Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

31.3.2010

Liian paljon asiaa ja vain yksi postaus

Kuten otsikko kertookin, niin tuntuu että mulla ois tosi paljon asiaa. En eilen oikein ehtinyt tekemään kunnon postausta kun kamera oli kotona kuvien kanssa ja mä olin menny illalla käymään Sampalla ja jäinkin sitten yöksi. Mutta saatte sitten tänään sen ansiosta vähän pidemmän postauksen :D

On oikeesti tosi ihanaa kun nykyään tulee teiltä niin paljon positiivista kommenttia ja muuta, tuun niistä aina niin iloiselle ja hyvälle mielelle kun joku oikeesti saa tästä mun blogista jotain irti :)
Oonhan mä tätä jo puolitoista vuotta pitänyt ja loppua ei näy (toivottavasti)

Negatiivista palautetta tulee huomattavasti vähemmän kuin ennen, senkin syynä on varmaan se että kyllähän tässä ajan mittaa muuttuu. Ennen aina ihmiset jakso täällä valittaa mun kulmakarvoista, naamasta, asennoista kuvista, kirjoitusvirheistä. Kirjoitusvirheistä tulee kyllä nykyäänkin, vaikka olen monelle selittänyt että mulla on lukihäiriö, joka kyllä vaikuttaa asiaan. Yritän tarkkailla teksitä että menisi oikein, mutta joskus siihen ei ole niin paljon aikaa. 
Voin myäs sanoa että mun kone tekee välillä sitä, että kun kirjotan niin tää hyppii ihmeellisesti riviltä toiselle. Tässä läppärissä on toi hiiri vähän herkkä, että kun kirjoitan, niin helposti mun käsi hipaisee sitä ja teksti menee väärään paikkaan.

Mutta silti kiitos kaikille teille ihanilla jotka jaksatta piristää mun huonojakin päivä ja ennenkaikkea luette tätä blogia :)<3

EILEN:
Oli kyllä tylsä asu, ja huonot kuvatkin, joten ette eilen jääneet mistään paitsi.

Takki: Valtteri
Neule: Kaverilta
Paita: Valtteri
Hame: Anttila
Kengät: Valtteri
Huivi: Kirppis
Laukku: Kirppis
Tää laukku on nyt ollut eilen ja tänään kovassa käytössä. Oon ostanut sen Valtterilta muutama kk sitten, mutta huonosti on tultu käytettyä. Maanantaina laitoin siihen niittejä ja pidensin itse hihnaa, nyt oon ihan in love<3
Koulussa vaalensin lisää Erikan palkkiraitoja joita tein sille jo eilen. Vaalennuksen jälkeen laitettin kylmä sävy, joka vei oranssisuutta pois ja niistä tuli ruskeammat.
Ensi viikolla värjäillään niitä taas vaaleammiksi ;)

Päästiin koulusa 4 ja lähdetiin äkkiä meille. Otettiin pientä välipalaa suuhun ja otin tuulitakin mukaan, jonka myin netissä. Oli suunnitelmissa tavata takin ostanut tyttö foorumissa, säästyttiin näin postikuluilta.

Ulkona oli kyllä ihanan kostea ilmakin..
Kaulahuivi: H&M
Takki: Ellos
Iso laukku: Kappahl
Kengät: NS King
Metrolla päin keskustaan
Siinä aikamme kierreltiin ja mentiin Foormin seppälä outlettiin. Sehän oli hyvä paikka ottaa äkkiä asu kuvat ennen sovittelua.

Neule: Kaverilta
Paita: Valtteri
Vyö: Valtteri
Hame: H&M
Risti: Hietsu
MÄ OON NIIN RAKASTUNUT!
Viime vuonna, minä+haaremit? Joo ei kiitos, nytten löysin ihanat löysät mustat haaremit jotka oli jotain täydellisyyttä, livenä noi on sata kertaa hienommat kuin kuvissa. 3€!
Sitten ostin silkkiset unipöksyt (mustat) 1€
Ginassa menin katselemaan aurinkolaseja joita mä oon harkinnut ostavani tässä jo pari viikkoa. Toi malli on kyllä niin ihana että ajattelin että nyt kerrankin mä ostan itselleni ihan kaupasta aurinkolasit!
No, sitten törmäsin samanlaisiin valkoisiin, enhän mä mitenkään voinut vastustamaan niitäkin.

Kummatkin 6€ kpl

Kampissa etsitiin Erikalle takkia, kunnes se sen löysin. Oli kyllä sen näköinen se tyttö kun ois kultaa löytänyt. 










'




Tunnisteet: , ,

23 kommenttia:

  • 3/31/2010 9:13 ip. , Anonymous kissanainen kirjoitti...

    Sulla on aina niin hienot vaatteeet.
    en ikin välitä sun kirjotusvirheistä enkä tajuu mitä välii sil ees on....

     
  • 3/31/2010 9:17 ip. , Anonymous ankka kirjoitti...

    sun blogis on kyl tosi kiva!oon seurannu sua alusta lähtien,tykkään tosi paljon sun tyylistä,sekin on vaan parantunu tässä ajan kanssa.!:)
    ps.noi houst olis varmaan viel kivemman näköset,jos olis toi paita housuissa tai silleen en tiiä onko noissa kuinka korkea vyötärö,mut tollein näytät aika lyhyeltä.

     
  • 3/31/2010 9:20 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kissanainen: kiitos kiitos, mä mietin välillä samaa :D

    ankka: Kiva kuulla :) Noi housut on ihan vyötäröllä ja pitäisin kireän topin kanssa varmaan niitä. Plus mä en oo hirveen pitkä oikeesti :D

     
  • 3/31/2010 9:20 ip. , Blogger Ella kirjoitti...

    sun blogi on aivan ihana! ja kiva ku päivitätä näin useesti 8)
    en oo varma ootko huomannu sitä mun kommenttia siitä ii2 jutusta jossa on sun kuva?

    ja ei kirjoitusvirheet mitään haittaa ku ne on niin pieniä että tuskin ees huomaa (:

     
  • 3/31/2010 9:24 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    musta toi eka asu on just niin ihana! mä haluisin pukeutua just noin, mut multa puuttuu "ugg:t" ja tollain takki ja laukku ja tukka ja kaikki! :D

    noi haaremi pöksyt on ihanat! ja jos ne kerta oli alessa, ni niitä tuskin on täällä ;s jos on vaan haja kappaleita :d

     
  • 3/31/2010 9:26 ip. , Anonymous suvi kirjoitti...

    kiitos aino takista ! se on tosi kiva. :) koulussa nähdään !

     
  • 3/31/2010 9:31 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Sara : kiitos!! Niitähän myydään nyt kaikkialla :D noi on jo mun toiset kun talvella meni pilalle märillä keleillä :(

    Noi oli SeppäläOutletistä enkä tiiä miten noita pöksyjä on. Täällä oli pari kymmentä!

    suvi : Hyvä että kelpasi!! Itse oon ommellu sitten sen kauluksen kaksin kerroin siitä edestä, että sen voi sitten aukaista. Nähdään ;D

     
  • 3/31/2010 9:32 ip. , Anonymous Tanja kirjoitti...

    Tykkään tosi paljon tästä sun blogista, vaikken olekaan tätä montaa kuukautta seuraillut. Aiemmin tuli aktiivisemmin seurailtua jotain perus Mungolifea, are you feeling fashionable:a sun muita, mutta ne on jotenkin kovasti muuttunu sellaseks väkisin vääntämiseks. Tässä sun blogissa on pysyny se sama fiilis koko ajan, kirjotat tänne koska tykkäät siitä. Toivottavasti tää blogi pysyy yhtä kivana vielä pitkään! :)

     
  • 3/31/2010 10:02 ip. , Anonymous Liisa kirjoitti...

    Olin tänään koulussasi kaverini asiakkaana ja näin sut. Vaikutit reippaalta ;)

     
  • 3/31/2010 10:05 ip. , Blogger Lotta kirjoitti...

    Hei pakkasitko ne myytävät jutut mitkä lähetit muovipusseihin? Jos teit niin, niin paljon postimaksua tuli? :)

     
  • 3/31/2010 10:08 ip. , Blogger JONNA kirjoitti...

    Tuo sun tuunaama niittilaukku on todella hieno :> Muutenkin sulla on tosi kiva tyyli, ja kirjoitusvirheitä nyt sattuu kaikille aina välillä ja musta blogeissa saa muutenkin kirjoittaa vähän vapaammin kuin esim. koulun esitelmissä.

     
  • 3/31/2010 10:12 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Tanja: voi apua, miltein ylistelet jo tätä, kiitos paljon sanoistasi :) Yritn pitää tän yllä, varsinkin kun taas alkaa kesä, talvisin tän taso aina latistuu.


    Liisa: Aijjaa :D Noh, kiireinen varmaan ainakin olin kun juoksentelin! ;D

    Lotta: Joo, no jos oli oikean kokoinen paketti, eikä ylittänyt 250g rajaa tai 3cm korkeutta niin makso 1,6€

    Jonnuli : kiitos kiitos! Oon ollu aina samaa mieltä, mutta vähän tuntuu että joku odottaa että kirjotan täällä täydellisellä äidinkielellä. Sitten ne odottaa turhaan :)

     
  • 3/31/2010 10:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://1.bp.blogspot.com/_8LpRU2X0uO0/S7CTTBIm_MI/AAAAAAAAIvs/MPadJd3W5xw/s1600/IMG_5882.JPG

    mistä kuvan paita on ostettu? älyttömän kivan värinen ja mallinen! :-)

     
  • 3/31/2010 10:35 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a- linkin kautta ei löytyny mitään kuvaa :)

     
  • 3/31/2010 10:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    taidat asua ihan mun lähellä, hassua ettei ole koskaan tullu törmättyä bussissa vaikka tässä oonkin jo lähemmäs yli 10 vuotta asunut :) ps. Tykkään sun blogistas!

     
  • 3/31/2010 10:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihania asuja :)

    Ja oho, Pizza Speed! Asun ilmeisesti lähelläsi :D ihme etten ole koskaan törmännyt.

     
  • 3/31/2010 10:40 ip. , Blogger Eve kirjoitti...

    toi niittitikkilaukku on toosi kiva ja muokaan ne olemattomat kirjotusvirheet ei haittaa koska ite en ees huomaa niitä, koska mulla taitaa olla vähän sama juttu kun sulla... Toi eka asu on kans kiva mutta itse ehkä vaihtaisin uggit toisiin kenkiin : )

     
  • 3/31/2010 11:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kaunis, ihana tyyli ja vaikutat älyttömän mukavalta <3 videopostausta kehiin! mä vaan niiiiin rakastan niitä :)

     
  • 4/01/2010 1:13 ap. , Anonymous J-ess kirjoitti...

    Kun aloittaa julkisesti kirjoittamaan blogia, niin joku tulee varmasti haukkumaan jostain. Kyllä aina jokaisesta ihmisestä tai blogista joku idiootti keksii jotain valittamisen aihetta.
    Mitä tulee kirjoituksiisi, niin itse luen ne usein niin äkkiä, etten ehdi edes huomaamaan virheitä. Jos kuitenkin joskus huomaan virheen, niin mitä väliä, koska ymmärrän kuitenkin kyseisen asian, vaikka pari kirjainta olisikin väärissä kohdissa.

    Sun blogi on ehdottomasti oma lempparini (ja seuraan tosiaan about kahtakymmentä eri blogia). En ymmärrä miten jaksat aina pukeutua niin nätisti ja on mukavaa kun ei tarvi lukea mitään "olin yhen kamun luona ja juotii kaks siiderii ja oltii niiiii kännis!" -juttuja. Oot myös tosi kaunis.
    Eli jatka samaan malliin :)

     
  • 4/01/2010 12:48 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Olipa kiva postaus :) kerrankin näin päin että bloggaaja kiittelee lukijoitaan eikä lukijat vaan ylistä kuinka ihanajasöpöjamitävielä kirjottaja on. :D
    Mutta kuten monet edellä on jo sanoneet, oot myös mun melkeinpä lempibloggaaja nykyään :) tykkään tyylistäs, se on niin sopivasti erilainen ja sulle oikein passeli.

    Ja noista kirjotusvirheistä, en oo sun blogissa niitä ees oikeestaan huomannu muutaku välillä. Mut ketä se haittaa kun niitä ei oo melkein yhtään, ja varmasti tulee silti teksti ymmärretyksi.
    jei!:)

     
  • 4/01/2010 1:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kiitos vaa itelles ihanasta blogista! :))

     
  • 4/01/2010 1:18 ip. , Blogger Ninni kirjoitti...

    ihanat noi lörttöpörttö housut :)

     
  • 4/02/2010 7:28 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oot vaan niin herttainen ja tyylikäs. Aidomman oloinen kuin moni muu bloggari.

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu