Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

8.3.2010

Haaste sotkuisille vaatekaapeille!



Tässä mun vanha tuoli, joka oli hyvin kulunut ja ollut käytössä jo monia vuosia.
Vähän itkeskelin äidille kuinka haluaisin uuden ja sillähän oli heti ratkaisu mulle.
Meille oltiin ostettu uusi keittiönpöytä pari viikkoa sitten jossa on ihana tuolit, sen mukana oli pari ylimääräistä tuolia!
Vikkelään sen kokosin ja tässä tulos :)
Aamu alkoi kokoomisen jälkeen kivasti mansikka jugurtilla ja leivillä.


Sekä suihkulla, mä en ikinä oo tykänny kaupan samppoista kun ne tekee hiuksista (tai ainakin mun) karkeammat. Mutta näihin oon tykästyny!
Tältä mun kaappi näytti pari tuntia sitten, kunnes mulla meni tänään siihen lopullisesti hermot. Toi tanko on tosi vääntynyt ja tavarat on muutenkin ihan sekaisin.
Eka vaihtoehto oli ostaa vaaterekki, mutten halua mun huoneesta yhtään ahtaampaan oloista.

Mä sain mahtavan idean, joten revin kaikki alas kaapeista.
Mun pikkukaapissa jossa oli vain hyllyjä niin otin ne pois, sahasin tilalle ylimääräisestä tangosta pienen tangon.
Samalla kun siivosin kaapin niin paljon tavaroita meni roskiin/kirppikselle. Sekä löysin mun farkut, joihin olin tuunannut niittitaskut. Valitettavasti farkut olivat liian lyhyen malliset joten tein niistä shortsit.

Ja tältä kaappi näyttää tällähetkellä:
Pienessä kaapissa on kaikki takit ja bootsit. Ylhäällä kaulahuivit ja paitoja.

MÄ haastan nyt KAIKKI jotka ovat halunneet jo jonkun aikaa siivota vaatekaappinsa, tai se on muuten vain sotkuinen ja muutoksen parissa. Samalla heitä kaikki turha roskiin/kirppikselle ihan kunnosta riippuen. 
Turha on säilyttää niitä mitä tiedät ettet oikeasti tule pitämään, ne vain vievät tilaa :)

Tunnisteet: , ,

23 kommenttia:

  • 3/08/2010 3:50 ip. , Blogger tiij kirjoitti...

    Aloin nyt tä innostamana siivoomaan siivousta kaipaavan vaatekaappini jee:-D

     
  • 3/08/2010 3:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kiva toi uus tuoli, mutta mun mielestä toi vanhakin oli söpö :D
    Ihanan siisti vaatekaappi tuli sulle! Mäkin siivosin just vähän aikaa sitten ja kyl nyt löytää paremmin kaikkii vaatteita ku ei oo kaikki ihan mytyssä..
    Oon niin rakastunu tohon pikkulaukkuun, jossa on toi lippukuva <3 Jos muistan oikein nii ostit sen kirppikseltä, mut tiiätkö yhtään mist se on alunperin? :)

    -Julia

     
  • 3/08/2010 4:08 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    tiij: aivan ihana kuulla!! :DD

    anonyym: niin, kyllä se siedettävä oli. Joo se on kirppikseltä! Se on siis GT tuotantoa :)

     
  • 3/08/2010 4:20 ip. , Blogger Heli kirjoitti...

    vähä kivat noi shortsit ! ja toi TREsemmé:n shampoo on kyllä hyvää :p

     
  • 3/08/2010 4:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tulipas kivan näkönen kaappi :) Tulee käytettyäkin vaatteita kun ne on kivasti esillä. Mä en vaan raaski heittää pieneks menneitä vaatteita pois vaan sullon ne kaapin pohajalle ja aattelen, että joojoo kyllä niitä kotona tulee käytettyä.

    Kaipa munkin täytyy tuo sama tehdä, näyttää meinaan ihan kamalalle kaapissani!

     
  • 3/08/2010 4:48 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihana toi britannianlippu laukku!:) Munkin piti ostaa sellanen mutta sit unohdin, eikä niitä enää myydä ginassakaa;D

     
  • 3/08/2010 4:57 ip. , Anonymous minnea kirjoitti...

    Hei jos muistan oikein ni sä opiskelet hiusalalla? Osaisitko sanoa, että kannattaako käyttää jotain lämpösuojaa jos suoristaa hiuksia päivittäin? Jos, niin millaista/mitä? Mihinkään kauhean kalliseen ei ole varaa.. kiitos :)

     
  • 3/08/2010 5:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Otetaan haaste vastaan :)

    Kaapit sotkussa täälläkin ja puolet vaatteista tuskin mahtuu päälle raskauden myötä joten eikun sovittelemaaan samalla että tietää mitä laittaa sivuun :)

    -susanna-

     
  • 3/08/2010 5:05 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Heli:kiitoksia ;:)


    Anonyymi: aivan! Mulla oli joskus vuos sitten sama juttu, en raaskinu heittää pois ja ajattelin että tarvitsen tietty niitä joksus ja alkaa kadutaa jos annan pois.

    Päin vastoin, siitä lähtien oon osannu avoimin mielin heittää pois tarpeettomia ja antamaan/myymään niitä toisille :)

    Anonyymi: itekkin tykkään! Vaikken oo käyttäny kun kerran :D Mun on vaan pakko saada jotain punasta että osaisin käyttää enemmän.


    minnea s: juu oonhan mä, en oo mikään paras sanomaan, mutta mene hairstoreen ja kysy sieltä apua. Tai mene ensin nettisivuille ja hae sieltä. Itse käytä osisin suihkutettavaa.

    Lämpö suojaa PITÄÄ ja kannattaa käyttää jos noin paljon suoristaa, sillä ilman sitä sun hiukset kärsii pahasti siitä kuumuudesta.

     
  • 3/08/2010 5:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Just eilen itekkin siivosin vaatekaapin. Ja hyvä tuli. Nyt oon vaan oksennustaudissa, joten onneks eilen siivosin. =)

     
  • 3/08/2010 5:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Alankin tästä siivoilemaan vaatekaappia;)

     
  • 3/08/2010 5:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    rakastuin tohon mukiin. :)

     
  • 3/08/2010 7:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi ihanat noi farkku niitti shortsit i am so jealous!!

     
  • 3/08/2010 7:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ppakko kyl siivoo ku haastoit hyvä ;)

     
  • 3/08/2010 8:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    syötkö rasvatonta vai tavallista jugurttia? ootko tyytyväinen sun kroppaan?

     
  • 3/08/2010 10:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    UPEE toi uus banneri :D<3

     
  • 3/08/2010 10:39 ip. , Blogger Anna kirjoitti...

    Siis mun vaatekaappi on tooooooooodella iso ja sinne ei vaan yksinkertaisesti mahdu tai oikeestaan pysy järjestyksessä tavarat. Mulla on takit yms ihan muualla kuin esim vaatekaapissa.. Vaatekaappini hukkuu kaikki vaatteet ja se on tosi mälsää, mut välil sit kivaa ku on unohtanu jonkun vaatteen ja sit se löytyykin, se tuntuu uudelta:D

    Nyt otan mallia sun vaatekaapin siivoomisesta! Toivottavasti tulis yhtä hyvä tulos kuin sulla:)!

     
  • 3/08/2010 10:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihana mäki siivoon:D muthei ootko menos valtterille myymään ja milloin ku aattelin nyt tokaa kertaa tulla käymää ja ois kiva jos säki sit osiit siellä ku sulla on NIIN ihania vaatteita ja en viime kerralla löytäny mitään:(

     
  • 3/09/2010 1:04 ap. , Blogger - kirjoitti...

    Vautsi, jos saat päivässä organisoitua vaatekaapit tollaseen kuntoon, on munkin ihan pakko repästä ja tunkeutua vihdoin mun kipeästi apua tarvitsevaan vaatekomeron kaaokseen! Naulat laukkuja varten voisivat auttaa tilanpuutteeseen kummasti (:

     
  • 3/09/2010 11:10 ap. , Blogger viivianniina kirjoitti...

    mä kans rakastuin tohon mukiin :-D! ja kaappi näyttää tosi kivalta nyt :)

     
  • 3/09/2010 11:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    TOSI IHANA BANNERI !!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)=)

     
  • 3/09/2010 2:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana toi muki!<3 mist se on?

     
  • 3/09/2010 3:46 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kiva kun kaikki alkoivat siivoamaan :DDDz33

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu