Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

21.3.2012

Tennarit? Mullako!?

Joo no tota en tiedä miten vahvasti mun "lenkkari(lenkkari) viha" on tullut tietoiseksi tämän blogini avulla. Mä en ole ikinä omistanu niitä ja omistan vain juoksulenkkarit. Olen kyllä ihastellut toisten jaloissa, varsinki converseja. Juu ja tiedän, kuten monet on tähänkin jo sanonun että tennarit ja lenkkarit on eria asia, mutta mulle ne näyttää vaan niin samalta :) Ei tarvitse siitä suuttua

Kaisalle mentiin ostaa itiksen Inter-sporttiin converseja, sillä ne oli alessa siellä 40€ kun oikea hinta oli 75€! 
No nä ihan huvikseen kokeilin ja apua, kun ne oli kivat ja sirot jalassa!! :D



Oli aikakin hankkia lenkkarit, sillä olen niitä monessa tilanteessa tarvinnut. Ja nytkin kun säät lämpenee, niin kiva yhditellä nää tennarit nahkatakkiin ja farkkuihin! <3 Ei viitti balleriinoja laittaa ja haluisi jotain muitakin pitää kuin bootseja.

Kotona ei oikein ruokaa ollut, niin ostin valmissalaattia (minä laiska..) Silmät söi enemmän kuin maha :D  Tääkin annos näytti ihan normaalilta ja 2/3 meni just ja just mahaan. Mulla käy aina näin..

45 kommenttia:

  • 3/21/2012 3:10 ip. , Blogger Erika Caroliina kirjoitti...

    TÄTÄ MÄ EN USKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • 3/21/2012 3:11 ip. , Blogger Erika Caroliina kirjoitti...

    ei hitsi, oon kyllä niin ylpeä susta Aino !!! vitsi, oooh kuin siistiä <3 oliko valkoisiakin ??? apua kuin halvat

     
  • 3/21/2012 3:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Määki ostin omakski yllätykses joku kuukaus sit itelleni valkoset converset vaikka määki oon just niitä ballerina/saapas/korkkarinaisia :D oon kyl tykänny, niis on niin paksu pohja et ne ei kastukkaa kauhee nopeesti

     
  • 3/21/2012 3:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ei ne oo lenkkarit ku tennarit!

     
  • 3/21/2012 3:19 ip. , Blogger Karoliina kirjoitti...

    Mä en osaa kans käyttää tennareita, tai siis tommosia converse mallisia ! Kyllä mä matalavarsisia, mutta jotenki näytän heti ihan ankalta kun laitan tommoset jalkaan. :D

     
  • 3/21/2012 3:34 ip. , Blogger tutta aleksandra kirjoitti...

    täällä toinen vasta vähän aikaa sitten consseille lämmennyt ;) Nyt en kyllä voisi enää kuvitella eläväni ilman kunnon tennareita, kyllä ne käy yllättävän moniin asuihin kuitenkin!:)

     
  • 3/21/2012 3:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Lenkkarit ja tennarit on kaks eri asiaa.

     
  • 3/21/2012 3:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Haha, ite oon miettiny valkosten conversejen ostoa jo pitkään ja nyt, vihdoin ja viimein, kun näin eilen illalla tuon mainoksen telkkarissa, päätin heti et huomenna, heti koulun jälkeen meen intteriin. Ja niinhän siinä kävi, että täällä päässäkin on nyt yksi onnellinen conversejen omistaja !::)

    Heta

     
  • 3/21/2012 3:49 ip. , Blogger Sofia / nouw.com/fashionsituation kirjoitti...

    mäki kävin tänään hakemassa tuolta intersportista valkoset converset! :D on noi kyl niin ihanat <3

     
  • 3/21/2012 4:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oliks tarjouksessa muita ku mustia ja valkoisia?:) ja oliko vaan paksumpi pohjaisia vai myös lighteja?

     
  • 3/21/2012 4:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kehtaatki kutsua tennareita lenkkarin kaltasiks, lenkkarit on _oikeesti_ rumia heh :DD

     
  • 3/21/2012 4:42 ip. , Blogger Sanna kirjoitti...

    MÄ OON NIIIIIIIN SAMAA MIELTÄ !!! :DDD

     
  • 3/21/2012 4:58 ip. , Blogger Susie kirjoitti...

    Khihi!

    Itselläkin tarkotus ostaa converset kunhan vaan osais päättää minkä väriset :)
    kerran erehyin jotku halpatennarit ostamaan ja nehä hajos hetkessä, toisin ku tammikuussa saamani Ed Hardyn tennarit jotka on kyllä niin täydelliset itelle että! :)

     
  • 3/21/2012 5:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Miten tennarit ja lenkkarit voi susta näyttää samalta? :D

     
  • 3/21/2012 5:04 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    koska olen vähän amatööri näissä asioissa :D hhehh

     
  • 3/21/2012 5:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi että mua harmittaa kun mä en kerenny saada omia! eilen illalla näin tost mainoksen telkkaris ja olin ihan innoissaan et jee noi mä nyt haen! ja sit mä oisin ehtiny ne kyl varmaan saada ku koulu loppu jo 13.15 mut mä tyhmä jään sitten kotiin ja päätän lähtee vasta 16.15 ja käyn keskustan kahes eri intersportissa niin kummassakin oli vaan 44 kokoja! ärsyttää, ois ollu niin mahtava tarjous!

     
  • 3/21/2012 5:05 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    heh :D En halunnut loukata ketään tällä <33

     
  • 3/21/2012 5:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei oliko siellä alennuksessa myös lyhytvartisia valkosia converseja ? Sellasia oon ettiny jo pitkään ja jos nyt sais noin halvalla niin ostaisin, mutta olis kiva tietää, jos satuit huomaamaan :)

     
  • 3/21/2012 5:26 ip. , Blogger Maria kirjoitti...

    Kivat ! Aino voitko kertoo et mistä paikasta pääsee vaihtaa bannerin ? siis ku mul on blogi.

     
  • 3/21/2012 5:41 ip. , Blogger marsa kirjoitti...

    Näin eilen ton mainoksen et tänää tollane alennus noista converseista ja itkin tyyliin verta ku tajusin ettei mulla oo aikaa mennä tänää ostaa :( Yhyy! Mut kiva et tennarit on saanu sutki kääntymää ihmeellisen maailmansa puolelle ;) Ite rakastan tennareita, tosin ku en oo koskaan ostanu hinnan takia noita all star converseja ku oon sitte jotkut samankaltaset halpisversiot ostanu ni ne ei oo koskaan kestäny kauaa :o mun täytyy joka kesäks ostaa kahet tennarit ku ne kuluu puhki :/ ! Muuten kyl nii kiva kengät mun mielestä (:

     
  • 3/21/2012 6:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D eiiiii! ei tennareista voi sanoo lenkkarit :-DDDdddddd

     
  • 3/21/2012 6:22 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itekki suuntasin tänään heti Inter sportiin, mutta siellä ei tietenkään ollut niin pieniä kokoja kun tarttisin :( Koot alko vasta 4,5 ja oisin tarvinnu siitä vielä ainakin koon pienemmät.. Harmittaa ei varmaan auta kun tilata netistä.

     
  • 3/21/2012 6:29 ip. , Blogger Sunny kirjoitti...

    mulla on samat mutta vihreinä :D

     
  • 3/21/2012 6:30 ip. , Blogger Sunny kirjoitti...

    lasten koista voisi ehkä löytyä pienempiä :)

     
  • 3/21/2012 6:51 ip. , Anonymous vilma kirjoitti...

    mua niin ärsyttää ku menin itsekki ostaa mutta ku ei ollu enää kokoja!!!!!!! murrrrrrr niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon ärsyttää oikeesti :((((((((((((((((( joo mut oo onnellinen et sul on !!!! mua niin paljon harmittaa oikeesti arghhhhhhh mistäköhän sais halvalla conversei!

     
  • 3/21/2012 6:59 ip. , Blogger AnnaJosefiina kirjoitti...

    Mäkin menin Intersporttiin, kun kuulin tosta alesta ja tarvitsin uuden kevätkengät. :) En kuitenkaan sit päätynyt ostaan noita, kun oli vaan valkosta ja mustaa .. ja mustastakin vain isoja kokoja. Jotkut värikkäät ois ollu kivat, kun omistan jo matalavartiset valkoiset. ): Hinta oli kyllä houkutteleva! :)

     
  • 3/21/2012 7:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oliko se vaan tänään vai saako niitä huomennaki :(

     
  • 3/21/2012 7:24 ip. , Blogger Silja kirjoitti...

    Mun jalassa Converset taas näyttää ihan älyttömiltä laivoilta! :D Kiitos ison ihanan jalkani :D

     
  • 3/21/2012 7:24 ip. , Blogger jepsuprincess kirjoitti...

    Mullaki on lenkkari viha muut mulle lenkkarit ja tennarit on eri asia. Mun vaa oli pakko ostaa lenkkarit ku meijän liikan ope sano et kaikil on pakko olla en khyl tajuu miks tennarit ei ois käyny.

     
  • 3/21/2012 7:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kaikki ainakin jumbosta loppuneet.

     
  • 3/21/2012 7:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ostin kanssa tänään Hämeenlinnan Inter-Sportista just tosta alesta mustat converset :) oli kyl tuuri, koska viimeset mun kokoset!

     
  • 3/21/2012 7:44 ip. , Blogger sanni kirjoitti...

    hah tuntuu että tosi monet (minä mukaan lukien) on ostanut tänään intersportista converset :) monien blogeissa näkyy noita! Ei kyllä ihmekään kun oli niin halvat :)

     
  • 3/21/2012 8:12 ip. , Blogger Roxy kirjoitti...

    Ahh, just mietin tänään ite et millonkohan saisin aikaseks ostaa converset :D

     
  • 3/21/2012 8:21 ip. , Blogger sssus kirjoitti...

    tervetuloaa! ite omistan neljät converset ja alan nyt siirtyä hitaasti mutta varmasti korko(korkokorko)kengävyöhykkeelle :D

     
  • 3/21/2012 8:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kookengässä on:)

     
  • 3/21/2012 9:03 ip. , Blogger pauliinariikka kirjoitti...

    Itsekin kävin tänään nuo hakemassa converset hakemassa mutta valkoisina!!:) Olen niin iloinen kun sain ne vihdoin ja halvalla hinnalla!

     
  • 3/21/2012 9:04 ip. , Blogger Sara S. kirjoitti...

    Ite kun kävin kattoon intersportista noita samanlaisia converseja, nii sieltä oli jo koot loppunu, harmitti ihan hitosti. Olis saanu halavalla! :DDD

     
  • 3/21/2012 9:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    haluun nähä kuvan missä noi on sulla päällä! :D niin vaikee kuvitella sut joillain muilla kengillä kuin korkkareilla ;D

     
  • 3/21/2012 9:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Olin ihan into piukeena ku kuulin, että converset on alessa, mutta tietenkin mun tuurilla ne oli jo loppu ku menin ostaa niitä-.- Oi miksi piti olla psykan kirjotukset?!

     
  • 3/21/2012 10:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itsekin oon harkinnu ostaa converseja, mutta oikeeta kokoo ei oo löytyny :( Mielenkiinnolla ootan miltä noi näyttää sun jalassa ku yleensä sulla on korkokengät tai vastaavaa :) Ps. tykkään tosi paljon sun blogista, se on yks parhaimmista mitä oon koskaan lukenut! :)

     
  • 3/22/2012 12:02 ap. , Blogger Laura kirjoitti...

    mäki kävin tänää ostaa tollaset mustat :--D

     
  • 3/22/2012 12:30 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    älä :D Outoo eiks jeea.. oli valkoisina

     
  • 3/22/2012 1:33 ip. , Blogger Justiina kirjoitti...

    LUEPLIISTÄÄ KOMMENTTI!

    Nii sitä vaa pyytäsin et viittisitkö korjaa tosta siniturkoosipaita postauksesta missä kerrot miten teet noi gifit, nii sen photoScape-ohjelma linkin toimivaksi, tai siis kun sitäku painaa nii se sanoo jotai et virheellinen ohjelma tai jotai(:

     
  • 3/22/2012 2:36 ip. , Anonymous Heidi kirjoitti...

    Ihana blogi sulla ! :)

     
  • 3/22/2012 6:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Paljon maksaa :o ?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu