Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

10.1.2012

Blondi, ruskea, oranssi, blondi, musta, oranssi, blondi..


Ensimmäisen kerran värjäsin hiukseni 3lk, laitoin pari hassua lilaa raitaa isosiskon hiusvärillä.
 Sitten 5lk vedin kampaajalla hiusket tosi lyhyeiksi, värjäsin ne ruskeiksi, mutta taisi 1kk kestää ja menin ostamaan värinpoiston. Siinä sitten oltiin blondeja pari vuotta :)

Kun olin menossa yläasteelle, oli käynyt ensimmäisen kerran kampaamossa, ja blondeihini laitettiin vielä vaaleempia raitoja. No olisin halunnut koko tukan vaaleammaksi, mutta koska siellä ei toteltu minua niin menin ostamaan vielä vaaleamman värin kaupasta :D EI HYVÄ
Väri oli tuhkanvaalea ja tietenkin se värjäsi vaallean vaaleista raidoistani sinisiä, liloja ja vihreitä. 
 Silloin ihmettelin tätä kovasti ja hätäännyin.
Tiedän, olen HOT
Sain hirveän sätkyn ja juoksin huppu päässä kauppaan ja ostin kastanjanruskean värin. Arvatkaas miten pian kadutti että olin sen värin laittanut? No ehkä pari kk. niin värinpoisto vaan päähän, olin hetkisen oranssihiuksinen ja sen jälkeen värinpoisto ja sitten olin pissapää...  

Väri haalistui itsestään ja olin vasta 8lk kunnon blondi. 



Olin melkein vuoden pelkkä blondi, kunnes kyllästyin siihen ja nyt halusin vaan "vähän" jotain.
 Alaosa siis ruskeaksi ja muutaman kuukauden päästä se olikin MUSTA.
Tässä vaiheessa mä tunsin itseni niin hyvin, että tiesin jo että muutaman kk päästä haluan sen pois :D 
Olen lapsesta saakka ihaillut mustia hiuksia ja tiesin etten pääsisi mustasta alaosasta eroon, siitä oranssisesta vaihesta oli jäänyt liikaa traumoja. Tässä sitä mentiin ja pahin virhe minkä olen tehnyt..





Olin menossa kymppiluokalle, kaverit jäivät enkä päässyt kampaamo kouluun huonon keskiarvon vuoksi (7.3) En tiedä oliko tämä joku angstivaihe, mutta musta siitä tuli. Oli tosi kivaa kun piti 3vk välein laittaa tyveä ja sitten minä idiootti laitoin sen värin koko pituuteen. No tietenkin se väri kerrostuu siihen hiukseen ja on älyttömän vaikea saada pois... jos olisin väräjännyt aina ton tyven, vaalentaminen olisi ollut helppoa.
Hiuksissa älyttömän hirveät kuitupidennykset.. ARGHH! Voi tätä häpeää

Musta hiukset oli mulla n. 10kk. En edes halua laskea kuinka monta kertaa hiukset värjäsin :(
Oli uuden haut ja pääsin kampaamokouluun Helpaan. Kesän aikana päätin vihdoin värjätä takaisin blondiksi!
Mä tiesin mitä oli tulossa ja pelkäsin miltä mun hiukset näyttäisi.

Mustiin hiuksiin kaksi värinpoistoa ja ennen Italiaan lähtöä, niin ruskea väri oäähän, sillä se olin niiin oranssi..




Vähän väliä tehtiin vaalennuspesu tai värinpoisto. Kuten kuvista näkee latvoistakin, hiukset oli huonossa hapessa. Olin vaalentanut 4kk ajan ja tässä oltiin. Silloin en osannut päätellä mitään hiusten kunnosta, nytten näen että niihin ei saisi laittaa yhtäkään värinpoistoa tai tukka olisi purukumia.


Laitoin vielä yhden värinpoiston ja kestovärin, tämän jälkeen hiukset olviat vihdoin vaaleat sekä tuhkansävyiset. Mutta 8kk ajan ne ei kasvanu milliäkään, katkesi ehkä n. 12cm kun en niitä halunnut leikata. Tukkaa lähti suihkussa ja harjatessa katkeili lisää. JEE :D



Lyhyillä hiuksilla kestin 5kk, kunnes laitoin pidennykset. Nämä kuvat otettu kesä-joulukuussa 2010 :)
Tyveä vain värjäsin ja asteen vaaleammaksi. Näin hiukset kasvoivat ja olivat loppujen lopuksi tosi hyväkuntoiset. Pidennykset oli tasan vuoden, kunnes..










Värjäsin ruskeaksi ja oono llut niin tyytyväinen :) 
Hiukset on värjätty kampaamoväreillä 7/7 pituuksiin ja tyvessä 6/0 ja vähän 7/7. 

Kuten huomasitte mä oon pomppinu koko ajan tummasta vaaleaan ja onneksi mua ei yhtään tee mieli olla enää blondi. Kyllä tää ruskee on musta NIIIN paljon ihanempi ja sopii musta paremmin:) 
Mutta ainakin oon tässä oppinut yhtä ja toista.

Mitä kaikkea tyhmää te olette tehneet värjäyksien suhteen?











97 kommenttia:

  • 1/10/2012 10:56 ip. , Blogger Henna kirjoitti...

    http://4.bp.blogspot.com/-x2obCrY7QMo/Twyf1R15JII/AAAAAAAABKI/73qNUjX2-aQ/s1600/125.jpg

    vähänkö tää tukka sopi sulle! näytät ihan silt yhelt ruotsalaiselt bloggaajalt tos kuvas :D ihan törkeen kivat!

     
  • 1/10/2012 10:57 ip. , Blogger Roosa M. kirjoitti...

    Tuo 3. kuva mustilla hiuksilla: wau, ihanan herkkä ja muutenkin täydellinen! <3

    Itekki oon käyny pa-ka-koulun, siellä tuli kokeiltua iha kivasti varsinki ihanaa VAALENNUSTA :D (musta->punanen siinä 2vko ku musta oli ollut 1-2v?:D)

     
  • 1/10/2012 11:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Meillä äiti antoi ala-asteella laittaa blondit hiuksemme punaiseksi tai raidoittaa ja mehän siskonkanssa käytettiin kaikki kerrat hyväksi. yläasteelle mennessä mulla oli ruskeat hiukset ja siitä sitten värjäsin ne mustaksi ja sitten ruskeaksi ja välillä raitoja, kunnes aloitin vaalentamaan hiuksia ja keväällä 2009 ne olivat tuhkan vaaleat pari kuukautta, kunnes värjäsin mustaksi alta. Niillä hiuksilla menin 3kuukautta, jonka jälkeen tuli kauhea himo mustia hiuksia ja nehän sitten värjättiin mustaksi. kuukauden päästä halusin vaaleat latvat hiuksista, joten eikun vaalentamaan mustaa väriä. kun latvat olivat värjätty, halusinkin kokonaan blondit ja taas lähdettiin värjäilemään. hiukset meni tässä kohtaa ihan purkaksi ja lapaluihin ylettyvät hiukset katkesivat olkapäille asti. vaaleat kun sain, ne pidin 3kuukautta ja värjäsin takaisin mustaksi. mustat hiukset pidin 2010 kesän ja syksyllä aloin värjäämään hiukset punaisiksi, ja mustiksi ja vaalensin taas hetken ja keltaisessa vaiheessa laitoin hiukset maaliskuussa 2011 ruskeaksi. ne pidin 2kk ja aloitin uudelleen vaalennuksen ja nyt olen ollut siitä asti vaaleilla hiuksilla. Melkeen hävettä myöntää miten usein on tullut hiuksia tapettua, mutta onneksi tällähetkellä on vähän järkeä päässä ja hiukset ovat nyt hyvässä kunnossa. :) kiva katsoa vanhempana kun yhden vuoden aikana ollut 7eri hiusväriä. :D terveisin yksi hiusten kunnosta tajuamaton !

     
  • 1/10/2012 11:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Osaisitkohan auttaa mua pienen hiuskriisin kanssa? Oon koko pienen elämäni ollu blondi, mut nyt menin muutama kk sitte värjäämään ruskeaksi. Noh, mulle ei sovi ruskeet yhtä hyvin ku sulle :D Oon nyt laittanu hiuksiin kolme värinpoistoo, ja tällähetkellä hiukset on aika lähelle tuota kuvaa missä oot värjäämässä mustasta vaaleeks ja sulla on tyvi aika paljo vaaleempi. Mulla vaan on vähä vaaleempi kokonaisuudessaan. Eli mitä oot mieltä, otanko vielä yhen värinpoiston vai saisko vaaleella kestovärillä jo blondin?

    ps. blogis on ihana, oon ihan koukussa tähän! :)

     
  • 1/10/2012 11:05 ip. , Blogger Hanna kirjoitti...

    Huhhuh oot pikkasen ehtiny elämäs aikana värjää hiuksias :D
    Mä vielä muistan kun joskus ala-asteella alko se buumi et kaikkien piti saada jotai raitoja hiuksii tai värjää koko pää, niin mun kaikki kaverit teki, ja toki mäki oisin halunnu sillon jo värjää, mut mun äiti ei antanu :D
    Ja niinpä mä värjäsin ekaa kertaa hiukset vast joskus puoltoista vuotta sitte ! ja parin kuukauden päästä täytän siis 18, että aika pitkää mul meni ennenku värjäsin hiukset !

    Mut toisaalta oon kyl kiitollinen mun äitille koska jos se ois antanu mun alottaa ton värjäyksen jo ala-asteella ni ties missä kunnossa mun hiukset nyt olis ! :D Toisaalta suoristusrauta on tehny vähä huonoo hiuksille, kun joskus ekat pari kk suoristin maximi lämmöllä ILMAN LÄMPÖSUOJAA....... hiukset on edellee sen takia ihan kuivat ja katkeilee </3

     
  • 1/10/2012 11:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ootko joskus vetäny oikeet kulmas pois ja piirtäny ne kokonaan? :D hurrrjan ohuet ja kummallisen muotoset :) mutta ihania kuvia, kiva nähä vähän vanhaa sinua :)

     
  • 1/10/2012 11:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Pahoitteluni mutta näytit mustassa tukassa ihan helkkarin upealle! Vaaleakin omalla tavallaan hot. Tuo nykyinen jotenkin vaan laimea, joku tumma viileä ruskea (ei musta) voisi toimia.

     
  • 1/10/2012 11:05 ip. , Blogger TayRoosa kirjoitti...

    OI tää oli tosi kiva postaus :) Ite olin värjänny koko pään ivärinpoistoaineella ja oon aasialainen.. sellaset keltaset oli tullu ;D ja nyt oon vaa pysyny mustissa, turva väri :)! -tay

     
  • 1/10/2012 11:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    värjäsin kans joskus mustaks ja kaduin sitä siin vaiheessa niin paljon ku halusin vaaleenruskeet ja siin operaatios kestiki aika kauan saada ne vaaleemmiks ku en halunnu käyttää värinpoistoa just sen takia ku ne ois menny tosi huonoo kuntoo :D

     
  • 1/10/2012 11:08 ip. , Blogger Erica kirjoitti...

    Nää ruskeet on se "sun" väri :)

     
  • 1/10/2012 11:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi onpa paljon ihania kuvia :) Ja mun mielestä noi mustat on just täydelliset, varsinki tossa missä sulla on huppu päässä, oot just sen näkönen millanen ite haluaisin olla, upee :D

     
  • 1/10/2012 11:12 ip. , Blogger Hebi kirjoitti...

    ootpa kyllä muuttunu vuosien varrella! mutta et ollenkaan huonompaan suuntaan kyllä :)

     
  • 1/10/2012 11:19 ip. , Blogger mira kirjoitti...

    TOIVOISIN ETTÄ VASTAISIT :)
    miten sait hiukses sitte parempaan kuntoon ton vaalennus urakan jälkeen? ihan vaa mieleenkiinnosta kyselen koska mun hiukset on kauheen tönkön näköset jä huonokuntoset ku suoristan niitä joka päivä :( joten vinkit tulis tarpeeseen

     
  • 1/10/2012 11:23 ip. , Blogger Sanna kirjoitti...

    mä oon kans vaihdellu yläasteella (ja lukiossakin..) ruskeesta blondiin ja punaiseen, aina lopulta kuitenkin ollut sitä mieltä että bondi on paras, eli miljoonat värinpoistot on munkin päässä muhinu..
    Noi sun tän hetkiset ruskeet on kyl tosi hyvät ja sopii tosi hyvin! :)

     
  • 1/10/2012 11:26 ip. , Blogger Mia kirjoitti...

    Oivoi hävettää alkaa kans kertoon.. Mutta ite oon käyny kans kaikki värit läpi, niin blondista mustaan ja kaiken siltä väliltä.
    Kaikkein huonointa tässä on se että en osaa päättää mistä tykkäisin ja voisin jäähä siihen väriin pitkäksi aikaa ja hiusten ei tarttis kärsiä.

    Ja joo, kaikista hirveintä on mustasta vaalentaminen.. en ehkä tiedä mitään kamalampaa :D
    Sulle sopi tosi hyvin vaaleet, mutta hyvä että oot löytäny sen värin mistä tykkäät :) Oisin maailman onnellisin jos itekki löytäisin..

    - Miau ( tässä mietin taas mikä väri tällä kertaa.. )

    http://mmiaublog.blogspot.com/

     
  • 1/10/2012 11:27 ip. , Blogger Maria kirjoitti...

    samaa mieltä tosta ruskeesta :) Tosin ehkä tuo pikkasen vaaleempi sävy oli parempi, en osaa sanoa :) Itse en ole värjännyt koskaan, mutta varmaan kohta alan kun ottaa päähän kun talvella tummuu niin paljon. Haluisin vaan pitää kiinni "aito blondi"udesta. Mutta ehkä mielummin olisin tyytyväinen täyspäiväisesti...

     
  • 1/10/2012 11:28 ip. , Blogger Mia kirjoitti...

    ps. Tuli väärä linkki mutta tässä siis kuvaa osasta väreistä mitä mun päässä on ollu

    http://mmiaublog.blogspot.com/2011/09/perjantai.html

     
  • 1/10/2012 11:29 ip. , Blogger rsa kirjoitti...

    Krhmm... totanoin :DD

    Oma tukkani on ehkä kasin tummuudella, ala-asteella vetäisin koko pään blondiksi. Kaksi vuotta jaksoin sitä ja sitten pistin sekaan mustaa raitaa. Kutosella tästä sitten päästiinkin aika ennalta-arvattavaan lopputulokseen; kokomustaan.

    Puolen vuoden päästä vedin pääliosaan värinpoiston ja vihreän shokkivärin. Siitä mentiinkin sitten seuraavat puolitoista vuotta vaihtaen aina muutaman kuukauden välein pääliosan väriä. Aina ennen uutta väriä värinpoisto, ihmettelen vieläkin miten tukka ei mennyt juurikaan huonokuntoiseksi.. Läpi tuli vihreän lisäksi käytyä turkoosi, violetti, sininen, pinkki, punainen ja lopuksi ihan vitivalkoinen ...ja tämän jälkeen palasin taas kokomustaan tukkaan.

    Vajaan vuoden päästä olikin vuorossa sitten ruskea kausi, kun annoin mustan värin haalistua. Punaruskeassa viihdyin jopa vuoden verran aina kevääseen 2009, ennenkuin vanhoja kuvia katsellessani vedin koko pääni jälleen kerran mustalla värillä :D Syksyllä aloitin itsekin opiskelun hiusalalla.

    Värikurssin alkaessa värjäsin haalistuneen mustani aivan tummanpunaiseksi, ja se pysyikin melkein koko ykkösvuoden ajan. Juuri ennen koulun päättymistä tukanväriksi vaihtui tummanruskea, ja otsatukkaan ilmaantui kirkkaanpunainen palkkiraita. Kesä kuitenkin haalisti sen nopeasti, joten aika pian vedin raidan vaaleaksi ja koulun alettua värjäsin sen kokonaan piiloon, ja hiukseni olivat jälleen tumman punaisenruskeat :D

    Talven tullessa aloin taasen himoitsemaan punaista tukkaa, kirkkaampaa tälläkertaa, joten vaalennuspesun kautta punaista väriä päähän. Pari kuukautta jaksoin ylläpitää sitä, kunnes päätin haluavani blondin tukan. Hiusta alettiin vaalentamaan raidoittamalla ja kesän lopulla alkoi tavoiteväri olla aikalailla saavutettu. Hiukset ei onneksi kärsinyt juurikaan, vaikka punaista väriä oli todella vaikea saada hiuksesta pois.

    Vaaleassa olen nyt pysytellyt ja siitä on nyt aikalailla tasan vuosi, kun aloitin vaalennusprosessin. Enää en voisi kuvitellakaan palaavani tummaan tukkaan, vaalea tuntuu jotenkin niin paljon enemmän omalta :) Tummuusaste on tällähetkellä varmaan jotain 11 luokkaa, mutta seuraavaksi olisi tavoitteena joku ysin tummuinen väri, niin ei tarvitsisi kokoajan olla tyveä värjäämässä... Että tällästä hiushistoriaa täällä :D

     
  • 1/10/2012 11:32 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    Mä olen vaihtanut varmaan miljoonasti hiusteni väriä mustasta punaiseksi ja punaisesta mustaksi. Tuo jälkimmäinen on vielä yllättävän helppo suorittaa, mutta mustasta punaiseksi vaatii sen pari pakettia värinpoistoa, jotta punaisen saa ylipäätään tarttumaan ja kyllähän sen tietää missä kunnossa hiukset sen jälkeen on. :D Nyt oon ollut taas punapää varmaan 2-3kk ja ei voi sanoa, että hiukset olisi hirveän hyvässä hapessa vieläkään. :D Ja kohta tekee taas mieli vaihtaa pään väriä...

    Muistan kun sulla oli kans noi blondit ja meillä oli samanlaiset hiukset joskus sillon 5-6lk. :D Hyviä aikoja. :D

     
  • 1/10/2012 11:32 ip. , Blogger Emma kirjoitti...

    ite oon kans alkan ihan mustata blondaamaan, tietty hiuksethan siin kärsi.. ja taas pakko värjää .. no sit oli ruskeeta erisävyis , kunnes..... halusin punaset :) , no nyt taas tulee mustaa :DD , ja blondithan mä takasin haluisin ..

     
  • 1/10/2012 11:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    huh onpas sulla tosiaan melkoisen värikäs historia :D mun pahin hiusmoka oli ehdottomasti se, että yritin värjätä vaaleeta tukkaani tummanruskeaksi kotona, ja tietty siitä tuli kirkuvan punainen.. aloin melkein itkeä kun katsoin peiliin, muistan sen tunteen ikuisesti!! :D sitten vedin siihen monta kertaa kylmemmällä ruskealla päälle mutta ainahan se punainen sieltä loppujen lopuksi pilkotti.. meni pari vuotta että sain taas blondit, ja nyt oon onneksi tajunnut että mun väri on vaalea eikä mikään muu!

     
  • 1/10/2012 11:45 ip. , Blogger Milla / millamainen kirjoitti...

    Sulla on tosiaan ollu vaikka millaiset hiukset! Oon samaa mieltä, että ruskea on sulle paras sävy. :)

     
  • 1/11/2012 12:01 ap. , Blogger CAMILLA kirjoitti...

    Haha mua nyt naurattaaa kun itse just tänään värjäsin kotona hiukset ja kauhistelin lopputulosta.. Mulla aina talvisin tummuu hiukset nopeasti, vaikka siis on keskivaaleat hiukset normaalisti, mutta blondaan tosi vaaleiksi ne.. Noh, tänään ajattelin kokeilla uutta väriä. Yleensä mulla on se luotto väripaketti jota aina käytän, mutta tällä kertaa siis otin eri paketin. Nyt mun hiukset on kauniin kusen keltaiset, vaikka näistä piti tulla sellaiset helmenvaaleat... ! mulla ei oo ikinä ollut näin kauheen värisiä hiuksia. Nyt vaan hopeeshampoota siis hiuksiin. Mutta siis, kiva lukee että jollain muillaki on käyny näit kömmähdyksii.. :D

     
  • 1/11/2012 12:06 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    huuuh kun sulla on ollu monia vaiheita hiuksissa! mut oot oikeessa, kyllä tän hetkiset sopii ihan tositosi hyvin =)

     
  • 1/11/2012 12:38 ap. , Blogger Minka kirjoitti...

    Oot kyllä muuttunu ja aikuistunu ja naisellistunu tosi paljon nyt amiksenkin aikana, oot nykyään parhaimmillas ja puhjennu kukkaan :) Ruskee sopii sulle kyllä tosi hyvin :)

     
  • 1/11/2012 12:39 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Monia kokeiluja on tullut, mutta pahin oli ehkä se ku ostin värinpoiston sen jälkeen blondil hiusväril, must tuli oranssitukka, lähin samantien kauppaa ja samana päivä vielä toinen värinpoisto, mutta olin pissatukka ja eikun kolmannenkerran samana päivänä kauppaa ostaa blondi väri mikä ei tietenkää enää tarttunu, joten lähdin kauppaan ja seuraavana päivänä värjäsin tummiks, hiukset meni huono kuntoo ja rahaa meni yli 50e hukkaa :D

     
  • 1/11/2012 1:05 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kiva pissis oot ollu :D

     
  • 1/11/2012 1:27 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mitä sait Sampalta lahjaksi? :)

     
  • 1/11/2012 1:41 ap. , Blogger Ninni kirjoitti...

    Olis hauska nähdä niit iha ala-asteenki kuvia jos niitä vaan on jossain.

    Yleensä en oo sitä mieltä et hiustenvärillä on kauheesti merkitystä, mut sä näytät jotenkin tyylikkäämmältä ja fiksummalta ruskeissa hiuksissa :)

     
  • 1/11/2012 1:56 ap. , Blogger Hanna kirjoitti...

    joo mä tein kans sen virheen et värjäsin mustaks joskus mut nyt oon pikkuhiljaa vaaleentamas! :) sul sopii tosi hyvi lyhkäset blondit hiukset, mut on noi nykysetki kivat!
    http://hannakaisavilhelmiina.blogspot.com/

     
  • 1/11/2012 7:31 ap. , Blogger Monika kirjoitti...

    Mä oon aina ollu suurinpirtein koko suvun ainut vaaleaverikkö, blondi jne. No mua rupes kyllästyttää se, että mun iho on niin kalpee ja sit hiukset nii vaaleen värittömät, joten keksinki, että jospa radikaalisti laittaisin ruskeat koko päähän. Mulla oli viime talvena alta ruskeat, mutta sitte kahen vaalennuskerrankaan jälkeen ens saanu parempaa lopputulosta kun vaalean oranssi. No niin, eli nyt viimisimmän joulun aikaan menin ja ostin itelleni kuparinväristä hiusväriä ja uutena vuotena repäsin värjäämällä koko pään. En ollu kertonu frendeille väriä, mutta ei kukaan ainakaan näyttänyt ilmeitä, ettei hiukset sopis :) Ite oon tyytyväinen, mutta musta tuntuu, että lähempänä kesää mä tahon oman värin takasin... Mua vaan pelottaa, kuinka paljon mun hiukset kuluu, koska tuntuu että ne ois jo nyt ihan kaameessa kunnossa :(

     
  • 1/11/2012 8:07 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kieltämättä parempaan suuntaan koko ajan mennyt! :)

    Kertoisitko, kun tuleva kampaaja olet, mikä auttaisi vähän huonokuntoisiin ja kuiviin hiuksiin? Kun leikata en halua.
    Ja lisäksi vielä, miten saisi hilseen pois?

    -Nanna

     
  • 1/11/2012 8:34 ap. , Blogger Karoliina kirjoitti...

    Sulle sopii mun mielestä parhaiten tää väri mikä sulla on nyt :)

    Ihana tukka!

     
  • 1/11/2012 8:39 ap. , Blogger Laura kirjoitti...

    Mulla oli kans nuorempana hirvee värjäysbuumi :D Tosin silloisena animetyttönä se oli jotain vieläkin karumpaa, kuin blondin ja tumman vaihtelut ja välimaastot. Meitsillä on ollu sinistä ja punasta ja mustaa ja blondia. Tosin shokkivärit ei varmaan kuluta hiusta niin paljon(?)
    Tässä vähän kuvia mun pään värjäilyistäni :) http://inspirationbylaura.blogspot.com/2011/08/me-myself-i.html

     
  • 1/11/2012 10:29 ap. , Blogger Sanna kirjoitti...

    Mä oon aina vihannu mun omaa hiusten väriä, koska se on maantienharmaa. Tai ainakin sillo oli kun sen 4 luokalla viimeks näin. Oon ollu koko ajan hirveessä värjäys kierteessä, vaikka oonki aina pysyny ruskeen sävyissä ja nyt oon lukion ekalla. Mutta mun hiusten väri muuttu joka kerta tosi radikaalisti, kun mulla on jotenkin paljon punasta pikmenttiä niissä, en tosin tiiä mistä se johtuu, ja ne oli tosi usein punertavan ekan viikon, josta ne sitte haalistu vaaleen ruskeisiin. Paitsi kerran mun hiuksista tuli mustat vaaleen ruskeella värillä.. hmmph.

    No mutta kuitenkin, mä sitte vähä aikaa sitten päätin, etten enää värjää hiuksia vaan kasvatan oman värin. Nyt mulla on 4cm:n juurikasvu eikä sitä oikeesti ees huomaa. :DD

     
  • 1/11/2012 11:01 ap. , Blogger Tanja kirjoitti...

    joo eiköhän se jotenki näin oo itelläki menny punanen,punasempi,ruskea,musta,oranssi,keltanen,blondi,musta,keltanen,blondi jne... nyt taas tumman ruskeista vaaleiksi projekti menossa :D eli mitään en oo oppinu,no ei ei sentään mitään ihan blondeja,sellaset tumman vaaleat...

     
  • 1/11/2012 11:02 ap. , Blogger maisa kirjoitti...

    mä NIIIN tykkään noista blondeista :)

     
  • 1/11/2012 11:57 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihan sairaan ihana tukka 22.kuvassa!!!! oot tosi kaunis :)

     
  • 1/11/2012 11:57 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ei jumalautsi oot kaunis! Noi mustat hiukset on upeat, kunpa olisi noin pitkät ja tummat luonnostaan ja vielä sopisi yhtä hyvin kuin sulle! Vau :)

     
  • 1/11/2012 1:07 ip. , Blogger Nansku kirjoitti...

    Hitsit, en kyl tunnistais sua nois kaikis kuvis. :D Itse oon kans temppeuillu blondien ja tummien välillä. Mulla tais blondit olla peräti 3v, kunnes sitten viime talvena oli pakko värjätä pois, ettei koko tukka tippuis. :D Nyt on oltu vuoden mustana ja vitsit, ku en tykkää näistä yhtään! Tekis mieli värjätä tummanruskeiksi ja siihen paljon vaaleita raitoja. :) Saa nähdä, miten käy...
    Vitsit, että oot muuten kuvauksellinen! Osa kuvista oli tosi kivoja!! :)

     
  • 1/11/2012 1:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mäkin oon pomppinut monen monta kertaa mustasta ihan vaaleaan, ja ne välimuodot on olleet aika järkyttäviä :D Nyt oon kohta vuoden ollut tummatukkainen, ja uskosin että tuun pysymään tässä tummassa vielä aika pitkään... ainakin toivon, etten taas kohta saa pakkomiellettä vaaleista hiuksista, siitä ei nimittäin ikinä seuraa mitään hyvää! :D

     
  • 1/11/2012 1:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Osaatko sanoo neuvoo että mitä voin tehä mun hiuksille ku niit lähtee iha sikana :D lähteny yli puol vuotta vaikka en oo värjänny varmaa vuotee :D paitsi nyt pari päivää sit värjäsin ku kyllästytti. eli mu normi väri on ruskeet ja oon värjänny parin vuoden ajan mustalla ,mut en värjää usein koska mulla ei näy tyvikasvuu hyvin ja sitku se kasvaa ni näyttää et olis ruskeit raitoi :D Mutta joo en vaa tuu ikin saamaa enää punasii hiuksii ku varmaa lähtee kaikki hiuksetki päästä vaalennusten jälkee? :DD ja osaatko sanoo vinkkejä mikä auttaa hiustenlähtöö :D ja miten hiukset saa kasvaa nopeemmin!

     
  • 1/11/2012 1:35 ip. , Anonymous Titi kirjoitti...

    Toi sun pari postausta alempana oleva nelly-postaus on LAITON. Etkö sä koskaan ymmärrä, että mainospostaukset täytyy SELKEÄSTI ilmoittaa mainoksiksi. Linkit tuotteisiin ovat Tracedoubler-linkkejä, eli hyödyt niistä rahallisesti. Tästä sais mahtavan oikeusjutun, hienoa piilomainontaa.

     
  • 1/11/2012 1:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mustakin ruskeat hiukset sopii sulle kaikkein parhaiten. :) Myös noi blondit vaaleat hiukset miellyttivät mun silmää.

    Mustilla hiuksilla näytit jotenkin surumieliseltä, mut ehkä se johtui muista asioista kuin hiusten väristä..

    Hyvä että oot nyt löytänyt sen värin, jossa viihdyt parhaiten!

     
  • 1/11/2012 1:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihan samanlainen tilanne mulla on ollu:D vaaleesta ruskeeseen edestakasin mutta nytte oon päättänyt että pidän nää ruskeet!

     
  • 1/11/2012 1:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mun mieles noi vaaleet kävi sulle kaikkein parhaiten :3 mut ei noissa ruskeissakaan mitään vikaa oo ! <3

     
  • 1/11/2012 2:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    A- ei ainopuino saanu sampalta lahjaa, muuta kuin kukat. :)

     
  • 1/11/2012 2:07 ip. , Blogger tutta aleksandra kirjoitti...

    sulle sopii kyllä noi kaikki värit tosi hyvin. Jotenkin noi ihan blondit oli vaan niin ihanat, jos mulle sopisi noin vaaleat ja hiukset kestäisi sen värjäyksen, olisin kyllä heti menossa parturille! :D

     
  • 1/11/2012 2:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sulle sopii tositosihyvin kyl noi ruskeet, ei kannatakkaa niit pois lähtee värjäämään. :) toisaalt kyl myös vähän tummemmankinruskeet vois olla kivat mutta joo. :)

     
  • 1/11/2012 2:29 ip. , Blogger Tiia kirjoitti...

    Viimeksi kun värjäsin tummasta luonnollisen vaaleaksi niin sain tarpeekseni siitä hommasta ja tässä värissä pysytään nyt hyvin pitkään :)

     
  • 1/11/2012 2:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tosihyvin noi sun nykyset sopii sulle! :)

    muakin kiinnostais et miten oot noin monen värjäyskerran jälkeen saanu sun hiukset noinkin hyvään kuntoon? :O ite oon nyt blondannut yhteensä ruskeista/vaaleanruskeista hiuksista kolmesti, ja hiustenkunto on mikä on. hiuksia lähtee harjatessa ja ei näytä kauheen hyväkuntosilta nää .. :D

     
  • 1/11/2012 2:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei tiiätkö sä miten värjätyistä blondeista sais sellaset luonnolliset vaaleat? :) oon kampaajalla yrittänyt sanoo just että vaaleat mut sit on menny kahesti värjäämään vaaleenruskeat jossa on tuhkaa .. ja jos rupeisin kotona värjäämään niin lopputulos ois varmasti jotkut harmaat jos on sävähdys ehkä jotain vaaleenruskeeta, enkä näitä hiuksii kauheesti haluis tosiaankaan lähtee montaa kertaa enää värjäämään koska hiusvärist tulis epäonnistunut, nää on aika kauheessa kunnossa nykyäänkin ..? kiitti jos vastaat! (: ja sulle sopii tosi moni väri, mut ehkä ruskee on yks niistä ainakin joka sopii parhaiten. :)

     
  • 1/11/2012 2:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon vaan kerran värjännyt, tai ainakin koittanut värjätä.

    Tarkotus oli värjätä tummanruskeeks tästä mun ihmeellisestä "hunajan värisestä" hirvityksestä..

    Mutta sillon hiuksista tuli kahta kauheammat ja ihan maantienväriset, vähän sellaset punertavan ruskeet.

    Ihan järkyttävät oli ja sen jälkeen en oo viel värjännyt:D

    Mutta oonkin vasta 13, että onhan mulla vielä aikaa:)

     
  • 1/11/2012 3:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun mielestä sun nykynen väri on kaikkein paras! :)

     
  • 1/11/2012 3:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mun mielestä sulle sopii paremmin blondit :)

     
  • 1/11/2012 3:14 ip. , Blogger ellaa kirjoitti...

    voi ei noi kolme ekaa kuvaa XD

     
  • 1/11/2012 3:17 ip. , Blogger Pauliina Milla kirjoitti...

    Pakko kyl sanoo et noi mustat oli jotenki tosi hyvän näköset sulla! :)

     
  • 1/11/2012 3:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ootko tos yhes blondis kuvas alasti ???????? O_________O

     
  • 1/11/2012 3:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    en saa ees värjää iuksia eili ei oo kauheesti tullu hölmöiltyy

     
  • 1/11/2012 3:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tosi hyvä postaus, tällasta oon kaivannutkin, kiitos :)

     
  • 1/11/2012 4:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    No.
    Värjäsin omat vaaleat hiukset ekan kerran vitosluokalla, alta mustaksi. No, meni jonki aikaa kun laitoin mustia raitoja vielä päähän (hyihemmetti).

    Kutosluokalle kun menin, värjäsin letin sitten suklaanruskeaksi. No ne oliki pitkään, siihen seiskan loppuun, mutta enne lomaa aloin vaaleentaa tukkaani.

    Tein kotona yht. 5 värinpoistoa, ja parturissa jotain 2. Sitten ajattelin kun oli kokonaan vaalea, että värjän oman värin takaisin, eli ostin kaupasta purkin joka mätsäsi hyvin n. 5cm tyvikasvuun, ja kysyinkin roudgen myyjältä apua. no, väri tarttui vain siihen tyveen, ja sitten lopetin värjäämisen kokonaan.

    Ysiluokan ekana päivänä leikkasin hiukset kokonaan itse kotona, korvaan asti. Ne oli järkyttävät. itkin jopa sen takia, mutta jaa.

    Sitten värjäsin taas jonkin ajan päästä sen tukan alta semmoiseks kastanjanruskeeks ja pari raitaa. Tällä mentiin jonkin aikaa, kunnes

    värjäsin letin alta punaseksi.
    Sitten, värjäsin jonkin parin kk päästä tukan kokonaan semmoiseksi oranssinpunaseksi, ja rakastuin väriin. Se vaan haalistui niin nopeasti. No, kampaaja vähän siisti ja leikkasi paremman mallin kuin oma tekemäni potta, ja laittoi sivuille pari ruskeaa palkkia punaoranssin värin päälle. Tämä vaihe oli lempparini, kaduttaa seuraavat;

    Kun menin nyt roihiksen helpaan, värjäsin tukan tummanruskeaksi. Se kesti n. 5kk, kun värjäsintaas punaseksi. sehän ei tummanruskeaan kunnolla tarttunut, joten kampaaja laittoi saman tien päälle pari punasta palkkia.

    No ihan jees tää on, mutta njeeeh. Alan taas tässä vaalentaa, mutta vain pesuilla. Värinpoistopurkkiin en koske. Ikinä. Oli hirveän kuntonen letti sen jälkeen kyllä.

    hehe. =) mustat kyl sopi sulle!

     
  • 1/11/2012 4:03 ip. , Blogger Anna kirjoitti...

    Eikös sulla oo pidennykset? Millaset?:)

     
  • 1/11/2012 4:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sä blondina <3

     
  • 1/11/2012 4:23 ip. , Blogger Henje kirjoitti...

    Kaikki alkoi ala-asteella tumman ruskealla, sillä tiellä pysyttiin parivuotta sitten heitin liilan päähän. Sellaisen mustan-liilan. Siihen päälle aina ruskeaa päälle usean vuoden ajan - ja aina koko tukka ei vain tyveen(....)

    Sitten budum oranssi vaaleanruskean päälle ja tukka oli _oranssi_.

    Sen jälkeen elämäni eka ja tähän asti ainoa värinpoisto. Hetki pissatukalla (viikko) ja siihen vaaleanruskea ja siinä pysyttiin hetki kunnes räikeää punaista. Se kului pois ja vaaleita raitoja ja tässä stä ollaan. Melkein omalla värillä ja vaaleita raitoja. Just lyhensin urakalla tukkaa alaselästä olkapäihin, joten nyt on ainakin kunnossa :--) Ja näin viihdyn!

     
  • 1/11/2012 4:28 ip. , Blogger Susie kirjoitti...

    Tuli itsellänikin ennen pa-ka kouluun menoa värjättyä mustaksi ja tottakai myös tyvivärjäyksen yhteydessä tuli vedettyä pituuksiinkin.. Ja sittenhä sitä halusikin hiuksensa vaaleiksi. No senhän tietääkin jo, samanlainen projekti kuin sinullakin on ollut! :D

    Pa-Ka koulussa tuli sitten hiuksissa kokeiltua jos jonkinmoista mallia ja väriä ;
    mustaa, punasta, sinistä, pinkkiä, vaaleata, kuparia, ruskeaa.. Oon aina tykänny kokeilla kaikkea ja myös huomiota herättävät hiukset on aina viehättäny.

    Mutta musta on aina ollu se väri johon oon palannu, tälläkin hetkellä hiukseni ovat mustat ja etuhiuksissa punanen raita + pidennykset mustat mutta latvat punaset. Nyt kun melkeen 2v sitten valmistunut ja alaakin jo vaihtanut on hiusten jatkuva värjääminen jäänyt vähemmälle, onneksi!

    Sinulla on erittäin kauniit hiukset ja ne soppii sulle hyvin! :)

     
  • 1/11/2012 4:31 ip. , Anonymous tanisha kirjoitti...

    todella todella kiva postaus:)) kiva nähä kuvii tollee järjestyksessä ja täytyy sanoo et kyl noi tummanruskeet sopii sulle parhaiten, mut ei blonditkaa pahat oo:D mustilla näytit jotenki ihan eri tyypiltä, mut noi mitkä sul on nyt on kyl tosi kivat:D

     
  • 1/11/2012 4:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Noi vaaleat pidennykset on kyllä aika järkyttävät, halvan ja muovisen näköiset. Pidä toi ruskea, se sopii sulle tosi hyvin.

     
  • 1/11/2012 5:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitä mun pitäis tehä ku oon parin vuoden ajan vaalentanu blondejani mut nyt en oo tehny näille mitää 10 kuukauteen mut hiukset ei oo kasvanu yhtään ainakaan vuoteen :( nää on vaa kuivat ja ohuet... haluun et nää kasvais niiku kaikil muillaki! kiitos paljon jos vastaat :)

     
  • 1/11/2012 5:10 ip. , Blogger Ella kirjoitti...

    pahin on ollut se, kun hiukset oli pitkän vaalennus prosessin jälkeen ihanan tuhkaiset ja vaaleat(simin kartan mukaan 10) niin päätin laittaa suoravärillä liilaksi! ajattelin että kyllä suoraväri lähtee, mutta ei se sitten lähtenyt kokonaan. ja nyt vasta alkaa tajuamaan miksi ei, kun on puolivuotta koulua käynyt. :D nykyään on vaan tylsä musta tukka :(

    ja sulle sopii kyllä kaikki nuo kolme väriä :)

     
  • 1/11/2012 5:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oot kyllä aina ollut super kaunis! Ja nuo sun nykyset hiukset on tosi nätit, itekki haluisin pidennykset, mutta rahaa ei oikein ole:D

     
  • 1/11/2012 5:32 ip. , Anonymous krissi_ kirjoitti...

    noi mustat on aivan ihanat!!<<3<3 ja tuhkan blondi sopii sulle paljon paremmin ku noi sun ruskeet, ne vanhentaa sua aika lailla(näytät 27veeltä), sori!!!!

     
  • 1/11/2012 5:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyhyyyy ku oot ollu ton näkönen! ja noi kuvien muokkaukset.. kiva pikku blurri

     
  • 1/11/2012 5:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Pakko kyl sanoo että kaikki muut värit on sopinu sulle paitsi toi musta :) En osaa vieläkää päättää kummat sopis sulle paremmin - blondit vai brunet. :D Oot kaunis!

     
  • 1/11/2012 5:56 ip. , Blogger Emma kirjoitti...

    Ite en oo menny pahemmin ton värjäilyn kanssa pelleilemään mutta toissa syksynä tein virheen! Olin kasvattanu jo melko kauan otsatukkaa ja niinhän siinä kävi että sain päähänpistoksen ja napsasin kerralla etutukan! :-D Ei paljon naurattanu ku lopputulos oli mitä oli...

     
  • 1/11/2012 6:17 ip. , Blogger Jenni kirjoitti...

    mul on ollu ihan pienest asti tosi vaaleet hiukset(melkee valkoset) sitte kolmosel värjäsin ne ORANSSIKS!sitte leikkailin niit koko ala-asteen ja värjäsin ruskeeks, mut sit kutosen lopus halusin vaaleet, noh aloin vaalentaa niit... sain ihan blondit hiukst, melkee oman väriset. sitte sain hyvin idean viimevuonna et haluun mustat hiukset! täs nyt noin puolvuotta ollaa mustil menty :D:D: ihan tyytyväinen oon.. vaikka eka vähä arvelutti

     
  • 1/11/2012 6:24 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kommentteja tullu ihan älyttömästi ju mulla meni jo äsken ikuisuus lukea ne kaikki :D Kiitos paljon kaikille, oli kiva lukea teijän hiusjuttuja myös.

    Saan sampalta lahjan myöhemmin :))

     
  • 1/11/2012 6:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mulla on aina ollu pitkät, paksut, blondit ja luonnonkiharat ja oon aina tykänny niistä kunnes .... sain jonku hirvee päähäpisto vuos sitte ja vedin tukan mustaks ! sitä sit värjäilin 2kk pari viikon välein ja ku lopulta tein värinpoiston mun tukka katkeili ja katkeili ja siitä tuli sit oranssii heinää .. no nyt ne on taas blondit mut tosi huonos kunnos ja lyhkäset :( mitää en oo ikinä katunu nii paljo mut tää postaus piristi kyl vähä mun oloo :-D

     
  • 1/11/2012 6:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hirveet noi sun ruskeet hiukset. musta tai blondi sopii parhaiten.

     
  • 1/11/2012 6:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hyvä kun teit tälläisen postauksen, tarviisin nimittäin sun apua! Jos vaan millään jaksat lukea/vastata tähän :)

    No elikkäs kesällä 2011 olin ihan platina blondi (aika huonossa kunnossa tukka) ja halusin sellaset vaaleat/vaaleanruskeat luonnollisesti sävytetyt hiukset. Suurin piirtein tälläset: http://www.google.fi/imgres?q=doutzen+kroes&hl=fi&sa=X&gbv=2&biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=qZGw1GRNsCDMKM:&imgrefurl=http://fashiongonerogue.com/doutzen-kroes-elle-france-september-2010-alex-cayley/&docid=OSjXKXXayeBTOM&imgurl=http://imagesgonerogue.com/preview/09/doutzen-kroes.jpg&w=600&h=764&ei=n7cNT-jbEYye-wbkkIGfBw&zoom=1&iact=rc&dur=499&sig=102871481575415395242&page=1&tbnh=135&tbnw=106&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:24,s:0&tx=43&ty=87

    No, menin sit kampaajalle ja laitettiin siihen tummempia vaaleita ja vaal.ruskeita raitoja. No ne ei sit tarttuneet yhtään. Menin 2 vk päästä uudestaan, jolloin laitettiinkin sit paljon tummempi ruskea. Ja niistähän tuli tummanruskeat ja aivan purkkaa.
    Menin sit kolmannen kerran 2 vk päästä taas ja se sanoi että nyt on tärkeintä saada hiukset kuntoon ja laitto jonku harmaanvaaleenruskean sävytteen. No sitten odottelin 3kk ja hoitavilla sävytteillä sain tukan sellasiksi aika vaaleenruskeaks, mutta vähän oranssitavaks.. se ois ollu täydellinen pohjaväri vaaleille raidoille, jotka sit itse päätin laittaa ja tulos oli: kullanvaalea blondi (joistain kohdista keltanen)... ***ttu! eli raitoja tuli liian tiheään..
    Ja nyt asiaan. Mitä sun mielestä mun pitäis nyt tehdä että saisin tollaiset hiukset niinkuin tossa kuvassa? Pitäiskö laittaa joku tuhkanvaalea vai ihan vaaleanruskea väri, ja tarttuuko näihin nyt ylipäätän mikään vai tarttuuko hyvinkin?

    haha sori, tuli kauhea romaani mutta jos osaat auttaa niin ois kiva :D

     
  • 1/11/2012 7:00 ip. , Blogger amin kirjoitti...

    Ite en oo vielä ainakaan keksiny mitään kovin järkyttävää, tosin tästäkin pitää kiittää äitiä joka antoi mun värjätä ekaa kertaa 15-vuotiaana yhtään millään.:D Ensin vaalensin tukkani kampaajalla pari astetta omaa väriä vaaleammaksi ja pistettiin samalla violetteja ja mustia raitoja. Kuukauden päästä keksin että ne raidat on järkyttävät ja rupesin vaalentamaan niitä ja koko päätä siinä samalla, tein sen kahdesti. Sen jälkeen huomasin että ei ne mustat lähde pois vaikka kuin monesti vaalentaisin ja vedin pään ruskeeks. Sillä tiellä ollaan nyt toista vuotta, eikä kyllä ole mitään syytä vaihtaa. :--)

     
  • 1/11/2012 7:02 ip. , Blogger Ilona kirjoitti...

    Noi mustat ja blondit on ihanat sulla! Harmi että poistit niitä sun tosi vanhoja postauksia, oliks sulla sillon jo nuo mustat hiukset? ;) mut kuitenkin, mun "lemppari" hiustenväri sulla on tuo musta ;D jotenkin se sopii sulle tosi hyvin ;))

     
  • 1/11/2012 7:09 ip. , Blogger minttujohanna kirjoitti...

    Mä oon käynyt ite läpi _kaikki_ värit paitsi vihreän... :D Mulla on vaihtunut 6 lk alkaen vähintään 3 kertaa vuodessa hiusten väri ja ei ole hyvä juttu se ! Pahin virhe oli varmaan se kun värjäsin taas punaiseksi n. vuosi sitten. Siitä punasesta sävystä ei meinaa päästä oikein millään eroon ja se värjääminen on ihan hirveetä ! :D Kokoaika pitää olla uudestaan värjäämässä / ehostamassa sitä väriä, kun en yhtään tykkää siitä semmosesta oranssinpunaisesta sävystä. Ja tietenkin kun halusin pois äkkiä siitä punaisesta ilman mitään oranssia vaihetta niin värjäsin mustaksi..... ei hyvä kun ottaa huomioon, että tiesin haluavani vielä kerran kokeilla blondia ! :D Nyt on sitten hiukset ihan kuolleet mutta en raaski leikata lyhyeksi ! aargh!

    Oon tän mun hiusten kunnon takia miettinyt, että pitäisi nyt löytää joku kiva väri, missä jaksaa pysyä kauemmin kun sen 3 kk ja leikata sivusiili. Jossainvaiheessa kun siihen sivusiiliin kyllästyy, on pakko leikata sitten hiukset tietenkin lyhyeksi (että ne siis kasvaa suht siististi takaisin) ja sitten ehkä on taas hyväkuntoiset hiukset ! :D

    Parastahan olisi vissiin kun ei enään värjäisi hiuksia, mutta en yhtään tykkää mun omasta tummanvaaleasta hiusten väristä :D

     
  • 1/11/2012 7:38 ip. , Blogger KRIS kirjoitti...

    Sulle sopii kyllä vaaleetki ihan törkeen hyvin! :)

     
  • 1/11/2012 8:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    täytyy myöntää että ruskea sopii sulle paljon paremmin! ja sitte semmonen kysymys että kun värjäilen kotona hiuksiani ja mulla on ehkä suurinpiirtein samanväriset hiukset kun sulla ja luonnostaan ne on semmoset maantienväriset ni kannattaako mun värjätä vaa tyvestä tyvikasvu pois vai et laitan hiusväriä koko tukkaan?
    olis tosi kiva jos voisit vastata! :)

     
  • 1/11/2012 8:34 ip. , Blogger Annina kirjoitti...

    http://4.bp.blogspot.com/-FcOwHmyIRgo/Twyf33mLPBI/AAAAAAAABKQ/9EayCh6eShQ/s1600/128.JPG

    Tykkään tosi paljon noista hiuksista ja noi kiharat on tosi kivat! Lyhyet hiukset sopii sulle tosi hyvin! :)

    Värjäsin 6.lk hiukset latvoista pinkiks, koska tykkäsin sillon tosi paljon p!nkistä ja silläki oli sillee :'D Sit lopulta kyllästyin niihin ja värjäsin kokonaan pinkiks........ :DD

    http://anskuu-lamode.blogspot.com/

     
  • 1/11/2012 8:38 ip. , Blogger Emilia kirjoitti...

    mä taas tykkäsin tosi paljon sun mustista hiuksista ! (:

     
  • 1/11/2012 9:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    IHANA postaus ♥

     
  • 1/11/2012 10:17 ip. , Blogger Ejvi ✮ kirjoitti...

    Rakastan http://1.bp.blogspot.com/-CjRZhEzHuwY/Twyg1TgERJI/AAAAAAAABLI/PmHRMODj07Y/s1600/229.JPG :)

     
  • 1/11/2012 10:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    noi ihan blondit hiukset pidennyksillä oli aivan upeat!!!

     
  • 1/11/2012 10:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Noi lyhyet blondit hiukset on kyllä niin ihanat! ootko varma ettet värjää takasin blondei ;)?

     
  • 1/12/2012 3:13 ip. , Blogger meow kirjoitti...

    Sun nykyset hiukset on kauniit :) Itelläni on ollu värjäilyjen kanssa aivan toista kuin sulla! En oo ikinä muuten värjäilly hiuksia kuin lukiossa otin pari kertaa vaaleita raitoja, jotka ei edes juuri näkynyt :D Paitsi reilu vuosi sitten otin taas vaaleita raitoja, joista tulikin aika suuri muutos ja mun hiukset näytti lähes blondeilta :p Oon ollu tosi arka värjäilemään hiuksia!

     
  • 1/12/2012 4:05 ip. , Blogger NailHai kirjoitti...

    Mie oon värjänny hiuksiani eri ruskein sävyin, mutta miulla on niin vaaleat kulmakarvat, että näytti kamalalle. Sitten olisi pitänyt värjätä tai piirtää. Pahin juttu tapahtui n. 2v sitten vappuna. Ostin halppisvärin 5e, josta piti tulla mahongin ruskea. Noh, jos vertas miun hiuksia porkkanaan, niin ei ollut mitään eroa... Se oli ihan kamala, ja otin värinpoiston jonkin ajan kuluttua. Hetken oli keltaset, mutta onneks vaaleni.
    Nyt olen vuoden ollut taas blondi, ja siinä varmaan pysyn. Hiksen on nyt aika kuivat, mutta suht. terveet. Kerran olen vaalentanut hiuksiani lisää, tai oikeastaan tyveä. Miulla pukkaa sellaista rumaa maantienharmaata alta, vaikka olen aina ollut täys blondi. Niin kävi äitillekin. Nuorena melkein valkoiset hiukset, ja nyt tumman ruskeat. Toivottavasti miulle ei niin käy, en jaksa kulmien kanssa temppuilua... Nyt annan kasvaa ja katotaan miten sujuu.

    sulle sopii mustat hiuksen ihan sikahyvin! Nytkin on hienot, ja terveen näköiset. :)

     
  • 1/12/2012 5:16 ip. , Blogger Marja kirjoitti...

    noi ruskeet sopii sulle kyllä parhaiten! Susta tulee vähän mieleen täydellisten naisten Ana :P
    Mutta kyllä noi lyhyet blonditkin oli aika nätit:)

    http://dreamdiarie.blogspot.com/

     
  • 1/12/2012 5:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kyllä nuo nykyset ruskeet on parhaat! en haluu ilkeesti sanoo mut mun mielestä noista blondeista hiuksista tulee sellanen vaikutelma heti et ois hirvee lissu:D
    nyt sun hiukset on just niin kivat! onko muuten kuinka huonokuntoset tällä hetkellä vai ihan normaalit? :)

     
  • 1/14/2012 1:36 ap. , Blogger Inka kirjoitti...

    Oi että, mustat sopi ihan tajuttoman hyvin! Ei noissa ruskeissakaan periaatteessa mitään vikaa oo, mutta näyttää vähän ei-minkään-värisille., mut tärkeintä et oot ite tyytyväinen :)

     
  • 1/14/2012 3:30 ip. , Blogger veerra kirjoitti...

    Mä oon kans pomppinu tumman ja vaaleen välillä, monia pieleen menneitä kotivärjäyksiä, liian monta kertaa lyhyeksi leikatut hiukset jotka ei vaan sovi mulle yms paljon kaikkee mitä ois voinu jättää välistä :D

     
  • 1/27/2012 5:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.111659705599437.15812.100002662258873&type=3#!/photo.php?fbid=111628638960055&set=a.111628628960056.13808.100003387581513&type=3&theater

    mahdatko tietää tollasesta profiilista facebookissa? huomasin, että ko. henkilö oli alkanut kaveruuteen erään fb-kaverini kanssa, ja tuo profiilikuva herätti huomioni. sehän olet sinä?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu