Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

9.5.2010

Mammapäivä

Eilen lanitettiin ja samalla leikkasin Patrikin ja Mikon hiukset.
Meni kyllä vähän myöhäseks ja aikasin herättiin. Heti sieltä lähdettiin Sampan isän kyydillä niiden mummille käymään. Siellä rupateltiin ja meille kakkuja ja keksejän tarjottiin ja mähän söin.
Kuvastakin näkee kuinka maha hiukan turpos siitä makeasta :D

Takki: Valtteri (Vero moda)
Kaulahuivi:: H&M
Mekko;: GT
Vyö: Kirppis
Kengät: NS King
Kinuski kakku oli kyllä tosi hyvää ja makeaa, ei yhtä palaa enempää voinut ottaa.

Mutta hyvää Äitienpäivää kaikille äideille sinne :)!

Tunnisteet: , ,

13 kommenttia:

  • 5/09/2010 6:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hahahhaaa pate :D:D:D

     
  • 5/09/2010 7:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    meil oli tota samaa kinuskikakkua, ja oli kyllä törkeen makeeta :-D

     
  • 5/09/2010 7:25 ip. , Anonymous Elli kirjoitti...

    Hitsi Aino tykkään näistä sun postauksista niin paljon! <3 Ruokakuvat on just hyvii ;) Ja tykkään blogista muutenkin, tää on yks mun lempparein blogi koskaan! oot niin aito jotenkin.

    Yks juttu mua on häirinny, tai siis ei silleen mutta siis halusin vaan vinkata oman mielipiteeni, että musta sulle sopi paksummat kulmakarvat jotenkin. :> Ja tummemmatkin, mutta ainakin paksummat. Esim viimesyksynä aina katoin että hitsi miten osaat piirtää ne noin hyvin!

    http://1.bp.blogspot.com/_8LpRU2X0uO0/Sq0splCzxNI/AAAAAAAAFMc/kGv3fsmCba4/s1600-h/%C3%B6+093.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/_8LpRU2X0uO0/SrtGa0RwtUI/AAAAAAAAFXQ/PuUagcuD8bI/s1600-h/_MG_6268.JPG

    Niinkun noi musta sopi tosi hyvin! Mutta siis älä käsitä mitenkään väärin, oot ihan sikakaunis vaikka sulla ois millin paksuset siniset sydämenmuotoset kulmakarvat ;;) Halusin vaan sannoo mielipiteeni kun katoin noita vanhoja postauksia yks päivä. Ja muutenkin oon niin kateellinen kun oot noin älyttömän kaunis, ja sulla on ihan mieletön kroppa kanssa! Wish I had :D

    Mutta niin, pidä blogi pystyssä, tää on paras. <3

     
  • 5/09/2010 9:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    samaa kinuskikakkua tääl oli kans :)) millos susta tulee äiti? ;p

     
  • 5/09/2010 9:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihana asu! oon kateellinen, sun asut näyttää onnistuvan ihan jokainen kerta :p

     
  • 5/10/2010 12:16 ap. , Anonymous Essi kirjoitti...

    Hei!

    Ajattelin jättää kommentin, kun olen tänään lueskellut hurjan määrän postauksiasi läpi.

    Mielestäni olet aivan järjettömän kaunis ;_; Olen kateellinen, kaikki vaatteesi sopivat sinulle täydellisesti, tyylisi on ihana, hiuksesi ovat ihanat, kaikki ulkonäössäsi on ihanaa :---) Kuvat ovat tarkkoja, kauniita ja niitä on ilo katsoa. On hienoa, kuinka paljon vaatteita löydät kirpputorilta ja miten itse tuunailet niistä mieleisiäsi. Myös kotisi vaikuttaa aivan ihastuttavalta!

    Pidän blogistasi ihan hirveästi, mutta joinakin päivinä en pysty edes lukemaan tai katsomaan kuvia, koska iskee hirveä alemmuuskompleksi siitä kuinka kaunis oikein oletkaan. Toivottavasti näet peiliin katsoessasi saman kuin mitä minä ja moni muu :----) Kaikkea ihanaa kevääseesi ♥

     
  • 5/10/2010 3:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ootko laittanu jo vaatteet postiin :)

     
  • 5/10/2010 3:40 ip. , Blogger aino kirjoitti...

    Oi toi niittivyö vai mikä onkaa on tosi kiva. Hyvää nimpparia muute sullekki Ainolle ;D

     
  • 5/10/2010 5:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mikä päivä on yleensä "paras" päivä mennä valtteriin? lauantai vai sunnuntai? :)
    kumpana ite käyt useemmin?

     
  • 5/10/2010 6:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanat noi korvikset! Näytät söpöltä tommosen pikkumasun kans :))

     
  • 5/10/2010 8:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sä et osta nykyään koskaan kirpparilta tavaraa. kun erica tuli sun kaveriks ostat vaan lissu vaattteita ja oot hävittäny sun omaperäsen tyylin! nykyään on vaan jotain toppi juttui. lol! ne vaatteet mitkä ostit kirpparilta ennen ericaa on paljon hienompia ja omaperäsimpiä! lopeta toi feikkeily ja jatka sitä oikeeta ainoo vai hävettäkö sua erican seurassa käydä kirpparilla???

     
  • 5/10/2010 9:19 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi: jeah

    Anonyymi : oli liiankin :((

    Elli : kiitos kiitos :D en oikein ite tykkään noin paksuista enään, vaikka ne on oikeastaan samanlaiset kuin nykyään. :) Mutta makuasia

    Anonyymi : hhhehe ;DD kakkua kaikilla

    Petra : no jaah :D ei nyt sitä aina onnistu kukaan, kiitos :)

    Essi : Älä nyt lirkuttelemaan ala kun ihan punastuu täällä ^^
    Kiitos kovasti hei, mullakin on pari sellasta blogia mitä en hirveesti lue kun ne on niin ärsyttävä kauniita ;(

    Anonyymi : tomorrow :)


    aino : kyllä se niittivyö on :D kiitos!!! Samoin sulle Aino rakas

    Anonyymi : su musta :)

    Anonyymi: kiitos, masu on pakollinen :DD

    Anonyymi: alotetaan vaikka alusta :D
    1. EriKa, ei erica.
    2. Mä oon aina pukeutunt näin, nykyään tykkään ostaa enemmän mekkoja sillä mä rakastan niitä, mutta meeppä kirppikselle, sieltä ei löydä mitään tollaisia niin turhaan mä käyn siellä ostamassa mekkoja jos niitä ei vain siellä ole :)
    3. Mä en ainakaan oo niitä ihmisiä jotka vaikuttaa mun tyyliin, se oli ehkä 7lk viimeeksi menin kavereiden mukaan. Erikallakin on ihana tyyli, mutta ihan erilainen kuin mulla.
    4. Toppijuttui=kesä<3
    5. Pissa-Liisa? Siellä vai täällä, täällä ei näy. En sano muuta kuin älä tuomitse ennen kuin tunnet.
    Really.

    Kiitos kuitenkin kritiikistä, mutta älä ikinä sano että mä oon hävittänyt mun tyylin, sillä mä tunnen mun tyylin/makuni paremmin kuin koskaan ennen, nyt tiiän mistä pidän ja mistä en.
    Oon pukeutunut erillailla ennen koska mulla oikeesti oli tyyli ihan hukassa, ihan itseni ja mun elämänvaiheeni vuoksi. Mutta ei siitä sen enempää :) Hyvää päivänjatkoa<3

     
  • 5/10/2010 9:42 ip. , Blogger Erika Caroliina kirjoitti...

    Hei excusemua! Mitä sinä rakas tyttönen tulet täällä pätemään asioilla joista sulla ei ole tietoakaan. Ensinnäkin ERIKA ja sitten tiedoksesi että mulla ja Ainolla on täysin eilainen tyyli, mutta täydennämme silti niitä vähän. Mä en ole ensinnäkään pissis eikä sellaista tyyliä mullakaan ole joten en ole voinut sitä hienoutta tuoda. Ja mä pidän kirppiksistä, siinä ei ole mitään noloa. muttakun kesä tulee niin tarvitsee uusia hienoja kesävaatteita, sunkin kannattaa jos et ole niin viellä tehnyt. Ja tyyli ainolla on omanlainen ja on sellainen aina ollut. Jätä tollaiset haukkumiset sikseen ja elä oma elämä omassa elämässä, älä yritäkkään tulla muiden paratiiseihin !! =)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu