Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

24.6.2010

Täydellinen puhveli


Tämähän tyttö lähti heti itäkeskukseen kun oli tehnyt postauksen ja päätti mennä TAAS vaihtamaan paidan. Raidat ei vaan edelleenkään ole mun juttu. Eksyin H&M:ää ennen tosi moneen ale paikkaan ja vilassa olikin tosi ihania vaatteita, ja tällä kertaa halpoja!
Siitä asti kun karvaliivit tuli "muotiin" niin oon ettiny sitä omaa, en halunnu kokonaan karvasta koska mä näytän niissä lähinnä puhvelilta ja jos löyty niin sain sydärin hinnasta. Tää on niin ihana että voisin pitää vaikka hellepäivänä! (no en todellakaan!)
Toi on vaan tosta kauluksesta ja vähän edestä karvan peitossa, sivuilta ja takaa mokkaa, tai mitäs toi nyt onkaan. Toi on jotain mukavinta päällä ja kuvittelen jo ton huomenna mun päällä jos sää on sellainen kun Pekka Pouta ja kaverit lupas. 
Sateista ja kylmää
Hinnasta tykkäsin yhtä paljon kuin itse liivistä! 55€, ei kiitos. 16€? JEP :)
Mä muistan katselleeni tätä joskus aikoinaan, mutta tonkaan hinta ei saanu mua edes koskettamaan sitä.  Nyt se olikin 9,95€ rekissä ja vika S-koko
Ja onnistunut ostos jälleen. Aleissa on kiva kun tulee ostoksen jälkeen vielä parempi mieli, koska ei oo miltein yhtään kuluttanut rahaa. 


Lopulta pääsin H&M:n ja taisin olla rehellisesti siellä kierämässä yli tunnin. Kaikki ale jutut, ei, normaalihintaiset, kalliita tai vain ei. Sitten koitin näitä ja juoksin kassalle. 15€ :)


Mä oon alkanu viime viikolla toteuttaa mun yhtä suunnitelmaa jota oon halunnu tehdä jo PITKÄÄN. Yritetään erikan kanssa varata pöytä ens vkl ja laittaa kamaa myyntii. Ja yritän laittaa oikeesti tosi paljon ja kaikkea mitä mä en oikeesti hirveesti pidä, vaikkei tekisikään ihan 100% mieli heittää pois.
Mutta vuorossa on siis vaatekaapin siivous, kirppikselle tyhjennän ja ostan sitten uusia tilalle, joten älkää ihmetelkö kun ostoksia tulee paljon parina kuussa :) Ulkomaat odottaa!

Tunnisteet:

8 kommenttia:

  • 6/24/2010 9:14 ip. , Blogger Anetta kirjoitti...

    Oioi, ihanat kengät oot löytäny :)

     
  • 6/24/2010 9:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    vaihteeks turhia ostoksia

     
  • 6/24/2010 10:32 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    aneli: kiitos :)

    anonyymi: jos omistaisin vaan kaikkea mikä on "tarpeellista"
    niin mulla ois varmaan lenkkarit, housut, pari t-paitaa ja takki :D

    Tän blogin tarkoitus onkin seurata mun elämää, ostoksia ja kaikkee tollasta :) mitäs odotit?

     
  • 6/24/2010 11:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Rumat kengät mut kiva uus banneri

     
  • 6/24/2010 11:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    H&M:n kengissä ei usein mitää muuta vikaa oo ku et niis on ihan suora ja ohut lättäpohja, mitä ei oo yhtää muotoiltu ja sillon ne ei oo hyviä jaloille :S
    Mut vaikken ite noista vaatteista erityisemmin tykkääkään, niin hyviä löytöjä oot tehny, ku mieleisiä vaatteita sait noin edullisesti. Hirveen kalliita normisti! :o

     
  • 6/25/2010 12:02 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    naurattaa nuo anot jotka kommentoi tollasta turhaa negatiivista, tai siis itseasiassa olisihan aika tylsää jos saisit vaan kokoajan positiivista kommenttia mutta miks noitten pitää ees tulla sun blogiin jos niit ei miellytä -.- ... tykkään aino sun tyylistät ihan sikana ja upee uus banneri :)

     
  • 6/25/2010 12:37 ap. , Blogger Miinu kirjoitti...

    hei, mä näin sut tänään Itiksessä, kävelit hooämmässä vastaan :D
    en eka meinannu tunnistaa, mutta sitte tajusin että Uinohan se siinä (:

    ja noi kengät on ihana <3__<3

     
  • 6/27/2010 10:48 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tota... maksoit 15 noist kengist? .................ok !

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu