Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

23.2.2012

Miljoona tunnustusta

Noniin, oon saanu näitä varmaan kymmenen, se on merkki siitä että ehkä mun pitäis nyt oikeasti tehdä tää :D Kiitos siis kaikille ihanille, jotka olette jaksaneet mulle tämän tunnustuksen antaa<33


Elikkäs, tehtävänä on:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Kertoa itsestään 7 faktaa
3. Lahjoittaa tunnustus 15 bloggaajalle

Tässä ensimmäiseksi seitsemän faktaa itsestäni :

1. No tähän on tosi vaikee keksii, sillä oon kertonut tänne kaiken :D No kerron vaikka että mulle tulee nykyään hirmuisesti sellaisia hellyyskohtauksia, kun mietin elämää ja tajuan kuinka onnellinen olen ja miten ihania ihmisiä mun ympärillä on. Kuten tänäänkin ja sitten txt kaikille ihmisille jotain "halusin vain kertoa että olet minulle tärkeä". Sillä vaikka kaveritkin sen tietää, niin se voi piristää huomattavasti päivää! Eli nyt hyvä kiertämään ja haastan teijät lähettää väh.1 ihmiselle joku ihana positiivinen viesti.

2. Tajusin pari pv sitten, miten rakastan Kiiwejä. Ainoa muuri meidän välillä on se kuori, minkä takia niitä on niin vaikea syödä :( Jos syön, kuorin sen kuoren ja pilkon, mutta siihen menee niiin ikuisuus)

3. Mua ärsyttää kun ihmiset muodostavat pelkän ulkonäön takia ennakkoluuloja. Ei se kerro kaikkea, ei lähellekkään. S



4. Mä lähes päivittäin unelmoin omasta kämpästä..  odotan innolla että valmistuisin ja työ sekä rahajutut järjetyisi. Toivottavasti ihan viimeistään tämä toteutuisi kesän jälkeen!!!!



5. Jo ihan lapsuudesta saakka, oon tykännyt hipsutuksesa. Se saa mut jotenkin rentoutumaan ihmeellisesti :D  Joskus mä en saa unta ja asioita menee mielessä ja pyydän Sampan vähän hipstuttelee ja silittelee niin voin nukahtaa ihan parissa minuutissa.

6. Tunnustan tässä myös, että eilen katkes kaks kynttä ja kun näin tapahtuu, mulla tekee mieli vaan repiä kaikki! argh!  



7. 24.2.12 meille tulee Sampan kanssa 3 vuotta täyteen. Meillä on treffit ja kaikkea! En oo ollu ikinä näin iloinen ja haluaisin tämän tunteen pysyvän aina. Rakastuneempi en voisi millään olla<3


Haastan kaikki tekemään, jotka omistavat blogin :D Kiero kun olen.

39 kommenttia:

  • 2/23/2012 11:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oon ettiny varmaa satatuntii enkä löydä!! voitko linkkaa mulle sen sivun mis oli niit halpoi napakoruja:)

     
  • 2/23/2012 11:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ooi mullekkin tulee poikaystävän kanssa 3v täyteen aika menee niin nopeasti :D Se on vaan nyt intissä niin ei nää usein ja koti tuntuu tyhjältä kun asutaan yhessä :/

     
  • 2/23/2012 11:53 ip. , Blogger AnnaMursu kirjoitti...

    Syö kiivi sillee et halkaset kahtia ja sit lusikoit sen sieltä niin et vaan kuoret jää:D

     
  • 2/23/2012 11:59 ip. , Blogger Sinna kirjoitti...

    Me syödään kiiwit aina sillai et puolitetaan veitsellä sillai et siitä tulee kaks "munanpuolikasta" (okei hehheh mikä sana". Ja sit syödään lusikalla se hedelmäliha niistä puolikkaista, ei tarvi kuoria ;)

     
  • 2/24/2012 12:05 ap. , Blogger Siiri kirjoitti...

    Kiiwi hommassa, mikset halkaise kiiwiä ja syö lusikalla puolikkaista. Näin ei tarvia kuoria sitä! : )

     
  • 2/24/2012 12:09 ap. , Blogger Anna kirjoitti...

    ONNEA VUOSIPÄIVÄNÄNNE AINO ! ♥ ootte huippupari sampan kanssa ! onnee teille :)))

     
  • 2/24/2012 12:11 ap. , Blogger Anna kirjoitti...

    Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

     
  • 2/24/2012 12:14 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    millon tulee se kysymysvideopostaus? :o eikö sen pitäny tulla jo viikko sitten perjantaina tai lauantaina?

     
  • 2/24/2012 12:35 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihan vaan pikku vinkkinä jos et jaksa kuoria kiivejä, nii halkaise se kiivi keskeltä kahtia ja lusikalla sitten kaavi ne hedelmälihat sieltä! jäljelle jää vaan kuori ja syöminen on huomattavasti nopeempaa :))

     
  • 2/24/2012 12:56 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä ainaki aina vaan halkasen kiivin ja sit syön sitä lusikalla, sillee kaiverran.. paljo helpompaa :DDD

     
  • 2/24/2012 1:42 ap. , Blogger Hanna kirjoitti...

    Hahah mulla on sama ongelma noiden kiiwien kanssa :DD ja hipsutus on niii ihanaa ja siinä tosiaa menee välil omal poikaystäväl kärsivällisyys ku jos se alkaa hipsuttaa mua nii en anna sen lopettaa <3 hahah :D

    ja hei oon tosi ilone sun ja sampan puolesta, kivaa kuulla et teil menee yhes hyvin :) ootte upee pariki, sä oot nii kaunis ja samppa komee ! :) onnee teille <3

     
  • 2/24/2012 2:28 ap. , Blogger milski kirjoitti...

    hei tohon kiivi ongelmaan: sen voi myös halkaista kahtia ja lusikoida sen sieltä, helppoa ja nopeaa (:

     
  • 2/24/2012 3:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kiiwithän on maailman helpoiimpia syödä kun halkasee puoliks veitsellä ja syö sen sitten lusikalla! en mä ikinä niitä kuorinu oo :o

     
  • 2/24/2012 7:31 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    " Anonyymi kirjoitti...

    oon ettiny varmaa satatuntii enkä löydä!! voitko linkkaa mulle sen sivun mis oli niit halpoi napakoruja:) "

    CrazyFactory kenties..?

     
  • 2/24/2012 7:44 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onneee teille!!! :) <3

     
  • 2/24/2012 7:58 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi 5 pätee minuukii :D jotenkii vaa tottunu ku pienen aina. :P

     
  • 2/24/2012 8:44 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tiesitkö, että kiivin kuorenkin voi syödä ?! Mä muistan, että mun ystävä kertoi ton asian mulle ja sitten kun aloin puhumaan siitä hänelle, että "kokeilin syödä kiivin kuorineen ja se maistui hassulta" niin mun kaveri sanoi ettei ole ikinä sanonut mulle niin :D Joten, luulen että näin unta, että hän sanoi niin. Googletin myöhemmin asian ja selvisi että kiivin kuoressa on paljon vitamiineja ja muita hivenaineita, kunhan sen kuoren pesee kunnolla!! :) Joten kannattaa joskus maistaa :D haha

     
  • 2/24/2012 8:58 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi, onnea sulle ja sampalle! Te vaikutatte niin onnelliselta ja ihanalta parilta ettei oo tottakaan:) riitelettekö te koskaan?:D

     
  • 2/24/2012 9:03 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sulla on suuri ja lämmin sydän :)))) Kaikkea hyvää sinulle!

     
  • 2/24/2012 9:08 ap. , Anonymous anni kirjoitti...

    Hei toi kiiwi juttu. Mä ainakin syön sen aina silleen et puolitan sen veitsellä puoliks ja sit lusikal kaiverran sen sielt. Sit ei tarvii kuorii tai mtn ;)

     
  • 2/24/2012 9:43 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei onnee sulle ja Sampalle, ootte ihania ! :) <3

     
  • 2/24/2012 10:01 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    halkaise kiive kahtia ja syö sisältö lusikalla. helppoa =D

     
  • 2/24/2012 10:02 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    crazyfactory.com

    Kuoritko ne Kiivit ihan kuorimaveitsellä? Sillä mulla ainaki onnistuu loistavasti :)

     
  • 2/24/2012 10:29 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mulla on ratkasu tohon sun kiivi ongelmaan:) nimittäin itse aina halkaisen sen ja syön sitten sisuksen lusikalla:)

     
  • 2/24/2012 10:31 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ite aina halkasen ne kiivit ja syön sit sisuksen lusikalla, nii ei tarvii sen kuoren kanssa tapella:)

     
  • 2/24/2012 10:31 ap. , Blogger Sanna kirjoitti...

    ONNEKS OLKOON SULLE JA SAMPALLE!! <::
    ootte söpöjä ;>

     
  • 2/24/2012 10:34 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    olette kaikki niin suloisia kun tulitte tosta kiiwistä kertomaan :D Siis kyllä mä oon noin syönyt pikkuisesta pitäen, että laitan puoliski. Mutta vihaan sitä kauhomista ja sieltä valuu sitä kiiwimehua käsille ja tulee tahmeet kädet ja arhhgh! Tykkään vaan syödä sillein enemmän että ne on valmiiks pilkottu :)

     
  • 2/24/2012 10:40 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hahahah varmaa 10 eri tyypin piti kertoo että kiiwin voi syödä lusikalla? :D

     
  • 2/24/2012 1:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    rupes tekee mieli kiiviä :-(

    mut onnea teille! :-) tuli suru olo, voiku löytäisin itekki joskus jonkun :(

     
  • 2/24/2012 1:55 ip. , Blogger Erika Caroliina kirjoitti...

    ei tullut viesti perille ;)

     
  • 2/24/2012 2:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://ohjehaku.fi/koti/ohjeet/helppo-tapa-kuoria-kiwi

    Näin se kuuluu tehdä :)

     
  • 2/24/2012 2:32 ip. , Blogger mira kirjoitti...

    helpompaa on syödä sillai että puolitat vaa keskeltä ja pistät lusikalla naamaan ne puolikkaat :D

     
  • 2/24/2012 3:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mikä on hipsutus :DD

     
  • 2/24/2012 3:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onnea vuosipäivän johdosta:))

     
  • 2/24/2012 3:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onnea vuosipäivän johdosta:))

     
  • 2/24/2012 3:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    haha mäki ajattelin sanoo tosta kiivistä mut ehkä se vinkki on tullu sulle jo selväks! mutta paljon onnea sulle ja sampulille!!!!

     
  • 2/24/2012 3:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onnee sulle ja Sampalle! Oon ruvennu lukee tätä sun blogii jo jonkin aikaa sitte ja oon nyt jääny todellisesti koukkuun.Joka kerta, kun avaan netin on pakko tulla kattoo onks tullu jo uutta postausta. :DD KIITOS,ETTÄ PIDÄT TÄTÄ IHANAA BLOGIA! :)

     
  • 2/24/2012 4:48 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    KIIIIIIWIT <3333

     
  • 2/24/2012 10:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    HIPSUTTAMINEN ON PARASTA MAAILMASSA, ite tykkään kans nukahtaa jos joku hipsuttaa tai hieroo hellästi hartioita ja selkää jos uni ei tuu :)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu