä en asu hesas) :D

     
  • 10/30/2011 7:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kehä 2 ei ole olemassakaan, joten sen olemassaoloa sinun on vaikea tietääkään :)

     
  • 10/30/2011 7:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://nelly.com/fi/keng%C3%A4t-naiset/keng%C3%A4t/juhlakeng%C3%A4t/lundberg-971/stockholm-shoes-971003-14/

    toivottavasti tää ei huku kaikkien kommenttien joukkoon, mutta muistan että linkkasit nää kengät joskus blogiin. tilaistko nää silloin ja miltä tuntui jalassa? piditkö ne vai lähtikö palautukseen? :)

     
  • 10/30/2011 7:58 ip. , Blogger risa kirjoitti...

    Aino muuten! Tuli vielä mieleen tosta sun lukihäiriökohdasta, että Bloggerissahan on myös oikolukija, heti siinä kun kirjottaa postausta! Eli jos haluat poistaa kaikki virheet niin painat vaan sitä nappia ja blogger näyttää keltasella kaikki väärin kirjotetut sanat :)

     
  • 10/30/2011 9:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Nyt Anonyymi hiljaa. Oot aika amatööri ku kehtaat väittää että ei oo olemassa kehä kakkosta? Hohhoijaa..:)

     
  • 10/30/2011 10:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kateelliset valittavat sulle! oot ihana<3

     
  • 10/31/2011 12:54 ap. , Blogger JANNI kirjoitti...

    vai että kehä kakkosta ei olis olemassakaan ...

     
  • 10/31/2011 1:02 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mikset vastaa kommentteihin

     
  • 10/31/2011 5:46 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "Anonyymi sanoi...
    Kehä 2 ei ole olemassakaan, joten sen olemassaoloa sinun on vaikea tietääkään :)"

    Voih...

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Keh%C3%A4_II

    Taidat olla sieltä väärältä puolelta Kehä kolmosta? ;)

     
  • 11/01/2011 1:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kieltämättä nuo sun kulmakarvat alkaa olla häiritsevän näköset.. hieman suttuset ja epäsymmetriset. (Ei millään pahalla) mutta vielä pari kuukautta sitten sun kulmat oli vielä aivan ihanat.

     
  • 11/01/2011 3:12 ip. , Blogger Kissis kirjoitti...

    Heh, vahingossa klikkasin blogiisi ja pakko jättää kommenttia tohon kehä 1,2,3-asiaan, nimittäin oon ihan samanlainen. En tiä yhtään missä mikäkin kehä ja motari menee ja silti niitä pitkin kyllä sillon tällön ajelen. :D Noloa on, kyllä! :D

     
  • 11/03/2011 3:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tooosi kiva postaus! Tykkäätkö muuten homejuustosta jos pelkäät homettta? :DD

     
  • 11/18/2011 3:44 ip. , Blogger T kirjoitti...

    sun blogias on ihana lukea, ja rakastan aina sun kynsiä, itse en osaa tehdä tuollaisia vaikka kuinka olen yrittänyt... ihailen aina sun kenkiä, ja katson kateellisena löytöjä mitä olet tehnyt esim, valtterista ym... olen itsekin saannut paljon vinkkejä meikkaukseen ja nyt en ole enään joka päivä samannäköinen koulussa :) onks sun hiukset muuten kärsiny hirveesti siitä että olet värjäillyt niitä, kun itse haluaisin värjätä hiukseni ruskeikisi tai blondeiksi, mut en oo viel uskaltanu...

     
  • 11/24/2011 7:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on ihan sama kauhuelokuvien kanssa :D, jos ohjelmaan/elokuvaan liittyy jotain sisäelimiä, irronneita raajoja tai yliluonnollisii juttuja, mä saan painajaisia..
    Mulla on kans joku pienimuotoinen lukihäiriö, kokeeseen lukiessa joudun aina välillä lukemaan lauseen kolmeenkin kertaan et tajuun :DD

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu