Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

16.3.2010

Maaliroiskeita

Dippadappa daa. Oli kyllä aikamoinen päivä tänään jo tosi kivakin. 
Mulla oli tänään ekaa kertaa päällä Lindexistä ostama musta valkoinen mekko jossa on maaliroiskeita.
Mekko: Lindex (uus!)
Neule: Valtteri
Takki: Valtteri
Kaulahuivi: Valtteri
Laukku: Kappahl
Kengät: Spirit
Vyö: GT (uus!)
En jaksanu ottaa tän enempää tosissaan kuvaamista, siihen asti kunnes akku loppu eikä saatu kunnon kuvaa, missä naapa ois peruslukemilla.
Mutta onhan nää ihan hauskoja :D

Mulla pyörii nyt mielessä yks lompsa Aleksi13, sellainen tikattu vaaleenpunanen tai likasen beige. Maksain vaan kympin kun kortilla sais puoleen hintaa!
Sitten mulla on nyt ollu pari päivää sellanen tunne että mun on pitäny ostaa jotain tärkeetä mitä mä oon unohtanu, alkaa ärsyttää kun en saa mieleeni sitä?

Mutta kuitenkin! Kello on jo puol 11 ja tää tyttö menee nukkumaan, tunnetusti mulle ei 8h edes yö uneksi riitä, ÖITÄ<3

Tunnisteet:

10 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu