Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

18.9.2010

Jaksaako vai eikö jaksa?

Herätyskello soi siinä 6.50 ja laitoin torkun muutaman kerran päälle. 
Katsoin ulos, kylmä, pimeää, syksy. Takana oli lämmin peti ja Samppakin nukku sikeästi.
Voi että kuulkaas oli raskasta lähetä, mietin mielessäni että paraskin oikeasti löytyä jotain kivaa..

Ja sieltä löyty :D
Mä en voi ymmärtää miten mun tuurilla voi löytää mun unelmien takin! Oon tällästä tässä jo hetken etsinyt kaipoista ja netistä, esteinä on aina ollut hinta tai väri.
Näin tän yhden tytön rekissä, eka silmiin pisti Mangon lappu ja mokkainen pinta. Oisittepa nähneet kuinka leuka loksahti..:D Ihanan iloinen tyttö tuli kertomaan takista jota oli vain kerran käyttänyt, ensimmäinen kysymys oli häneltä: "kuinka paljon tarjoat?" 

Ajatuksissani mietin jo kuinka paljon se kuitenki maksaisi mutta mä olin valmis maksamaan siitä!
Sanoin että sen verran kun susta tuntuu hyvältä nii maksan.

Hinta oli sitten 3€.. Pahoittelen kovasti, sillä toi on niin lämmin, että tulee näkymään sitten talvemmala varmasti päälläni jopa päiviä putkeen!
Sitten ekasta pöydästä löyty trenssi, mä oon etsinyt ittelleni harmahtavaa trenssiä jo kuukauden!!
Nekin on nii hitsin kalliita tai väri on tosi oranssimainen. Koko oli täydellinen ja niin oli mallikin.
Vaikka en todellakaan ole mikään isorintainen niin mulla on aina takeissa se ongelma että se istuu täydellisesti mutta nappi/vetoketju ei mene sitten ylhäältä kiinni.

Tietenkin tässä oli sama, mutta onneksi napin pystyi siirtämään hieman ompelemalla :)

5€
Punainen pikku bleiseri 2€
H&M tuubi toppi 1,5€
80cm ginan vyö 1,5€ jota pitää kyllä hieman lyhentää :)
Löysin sampan vanhan kellon joka ostettiin Italiasta, kun hän ei sitä käytä niin ajattelin vaihtaa uuden patterin siihen ja mennä lyhentämään mulle sopivaksi!
Menin ostaa Tikkurilasta Sampalle uuden pelin, sillä se on ollu nyt n.4pv kipeenä, ja tiesin jos mä en mee sitä hakemaan niin se lähtee kipeenä. Toi on samanlainen kuin tekken, eri hahmot kylläkin, mutta niitä vanhojakin on :) Mä oli pienenä kova pelää Tekkeniä-


Mikä oli sun lemppari löytö?

Tunnisteet: ,

16 kommenttia:

  • 9/18/2010 7:31 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    missä kirpparilla kävit? :)

     
  • 9/18/2010 7:35 ip. , Blogger Amalia kirjoitti...

    ihana toi trenssi:)

     
  • 9/18/2010 7:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    osaatko kertoo et paljon tommone kellon lyhentämine suurin piirtein maksaa?

     
  • 9/18/2010 7:45 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: valtsus aina mä käyn :) aleksis kiven katu 17

     
  • 9/18/2010 7:45 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    amalia kiitos!!¨

    anonyymi: korkeintaan varmaan 5€?

     
  • 9/18/2010 7:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä mietin kans et jaksaako lähtee ja en sit lähteny.. ehkä huomenna :)
    Kivoja löytöjä ja toi takki..!? Kolme euroa!

     
  • 9/18/2010 8:53 ip. , Blogger Heli kirjoitti...

    tekkeni on kyllä ihan paras peli ! :P

     
  • 9/18/2010 8:56 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: toi on kyl niin ihana! ehkä törmäillään! ;D

     
  • 9/18/2010 9:11 ip. , Blogger räsynukke kirjoitti...

    toi gina vyö oli kyllä mun lemppari! ai että tuli hirvee kirppistely himo itellekki :D

     
  • 9/18/2010 9:38 ip. , Blogger KatjaO kirjoitti...

    Toi musta takki on kyllä aivan ihana!

     
  • 9/19/2010 12:08 ap. , Blogger Leena kirjoitti...

    Äää, ihania löytöjä!! :)

     
  • 9/19/2010 11:58 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Joo, olin itekki eilen valtsus!Juttelitko siel priscan kanssa yhessä vaiheessa, koska taisin nähä sut? :---) trenssi on ihana <3

     
  • 9/19/2010 12:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kivoja löytöjä! :-) Näin sut muuten siel bussissa menos valtteriin =)

     
  • 9/19/2010 5:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    jopas on löytynyt kirppikselt kaikkee kivaa ! =)=) mulla on just samanlain harmaa trenssi (koko 36, tosin oon 180cm pitkäki) niih, oon tykänny takist valtavasti !!1 ja tuollain samanlainen toppikin on tosin keltaisena :-D ja jouduin maksamaan takista about 30e ja topista oisko ollu 3e uutena :p
    joten todella hyvät löydöt olet tehnyt !

     
  • 9/19/2010 7:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tekken 3 on kovin peli ikinä! :D pelattiin sitä muksuna ihan sikana

     
  • 9/20/2010 7:18 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tosi miehekäs kello sampalla :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu