Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

9.11.2010

Vol 1

Vastasin näihin kyllä videolla, mutta yhden videon lataus ois kestäny 3h?? eli yhteensä tooooosi paljno, kun niitä on nyt jo pelkästään 3, enkä ees ollu puolessa välissä. Joten nyt taas kirjallisena.

Kirppiksessä on kahet uuden kengät muuten sitten myynnissä :) -->

Moni tietää sun blogin, eli tunnistetaanko sua usein kaduilla? (=
- ei :DD


Haluaisin tietää, että minkälainen keskiarvo oli peruskoulusta ja kuinka helposti pääsit kouluusi? :)
- yläasteen jälkeen olli 7,2, kymppiluokan käytyä tasan 8. Hain siis helpaan kaks kertaa :)

Onko koskaan käyny mielessäs että ottaisit tatuoinnin? Minkälaisen tatuoinnin saattaisit ottaa, jos ottaisit? (=
-Ottaisin selkään heprealla usko toivo ja rakkaus.


miks alotit bloggaa
- Mulla oli tosi tylsää ja halusin jonkun tavan jakaa ajatuksia maailmalle

mikä on lempiruokas
-Tonnikala ja riisi :D

lempijuoma
-pepsi max

lempi eläin
- koira?

lempi tv ohjelmat
-family guy

asutko kotona
- kyllä :)

mitä mieltä oot yli 16v neitsyistä ? :
- miksi niissä ois mitään pahaa :D?

joo ja sit ammm halusin kysyy sellasta et haluisitko joskus myydä tai piirtää tai lahjottaa tai laittaa johonki arvontaan palkinnoks sun piirroksia?!
haluun sellasen mun seinälle, heti!
- eihä :D ne on aika hirveitä, joten en usko

Kuinka kauan sulla meni ennen ku sait ees 10 lukijaa? mä alotin just bloggaamisen ja mul on vast 1 lukija. välillä tuntuu turhauttavala kirjottaa postauksii ku ei oo monii jotka lukee sitä. mut kuiteski jo nyt mä rakastan bloggailuu. kyl mulla käy päivässä monia jotka ei oo sisään kirjautunu mut kuiteski......
-en muista yhtää?? ehkä kuukausi

miten pystyn kattoo sun vanhoja postauksia?!:DD
- tossa oikealla on sellainen pikkuinen laatikko josta painaa, niin tulee kuukausia ja postauksia :)

1. Lapsuuden ajan haave ammatti ?
- lentoemäntä

2. Mitä lehtiä luet ?
-cosmo

3. Neuvoja uusille bloggaajille ?
- panostakaa monipuolisuuteen ja ulkoasuun

4. Mitä vihaat ?
- ilkeitä ihmisiä

5. Mitä toivoisit ihmisten tietävän sinusta ?
- että mä olen vain ihminen

6. Miten usein itket ?
-kerran viikossa varmaan :D oon välil aika herkkä

7. Miten olet noin mukava ? =)
- hmm.... kuka sitä tietää olenko ;)

8. Kuinka saisin ystäviä ?
- harrastus, olemalla itse aloitteinen, ystävät ei aina juokse sylkkyyn

9. Haittaako kun ihmiset "kopioivat" tyyliäsi tai huonettasi ?
- en usko et kukaan mua kopioi?

10. Miten rentoudut ?
- tekemällä hyvää ruokaa ja makoilemalla

11. Miten saisin kunnollisen poikaystävän ?
- kyllä niitä on, ne tulee aikanaan sun luokse. Kärsivällisyyttä

12. Olethan tyytyväinen kehoosi ?!
-ihan ok


13. Milloin nauroit vedet silmissä ?
- eilen :DD

14. Kaunein ihminen ? (sisäisesti sekä ulkoisesti)
- niitä on liikaa, mun kaikki kaverit on tollaisia

15. Parhain ruoka ?
- ruoka!!

16. Unelmasi ?
- saada kolu käytyä ja nukkua..

17. Millaisiksi kuvailisit lukijasi ?
- tsemppaaviksi


puoluekantasi?
-ei oleee

lempielokuvasi?
- sinkkis

sori jos et tähän haluu vastata mut mitä mieltä oot sukupuolineutraalista avioliitosta?
-tosi jees! oon odottanu millon se vihdoin tulis suomeen D:;D

Minkälaiset hiustenpidennykset ovat parhaimpia? Meinaan lähinnä, että kannattaako laittaa sinetillä, klipsillä, teipillä, ompelemalla vai míten?
- Itse en todellakaan suosittele sinettejä, kaikki jotka on niitä koittanut niin lähtenu paljon tukkaa pois. Vaan ne kehuu niitä joilla on nyt sellaiset. Klipsit taas hankaa päänahkaa ja ne hyvät jos jsoskus käyttää, ettei päivittäin. Voi tulla kaljuja kohtia.
Vähiten repivät sitten teipit ja letit, ja ne on helppo ottaa pois ja voi käyttää uudelleen :)

Tunnisteet:

52 kommenttia:

  • 11/09/2010 5:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "sori jos et tähän haluu vastata mut mitä mieltä oot sukupuolineutraalista avioliitosta?
    -tosi jees! oon odottanu millon se vihdoin tulis suomeen D:;D"

    Oot sanonut, että uskot Jumalaan.. Kuinka aattelet, että homoavioliitot voi hyväksyä, kun ne on ihan selvästi kielletty Raamatussa? Jos kirkko alkaa siunaamaan homopareja, se kääntyy Raamatun oppeja vastaan ja samalla koko kristinuskoa... Itelle on tosi vaikea ymmärtää tuo homoavioliittojen siunaus ton takia.. Eikö se rekisteröityminen vois riittää.. Enkä millään tavalla syrji homoseksuaaleja.. mutta mun mielestä myös homoseksuaalien ja muidenkin tulis kunnioittaa kristinuskon oppeja eikä tunkea kirkkoon siunattavaksi.

    TÄÄ ON VAIN MUN MIELIPIDE.

     
  • 11/09/2010 5:38 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    kaikki uskovaiset ei oo sellaisia, että jos raamatussa lukee noin niin sitä ei saa hyväksyä. Mulla ei oo sitä mitään vastaan ja pitäisikö mun sen takia vaihtaa vai uskontoa?

     
  • 11/09/2010 5:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyvä et teit kirjallisena, menee hermot noihin videoihin kun ei normaaleilla ihmisillä oo aikaa katsoa videoita monta kymmentä minuuttia kun saa max. paris minuutis nää hyvin luettua : )

     
  • 11/09/2010 5:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    on nyt pakko sanoo tohon yhtee edellisee kommenttii et eiks jumala rakasta jokast ihmist semmosenaan kun on? miksei miehet sais haaveilla suurist kirkkohäist niinku naiset tekee pienest pitäen? mun mielest on väärin ettei homot muka sais mennä kirkossa naimisiin ...

     
  • 11/09/2010 5:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Jäin ite miettiin samaa kun eka ano. Ootko sä Aino sitten sellanen rusinapullauskovainen, joka nyppii Raamatusta vain ne "kivat" kohdat ja ne, jotka sopii oman ajatusmaailman kanssa yksiin? Mulla itelläkin on Raamatussa sellasia kohtia, joita en välttämättä aina ymmärrä tai pidä oikeena, mutta silti luotan, että Jumala on tässäkin oikeessa ja mä haluan noudattaa sen käskyjä parhaimman mukaan. En haluu tehdä tästä mitään isoo juttuu, mutta halusinpa minäkin vain sanoa kantani. Oot kuitenkin kaikin puolin ihana tyttö ja tykkään sun blogista! :)

     
  • 11/09/2010 6:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    äää yh olisin nii halunnu videon =( mut toki ymmärrän jos niitten latautumisessa menee oikeesti niin kauan :s

     
  • 11/09/2010 6:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ei en tietenkään sitä tarkottanu. Vaan tuntuu niin epäaidolta, että jos on kristitty niin ei kuitenkaan käyttäydy tai kunnioita Jumalaa Raamatun oppien kautta. Ja Jumalan sana ei muutu, vaikka aikakaudet ja ihmiset muuttuu.

    En tiiä.. Itelle vaan tuntuu tosi väärältä täää homoavioliittohomma. Riippuu varmasti ihmisestä.

     
  • 11/09/2010 6:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ...Mun pointtina nyt oli ehkä eniten se, että homoparit pitää hyväksyä ja antaa samanlaiset oikeudet kuin muillekkin pareille, mutta se SIUNAAMINEN siinä on se iso mutta. Se ei oo omasta mielestäni oikein.

     
  • 11/09/2010 6:11 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    pullia ootte kyllä ite :D enkä ala nyt teidän kanssa mun uskosta väittelemään kun mä tiedän mitä se on, mutta te ette ikinä ymmärtäis.
    Mun kirkkolaiset kaverit, jotkut hyvin uskovaisia ja kyllä monet niistä nuorista ne hyväksyy.

    Rakkaus ei ole synti, ja on vuosi 2000 joten :)

     
  • 11/09/2010 6:18 ip. , Blogger Naava kirjoitti...

    Pitipä sekin päivä sit nähdä, että näinkin, öö, pinnallisessa blogissa väitellään uskonnosta. :D

     
  • 11/09/2010 6:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ei usko oo sitä että uskoo joka ikisen sanan raamatussa tai missään muuallakaan, eikä se myöskään tarkota sitä että ottaa sieltä raamatusta vaan ne kohdat mitkä on kivoja. Se että uskoo Jumalaan tai on uskovainen ei tarkota että uskois sitä että jeesus on kävelly veden päällä tai tehny vedestä viinii sun muuta, eikä myöskään sitä että noudattaa raamatun oppeja hiki hatussa eikä halua tehdä tai ajatella mitenkään muuten ku niin mitä raamatussa lukee. Oikee usko on jossai syvemmällä :)

    ps. näin vaan siis mun mielestä, ei tartte ottaa itteensä jos ihan oikeesti haluu ottaa mielipiteensä raamatusta

     
  • 11/09/2010 6:40 ip. , Blogger Pauliina O. kirjoitti...

    kauanko noi nilkkurit on tuolla myynnissä?

     
  • 11/09/2010 7:18 ip. , Blogger riinakata kirjoitti...

    hei millon teit sen silmämeikkipostauksen? haluisin nähdä sen, mutta en löydä sitä..:(
    mutta älä välitä noista ilkeistä kommenteista, sulla on tosi monta lukijaa ja varmasti kaikki, kuten minäkin, tykkää tästä sun blogista!
    ne on vaan kateellisia:--)

     
  • 11/09/2010 7:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kristitty ei tuomitse rakkautta.

     
  • 11/09/2010 7:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    nojooo, tulipas tossa mieleen itelläkin miten paljon ärsyttää tommonen haukkuminen.. kaikkeist eniten se, miten ne kehtaa sua haukkua :o oot kaikkee muutako läski.. mun mielipide susta on se et oot älyttömän kaunis, sulla on ihana tyyli, voin sanoo että rakastuin sun tapaan puhua ja olla kameran edessä ja miten rohkeesti uskallat olla oma ittes.. :) iteltä taitaa puuttua kaikki nuo ominaisuudet..
    tiiän et susta ei tunnu yhtään kivalta tuommonen haukkuminen, mut älä välitä, oikeesti jos katot peiliin niin paljonpa siellä varmasti läskiä näät.. ne on vaa säälittäviä kateellisia, jotka haluis olla vaa just niinku sä .. tsemppiä sulle, ja tää sun blogis on mun lemppari ♥

     
  • 11/09/2010 7:31 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kuka tyhmä nyt tähän uskois "jeesus on kävelly veden päällä tai tehny vedestä viinii sun muuta" kaikki tietää, että täysin huuhaa puhetta!
    Joskus ollu joku jeesus niminen mies ja jostai maailman ääristä keksitty koko äijä. Eipä täällä oo mitään maailman parantajii näkyny 2000 luvullakaan niin miks joskus aiemmin sitten olis ollu.
    Ja tällästä paska puhetta meidän pitäis jatkaa kertomalla omille lapsillemme.. huh huh.

     
  • 11/09/2010 7:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hirvee haloo nous siitä homokeskustelusta.
    Sen jo jokainen tietää, että kukaan meistä ei haluis olla kasvanu sellasessa perheessä jossa on kaks äitiä tai kaks isää! Näin ei ole tarkoitettu! Mitä tuosta edes jauhamaan, kun päivän selvä asia! Lapsella kuuluu olla isä ja äiti. Ei kahta isää tai kahta äitiä. Luulis, että kyseiset homot ja lesbot itekin sen ymmärtäisivät ja ajattelisivat lapsen parasta kuten meistä jokainen.
    Ärsyttävää paskan suplimista. Ja ärsyttävää kun siitä pitää tässä blogissakin jo alkaa jauhaa.. ihan kun ei tarpeeks sais asiasta lukee lehdistä ja kuunnella kun avaa telkan.
    Jokaisella oma mielipide asioista mitä niitä tähän blogiin nyt enää sit nyysäämään.. näistähän sais vaan kunnnon keskustelut täälläkin käyntiin jos vaan haluis,

     
  • 11/09/2010 7:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kuka tyhmä nyt tähän uskois "jeesus on kävelly veden päällä tai tehny vedestä viinii sun muuta" kaikki tietää, että täysin huuhaa puhetta!
    Joskus ollu joku jeesus niminen mies ja jostai maailman ääristä keksitty koko äijä. Eipä täällä oo mitään maailman parantajii näkyny 2000 luvullakaan niin miks joskus aiemmin sitten olis ollu.
    Ja tällästä paska puhetta meidän pitäis jatkaa kertomalla omille lapsillemme.. huh huh.

    Haha:D naurahdin. Raamatussa on paljon asioita jotka on selitetty kielikuvien avulla. Ei Raamattua sana sanalta voi lukea. Yritäppä uudestaan. :)

     
  • 11/09/2010 7:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oli mikä vuosi tahansa, mutta ei kirkon oppeja voi alkaa muuttelemaan tiettyjen ihmisryhmien takia.

    Oon aina "fanittanu" sua ku oot uskovainen mut silti niin cool, mut et sinä ehkä olekaan sellainen uskovainen kuin kuvittelin..

     
  • 11/09/2010 7:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät." (1 Kor. 6:9 – 10)

    "He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa ... Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan." (Room. 1:25 – 27)

    Aina on kuitenkin muistettava erottaa taipumus homoseksuaalisuuteen ja sen harjoittaminen.

     
  • 11/09/2010 8:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moikka!
    Millä kihartimella/piipparilla teet kiharat? Merkki/malli? Se jolla teit kiharat muutama postaus sitte videolla, mut se video ei enää näy.. Olis kiva saada kuva siit kihartimesta ni voisin ostaa saman:D

     
  • 11/09/2010 8:45 ip. , Anonymous Ulla kirjoitti...

    tälle anonyymille joka homovanhempia kommentoi, lainattuna häneltä "Sen jo jokainen tietää, että kukaan meistä ei haluis olla kasvanu sellasessa perheessä jossa on kaks äitiä tai kaks isää!"

    Ei se minua ainakaan haittais? Miten joku voi sanoa että EI KUKAAN haluais olla kasvanu muussakun perinteisessä isä äiti perheessä? mulla on aina ollu vaan äiti, onhan sekin sama tilanne, ei isää. Mielummin mulla ois ollu kaks äitiä ku vaan yks jos oisin voinu valita.

    Nykyajan ihmiset on ahdasmielisempiä kuin oletetaan.

     
  • 11/09/2010 8:48 ip. , Blogger Roosa-Maria kirjoitti...

    Voisitko tehdä mitenkään video postauksen tekoripsien laittamisesta? Musta tuntuu että ne on jotenkin todella hankalat laittaa ja en uskalla kokeilla, ois tosi kiva nähä miten sä laitat ne :D

     
  • 11/09/2010 8:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Raamatussahan käytetään ja pidetään rangaistuskeinona kuolematuomioitakin, joten oletteko te sitten niidenkin puolella?
    Mites se, että naiset eivät saa kouluttautua, vaan olla miehen vallan ja taloudellisen hallinnan alla? jnejnejne.
    Näitä "epäkohtia" löytyy todella paljon, enkä usko että te himokristitytkään haluaisitte, että kaikkia raamatun oppeja noudatettaisiin.

    Jeesuksen mukaan kaikkien ihmisten pitäisi olla samanarvoisia ja tulla rakastetuksi.

     
  • 11/09/2010 9:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kuka tyhmä nyt tähän uskois "jeesus on kävelly veden päällä tai tehny vedestä viinii sun muuta" kaikki tietää, että täysin huuhaa puhetta!
    Joskus ollu joku jeesus niminen mies ja jostai maailman ääristä keksitty koko äijä. Eipä täällä oo mitään maailman parantajii näkyny 2000 luvullakaan niin miks joskus aiemmin sitten olis ollu.
    Ja tällästä paska puhetta meidän pitäis jatkaa kertomalla omille lapsillemme.. huh huh

    < Hei joku roti nyt:DDD kristinuskossa on kyse just siitä, että meillä on ELÄVÄ jumala. kaikki varmaan ymmärtää sanan elävä? jeesus on edelleen ja vaikuttaa elämään, parantaa ihmisiä, antaa armolahjoja, muuttaa meitä enemmän kaltasekseen ja tekee ihmetekoja. eli parantajiaki on edelleen ja vielä ihan hullusti jo suomessa, ni entäs sitte kaikkialla maailmassa! ja mun nuppiin ei vaan mahu, että kuka haluaa mieluummin uskoa että on syntynyt räjähdyksen kautta tai muuntautunu apinasta, ku etä rakastava jumala on luonu susta just tollasen mikä oot, rakastaa sua just tollasena ku oot, ja että teet mitä vaan on meillä aina mahollisuus armahdukseen. jumalan armo (=ansioton rakkaus meidän osaksemme) on käsittämötön!

     
  • 11/09/2010 9:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Anonyymi: "on nyt pakko sanoo tohon yhtee edellisee kommenttii et eiks jumala rakasta jokast ihmist semmosenaan kun on? miksei miehet sais haaveilla suurist kirkkohäist niinku naiset tekee pienest pitäen? mun mielest on väärin ettei homot muka sais mennä kirkossa naimisiin ..."

    No voihan miehetkin haaveilla - heteromiehet. Kaikki naiset ei haaveile kirkkohäistä, jotkut haaveilee, mutta eivät niitä saa. Homojakin on myös naisia, ethän unohda sitä.

    Ja anonyymi, joka puhuit siitä, että lapsella tulee olla isä ja äiti. Entäs yksinhuoltajat? Tuleeko yksinhuoltajien lapsista jotenkin epänormaaleja, kun ei ookkaan isää/äitiä? Mun mielestä kaks miestä/kaks naista voi yhdessä olla ihan loistavia vanhempia ja lapsesta voi kasvaa tasapainonen, terve ihminen vaikka kasvaisikin kahden homon kasvattamana, tärkeintä on rakkaus.

    Sitten vielä, että jokainen tulkitsee Raamattuakin ihan eri tavoin; jotkut ottaa kaiken kirjaimellisesti, toisille jotkin kohdat on vertauskuvallisia. Älkää viittikö alkaa arvostelemaan toisten tapaa uskoa, se kertoo vaan typeryydestä.

    Ja Ainolle haluisin sanoa, että oot tosi mukavan olonen ja kaunis tyttö :) Itekkin oon lukenu näitä anojen kommentteja (hehheh, oon tosin itekkin anonyymi) ja kyllä pistää vähän ihmetyttämään joidenkin käytös. Toivottavasti jaksat kuitenkin jatkaa bloggaamista ilkeistä anonyymeistä välittämättä, sun blogi on yks mun lemppareista!

     
  • 11/09/2010 9:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot aivan ihanan ja sulosen olonen tyttö! tykkään sun blogista paaaaljon!:)

     
  • 11/09/2010 10:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hauska tuo eka ano; "en millään tavalla syrji homoja MUTTA" haha. Joko hyväksyt kokonaan tai et hyväksy ollenkaan, joko syrjit tai et syrji. Vähän niinku jossain blogis oli jotain juttuu että "hyväksyn homot kuhan ne ei tuu mun eteen nuolemaa"

    mun mielestä on myös huvittavaa kun nää tulee tyrkyttää tänne mielipidettään ja inttämään vastaan, niinniin mutta kun mun mielestä..

    piis änd lööv!

     
  • 11/09/2010 11:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hmmm, itseasiassa taitaa olla vuosi 2010 (tarkistin almanakasta!)
    ....

     
  • 11/10/2010 12:34 ap. , Anonymous Halojata kirjoitti...

    Te, joiden mielestä Raamattua pitäisi lukea täysin totena ja kaikkia sen käskyjä noudattaa sokeasti: Ensi sunnuntaina muistakaa surmata kaiki työtä tekevät, koska pyhäpäivänä työtä tekevät Raamattu käskee kivittää. Ja ainiin, jos huoneen siivous tuntuu ylivoimaiselta, niin orjien ottaminen on sallittua. Raamatussa lukee niin. :)

     
  • 11/10/2010 1:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "kristinuskossa on kyse just siitä, että meillä on ELÄVÄ jumala. kaikki varmaan ymmärtää sanan elävä? jeesus on edelleen ja vaikuttaa elämään, parantaa ihmisiä, antaa armolahjoja, muuttaa meitä enemmän kaltasekseen ja tekee ihmetekoja. "

    MINKÄHÄN TAKIA TÄMÄ ELÄVÄ JUMALA SITTEN ANTAA TAPAHTUA KOULUSURMIA, BUSSITURMIA, KATOAMISIA, MURHIA, TAPPOJA, RAISKAUKSIA, PEDOFILIAA , SAIRAUKSIA JNE? TÄYTYY SANOA, ETTÄ KYLLÄ TODELLA IHMETEKOJA TÄMÄ ELÄVÄ JUMALA TEKEE! HAH HAHA HAH.

     
  • 11/10/2010 4:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "kristinuskossa on kyse just siitä, että meillä on ELÄVÄ jumala. kaikki varmaan ymmärtää sanan elävä? jeesus on edelleen ja vaikuttaa elämään, parantaa ihmisiä, antaa armolahjoja, muuttaa meitä enemmän kaltasekseen ja tekee ihmetekoja. "

    MINKÄHÄN TAKIA TÄMÄ ELÄVÄ JUMALA SITTEN ANTAA TAPAHTUA KOULUSURMIA, BUSSITURMIA, KATOAMISIA, MURHIA, TAPPOJA, RAISKAUKSIA, PEDOFILIAA , SAIRAUKSIA JNE? TÄYTYY SANOA, ETTÄ KYLLÄ TODELLA IHMETEKOJA TÄMÄ ELÄVÄ JUMALA TEKEE! HAH HAHA HAH."


    Tiedoksi vaan, että ihminen on itse valinnut synnin. Ihmisten takia näitä asioita tapahtuu. Jumalan takia ei. Lue Raamattua ja ota selville kohta syntiinlankeemuksesta. HAHAHA vaan sullekin :)

     
  • 11/10/2010 4:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Te, joiden mielestä Raamattua pitäisi lukea täysin totena ja kaikkia sen käskyjä noudattaa sokeasti: Ensi sunnuntaina muistakaa surmata kaiki työtä tekevät, koska pyhäpäivänä työtä tekevät Raamattu käskee kivittää. Ja ainiin, jos huoneen siivous tuntuu ylivoimaiselta, niin orjien ottaminen on sallittua. Raamatussa lukee niin. :)

    TÄSSÄ EI OO EDELLEENKÄÄN PUHUTTU MISTÄÄN TOMMOSESTA VAAN SIITÄ ETTÄ HYVÄKSYYKÖ KIRKKO SYNNINTEKEMISEN KIRKOSSA SIUNAAMALLA HOMOPAREJA??!?! Miks pitää vääristää kaikkea, kun ite tiedät täysin mistä on kyse. LOL

     
  • 11/10/2010 4:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "hauska tuo eka ano; "en millään tavalla syrji homoja MUTTA" haha. Joko hyväksyt kokonaan tai et hyväksy ollenkaan, joko syrjit tai et syrji. Vähän niinku jossain blogis oli jotain juttuu että "hyväksyn homot kuhan ne ei tuu mun eteen nuolemaa"

    mun mielestä on myös huvittavaa kun nää tulee tyrkyttää tänne mielipidettään ja inttämään vastaan, niinniin mutta kun mun mielestä..

    piis änd lööv!"

    No oonpa nyt kovin hauska sun mielestä. :) Kristittynä ihmisenä hyväksyn kaikki ihmiset sellaisina kun ne on, vaikka jotkut asiat tuntuukin itestä väärältä. Itseasiassa mulla on monta homoseksuaalista ystävää ja ollaan puhuttu tästä avioliiton siunaamishommasta ja ymmärtävät ihan täysin mun kannan. En syrji homoja, se on väärin, homoseksuaalit on ihan samanlaisia ihmisiä kun kaikki muutkin, tässä oli kyse MITÄ JUMALA HYVÄKSYY eikä mitä itse hyväksyn ja mitä en. PIIS AND LÖÖV vaan sullekkin:)

     
  • 11/10/2010 4:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sain melkeen sydärin kun menin sun youtube sivuille. MIKS OOT POISTANU KAIKKI IHANAT VIDEOT UINOPIENI:(

     
  • 11/10/2010 4:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aino en halunnut mun kommentilla hyökätä millään tavalla sua vastaan (tolla ekalla). Ajattelin vaan kysästä, että mitä mieltä kristittynä olet tosta ristiriidasta, mikä ainakin mua on mietityttäny paljon..

    Tää asia jakaa paljon mielipiteitä kristittyjen ja ei-kristittyjen seassa, se on selvä. Eikä toista ihmistä voi tuomita yhden mielipiteen takia. Eikä se varmastikkaan syntiä ole jos hyväksyy homoavioliitot. Se on varmasti omalla tavallaan myös hyvä asia, että olis hieman tasa-arvoa tässä maailmassa. Toivoisin vaan, että se toteutettais jollain toisella tavalla, ettei kirkon tarvis miettiä tämmösiä asioita, kun ei tiedä kumpi olis enemmän oikein.

    Tykkään silti susta ja sun blogista ja tykkään seurata tätä, kun vaikutat niin aidolta ja kivalta tyypiltä. Ja kaikilla saa olla omat mielipiteet, vaikka toiset ei siitä pitäisikään. :) Sulla ja mulla ja ihan jokaisella.

     
  • 11/10/2010 4:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Te joiden mielestä homot ei vois "saada" lapsia tai mennä naimisiin kirkossa ni onks teiän mielestä sitte oikein jos sä rakastat sun suhdekumppanias ja haluisit mennä sen kanssa naimsiin/saada lapsia niin sä et vois tehä sitä vaan sen takia ku satut tykkäämään saman sukupuolenedustajasta? Ihan älytöntä toimintaa mun mielestä D:

     
  • 11/10/2010 11:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Vai että ihminen valinnut synnin..joopa joo. Huh huh.
    Siellä varmaan joku himouskovainen kirjottaa kun tulee sellasta settiä ettei meinaa erkkikään pysyä perässä. Juu ja KYLLÄ olen lukenut raamatun kannesta kanteen, enkä saanut siitä mitään irti. Ja olen edelleen sitä mieltä, että täysin huuhaa puhetta koko jeesus ja jumala. Jos Jumala olis olemassa se ei antais niin monien ihmisten kuolla. Ihminen on valinnut synnin.. WHAAT??? Ihminen valinnut synnin. Mitä vittua!? Ihminen sairastuu syöpään niin hän on sit itse valinnut synnin. Jeijj. :DDD

     
  • 11/10/2010 11:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miks kaikis lehdis ja medias puhutaan vaa homoavioliitoist miksei myös lesbosuhteist ja niiden liitoist jos kaks naista esim tahtoo lapsii. en oo niin tarkkaan seurannu mut täs blogis tuli esille ja kaikki täälki kirjottaa tyylii homoliitoist

     
  • 11/11/2010 4:46 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "miks kaikis lehdis ja medias puhutaan vaa homoavioliitoist miksei myös lesbosuhteist ja niiden liitoist jos kaks naista esim tahtoo lapsii. en oo niin tarkkaan seurannu mut täs blogis tuli esille ja kaikki täälki kirjottaa tyylii homoliitoist"

    ...siks koska homo voi tarkoittaa sekä mies- että naispuolista.. noh, homoseksuaalia :D vai ootkos kuullu semmosta ku lesboseksuaali? :D

     
  • 11/11/2010 7:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "Vai että ihminen valinnut synnin..joopa joo. Huh huh.
    Siellä varmaan joku himouskovainen kirjottaa kun tulee sellasta settiä ettei meinaa erkkikään pysyä perässä. Juu ja KYLLÄ olen lukenut raamatun kannesta kanteen, enkä saanut siitä mitään irti. Ja olen edelleen sitä mieltä, että täysin huuhaa puhetta koko jeesus ja jumala. Jos Jumala olis olemassa se ei antais niin monien ihmisten kuolla. Ihminen on valinnut synnin.. WHAAT??? Ihminen valinnut synnin. Mitä vittua!? Ihminen sairastuu syöpään niin hän on sit itse valinnut synnin. Jeijj. :DDD"


    lyödään vaikka vetoa 5 miljoonasta että et oo lukenut Raamattua kannesta kanteen. :) Ja en oo mikään "himouskovainen". Uskon Jumalaan ja siinä se. En käy kirkossa, en käy nuortenilloissa, en käy oikeastaan missään seurakunnan järjestämissä jutuissa, mun kavereista harvat uskoo Jumalaan. SO WHAT? Että äläpä pikku neiti puhu toisista kun et tunne. :)

    SIIS MITÄ IHMETTÄ PUHUT ETTÄ SYÖPÄ ON SYNTI?:DDDDDDDDDDDDDD nauran. Kuka on sanonut että syöpään sairastuminen on syntiä?:DDDD mä en oo sanonut missään vaiheessa niin joten älä vääristele mun sanoja. sun puheista ei ymmärrä mitään. Sä kysyit, että miks ihmisiä murhataan tai raiskataan, mä vastasin että koska ihmiset on valinnut synnin. Ne murhaajat/raiskaajat ynnä muut on valinnu tekevänsä niin sairaita tekoja. DAA :)

    Koitappa sinäkin kasvaa ja yrittää edes puhua vähän kypsemmästi. :)

     
  • 11/11/2010 7:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "miks kaikis lehdis ja medias puhutaan vaa homoavioliitoist miksei myös lesbosuhteist ja niiden liitoist jos kaks naista esim tahtoo lapsii. en oo niin tarkkaan seurannu mut täs blogis tuli esille ja kaikki täälki kirjottaa tyylii homoliitoist"

    Yleensä, kun puhutaan homoliitoista niin se tarkoittaa myös naispareja. :) Vaikka homo yleisesti tarkoittaakin miestä.

     
  • 11/11/2010 7:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ...Tää ei oo enää oikea paikka lapselliselle väittelylle. Sori Aino, että joudut kestää näitä kommentteja. Mun ja ton toisen anon puolelta. :D En kommentoi enää mitään. Ja mulla tuli nyt kauhean huono omatunto siitä, että ajattelit, että yritin jotenkin vähätellä sun uskoa tai sua. :( Ei ollu tarkoitukseni vaan mun on vaikea ymmärtää tuota homoavioliittojuttua ja ehkä ilmaisin mielipiteeni vähän liian kärkkäästi, oisin vaan halunnu kuulla enemmänki semmosen kristityn perusteltua mielipidettä asiaan, joka puolustaa niitä nii osaisin ehkä ymmärtää vähän paremmin. Tää nyt meni vaan vähän överiks.

    God blesss you :)

     
  • 11/11/2010 11:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oot muuten velkaa 5 miljoonaa. Laitanko tilinumeron vai laitatko Ainon kautta ne fyrkat mulle?

     
  • 11/11/2010 11:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ja mä voin lyödä hengestäni vetoo ettei sulla oo mitään viittä milliä. Joten elä heitä valheita enempiä ilimoille.

     
  • 11/12/2010 11:16 ap. , Blogger uino kirjoitti...

    mista ihmeen 5 millistä te jaksatte puhuu?????????

     
  • 11/12/2010 12:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    NIINPÄ! JOKAISELLA ON KATO OMA MIELIPIDE. NIIN SULLA, MULLA JA MONELLA MUULLA. ET JAA NIITÄ USKO NEUVOJAS IHAN VAAN ITELLES.

     
  • 11/12/2010 12:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Aino ei ees näköjään viitti julkasta kaikkia kommentteja tähän keskusteluun liittyen. Ei kait siinä jos on eri mieltä asioista. Mut tunnetusti sähän oot kans sellanen et kaikkien pitäs olla asioista just sitä mieltä mitä sä oot ja jos jotai sanoo vastaan tai muuten vaaan on eri mieltä niin töksäytät äkäsesti takas jotai lapsellista.

     
  • 11/12/2010 12:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ennen noita 5 milli komsuja puuttuu kommentteja joita et vaivautunu julkasee. Mut ei kait siinä. Hyvää loppu elämää AINO!

     
  • 11/15/2010 12:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä tässä vaan mietin, että kuka capslockia raiskaava ja miljoonia hymiöitä/huuto-ja kysymysmerkkejä peräkkäin käyttävä voi sanoa ketään pikku likaksi ja käskeä kasvamaan ja kypsymään? :D

     
  • 11/15/2010 9:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aino aino aino, oot 10 vuotta jäljessä, nyt on 2010

     
  • 11/17/2010 9:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    No oonpa nyt kovin hauska sun mielestä. :) Kristittynä ihmisenä hyväksyn kaikki ihmiset sellaisina kun ne on, vaikka jotkut asiat tuntuukin itestä väärältä. Itseasiassa mulla on monta homoseksuaalista ystävää ja ollaan puhuttu tästä avioliiton siunaamishommasta ja ymmärtävät ihan täysin mun kannan. En syrji homoja, se on väärin, homoseksuaalit on ihan samanlaisia ihmisiä kun kaikki muutkin, tässä oli kyse MITÄ JUMALA HYVÄKSYY eikä mitä itse hyväksyn ja mitä en. PIIS AND LÖÖV vaan sullekkin:)

    Ilmeisesti se Jumalan hyväksyntä ei kuitenkaan päde kaikkeen mitä raamatussa seisoo, esim. se että orjia ei nykyään enää saa ottaa? Sä et hyväksy homojen kirkkohäitä koska Jumalakaan ei hyväksy, mutta tuskin kuitenkaan vastustat esim. sitä että sunnuntainakin tehdään töitä, jota Jumala ei kuitenkaan hyväksy? Kyllä ootte valikoivia jotka mussutatte tästä homoasiasta mutta suljette silmänne muilta asioilta joita se J ei hyväksy :)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu