Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

5.4.2010

Alku

Ajattelin tässä pitää tälläsen pienen avautumisen tähän teille, ihan huvin vuoksi ja siksi että on vähän tylsää täällä mun huoneessa klo. 23.43

Aloin selailla hetki sitten mun blogiani, ihan vanhoja postauksia, alusta asti. Mä en oo ikinä ymmärtäny miten paljon mä olen muuttunut tässä puolentoista vuoden aikana, ei pelkästää ulkonäkö, mutta minä itse.
Mulla oli mustat hiukset, joihin kuulu aina hirvee blondi tyvikasvu, sekä pidennykset jotka eivät olleet edes oikeaa hiusta. Kulmat tein kajaalilla ja en tiennyt vielä omaa tyyliäni. Oli jakkuja (jota nykyään rakastan), tuulitakkeja, lenkkareita, bootseja, niittejä ja pitsiä. Kaikki meni vähän sekasin enkä osannut aina päättää.
Se oli myös sitä aikaa että meni vähän muiden mukana, jos joku osti jotain niin piti itsekkin ostaa. No ei tietenkään aina, mutta halusi jotenkin kuulua vaatteiden avulla johonkin. Mutta onneksi sekin meni nopeasti multa ohi.
Mä oon aina ollu blondi ja mä haluan pysyä blondina. Kun värjäsin tummat, niin tuntu että halusin olla joku muu, yritin peittää sillä itseni. Kaikki tapahtu niin nopeasti ja mä halusin muutosta.

Kun aloitin bloggaamisen 2008 vuoden halloweenina, niin siihen oli kaksi hyvää syytä. 1. Mä halusin jakaa mun ajatuksia ja ideoita muille ihmisilli, kertoa mun vaatteista ja ottaa kuvia. 2. Olin silloin todella yksinäinen, ei ollut paljonkaan tekemistä tai puuhaa, niin sainhan jonkun syyn tehdä tätä.

 Silloin alkoi mulla 10 luokka, vaikka keskiarvo oli perus 7,2 niin en tiennyt mitä haluaisin. Lähdin yläasteelta ja siitähän elämä meni päälaelleen, puhuttiin kavereiden kanssa että pidetään aina yhteyttä, mutta ei. Kaikki lopettivat yhteyden pidon ja mä olin ainut joka niille  textaili, kukaan ei hiveesti halunnu tavata ja jos tavattiin, niin tavattiin niin harvoin, että se ei ollut muuta kun kiusallista.
Mä luovutin muutamien kuukausien jälkeen ja jätin kavereille hyvästit. Sillä hetkellä mulla ei oikeesti ollu yhtään kaveri kaveria.

Oli koulussa aina ne 2 tyttöä joiden kanssa oli ja oli hauskaa, mutta ei ne ollu sen tyyppisiä että oisin oikeesti voinut olla niiden kanssa joka päivä. Mun elämä pyöri paljon ihan vaatteiden, ruuan ja kavereiden ympärillä, niille oli enemmän tärkeää juominen, hengaaminen yläasteen pihoilla ja.. niin.
En mä sitä sen syvällisemmin sitä ajatellu, mulla on aina ollu vaan pari hyvää kaveria, mutta oli se outoa kun niitä olikin nolla.


Päiviä kului ja aloin hengailla enemmän seurakunnan porukan kanssa, siellä mä tutustuinkin mukaviin ihmisiin ja aloin taas elämään. Sain pari hyvää kaveria ja tekemistä. Myös sen ansiosta tapasin Samulin helmikuussa ja alettiin seurustella 24.2.09, me ollaan nyt seurusteltu tässä 13kk ja mä en osaa edes kuvailla miten onnellinen siitä olen. Mä vielä muistan kun kirjaimellisesti rukoilin 2009 vuoden alussa muutosta elämään, Samppa on ollu kun siunaus mulle ja sain elämääni oikean tarkoituksen, nyt päivät ei pyöriny pelkästään vaatteiden ja koneen ympärillä. Eihän mulla muuta silloin ollutkaan oikein.

Onneksi pääsin lopulta myös kampaamo kouluun, oon tavannu siellä niin ihania ihmisiä, samankaltaisia kun minä. Paikka jonne kuulun, ihanaa löytää vihdoin sellainen.
Voin kertoa ihan rehellisesti että mä oon vaan parille ihmiselle kertonut näistä jutuista ja mä joka kerta itken kun näitä mietin. Se miten rankkaa mulla silloin henkisesti oli, miten mä en jaksanut tehdä mitään tai ajatella mitään. Tuntui että mulla ei ollu tarkoitusta, mä vaan olin yksin ja tein postauksia.
Onneksi nytten kaikki on kääntynyt parhain päin ja uskon että monelle on tapahtunut samantapaisesti tilanteessa kuin toisessa.  


Halusin vain sanoa teille että, pahan jälkeen tapahtuu aina jotain hyvää. Öitä kaikille<3

66 kommenttia:

  • 4/05/2010 12:18 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä rupesin itkee tän postauksen takii! täää jotenkin tuli vaan niin mua muistuttava postaus tuli oma elämä mieleen.mulla on toi vaihe ja pelottaa kun kohta ois amiskaan meno ja pelkään että en saa yhtään kaveria ja tuun olemaan aina yksin.Mutta ehkä niin jos ei ylä asteella oo paljooo kavereita niin ei tuu olemaan vanhempanakaan..

    Mutta aino oon aina luullu että oot olul hirveen suosittu ja sulla on paljon hyviä kavereita. Mutta ihanaa kun oot löytäny sampan ja te ootte kyllä niin komee pari ettei mitään järkee!<3

     
  • 4/05/2010 12:37 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oi voi sua aloin melkee itkkee:( mut onneks löysit sampan te vaikutatte just ihanilt yhes onnee teille:))

     
  • 4/05/2010 12:39 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: no vähän sama juttu täällä :D Musta on aina kivempi että on pari tai muutama hyvä kaveri, jonka kanssa viihtyy ja johon voi luotta, kun että on pari kymmentä joiden kanssa ei pakolta oo niin paljon koko ajan. :)

    Ennn oo ikinä ollu mikään suosittu ja hyvä vaan, ne ihmiset oli ihan hirveitä. Sellasissä pissilaumoissa litki kaljaa ja siiderii :D jee.

     
  • 4/05/2010 12:40 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: kamala kun teidät laitan täällä verta vuodattamaan, kiitos. Itsekkin oon siitä niin iloinen :)

     
  • 4/05/2010 12:43 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanaa et avauduit tällee sain sust jotenki tosi lämpimän kuvan:)

     
  • 4/05/2010 12:43 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana toi kuva susta ja poikaystävästäs :))

     
  • 4/05/2010 12:49 ap. , Blogger marí kirjoitti...

    huhhuh, mullaki alko kyllä vähän itkettään... onneks sulla on nyt paremmin asiat ja tunnut olevan tosi onnellinen :)

     
  • 4/05/2010 1:06 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    OI aino oot ihana :-)!

     
  • 4/05/2010 1:20 ap. , Blogger petra kirjoitti...

    oooi, tää oli ihana teksti !

     
  • 4/05/2010 1:20 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    TOI OLI NIIIN HELPOTTAVAA TEKSTIÄ!. mulla on ihan sama tunne ollu tosi tosi monesti. ite olin jakiksen koulussa sillon ku sä olit siel kympillä ja siitä porukasta joiden kans sä olit koulussa mä perustelin sunkin luonteen... luulin sua samanlaiseks ku ne. On niin outoa lukee nii itelle tutun tuntusta tekstiä.. mut LOISTAVAA et sul menee nyt hyvin(: ja haluun sanoo et SÄ OOOT NAINEN MAHTAVA !! älä anna kenenkäää IKINÄ enääää tehä sulle tolleen (:

     
  • 4/05/2010 1:49 ap. , Anonymous J-ess kirjoitti...

    Oho. Olipas tuttu stoori. Itselläni juuri menossa tuollainen kaveriton vaihe elämässä. Tosin on ollut menossa jo toista vuotta, koska tipahdin opiskeluelämästä pois ja työelämässä ei ole ollut omanikäisiä kavereita (en ajatellut 30-50-vuotiaiden kanssa hengailla...). Vanhoja kavereita kiinnosti juuri juominen ja bilettäminen hieman liikaa, joten päätin, että antaa olla. Menkööt. Mieluummin olen yksin kuin sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole mukavaa.
    Toivottavasti tänä keväänä minulla tärppää ja pääsen opiskelemaan. Jospa sieltä niitä uusia kavereita sitten löytyisi.

     
  • 4/05/2010 1:57 ap. , Blogger maem kirjoitti...

    Oot Aino ihanan aito ihminen :) se välittyy hirveän hyvin täällä blogin kautta. Olet sen oloinen, että olet sinut itses kanssa ja muutenkin tyytyväinen siitä mitä sulla on ja et murehdi sitä mitä sulla ei oo. Vaikutat sellaselta tyypiltä jonka kaveri tahtoisin olla ja jonka kanssa olis tosi helppo olla. Susta löytyy niin ihana syvällinen puolikin.

    Ootte Sampan kanssa myös tajuttoman hyvä pari, ootte ainsainnut just sen kaiken onnen mitä teillä nyt on, ja enemmänkin. Hitsi, niin monet bloggarit jää jotenkin niin kamalan pinnallisiksi mieleen, mutta sä et. Ei susta sais sellasta vaikka kuinka kääntelis ja vääntelis.

    You've got your share of bad luck in life, nyt on aika katsoo tulevaan ja nauttia siitä mitä on!

    sä vaan oot niin kaunis, sisältä ja ulkoota! :)

     
  • 4/05/2010 2:51 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tsiisus sun mies on kyllä harvinaisen komea!!
    upee pari ootte.

     
  • 4/05/2010 8:12 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    olet ihana. onneksi kaikki on hyvin nyt <3

     
  • 4/05/2010 8:19 ap. , Blogger Allu kirjoitti...

    vooooii ainoo! oot niin liikkis! Löysin vast sun blogin ja yllätyin positiiviesti miten avoin oot (: mullekin tuli suru puseroon tosta sun kertomasta, mutta ihanaa että sulla on nyt asiat mallillaan ja jaksat nauttia elämästä.. Oot tosi kaunis, ihana ja kiva sunlaiselle ihmiselle pitääkin tapahtua vaan hyviä asioita. Ja kyllä kaikki menee parhain päin aina vaikkei siltä juuri tuntuiskaan epätoivon hetkellä!

    Pus pus ja nähäänki varmaan koulus.. <3

    allu

     
  • 4/05/2010 9:29 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Aloin itkee... Kiitti tosta postauksesta tuntuu että mulla on toivoa löytää ystäviä kun täällä 10-lk niitä ei valitettavasti ole löytynyt ja vanhat kaverit on muualla. kiitos =)

    Tiedätkö onko Jyväskylän paikkeilla sitä semmosta seurakunta juttuu ?

     
  • 4/05/2010 10:33 ap. , Blogger noona kirjoitti...

    Ihana postaus, tulee ihan omat ajat mieleen. Nykyään ollut just kavereiden suhteen samanlaista, kaikki katoaa viereltä. Mutta toisaalta en kaipaa lähelleni sellaisia ihmisiä, joiden seurassa mun ei ole täysin hyvä olla. Onneksi oon nyt uudesta koulusta saanut paljon ihania ihmisiä elämääni :-) Ja tosiaan, kun seurustelen niin poikaystävä on tavallaan "pelastanut" mut myös.

     
  • 4/05/2010 10:45 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kiitos tästä postauksesta. Se todella kosketti tässä elämäntilanteessa, kun taistelen joka ikisen päivän läpi ilman yhtään ystävää, masentuneena ja sairaana.

     
  • 4/05/2010 10:47 ap. , Anonymous Maria kirjoitti...

    Tää oli tosi ihana postaus! :) Mul on nyt just niin, että kavereille on juominen tärkeempää ku mikää muu. Ja ite en juo enkä oo koskaa juonu et väkisin täs jää ulkopuolelle. :( Mut yritän keksiä sellasta omaa tekemistä, tuunailen vaatteita yms. ja etin sitä omaa tyyliä. Ehkä mäki joskus löydän sellasia ihmisiä kenenkaa on oikeesti kivaa olla ja ketkä on samal aaltopituudel mun kanssa.
    Ja ihanaa että sulla on toi Samppa!
    Nii ja rrakastan sun blogia<3 :)

     
  • 4/05/2010 10:48 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    :):)

     
  • 4/05/2010 10:54 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Rohkee oot kun uskallat kertoo. Mullakin on vähän ollu semmonen kuva että oot ollu ''suosittujen'' joukossa ja ns. kaikkien kaveri.

     
  • 4/05/2010 10:57 ap. , Blogger Alisa kirjoitti...

    Tiedän niin erinomasesti, miltä susta tuntuu :( Tämmösistä asioista on niin vaikea puhua, koska tuntuu, että kukaan ei ymmärrä ja pelkää, että ihmiset alkavat säälimään. On niin onnellinen sun puolesta, että kaikki kääntyi loppujen lopuksi hyvin :)

     
  • 4/05/2010 11:11 ap. , Anonymous maimai kirjoitti...

    Ootkohan ollut mun kirjekaveri tai jotain tollon neljännellä luokalla? :) Toi kuva näyttää niiiin tutulta !

     
  • 4/05/2010 11:16 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oih aivan iikutuin tätä lukiessani :o jotenkin ymmärrän sua nyt paremmin tän postauksen myötä ^^ järjettömästi onnee teille Sampan kanssa, sitä on varmaan turha toistaa, mutta ootte mahtava pari! :3

     
  • 4/05/2010 11:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi vitsi,kirjoitit tosi ihanasti,tuli vähän surullinen olo,kun itelläkin on nyt sama vaihe että ei oikein oo kavereita,yläasteen jälkeen kaikki on muuttunut niin paljon..mutta jos säkin löysit lopulta uusia kavereita,ehkä sitten mäkin..:)

     
  • 4/05/2010 11:24 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oli jotenki tosi ihana postaus!<3
    Mut onneks löysitte sampan kanssa toisenne, ootte ihana pari! :))

     
  • 4/05/2010 11:30 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana kuva♥Ja onneks kaikki on sulla nykyään hyvin♥

     
  • 4/05/2010 11:56 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihana postaus :)jotenkin samalkaltanen kun mun tarina :) mulla ei oo ku pari tosi hyvää kaveria, ja toinen muutti vuos sitten toiseen kaupunkii :) ajattelin että yhteykset katkeaa siihen ku seinää koska yleensä niin käy :) mutta ei onneksi, pidetään yhteyttä pari kertaa viikossa ja hän on mulle kaikki kaikessa, ainoa kunnon kaveri jolle voi puhua asioista maan ja taivaan välillä. mutta mulle kävi melkolailla samanlailla ku sulle. tuntu ettei oo mitää eikä ketää, kunnes tapasin pari vuotta sitten pojan, jonka kanssa on aivan mahtavaa! :) nyt ollaa seurusteltu kesällä pari vuotta ja ollaan onnellisia :)

    päätin vähän kertoa ettet oo ainoa jolle on noin käyny :) kohtalotovereita kun ollaan. onnittelut vielä mahtavalle pariskunnalle, ja siitä et oot saanu elämäns järjestyksee! Voimia sulle <3

     
  • 4/05/2010 11:56 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Rohkeeta kertoo tollasta, ja oon susta ylpee ! :) Ei monella oo pokkaa kertoo tollasta. Mutta onneks löysit sampan ja uusi kavereita!
    Mulla oli viime vuonna sillee et tuntu että elämä menee koko ajan samaa rataa. Tuun koulusta,teen läksyt,syön,oon koneella jne. Mut sit se meni ohi onneks :)

    ONNEA SULLE JA SAMPALLE! Olette suloinen pari :)

     
  • 4/05/2010 12:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyi oot kalpee noilla tummil hiuksil. onneks tajusit olla taas blondi :) :D
    mulla on kyl kavereita, mut ei yhtää sellast ystävää kenelle kertoisin kaikki jutut, mut ihana kuulla et muillaki on/on ollu samoi ongelmii. se auttaa jaksaan :))

     
  • 4/05/2010 12:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tää oli hullun ihana postaus! oot jotenki niin rehellinen ja kokemukset samnlaisia ku mulla, tiedän just miltä susta on tuntunu :(

     
  • 4/05/2010 12:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi=) Hyvä et kaikki on menny nyt parempaa suuntaan!

    Kävitkö muuten ala-asteella itäkeskuksen peruskoulua? Ja sitte tarhassa tos itiksen tarhassa, en muista nyt mikskä sitä kutsutaa :D Näytät niin tutulta ku kattoo noita sun kuvia ku oot pieni =)

     
  • 4/05/2010 12:30 ip. , Anonymous vertsu kirjoitti...

    tsemppii ainoo eteenpäin kans:) ihan mahtava juttu miten oot saanut otteen elämästä ja nyt kaikki on tosi hyvin. itse en ole myöskään ollut suosittu, tosin mulla on ollut aina muutama hyvä kaveri jonka kans hengata. sovitte sampan kans tosi hyvin yhteen. löysin sun blogin ehkä puol vuotta sitten, sillon selasin kaikki aikasemmatkin postaukset läpi ja oon tehnyt niin vielä pari kertaa sen jälkeen. oot todellakin muuttunut. käyn kattomassa sun blogin joka päivä, ja mulle tulee joka kerta hyvä mieli kun oot postannut:) toivottavasti jatkat bloggailua vielä pitkään, kiitos!

     
  • 4/05/2010 12:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    En oikeen tiedä mitä kirjoittaisin...oon nyt samas tilanteessa missä sä olit. Tosin olen vanhempi. Kaikki vaan haluaa bilettää ja juoda, mut en oo kiinnostunu sellasesta.Koulu loppuu kohta enkä tiedä mihin mennä. Mul on tosi vähän kavereit ja nään niitä harvoin. Mulla ei oo oikeestaan elämää. Oon masentunu ym. enkä oikeen jaksa ees yrittää tehdä mun elämälle mitään. Sun postaus antoi toivoa, kiitos!

     
  • 4/05/2010 12:42 ip. , Anonymous catru kirjoitti...

    kiitos sun postauksesta, on ihanaa ja rohkaisevaa nähä muutos sun elämässä, paljon siunausta, olet arvokas ja jumalalle rakas<3

     
  • 4/05/2010 12:44 ip. , Anonymous Paula kirjoitti...

    Onneks kaikki on nyt hyvin, ja noi sun entiset 'ystävät' ei todellakaan ansainneet ystäväkseen ketään sun kaltaistasi. Hienoa, että olet löytänyt paljon parempaa seuraa! :)
    Niin, ja onnea suhteeseenne, vaikkette sitä näytä tarvitsevan enää yhtään enempää ;D

     
  • 4/05/2010 1:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihana postaus, jäi tosi ihana kuva susta. vaikutat just sellaselta, kenen kaveri haluisin olla. mulla on nimittäin vähän sama juttu, että näillä nykyisillä kavereilla on vähän erilaiset mielenkiinnon kohteet, kun mulla :p

     
  • 4/05/2010 1:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot ihana, oispa mulla tollanen ystävä ku sä!:(

     
  • 4/05/2010 1:25 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi : kiitos :) silloin olikin kesä, saa mahtavia kuvia!


    Anonyymi :: no se on hyvä, mä oon aina halunnu että ihmiset sais musta oikean kuva täällä, mutta se on tosi vaikeeta pelkillä kuvilla ja kirjoittamisella että mitä mä oon tänään ostanu :)


    MARI JA EMILIA: sama täällä, onneksi kaikki kääntyi parhain päin :)

    Jennifer: no niin oot sinäkin!! >:D

    Anonyymi : joo-o, se oli aika hirveetä olla siellä. Kaikki ihmiset oli niin outoja ja kaikki vaan huuteli ja kirjoili siellä. Ajattelin että miten vitsissä mä voin yrittää kuulua tänne, pitihän siinä yrittää sulautua joukkuun edes jotenkin vaikka sitä en ollut :) Hyvä että nyt se mielikuva musta ei oo jääny sulle.

    petra : kiitos <3


    J-ess : niimpä, harmi että ihmiset edes joutuvat kokemaan sellaista. Sillä ystävän merkitsevät niin paljon elämässä. Mä en oikeesti ymmärrä sitä että pitää niin paljon puhua ja elää sillä bilettämisellä, musta elämässä on niin paljon muutakin.

    matleena : oi kiitos kiitos, ihana kuulla tuollaista!
    Mahtava kuulla oikeesti jonkun suun kautta etten oo pinnallinen, sillä sitä on tosi vaikea nähä täällä. Kun puhun täällä pelkistä vaatteista, no mutta on mulla täällä paljon muustakin :)
    kiitos..

    Anonyymi: khehe, kiitos :D


    Anonyymi : aivan, kiitoksia sulle<4 :):)

    Alexandra : no olenhan mä vähän :D ihania asioita sulta tulee suun suusta, kiitos kovasti. Kyllä nähdään, haleja ja pusuja sinne<3

    Anonyymi: juuh, 10 luokalla on aina vähän vaikeeta, sillä sinne menee enemmän niitä jotka on lintsaillu ja siksi niilla huono keskiarvo. Sitten ne jatkaa sen koko vuoden vielä samaa, ei käy koulussa ja sitten yrittää siellä yksin olla koulussa ja tehä töitä :D

    mun mummi ja pappa asuu Jyväskylässä, en oo varma sen nuorisotoiminnosta, mutta varmasti joka seurakunnalla on! Katoppa vaikka niiden ilmotustauluilta tai kysy :)

    noona : noniin :) sullakin seurustelu just tullu parhaaseen aikaan ja uusi koulu on aina hyvä mahdollisuus! Ihanaa :D

     
  • 4/05/2010 1:25 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi : Ihanaa että tykkäsit, älä vielä luovuta vaan yritä pitää heikkonakin see pää pystyssä. Pitää taistella tiensä että uusi parempi alku alkaa :)) zemppejä hei sulle<3


    Maria: Kiitos kiitos, ihanaa hei :D Välillä tuntui että munkin kaverit alko juoda niin paljon etten tienny mitä vkl tekisin, niin mäkin just tuunailin ja siivoilin ja tein kaikkee.
    Tavallaan oli kyllä kivakin olla yksin niin sain keskittyä itseensä mutta olihan se yksinäistä.
    Toivottavasti sulla menee kaikki parhain päin, löydät jonkun mukavan kaverin joka ei hirveästi/yhtään juo ja yms :)


    Anonyymi : ^^


    Anonyymi : Mitenköhän kaikki luulee, sillä en todellakaan ole :D Ja onneksi en ollut niiden kanssa, oisin varmaa juomassa ja polttamassa tupakkaa ja mitä lie..


    Alisa : Aivan, arkojahan asioita ne on, mutta ihanaa että kaikki näyttää ymmärtäneen minkälaista se on :)


    maimai: tiiäkkö, aivan mahdollista :D Sillä mulla oli silloin jopa muutamia kirjekavereita, jonkun lehen kautta niitä sain. Oisko ollu joku pörriäinen, jees tai girl :D?? Muistatko yhtään


    Anonyymi: :Hyvä niin, kiitos sulle paljon!! :)

    Anonyymi : Voi ei, kyllä oikeesti kääntyy, kunhan itekkin jaksat vähän zempata ja juttelet ihmisille uudessa koulussa :)

    Anonyymi : Kiitos, se oli kyllä ihana että sen sain!


    Anonyymi : Kiitos ^^!

    Anonyymi: Hei aivan sama juttu täällä! Koulussa, ehkä kirppiksille, yriti niikun tehä jotain. Koneelle, söin söin, nukkuu yms.
    Mutta onneksi muuttui :)

    Anonyymi : Se ei oo kyllä kivaa että todella hyvä kaveri muuttaa toiseen paikkakuntaa, vaikka se ei oo pakolta mikään este, mutta jos on tottunu olee lähellä. Erikakin asuu hei Vihdissä, se on mun bestis mutta nähdään onneksi koulussa ja pari kertaa viikossa :) Kiitos sanoistasi, piristi mieltä!

    Anonyymi : joo oli! Vaikka olin ruskettunu.
    Se kyllä on hirveetä kun ei voi luottaa, on mulla nyt pari ihan kivaa kaveria, mutta en niille uskalla aina kaikkee kertoo. Just kun on kuullu että ne on joskus kertonu eteenmpäin. Oikeastaan 2/3 Ihmiselle kerron ihan kaiken, ja yks on Samppa :)

    Anonyymi : oii, kiitos<3


    Anonyymi : eii, mä kävin vuosaaren tarhan ja mustakiven koulun :D

    vertsu : ihanaa, ja kiitos että tykkään lukea mun blogia. Te lukijat ootte mulle tärkeitä kun teiltä saan mielipiteitä ja kehuja, ne kohentaa mieltä niin monesti :)


    Anonyymi: Niin monet on masentuneet ja se vaikeuttaa vaan tilannetta. Esim. että ei pakolta edes jaksa tehdä asioita. Jos jaksat niin uskon että ei toi jatku kauan, kavereita tulee ja menee.
    Toivon että kohta tulee :)
    Koitas jaksaa<33

    catru: Kiitokset siunauksesta :)

    Paula : aivan, onneksi on nyt uusia ja uusi elämä. Kiitos :D

     
  • 4/05/2010 1:39 ip. , Anonymous Middew kirjoitti...

    Tiiäkkö, just eilen yöllä siinä yhen aikaan kävin sun vanhimpii postauksia läpi, ja tulin ajatelleeks miten ihminen voikaan muuttua kahden vuoden aikana. Eikä siis mitenkään ulkonäöllisesti vain. Olit aiemmin jotenkin kova, kun aloin lukea blogiasi silloin "mustien hiusten aikaan", niin muistan kuinka mun ensivaikutelma susta oli, että sä oot joku lissu joka juo joka pe ja la iltana pussikaljaa jossain puistoissa jengien seassa. Sitten kun olin lukenut blogiasi pari viikkoa, niin hoksasin että ei se nyt ihan niin ollutkaan. Pikkuhiljaa aloin löytää susta niitä herkkiä puolia ja tajusin että tavallaan, mehän ollaan aika samanlaisia. Nyt kun luin tän postauksen niin mietin että vitsi mikä sattuma, kirjoitit mun ajatukset ylös ja teit niistä postauksen! Tätä ei satu usein. Onneksi sulla on nyt hyviä kavereita, kuten Eerika joka muistuttaa mun mielestä sellaista huolehtivaa ystävää, joka ei jätä kaveria pinteessä. Toivottavasti hän myös on tällainen. Ja mielettömän onnellinen oon myös siitä, että sulla on Samppa. Ootte mielettömän hurmaava pari, enkä varmaan kestäis jos teille tulis ero. En vaan voi enää kuvitella teitä muiden kanssa, siis Samulia jonkun muun tytön kanssa tai sua jonkun muun pojan kanssa. Ootte niin kuin palapelin palaset, jotka löysi toisensa ja on nyt tiukasti yhdessä. Kaikkee onnee sulle, Uino elämään ja muista että oot mielettömän ihana, vahva ja herkkä persoona. <3

    PS. Kyllä mullakin tuli tippa silmäkulmaan kun luin tekstiäsi.

     
  • 4/05/2010 1:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi ei mulla tuli kyllä kyyneleet silmiin kun luin tän =( Onneks nyt sulla on asiat paremmin =)

    Pakko vielä sanoo et oon saanu sust ennen jotenki pinnallisen ja tyhmän kuvan, mut tän myötä tajusin kuinka väärässä oonkaan ollu. Oot tosi aito tyttö, pidä siitä kiinni!

     
  • 4/05/2010 1:55 ip. , Anonymous Eva kirjoitti...

    Mäkin oon alkanu seuraamaan sun blogia hiljattain. Oot tosi kaunis ja vahva ihminen. Ja ihana tää postaus, niin aito. Mä tiedän kans ton tilanteen, että ei oo kavereita. Tai sellasia aitoja kavereita. Vasta lukiossa oon saanu pari tosiystävää.

    Kiitos tästä ihanasta blogista! :) <3

     
  • 4/05/2010 2:34 ip. , Blogger mmajee kirjoitti...

    Mulla on kans ollu vähän samanlaista. Yläasteen alussa olin aina yksin, mut sit sain nää mun nykyset ihanat ystävät, enkä tie mitä oisin tehny ilman niitä. mut peruskoulu loppuu nyt keväällä ja muut menee lukioon ja mä en, pelottaa että jään taas ihan yksin :s

     
  • 4/05/2010 4:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanan rehellinen ja avoin postaus! oon lukenut blogiasi nyt jonku puoli vuotta ja tää postaus laittoi mut hiljaa katumaan jokaista pientäkin pahaa ajatusta susta, luulin että olet jotenkin pinnallinen, mutta myönnän olleeni pahasti väärässä. anteeksi uino<3

    kaiken hyvän lisäksi tää postaus antoi voimaa mun omaankin elämään, sillä mulla on nyt sellainen vaihe että tuntuu että mun ja mun vanhojen, yläaste aikaisten kavereiden väliin on kasvanut muuri, ei nähdä, ei jutella, ei hengailla, ei naureta jne. se tuntuu todella raskaalle, mutta valoit muhun voimaa ja toivon pian muuttavani uuteen ja suurempaan kaupunkiin josta saisin uusia, oikeita ystäviä.

    kiitos!
    ja kaikkea hyvää sulle ja sampalle!

     
  • 4/05/2010 4:19 ip. , Blogger Roosa-Maria kirjoitti...

    vau, mä olin tosi yllättyny tästä.
    Mulla itsellä on just sama homma menossa.
    Ylä asteelle kun mentiin meijän paras tyttöporukka hajos, ja olin ainut tyttö joka joutu erille luokalle kun muut luokkalaiset.
    Ystävät jäi mut niitä tuli sit kun ryyppääminen alko ja miettii kuin tyhmä sitä on joskus ollu, sillon 13vuotiaana.
    No tajusin lopettaa sen homman kantapäänkautta ja monien sotkujen ja ongelmien jälkeen. Sen jälkeen mulla ei juurikaan oo ollut kavereita koska en suoranaisesti kuulu mihinkään porukkaan tai ole mitään suurta tai ihmeellistä. Ja neki ryyppäys kaverit oli vaan semmosia kavereita, ei mitään tärkeetä.
    Tavattiin mun poikaystävän kanssa vuosi sitten ja ollaan nyt seurusteltu 8kk ja se todellaki pelasti mut kaikelta. :D Sitä ei moni usko mutta se on todella rankkaa olla yksin ja kulkea yksin.
    Rankkaa ja ahdistavaa kaikki on vieläkin, kavereita nään pari kertaa kuukaudessa, vaikka on poikaystävä sitä kaipaa niitä ystäviäkin, keitten kanssa voi puhua niitä muita juttuja sitten.
    Oon kuitenki todella onnellinen että mulla on mun Ville. Ja totta tää blogi on ihana juttu kun on yksinäinen.
    Toivon että kun lukio syksyllä alkaa niin tulis niitä uusia ystäviäkin :)
    kiitos ihanasta postauksesta! kiva tietää että en oo ainut :D

     
  • 4/05/2010 4:22 ip. , Anonymous maimai kirjoitti...

    mulla oli kirjekavereita ainaskin jonkun teksti tv:n sivun kautta :D saattaa kyllä olla että jostain lehdestäkin.. pitääkin kaivella vähän laatikoita ensi kerralla kun menen kotikotiin, jos sieltä vaikka löytyis toi kuva :D

     
  • 4/05/2010 4:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    VOIII sua Aino :-)
    vaikka en tunne sua, tän tekstin aikana tuntuu et oisit mulle tosi läheinen.. itkin myös, onneks asiat on nyt sulla hyvin! miehes on ihan äly komea ja te ootte toisillenne luodut, sen näkee teistä jo kilometrien päähän :) kaikkea hyvää teille!<3

     
  • 4/05/2010 4:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    elän tällä hetkellä samaa elämää kuin sinä aiemmin. mulla ei ole ystäviä eikä poikaystävää, oon aina vaan kotona ja suunnittelen asukokonaisuuksia ja luen muotiblogeja tai katon yksin leffoja. löytyispä mullekin joku joka vähän piristäis elämää:)

     
  • 4/05/2010 5:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hienoa lukee tälläne miten oot uskaltanu avautuu tällai ja upeeta et oot saanu elämäs raiteillee :) millanen syömishäiriö sulla oli? ;o

     
  • 4/05/2010 5:16 ip. , Blogger Petra kirjoitti...

    Todella kaunis teksti ja sen julkaiseminen vaati varmasti paljon rohkeutta. Arvostan sitä, että olet jotenkin niin aito ja inhimillinen henkilö :)

     
  • 4/05/2010 5:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itku tuli multakin! Mulla on oma elämä nyt ihan sekasin, ja toi loppu oli jotain mitä tarttin niin paljon. Kyllä mä oon tienny ettei tää koko mun loppu elämää kestä, mutta ihana kuulla, että muillaki on ollut vaikeeta ja siitä on päästy yli. Oot rohkee ja ihana tyttö.

     
  • 4/05/2010 6:34 ip. , Anonymous Karoliin kirjoitti...

    Täytyy sanoo,et tää postaus tuli ku salama kirkkaalt taivaalta.Oon aina luullu,et sä oot se koulun suosituin tyttö, koska oot nätti,laiha, sulla on ihana pukeutumistyyli,komee poikaystävä ja paljon asennetta.Oon myös aatellu sut semmoseks omaa napaa tuijjottelevaks ja vaan niiden parhaimpien seuras aikaansa viettäväks ärsyttäväks liisaks.

    Mut sitte sä kirjotit tän postauksen ja mun oli pakko lukee se tarkasti, koska mä en voinu vaa uskoo,mitä kaikkee sä oot kokenu ja ettet oo tommone ihmine luonteeltas mitä olin kuvitellu.
    Jostainsyystä oli helpottavaa lukee toi sun yksinäisyydestä kärsiminen ja et lopulta sä löysit poikaystävän ja Eerikan ja muita kaverikses.
    Tuo auttaa uskomaan et kyllä mäki voin saada kavereita ja poikaystävän vaikken mikää juopotteleva,täydellisen näkönen ihminen olekkaan.Ja en varsinkaa se suosituiden seurassa kulkeva.

    Ja sun avullas tajusin, etten saa tuomita ihmistä pelkästään kuvien tai ulkokuoren perusteella.Aijon tästälähtien antaa ihmisille aikaa(meinaan nyt irl) näyttää myös muutakin kuin kovan kuoren.

    Täst tuli kauhee stoori,sori :)

     
  • 4/05/2010 6:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on just nyt toi sama tilanne ku mikä sulla oli, että ei juuri oo kavereita, ei ketään jolle vois jutella ja niin.. Niin oli tosi ihanaa lukee tää ja tajuta että en oo ainoa jolla on ollu tällasta. Mäkin meen kohta amikseen ja toivon todella että saan sitten sieltä kavereita. Aloin kans melkein itkeen tässä... Mun piti vaan sanoo että kiitos aino! :) oot ihana

     
  • 4/05/2010 7:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    missä seurakunnassa käyt? mitä sielä tehään? kuinka usein käyt? alko kiinnostaa meinaa :D voisitko kertoo siit vähä tarkemmin? :)

    ja pakko sanoo et mäkin luulin ennen et sä oot sellanen suosiota tavoitteleva tyttö...tää postaus kyllä avas mun silmät sun suhteen :)

    Toivon myös hartaasti et kaikki paha kääntyy loppujenlopuks hyväks,itse olen meinaan melko vaikeassa elämäntilanteessa tällä hetkellä.

     
  • 4/05/2010 9:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon lukenu blogias varmaan vuoden nyt ja heti sillon alussa ajattelin et oot aidoin kaikist bloggareista: oot just sellanen ku haluut olla, teet kuten haluut ja näytät siltä milt haluut. Keep going Aino!

    -Juuli

     
  • 4/05/2010 11:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi että. mulla on just ollu nyt niin huonoja päiviä ja kun eksyin lukemaan sun blogiasi niin melkein rupesin itkemään tosissaa ku luin tämän ! toi vika lause tässä postauksessa oli paras ja antoi mulle viel toivoo ett kaikki kääntyy paremmaks ! kiitti ! ja alan varmasti seuraa tätä blogii !:)

     
  • 4/06/2010 4:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mahtava postaus Aino :)
    Oon lukenu sun blogia jo kauan, melkein heti alusta asti. :) Oon yrittänyt itekin pitää blogia, mutta alkaa ärsyttää kun miettii, että kelle sitä oikeasti kirjottaa ja laittaa kuvia itsestään ja tyylistään kun kukaan ei kuitenka lue sitä. Se on vähän turhauttavaa..
    Mietein tiedätkö itekin just yks päivä, että oletpas sä muuttunut "alkuajoista", ja muutos on mahtava :) Sä olet kaunis, et pelkästään ulkoisesti, vaan myös sisäisesti. Rehellisenä oot kaunis, täydellinen tapaus :) Jatka samaan malliin :)

    - Sanna

     
  • 4/06/2010 6:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    älä helvetti sano että olet Aino, vuosaaressa asunut ja mustankiven ala-asteella ollut :D ÄLÄ SANO ÄÄÄK

     
  • 4/06/2010 6:26 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Joojoo :D olen olen, eläny siellä miltein koko elämäni, Aino Rossi!

    Kuka sä oot ;D mä en voi tunnistaa sua kun sulla ei oo kuvaa tai mitään, kerro!!!

     
  • 4/07/2010 4:25 ip. , Anonymous Annie kirjoitti...

    Hienoa että kerroit tarinasi! :) Varmasti todella inspiroiva monelle!

    PS. Ihana blogi! :))

     
  • 4/07/2010 4:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot ihanan olonen ihminen ja tää postaus oli ihana! :)

     
  • 4/09/2010 10:50 ip. , Blogger Ninni kirjoitti...

    Voi eeei, olipa ihana postaus!
    Vaikutat maaahtavalta tyypiltä ja love your style. Plus kiitos mahtavasta blogista, hih! :)

     
  • 4/14/2010 10:59 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi, ihana kirjoitus! Ja ihanaa kuulla, että seurakunnassa käymisestä sait taas iloa ja ystäviä elämääsi. Mä olen vetänyt aivan suohon omat lukio-opiskeluni tällä hetkellä, mutta eiköhän tästä selvitä.

    Paljon, paljon siunausta ja onnea sulle elämään!

    T. toinen seurakuntaporukoista ilon löytänyt :)

     
  • 8/20/2010 5:03 ip. , Anonymous Sad kirjoitti...

    Aino, inspiroit muo huimasti. Itse olen asunut pienessä kylässä, jossa mulla oli ihan huippu ihania ystäviä. Kun Äitini menehtyi syöpään, jouduin muuttamaan kesken yläasteen Itä-Helsinkiin. En ole saanut täältä mitään erityistä ystävää tai kaveria. Olen yksinäisempi kuin ikinä ja en ymmärtänyt ennen kuin nyt miltä tuntuu olla yksinäinen. Onneksi minulla on 2 maailman ihaninta ystävää, mutta harmikseni he asuvat tunnin matkan päässä minusta. Nyt minulla alkoi 9luokka ja odotan, odotan sitä että pääsen lukioon, jossa voin aloittaa uuden alun ja saada uusia kavereita. Ja joskus tuntuu ettei minulle ole siunattu poikaystävää, olet onnekas kun sinulla on joku, olen iloinen että jonkun painajaisesta on tullut kaunista unta. Aino ihailen suo iha huimasti ja sait mut itkemään. Kiitos ihanasta postauksesta.

     
  • 2/25/2011 10:20 ip. , Anonymous Nera kirjoitti...

    Aloin sattumalta lukemaan sun vanhempia postauksia. Tämä kirjoitus oli niin koskettava, tuntui, että se olisi suoraan sun sydämestä. "Pahan jälkeen tapahtuu aina jotain hyvää"- niin totta ja lohdullista muistaa! Ja ehkä jopa se "paha" on mahdollistanut muutoksen, ollut edellytys, että voi olla kiitollinen kaikesta ihanasta ja hyvästä!

    Kiitos, teit päivästäni juuri niin paljon paremman! Ja ihanaa viikonloppua sulle!

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu