Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

4.4.2010

Hameviikko tiedossa

Jotenkin tuntuu että postaukset alkaa aina ruoka kuvalla, mutta ei se mua haittaa :D
Mä tykään oikeasti aina kuvailla ruokaa ja en näe syytä miksen niitä tännekkin laittaisi, nehän kuuluu mun päivittäiseen elämään.
Olin ollu taas 3 yötä poissa kotona Sampalla, ollaan ehditty tekee kaikkea sen ja sen kavereiden kanssa.
To olin sen kaa ihan kahestaan, pe tuli Mikko ja Erika, la mentiin niiden kaa shoppailee ja eilen mentiin Mikolle sen muiden kamujen kanssa. Huhhuh.

Tulin äsken kotiin ja tuntu oikeesti ihanalta olla taas omassa huoneessa, ei mitenkään koti-ikävää podeten, mutta mulla oli pari pv samat vaatteet, kengät joissa oli kylmä ja ei vaan tuntunu enään mukavalta. Oli helpotus heittää märät sukat pyykkiin ja hakea korista just pestyjä pyykkejä!

Mä rakastan hakea kaappiin ihan puti puhtaita vaatteita, mutta silti siivoaminen voittaa sen :D  
Laitoin aurinkolasit riviin peilin päälle. Ennen aurinkolasit/korut/kengät ja kaikki on ollu piiloissa kaapeissa, mutta nyt tykkään entistä enemmän että ne on lähettyvilltä sekä näkyvillä.
Vaikka joskus siitä tuleekin sekasorron näköistä kun kenkärivi kaatuu ja koruja on levällään.
Pidin tänään ei-meikkiä-päivän. Mä en vaan nähnyt aamulla mitään syytä laittautua kun lähdin kotiin vaan suoraan ja oon täällä tän koko päivän.
Monet ihmiset on kyllä pyytäneet meikitöntä kuvaa, mutta en usko että tuutte sitä näkemään.
En mä mitenkään häpeä olla ilman meikkiä, mä näytän vaan ihan erilaiselta ja niinhän kaikki miltein näyttävät ilman meikkiä. Mutta en vaan nää siihen mitään hyvää syytä laittaa sellaista kuvaa tänne, mä en oo niin sinut mun meikittömän naaman kanssa :D
 Kavereiden/ poikaystävän kanssa ihan helposti, mutta en mihinkään nettiin ala sellaista laittamaan.
Ei oo taas kiva nähän kun jotkut "trollit" laittelee mun kuvia johonkin galleriaan yms.

Mun nimimerkki on oikeastaan kaikissa paikossa Uino jos mulla on tunnukset sinne. Että jos näette jollain mun kuvia mutta nick ei oo Uino, niin kyseessä on joku toinen.
Muistatteko kun oli hetki sit farkkuviikko, no sen jälkeen opin että mulle ei vaan sovi farkut. Ne on vaan niin kireitä ja epämukavia verrattuna  hameisiin ja legginseihin. 
Joten tiedossa on hameviikko, se johtuen ihan siitä että nyt alan jumittaa pitkiä paitoja, enkä käytä enään hameita niin usein kuten ennen.

Tunnisteet:

8 kommenttia:

  • 4/04/2010 5:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mikä sun gallerianick on? :)

     
  • 4/04/2010 6:00 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    vähä jees toi hame viikko! haluun nähä mtn yhistelet hameet muihi vaatteisiin! 8)

     
  • 4/04/2010 6:12 ip. , Blogger noona kirjoitti...

    Meikittömät päivät on kyllä toisaalta jees, kun iho saa hengittää ja tulee jotenkin hyvä fiilis kun on päivä jolloin ei oo laittautumassa koko ajan :D Mäkin oon alkanut laittamaan koruja ym kaapeista esille, kun ne menee laatikoissa ihan sotkuun!

     
  • 4/04/2010 6:22 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: Uino :)

    sara: no kiva! Hyvää vaihtelua mullekkin ^^

    noona: on, samaa mieltä! Kesänä mulla on niitä enemmän kun voi laittaa vain pokat päähän :D

     
  • 4/04/2010 7:12 ip. , Blogger Josefin kirjoitti...

    oi vitsit ihania kenkiä! tekisikkö joskus kengistäs postauksen? :)

     
  • 4/05/2010 12:35 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Koska saatais joku kiva video jossa Samppakin olis mukana? :) Mulla on ikävä Samppaa kun ootte nii söpö pari eikä pitkää aikaa oo tullu mitää kuvii teistä/siitä ;)

    Niin ja muute, ootko poistanu ne videot jossa laulat? :(

     
  • 4/05/2010 8:14 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    thaicubet on parhaita <3

     
  • 4/05/2010 11:44 ap. , Anonymous Annie kirjoitti...

    Rakastatko sä siivoamista vai?! :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu