Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

16.2.2010

Ti-ti-tyy?!

Huomatkaa mies vasemmalla, änkin kuvaan.
Aamu alkoi todella jännästi, lähdin 07.07 bussille päin ja oli ihan pimeää. Sitten mä luulin että joku vihelteli tai jotain, mutta se olikin LINNUN laulua. Siis mitä ihmettä?
Mulla tuli niin kesäinen olo että ette arvaakaan..

Mä haluun kesän.
No voi vitsi.. mä menin kampin Spiritstoreen ja siellähän on hirveet alet. Mutta yhessä hyllyssä oli kenkiä puoleen hintaan ja vielä alennetusta hinnasta puolet. No eihän siitä hyvää seurannut.

Nää näytti tosi kivoilta ja rennoilta jaloissa ja vaihteeksi ostin vähän matalemmat kengät, on helpompi kävellä pitkiä matkoja.
Pelkäsin tätä kangasta, joka on mokkaa. Se likaantuu helposti ja en miltein ostanut näitä, onneksi muutin mieleni,
Mä nään jo alku kesänä mulla rennon ison mustan mekon ja nämä<3!

Oikea hinta 89€
-50%= n.45€
-50% =n.22€


Ihan fiiliksissä :D

No näitä en epäröiny yhtään! Just kokoa 38 vaikka mulla on yleensä 37, mutta nää istu juuri täydellisesti mun epämuodostuneeseen jalkaan.
Toi väri ja kaikki, just kun eilen mietin että miten vähän mulla on kesä korkokenkiä.

Alkuperäinen hinta 49€
-50%= n.25€
-50%= 12€

Mitäs olette mieltä näistä?

23 kommenttia:

  • 2/16/2010 7:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihania knekiä ja noi halvalla:O oot onnekas :)

     
  • 2/16/2010 7:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    jeee:) ootkos muuten menossa valtterille viikonloppuna?

     
  • 2/16/2010 7:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanan pirteät nuo jälkimmäiset kengät!

     
  • 2/16/2010 7:22 ip. , Blogger Lotta kirjoitti...

    Taidampa huomenna itsekin pyörähtää Spirit storessa. ;)

     
  • 2/16/2010 7:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Täällä Lahdessakin laulaa linnut kevään lauluja :) Ihanit kengät :P

     
  • 2/16/2010 7:59 ip. , Blogger Satu kirjoitti...

    Tosi hyviä alelöytöjä oot tehny! Varsinkin noi ekat kengät miellytti omaa silmää. :) Oon ihan kade. :D

     
  • 2/16/2010 8:16 ip. , Anonymous oona kirjoitti...

    oiii,mitä kenkiä!
    Noi ekat ois just nam<3
    Muute mite sulla riittää rahat ostaa kaikkee ku et kai oo töissä?!

     
  • 2/16/2010 8:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://irc-galleria.net/user/emmiina_%60

    et taida olla sä?

     
  • 2/16/2010 8:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://irc-galleria.net/user/emmiina_%60

    et taida olla sä?

     
  • 2/16/2010 8:26 ip. , Anonymous Annie kirjoitti...

    Ooohh..! Pakko mennä huomenna käymään Spiritissä!! :P Tarviin kesäkorkkareita!

     
  • 2/16/2010 8:27 ip. , Anonymous Annie kirjoitti...

    Niin joo, ja täällä Hervannan betonih*lvetissä ei paljon linnun lauluja kuulu... :(

     
  • 2/16/2010 8:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon niin kade sulle kun oot tommonen nättimys :) Ja noi sun hiuksetkin on lööv <3

     
  • 2/16/2010 8:57 ip. , Blogger Roosa-Maria kirjoitti...

    oi ihania! varsinkin nuo jälkimmäiset kengät!

     
  • 2/16/2010 9:07 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi: Niinpä, siksi en voinut vastustaa! :)

    Anonyymi: Oon la varmaam :D mitennii?

    caneberry: Tulee hyvälle tuulelle :)


    Lotta: Kannattaa, varsinkin tos kampin, siellä parhaimmat!


    Anonyymi: ihanaa :D


    Satu : mä e
    n nyt tajuu miksi niin hirveesti silloin epäröin ostaa ne :O Kiits

    oona : No eihän mulla ikinä ookkaa, mut täytin tammikuussa 18 joten tuli pari sataa ja oon käyttäny niitää hiljalleen ja nyt tui just kk- raha :)

    2/16/2010 8:16 ip.


    Anonyymi: en nii, on ilmiantanu mutta ei oo poistanu..

    Annie : haha :D ainahan kaikki tarvii

    Annie: Voi ei :(


    Anonyymi : Älää nyt :D tänään oli just niin bad face pv.


    Roosa-Maria: :))

     
  • 2/17/2010 1:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oiii kivoja löytöjä, etenkin noi jännänväriset korkkarit (:

     
  • 2/17/2010 2:52 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: kiitos, ne tosiaan on jännät :D

     
  • 2/17/2010 3:20 ip. , Anonymous HENNA kirjoitti...

    Tosi hienoja kenkiä, oijoij <3

    Oon niin kateellinen sulle ku sul on noin hyvä iho :D! Mitä kuorinta-ainetta ja kasvorasvaa käytät? :>

     
  • 2/17/2010 5:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ei sulla oo epämuodostuneet jalat ! Näkisitpä mun jalat... =D

     
  • 2/18/2010 11:14 ap. , Blogger Tiia kirjoitti...

    http://www.pridefest.com/art/september.gif
    Katoppa, sun ruotsalainen kaksoisolento ;-)

     
  • 2/18/2010 4:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitä kameraa käytät? (: voisit muute tehä joskus semmosen postauksen jossa esittelisit kaikki kynsilakkas!=D

     
  • 2/18/2010 5:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    rakastan noita kenkiä<3 föönaatko muute hiuksias kun ne on noin MUHKEET:D??

     
  • 2/18/2010 5:45 ip. , Blogger mmajee kirjoitti...

    ihanat noi jälkimmäiset ♥_♥

     
  • 2/19/2010 4:03 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    HENNA: hehe :D Mä harvoin kuorin ihon, aina kun muistan ja se on sitä mitä aina myydään tuolla kauppakeskuksissa, se on äitin. En muist merkkiä. Rasva on HErbina


    Anonyymi: on ne! :D


    Tiia: toihan on kaunis O: ei kyllä näytä yhtään multa


    Anonyymi: Canonin, se on Sampan :)
    Mulla on 4 kynsilakkaa :D En käytä kynsilakkoja oikein.

    Anonyymi : Mähän aina föönaan hiukset, mutta ei föönaaminen mitenkään auta niiden "muhkeuteen". Paitsi jos laitan muotovaahtoa ja föönaan pää alas päin.
    Föönaan tavallisissaa osioissa, laitan lämpösuojaa ja suoraan alaspäin. Mulla on vaan aika paksut hiukset :)

    mma: ei niistä hirveesti voi olla pitämättä :DDD

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu