Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.10.2010

Karvalakki


Nyt oli vuorossa perjantaina mustavalko kuva meikki. Eli meikissä piti olla mustaa ja valkoista sekä näkyvät korostukset. Tässä Erikan tekemä meikki mulle 


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mä en oikein tykkää koulun mustavalko meikeistä, sillä koulun luomivärit on sellaisia, jos laittaa vähänkin väärään paikkaan, niin se ei lähe iholta muulla kuin meikinpoistoaineella. Ja jos vähänkin koskee valkoista, mustasta tulee sinertävä.. Mutta kuvissa meikki oli tosi ihana!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Itse tein Erikalle "kokoluomi eyelinerit" mutta mustalla luomivärillä johon lisättiin vettä.
Itse oon pari kertaa tehnyt itselleni tollaset, mut eyelinerillä ja se pysyy kyllä paremmin kun tollainen luomiväri. Huomattiin heti et se alko kulahtaa.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kouluun piti myös tällä viikolla tuoda +35 asiakas ja tehdä sille meikki. Noh.. miltein kaikki toivat äitinsä ja mun mamma saapui perjantaina. Musta oli tosi kiva/jännää meikata häntä, sillä mä oon tasan kerran nähnyt hänet meikeillä ja silloinkin mä meikkasin sen pari vuotta sitten juhliin.


Äiti ei siis käytä meikki ollenkaan, joten halusin tehdä mahdollisimman luonnolliset meikit.
Meikkivoiteena käytettiin sävyttävää kosteusvoidetta. Äidistä tuli tosi nättejä kuvia<3


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Karvaliivi: Vila
Neule: H&M (uusi aleista)
Paita: H&M (uusi aleista)
Kaulakoru: Lindex
Kengät: Ellos




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Samppa samppa sam<3 Oli ihanaa nähdä taas oma kulta ja lähdimmekin kaupungille käymään heti ensimmäisenä. Jätkä halusi neuleen ja jotain paitoja.
Mulla taas teki mieli arnoldsin smoothieta!!

H&M:stä tuli siis mukaan karvahattu <3 (me like it)
harmaa neule, pari pitkähihasta, kaulaliina ja sukkia.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oon lyhyt... :( 




Mä ihan villiinnyin kun sain to mun päähän :D Sillä mulla on miltein täysin samanlainen karvahattu ja ootan kylmiä säitä, jotta toi pääsee lämmittelemään mun pikkuruisia aivojani!

Ja vaatteet on siis vielä tän ja huomisen myynnissä, niitä voi huudella sunnuntai yöhön asti, kunnes päivä vaihtuu. KLIK!



Nämä kuvat on nyt ladattu tinypicin kautta ja kertokaa näkyykö nää nyt oikeesti teillä kaikilla. Ja onko siellä jotain rajaa kuvissa? En tiedä yhtään tosta paikasta, niin ei oo sit kiva jos tulee taas yllärinä se täyteen :D

Tunnisteet: , , ,

20 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu