Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

30.8.2010

Huone koreaksi


Eli mä nyt ootan että menisin vanhempien kanssa ikeaan käymään, sillä näitä en jalkaisin halua kantaa :)
Elikkä tärkein juttu on toi pöytä, toi on ollut mun unissa jo pari kuukautta ja mä todella haluan sen! Mulla on tietokonepöytänä tää pieni musta ikean vanha pöytä, joka on todella heikko ja heiluu..

Näihin kyllä uppoaa mukavasti rahaa mutta kaikki ois tarpeellista, tarviin jotain koreja mun laatikkoihin, jotta kamat pysyy järkässä. Oon etsinyt jotain tosi simppeliä vaatetelinettä, toi ikean halpis on lähinnä sitä mitä etsin mutta toivottavasti pysyy pystyssä.
Olisi kiva tietää jos jollain on tuo kyseinen vaateteline että onko palvellut hyvin :)
Ei oo pyörät tuottanu vaikeuksia ja ei ole hajonnut käsiin.

Tunnisteet:

14 kommenttia:

  • 8/30/2010 7:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on toi vaateteline ja hyvin pysyy kasassa. Ruuvit kannattaa ruuvata kunnolla tiukasti kiinni niin on ihan tukeva. Varmaan sit ehkä vuosien päästä joutuu niitä kirimään jos telinettä kovin siirretään paikasta toiseen.

     
  • 8/30/2010 7:48 ip. , Blogger Lotta kirjoitti...

    Mulla on toi vaateteline ja se on ihan täydellinen. Ei vie paljon tilaa ja vaatteet pysyy nätisti siinä. ;)

     
  • 8/30/2010 7:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    방 (toi on kyl huone koreaksi) hahahahaaaa tajustko xDDD mä käsitin tollee siis eka :DD mä käytin iha google translatorii

     
  • 8/30/2010 8:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Meillon toi vaateteline ja hyvä on!!(:

     
  • 8/30/2010 8:32 ip. , Blogger Niklas kirjoitti...

    ensimmäisenä mulle tuli tosta otsikosta mieleen, että mikä mahtaa olla sana "huone" koreaksi? 8D

     
  • 8/30/2010 8:51 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    apua :D en mä sitä tarkottanu, et korean kielellä, haha!
    Voi eii.. mutta kiitos kaikille tosi paljon!!!!

     
  • 8/30/2010 9:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aah <3 mäki niin rakastan ikeaa. mul on _KAIKKI_ huonekkalut sieltä :)
    jä mäki halisin tollasen vaaterekin mut ei mahu mun huoneesee :((

    aino oot PARAS <3

     
  • 8/30/2010 9:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ainooo, mikä fontti toi on millä on kirjotettu tuol sivussa noi facebook jne :) ?

     
  • 8/30/2010 9:57 ip. , Blogger noraa kirjoitti...

    Mulla on kans toi vaateteline ja tykkään siitä kovasti :> ja hyvässä kunnossa on pysynyt! tosin on mulla se ikean kalliimpikin vaateteline, mut se ei oo niin kiva kun just toi :>

     
  • 8/30/2010 10:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei sori kysyin tätä jo aikasemmin mutta en löydä sitä mun kommenttia enää (?;o), mistä tilasit sun pidennykset? =)

     
  • 8/31/2010 1:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mulla myös tuo vaate teline ja ei ole valitettavaa ! :)

     
  • 8/31/2010 2:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mulla myös tuo vaate teline ja ei ole valitettavaa ! :)

     
  • 8/31/2010 3:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mullakin toi vaaterekki muuten on hyvin palvellut mutta ite en osannut tai sitten en malttanut ruuvata kaikki ruuveja kunnolla kiinni joten nyt toi on jollain ihme jututulla kiinni mun toisessa hyllyssä :DDD

     
  • 8/31/2010 6:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kuinka iso toi vaaterekki suunnilleen on?
    ite haluisin just tollasen kans mut en tiiä mahtuuko mun huoneeseen :s

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu