Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

23.10.2011

Vastauksiaaaaa

Minkä väriset silmät sulla on?
-Ne on sellaiset vihreet, joissa ihan vähän ruskeeta ja sinistä :)


Kuinka monta kertaa oot värjänny hiukses (elämäs aikana)
- Kyllähän tässä on ehtinyt.. Ekan kerran joskus 3lk latoin pari lilaa raitaa, sitten vitosella värjäsin ruskeaksi, mutta ne oli vain pari kuukautta ja takas blondiksi. Siinä sitten 6lk-7lk värjäsin blondiksi ja laitoin raitoja. Seiskan lopulla laitoin ruskeeksi, sitten kasilla blondiksi... Hiuksia pitää vielä vaalentaa pari kertaa, että ne sain vaaleiksi ja ysillä alta ruskeeksi :D Siis en ees pysty laskemaan, koska kuitekin sitä väriä pitää koko ajan värjää tyvestä. Varmaan kaikki värjäykset ja vaalennukset yhteensä tosta 3lk-amiksen vikalle vuodelle joku 40 kertaa. Mutta nyt on pysytty tässä ruskeassa! En usko että vaalennan pariin kolmeen vuoteen.


millanen olit pienenä :D ?
-No sellainen suurimmaksi osaksi mitä olen nykyäänkin! Olin tosi energinen ja päättäväinen, jos halusin jotain tai päätin jotain, niin sitten mä tein niin >:)  Mä keräilin pikkuisena myös pehmoleluja, ne oli mun intohimo <3 Mulla on vieläkin säästössä mun eka pehmolelu. Nykyään ne onkin vaihtuneet korkokenkiin?

ootteko miettiny sampan kaa kihloja ja yhteenmuuttamista?
- Ei olla mietitty, ollaan kuitenkin (ainakin mun mielestä) seurusteltu melko vähän aikaan, enkä haluakkaan mennä näin nuorena kihloihin :) Naimisiin menostakaan en todellakaan unelmoin vaikka tuntuu että monet tytöt/naiset oikein haluavat mahdollisimman aikaisin sinne mennä :D Suunnitelmia on, mutten nyt tänne ala mitään kertomaan.
Rakastan sitä sydämeni pohjasta ja se on tärkeintä<33

mikä on sun lemppari: -ruoka/juoma ,-muumihahmo ,-lasten ohjelma pikkasena ,-lempilelu ? 
- Stokkan lohisalaatti/vesi, niiskuneiti, Richard Scarryn touhukas maailma, Pegasos hevonen jonka sivietkin heilu :DDD


miten sun porukat otti sen että seurustelet?
-Tosi hyvin tietenkin :) 


Mistä lähti ajatus perustaa oma blogi mistä sait idean?
-Tasan kolme vuotta sitten Halloweenina olin kotona eikä mitään tekemistä, olin silloin 10lk. eikä oikein kavereitakaan ollut. Elikkäs tylsyyys+yksinäisyys



Miten sää ja Samppa tapasitte?=)
Mikä on noloin juttu mitä sulle on tapahtunu?
-Tavattiin ekan kerran jossain leirillä, sitten nuorten illalla ja nähtiin sitten, kun oltiin kavereiden kanssa luistelemassa :) 
No nyt tulee mieleen vaan se, kun 8lk kaaduin korkokengillä Finnkinon isoilla portailla monta rappusta alaspäin ja silloinen poikaystävä vain nauroin... Onneksi ne sivulliset osasivat tulla auttamaan mua, kun toinen siinä nauraa räkätti. Jäi ihan mukavat mustelmat!! En ole ton jälkeen korkokengillä portaissa kaatuillut, musta on tullut yli varovainen ;P

1.jos saisit toivoa ihan mitä vaan, niin mitä toivoisit yks asia? :)
-No sellainen pikkuinen lottovoitto ois jee! Ei tarttis olla mitään miljooni kyllä.. mutta sen verran että voisin toteuttaa muutamat unelmat, kuten oman kodin, auton jne.



2. Kauan ootte ollu sampan kanssa ihan kunnolla yhdessä? 
- Kaks vuotta ja maanantaina tulee.. öö..ja 8 kk :)


3. ja kauan meni tutustumisesta ennenku aloitte seurustella?
No nähtiin silloin tällöin, ekan kerran 2008 itsenäisyyspäivänä ja sitten törmättiin kavereiden kanssa. 
Sitten vasta kunnolla kävin niillä pari kertaa "kaverina" ja se oli meillä, tekstailtiin ja puhuttiin mesessä :D
Ehkä kunnolla 3-4vk tutustuttiin ja alettiin sitten seurustelemaan 24.helmikuuta.


missä kaikkialla oot asunu ? 
- Synnyin Vantaalla, mutta asuin siellä vaan jonkun vuoden, en muista sieltä mitään. Sitten muutettiin Vuosaareen ja siellä kaikkialla eri paikoissa asuttiin yhteensä 13-14 vuotta. Sen jälkeen mellunmäkeen missä asutaan edelleenkin :)


kuinka pitkä oot? entä samppa?
Mä oon 167cm ja samppa 186 cm :)

Onko ärsyttävää kun anonyymit tietää susta ihan kaiken?
Ei, sillä ne ei tiedä musta miltein mitään :D Mua ärsyttää kun ne luulevat tietävänsä ja kirjoittavat tänne mielipiteitään minkälainen mä oon tai mitä mä ajattelen.
 Kun tänne blogiinkin kerron ehkä 1/5 kaikista mun asioista. Ja sitten jotkut ihmiset päättelevät asioista ihan ihmeellisiä juttuja täällä :(((


Mistä ostat kosmetiikkasi, ja mikä on lemppari kosmetiikkamerkkisi?
-Mä en esimerkiksi näe ripsareissa mitään eroja, joten ostan vaan jonkun.  Meikkivoide on aina maybelinen satin (voisin kyllä kokeilla joskus jotain muutakin), puuteri on miscin, kulmaluomiväri wet`n wild ja eyeliner myös samaa merkkiä. Rasvat, meikinpoistoaineet ja tälläiset sitten vaihtuvat aika usein, niissä mulla ei ole mitään lemppareita.

Noi on ne, mitä aina osta samaa tuotetta, kun oon huomannut mulle hyväksi :)


Paljonko käytät rahaa yleensä n. 1kk kosmetiikkaan? (toki riippuu viikosta ja kuukaudesta mutta silti kysyn)En kyllä osaa yhtään sanoa, aika vähän nykyään jonkun takia.. Kk vaihdellen 5-30€. Kolmekymppiä menee silloin kun pitää ostaa uusi meikkivoide, mutta sekin kestää joku 2-3kk.Entä keneltä saat inspiraatiota pukeutumiseen, meikkaukseen jne. (julkkis, bloggaaja jne..)?
- Kaupoista :D Ja ihmisiltä joihinka törmään, tosi tosi harvoin saan julkkiksilta. Kaikista eniten inspaa tavalliset ihmiset, joilla hyvä maku.

. Onko sulla hyvä iho?
-Jos olisi, en käyttäisi näin paljon meikkiä :) Mulla on finniarpia (pakkomielli repiä niitä näppylöitä) niin paljon.

Ärsyttääkö kun sulla on niin pieni (keskivertoa pienempi) jalka? :D
-ei!! Se on musta tosi hyvä :D 36 on musta liian pieni ja 38 ehkä liian iso. Yksi harvoista asioista joista tykään mun vartalossa ihan oikeesti, jalan koko <33

Syötkö paljon roskaruokaa, karkkia, sipsiä tms.?
-Tosi harvoin.. roskaruokaa ehkä joka toinen viikko ja just jotain mäkistä :D Pizzasta mulle tulee miltein aina huono-olo, niin sitä en enää syö. Kebabbia tekis kyllä nyt muuten mieli!!
Karkkia.. no sitäkin tosi vähän nykyään kun yritin jättää sen pois, sipsistä en edes tykkään.
 Mulla on perjantai aina karkkipäivä :) 

 Mikä on se raja, minkä koron alle et yleensä osta korkkareita?
- Vähintään joku 12cm :) 

Oikea hiustenväri?
-Blondi 


Haluaisitko blondit hiukset takaisin?
EN :D Miksei kukaan usko tätä ikinä

 Minkä pituiset sun omat hiukset on?
hehe, kun en oo itekkään varma :D Kai vähän yli olkapäiden.


 Lemmikkejä?
Kotona kolme kissaa :)


 Haluatko lapsia? Jos, kuinka monta ja milloin?
- Kyllä joskus! Kaksi on hyvä :) Ehkä joskus lähempänä kolmekymppisenä.

Minkä ikäisenä on sun mielestä hyvä alottaa bloggaaminen?
- Ihan minkä ikäisenä tahansa! Eihän blogin tarvitse aina olla mikää muotiblogi :) Sitä on kiva pitää päiväkirjanakin

kui pitkä samppa on, ootko sun esim. nellyn kengil sitä pidempi?
- Se on sen 186cm, mä tässä just nauroinkin että kun noin nellyn kengät on niin korkeet, niin oon joku 182cm niillä :D Samppa tais vähän pelästyy kun olin niillä niin pitkä.


kiinnostaisko sua koskaan panostaa laatuun esimerkiks laukuissa, joku vuitton tyylii! tai vaatteis, vai onks se sust turhan kallista touhuu? :)
-Joo tietty :) Kunhan eka voitan sen lottovoiton! Vaikka en oo edes ikinä lotonnut...?
On se musta aika kallista touhua, mutta jos ois rahaa, kyllä mäkin varmasti panostaisin :)



Ja toinen kysymys olis teippipidennyksistä! Monesti oon kuullut, että ne rasittaa hiuksia tosi paljon ja omaa hiusta saattaa lähtee tosi paljon niiden seurauksena, pitääks tää paikkansa? Onks sulla pysyny hiukset ihan hyvässä kunnossa teippipidennyksilläkin?
-No se riippuu ihan omista hiuksista :) Ei voi yleistää että hiukset putoo, vaikka ne tekee niin, jos on hennot hiukset. Mulla on niin paksut hiukest että on pysyny päässä. Nää on ollut nyt 8kk ja vaan yhesta kohdasta lähteny vähän kun pidennys repes :(

1.mikä on sinun lempijäätelömaku
-Keksi suklaa!!


2.mikä on sun unelma
- Oma asunto!


3.onko sulla ollut koskaan tikkejä
- eip


4.mihin paikkaan haluaisitn tatuoinnin ja millasen?
- Jonkun tekstin kylkeen tai niskaan, sitten kun tulee hyvä kohdalle :)

Mikä on siun koko nimi?
- Aino-Lotta :DD


Paras kaveri?
-Erikaa <3


Halluisitko uuden kameran?
- Todellaki :D Canonin


Paras vaatekauppa?
-Zara


Paras sisustuskauppa?
- En tiiä :D En haluu nolata itteeni ja sanoo Ikea kun en tiiä mitään muuta...
Taisin juuri kyllä sanoa.

Paras kirppari?
-Valtteri 


Ootteko vielä Erican kanssa paljon yhteyksissä?
-Juuh :) Txt ja puhutaan netissä paljon! Harmi vaan että meillä niin älytön välimatka ettei nyt harjoittelun aikana voi hirveesti nähdä. 

 mitä laitat vaatekriisipäivinä päälles?
- Oon oppinu et silloin pitää laittaa päälle jotain tosi mukavaa. Näin syksyllä legginsit, iso neule, "uggit" ja lämmin takki.

KYSYMYS kuinka paljon sun pidennykset makso? ja kun otat ne pois niin joudutko leikkaa omaa hiusta? Oisi kiva saada vastaus sillä haluaisin itse pidennykset :)
- No mulla on niin paksut hiukset että mulla on miltein kaks punttia päässä :) Ostin hiustukusta ja kahta eri pituutta, maksoivat yhteensä jotain 300€. En ole ikinä ostanut ikinä kaikki siis samaan aikaan, osa hiuksista viime pidennyksistä ja ostanu aina uutta joukkoon.
En leikkaa omia hiuksia silloin kun otan pois :)



28 kommenttia:

  • 10/23/2011 3:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mihi ne mustat hiuket jäi :o

     
  • 10/23/2011 4:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miks et vastannu yhteenkään kysymykseen jotka käsitteli sun uskonnollisuutta :( olisin oikeesti ollu kiinnostunu siitä, kun oon itekkin ns. uskovainen, en ollu kiinnostunu mitenkään halveksivalla tavalla, niin kuin varmaan moni muu ano...

     
  • 10/23/2011 4:22 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    luin jostain että toi mschic merkki lopetetaan? ite käytin kans tota samaa puuteria, mutta nyt en löydä sitä enää mistään seppälöistä? ootko kokeillu mitään muita irtopuutereita? mikä olisi yhtä hyvä?

     
  • 10/23/2011 4:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    missä loput ??????

     
  • 10/23/2011 6:01 ip. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Voi vitsi oon kade sulle. Mä kasvan (ennusteen mukaan) 179cm pitkäks ja mun jalka on kokoo 40.. ja oon 13.. oon aina halunnu olla vaan joku 165 ja 37 jalka mut oon kauheen iso D: Oon laiha, ihan liian pitkä ja mul on isompi jalka ku äitil..

     
  • 10/23/2011 6:15 ip. , Blogger Henje kirjoitti...

    toiselle anonyymille: mschic by seppälä tuotteet on lopetettu eikä niitä enää myydä, mutta mschicillä on kokonaan uudistetut tuotteet, mukaanlukien puutereita 8 eri sävyssä. kannattaa vierailla heidän uudistuneilla verkkosivuilla :)

     
  • 10/23/2011 6:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Saisit toivoa ihan mitä vaan, ja valitsisit lottovoiton? Kyllähän tuo aika paljon kertoo kuinka itsekäs henkilö on kyseessä...

     
  • 10/23/2011 6:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Et voinu edes julkasta mun kysymyksiä? Mitä pahaa siinä on jos kysyn että hyväksytkö seksin ennen avioliittoa?

     
  • 10/23/2011 7:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    muakin olisi kiinnostanut noin uskonnollisuus jutut :o

     
  • 10/23/2011 8:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onko sulla ollu 8kk pidennykset ilman että ne on kertaakaan huollettu?:o

     
  • 10/23/2011 8:28 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    ei se oo musta itsekästä :) Voisin maksaa iskän ja äidin asuntolainat,auton, hankkia asunnon, auttaa myös siskoa ja veljelä. Antaa lahjoitukseen jos leikisti voittaisinkin :D??

     
  • 10/23/2011 8:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    en tajuu.. mitä aijot tehdä sen 20-30 ennen kuin haluat naimisiin+lapset?? kun et juhli etkä mitään.. muutenki tuntuu ettet rakasta samppaa oikeasti.. kun et oo edes tulevaisuutta miettinyt sen kanssa ja tuntuu ettet edes halua tulevaisuutta hänen kanssaan.. outoa.

     
  • 10/23/2011 9:06 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Susta tuntuu etten rakasta sitä oikeesti? Siis ei noin voi tulla sanomaan :D Mä rakastan sitä enemmän kuin mitään muuta ja ollaan me suunniteltu jotakin, en vain kerro kaikkia henkilökkohtaisia juttuja täältä. Mä en vaan halua nuorena naimisiin tai lapsia? Miksi se on väärin, jos mä en halua sitä?????

    Mutta pliis, älä koskaan sano noin, toi oli jo tosi ilkeetä...

     
  • 10/23/2011 9:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Vanhempien asuntolainat on aika pieni murhe tässä maailmassa.

     
  • 10/23/2011 9:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voitko joskus tehä postauksen tosta sun uskovaisuudesta? Tai voitko vastailla edes siihen liittyviin kysymyksiin. Saatteko käyttää päihteitä, tehä lapsia ennen avioliittoa tai ylipäätäsä harrastaa seksiä ennen avioliittoa?

     
  • 10/23/2011 9:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi Uino! Älä välitä noista ihme anoista jotka läpättää tuolla jtn omaa!;) ne on vaan kateellisia sulle! Ja hei eikö sulla oikeesti oo ollu kavereita tuollon vai et vaan tona päivänä? Kun mulle tulee jotenkin semmonen surullinen olo kun kuule et jollain ei oo ollu kavereit;( ( sori ny tällanen avautuminen mut oli pakko)

     
  • 10/23/2011 9:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miks et siis halua naimisiin, jos samppa on se oikea? huhhuh..

     
  • 10/23/2011 10:15 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    siis kyllä mä haluan mennä joskus naimisiin en mä niin sanonut :D Ei saa nyt alkaa vääristelemään mun sanoja. en vain halua näin nuorena, oon vasta 19 ja sama 18

     
  • 10/23/2011 10:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    siis apua, puhut tosta naimisiin menosta ihanku se olis joku paikka :D repesin niin kovin, "vaikka tuntuu että tytöt/naiset haluaa sinne tosi nuorena mennä" tms :::D

     
  • 10/23/2011 11:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Joo ihmistähän ei voi rakastaa ellei oo suunnitellu vanhuuden päiviä myöten kaikkea, ja varsinki rakkauden todistaa se, että kaikki suunnitelmat julkaistaan vittupää-anojen arvosteltavaks ja se että ne toteutetaan ennenkä täyttää 25v. Ihanaa että jaksat pitää tätä blogia vaikka tommoset kateelliset kakkanaamat tulee urputtaa, niitä vituttaa ku omat miehet juoksee baareissa ja pettää 24/7. Ja tuo nyt oli kaiken huippu että ois pakko mennä naimisiin nuorena et muuten ei voi rakastaa oikeesti o_O

     
  • 10/24/2011 12:07 ap. , Blogger Reetta kirjoitti...

    Ehkä aino ei haluu julkaista uskonnilisuudesta liityviä kysmyksiä ne on ehkä liian henkilökohtaisia, tää on ainon blogi aino saa julkaista mitä ikinä haluaa.

     
  • 10/24/2011 12:25 ap. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Mistä te päättelette ettei Aino haluu naimisiin? Se sano ettei vielä, tulevaisuudessa ehkä. menisittekö ite naimisiin ennen toista kymmenystä? ja mitä se teitä kiinnostaa, harrastaako joku seksiä ennen avioliittoa? oma asiahan se on, ja uskonnollisuus kans. Jos teitä niin kauheesti pännii ettei aino vastannu noin henkilökohtasiin kysymyksiin, menkää kysymään papilta samat kysymykset, varmana saatte vastauksen ihan henkilökohtasesti kasvotusten. ja aika ilkeetä sanoo ettei aino rakastais samppaa, tuskin oot koskaan ees nähny kumpaakaan livenä. Teillä on aika vääristynyt kuva rakkaudesta, pitäskö takamuksen liimata kiinni toisiinsa ja laittaa blogiin kuvia ihan jokasesta asiasta mitä yhdessä tekevät että TE saisitte nähä miten paljon aino ja samppa toisiaan rakastaa? sehän onkin teille kuuluva asia

     
  • 10/24/2011 7:49 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Joo, ei teillä mun mielestä oo kiire mihkää. Mun sisko täytti just 18, ja käy vikaa vuotta lukioo. EI se perhettä aatellu perustaa vaa jatkaa opiskeluja ja sitte töihi. Lapset ja naimisiin se tahtoo vasta just lähempänä 30. Enkämä ees osais kuvitella, että se vaihtais opiskelut lapsiin ja hääsuunnitteluihi, ku opiskelulla on kuitenkin merkitystä työelämässä. Jos sulla on muksu jaloissa ja ahet johki työhön, ni eks oo aika hankalaa, jos se lapsi on esim. kipee? Ja ei mulla oo mitään lapsii vastaan, päinvastoin, mut alko kiehuu ton anon jälkee..

     
  • 10/24/2011 9:10 ap. , Blogger Ansku kirjoitti...

    Ihmisillä on niin hölmöjä juttuja täällä boksissa taas. Heha. Juu mutta niin nähäänkö esim vaikka ke tai to? Tai no millon vaan kun sulle käy. :D

     
  • 10/24/2011 10:40 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://2.bp.blogspot.com/-QIGUGpROSQU/TZYsMUqRB8I/AAAAAAAAAEw/eEuX6lRTZc0/s1600/01042011046.jpg


    APUA siis kaaduitko noi portaat tosta alas?! D: hirvee sun bf kun ei tullu auttaa :(

     
  • 10/24/2011 10:56 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    joo just noissa portailla :DD Aina kun meen noist niin pidän smpan hartiaista kovaa kiinni ja tuun sen takana, teen aika monesti noin jos on pitkätkin portaat ja oon sen kanssa.

    Noh siitä on jo kohta 5 vuotta, mutta kivat traumat jääny

     
  • 10/24/2011 12:47 ip. , Anonymous apheta kirjoitti...

    Pakko kysyä että ootko kuinka kauan asunu Mellunmäessä? :) itse meinaa asunu siellä koko lapsuuden ja vanhemmat asuu vieläkin.

     
  • 10/24/2011 6:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ en itsekään aio naimisiin vielä n. 10 vuoteen, ja lapsia sitten lähemmäs myös sitä kolmeakymppiä jos sitten hankin niitä edes ollenkaan... Ja miksi kiirehtiä avioliittoon ja lapsien tekoon kun on vielä hyvin nuori? Itse ainakin tahdon seikkailla ja kokea erilaisia asioita ja ehkä matkustellakkin. Taitaa olla joku pikkukimma väitöspuolella joka elämästä ei tiedä yhtikäsmitään vaan kuvittelee elämässä olevan kaksi puolta: juhliminen ja vakiintuminen. öyyyyyyy :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu