Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

19.11.2011

Haaveita ja toiveita

Moni on tässä kysellytkin mitä aijon toivoa? No tässä on ollut vähän ongelmia, kun en tiedä tarvitsenko tällä hetkellä mitään :D Pari pikku juttua on mielessä ja sitten pari liian isoa joululahjaksi..
Varmaan mun 5 kaveria toivookin tätä jo lahjaksi :D Haistelin tätä joku kuukausi sitten ja ihastuin tosi paljon. Siitä asti tästä puhunutkin

No kartellin tuolia olen halunnut.. hmm..noin kuusi vuotta. Kasi luokalta lähtien tämä on ollut mielessäni<3
Sopisi täydellisesti tietokonetuoliksi mutta tämä maksaisi sellaisen 260€.. AUTS
EDIT:


En löytänyt suurempaa kuvaa, mutta jotkut ihanat lukijat vinkkas tästä etolan tuolista ja on itseasiassa aika nätti!!

Ja hintaa on 90€ :) 
Kyllä mä ton kartellin oikeasti joskus haluaisin, mutta tää vois korvata sen siihen asti, kunnes sen saisin/ostaisin.


Ikeasta uusi lipasto, sellaisen mä ihan oikeasti jopa tarvitsisin! 
Koko valkoinen lipasto näyttää kyllä kivemmalta ja ottaisin tuon heti jos voisin. Oma vanha lipaston laatikot on hajalla, pinta on beige, jostain kohti lähtenyt ja kaikkea mahdollista. Lipastoilla hintaa saman verran kuin kartellin tuolilla :)

Kuten huomaatte, tekisi mieli vaan pistää huonetta uusiksi, eli ei ole edes kunnon toiveita.. unelmointia enemmänkin ;D

Taika muki


Eli aika lyhyeksi lista jäi.. nykyään on tosi vaikea keksiä mitään. Lapsena kävin kaikki lelulehdet läpi ja lista oli niin pitkä ettei näkynyt loppua. Mua muutenkin ärsyttää jotenkin pyydellä lahjakortteja yms. joululahjaksi, kun ei se tunnu samalta :D Onko kellään muulla näin vaikeeta toivoa jotain??




21 kommenttia:

  • 11/19/2011 10:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mäki kuolaan jo ton hajuveden perään :D

    ~Linda

     
  • 11/19/2011 11:00 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon nähnyt etolassa noita kartellin tuolin sellasia kopioita.. Makso jotain noin 100 € ja aika saman näkösiä oli :)!

     
  • 11/19/2011 11:01 ap. , Blogger Maarit kirjoitti...

    Toi hajuvesi on ihana<3 Ostin omani viime kuussa ja hetkeäkää en oo katunu!:)

     
  • 11/19/2011 11:06 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mäki oon halunnu tota dieselin hajuvettä.Jos ketään ei osta sitä mulle niin kyllä ihan ite pakko ostaa.Ja toi tuoli on ihana kelpuuttaisin kun huoneeseen.

     
  • 11/19/2011 12:42 ip. , Blogger Sanna kirjoitti...

    EI !!
    mä tiesin jo kesällä mitä haluan joululahjaksi (---88 Ja siitä asti se lista on vaan kasvanut... ::---DDD

     
  • 11/19/2011 12:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Taikamuki?

     
  • 11/19/2011 2:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    se on "aion", ei "aijon"

     
  • 11/19/2011 2:55 ip. , Anonymous tanisha kirjoitti...

    Mul on enemmänki sillee et mul ois nii paljo niit toiveit et niist tulee liian kalliit yhteensä:( mut ehkä oon viel niin nuori et keksin kauheesti kaikkee toivottavaa:) koska kyl mul ois listal jtn lahjakorttei, suoristusrauta, meikkei yms:)
    Mut tänäki vuonna tein ekan lahjalistan elokuussa ja se sit muuttuu täs ajan myötä vähä koko ajan:D

     
  • 11/19/2011 2:55 ip. , Anonymous tanisha kirjoitti...

    Mul on enemmänki sillee et mul ois nii paljo niit toiveit et niist tulee liian kalliit yhteensä:( mut ehkä oon viel niin nuori et keksin kauheesti kaikkee toivottavaa:) koska kyl mul ois listal jtn lahjakorttei, suoristusrauta, meikkei yms:)
    Mut tänäki vuonna tein ekan lahjalistan elokuussa ja se sit muuttuu täs ajan myötä vähä koko ajan:D

     
  • 11/19/2011 3:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Laittasiks jotai videoo tai vastaavaa siitä, kuinka olis hyvä hoitaa hiuksia näin talvella? Itselläni ainakin näin talvisin hiukset putoaa päästä ja muutenkin tosi sähköiset hiukset jne.

     
  • 11/19/2011 4:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mulla on tollane taika muki sinisenä :--)

     
  • 11/19/2011 4:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    jotenki ihanaa ku sulla on niin '' aikuismaisia '' lahjatoivomuksia :) ITelläni siitä on iha pari vuottaku on pitäny saada lahjaks kaiken maailman hitti barbit ja bratz nuket :D

     
  • 11/19/2011 7:11 ip. , Blogger Yeni kirjoitti...

    mun kaverilla on kanssa tuo hajuvesi ja tykkään tosi paljon itsekin :)

     
  • 11/20/2011 2:01 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moikka!
    Minulla olisi kaksi kappaletta noita kyseisisiä kartellin tuoleja.
    Jos olet kiinostunut voin myydä ne sinulle edullisesti.
    Olen muuttamassa suomesta pois joten myyn kaiken maallisen omaisuuteni:)
    Hintaa pyydän kahdesta tuolista 100e toisessa tuolissa on kyllä vähän naarmuja mutta niitä ei edes huomaa ellei oikeen tarkasti katso.

     
  • 11/20/2011 10:46 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    Juu!! laita meilii uino@windowslive.com :DDD

     
  • 11/20/2011 10:49 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    sekosin täällä ihan tyystin!! Juu tietty haluan, sold!! Laita sähköpostia vaan mulle

     
  • 11/20/2011 10:07 ip. , Blogger Riinamari kirjoitti...

    toi kartellin tuoli on vaa maailman ihanin! :)

     
  • 11/21/2011 12:06 ip. , Blogger karoliina kirjoitti...

    Iteki oon toivonu tota samaa hajuvettä =)

     
  • 11/21/2011 5:12 ip. , Blogger Erika Caroliina kirjoitti...

    sama toi hajuvesi toive ! =) se on niin oaras tuoksu

     
  • 11/22/2011 11:17 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mäpä taas en keksi yhtään mitään toivetta!:))))

    mulla on kans noit mukeja punanen ja sininen, tosi nättejä ja isoja!

     
  • 11/22/2011 11:17 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mäpä taas en keksi yhtään mitään toivetta!:))))

    mulla on kans noit mukeja punanen ja sininen, tosi nättejä ja isoja!

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu