Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

20.12.2010

Lisää vastauksia

Mihin ammattiin poikaystäväsi tähtää?
Hänestähän voi tulla vielä mikä vaan mutta palomiehen ammatista varsinkin nyt olul kiinnostunut :)

- Mikä on toiveammattisi?

Stylistinä oleminen ois ihanaa tai joku ammatti meikkaaja ja kampaaja. Vaikka mitä ois :D


-Suurin haaveesi?
 saada oma asunto, ja se jättipotti lotos ois ok<3 kiitooos

-Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle 3 asiaa?

Sam, ruokaa ja musiikkia 

-Millaiset vanhempasi ovat?

Tosi ihania, sellaisia hassuttelijoita ja lapsellisia kuten mä :D

- Haluatko joskus naimisiin?

Juu tietty, joskus :)

- Haluaako Sam lapsia, entä sinä?

Kyllähän me kaikki halutaan, mutta sitten joskus kymmenen vuoden päästä :D Ollaan vielä nuoria kun voidaan.

-Riitelettekö usein sampankanssa?

Mun meilestä ainakin TOSI vähän, kunnolla riidelty ihan pari kertaa, loput on vaan mökötystä tai pientä kinastelua. Mä en tykkää riitelystä niin yritän estää myös sen, tai lopettaa nopeasti.


- Voisitko luopua pidennyksistä kokonaan jos saisit 10 000 euroa?
Totta maar !! En mä nyt näin kiintyny näihin ole. Tonnistakin



- Nimi josta pidät tytön/pojan?

ömömmö.. emmä oo ikinä miettiny tälläsii. Tytöillä kaikki lyhyet nimet, kuten Laura, Mia yms. Mut en oo miettinyt niin en osaa nyt näin nopeasti heittää 

-Lempi ruokapaikkasi?

Siis ihan mikä tahansa jossa on lehtipihvejä, nam!



-Lempi vaatekauppasi?

Zara tietty, ei vaan varaa niihin...

-Unelmien lomakohteesi?

Joku tosi lämmin, kuten thaimaa, egyptiin ehkä ollaan menossa kesänä :) Sen näkee

-Kamalin tai pelottavin tilanne missä olet ollut?

Hmm.. varmaan kun olin työpaikalla kun kuulin papan kuolleen. Olin niin shokissa ja peloissani. Työpaikka oli vielä keskustassa etten voinut sieltä lähtee kotiin kävelemään kun itkin niin paljon. Onneksi ihme tapahtui ja Samppa oli kaupungissa prätkällä. Otti mut kyytiin ja vei kotiin. Siinä sitten takapenkillä itkin :(


*millaista oli paparazzin pikkujouluissa? kerro niistä!
No olihan siel kivaa :D Tapasin paljon niitä malleja kun samppa esitteli mulle, näin saiminkin, ja ninjan yms.

*oletko koskaan huolissasi siitä, että samppa pettäisi/ihastuisi johonkin muuhun kun kuitenkin näätte vaan viikonloppuisin ja nytkin kun hän on pahuuden mekassa (:D) eli laivalla?

Olin alussa aina sika huolissani että se vaihtaisi johonki toiseen, varsinkin kun meni Lohjalle kouluus. Nykyään luotan siihen niin paljon ja tiedän miten paljon se rakastaa mua. Samppa ei ikinä tekis sellaista. Laivallakin se tekstaili ja soitti mulle :) Musta ihan kivaa kun nähään vaan vkl, vahvistaa sidettä kun tulee niin ikävä aina.

*kuinka kalliin lahjan ostit/aiot ostaa sampalle?

En oo vielkää täysin varma mitä ostan

*käytätkö sä koskaan niitä teidän koiria lenkillä, kun et ainakaan kirjoita, että olisit ollut ulkona/lenkillä tms?

Ne on mun isosiskon koiria, joten se vie aina. Kesäsin vien kun haluun ulos. Talvella en mee ulos kun pakosta :D


*onko sulla huono itsetunto?

Ei oikeastaan, vähän on kyllä ja välillä oon ihan pohjilla. Mutta mietin vaan että mä en voi muuttaa itteeni ja pitää vaan oppia rakastaa kuka mä oon :) Ei se ulkonäkö yms. oo oikeasti niin kaikki kaikessa.

*ärsyttääkö kun erikalla ei ole enää juuri ollenkaan aikaa kavereilleen kun se tapasi sen poikaystävän?

Mistä sä sitä tiedät :D? Kertoko Erika noin vai? No mä nään sitä joka pv koulussa ja joskus se aina tulee yöks. Kun se asuu niin pitkällä. Ja mä en tiedä miten usein se muita kavereita näkee mutta se on sen asia. Mitä te oiken raivootte tästä asiasta myös sen blogiin vaikka asia ei ole näin.

*oletko miettinyt meneväsi töihin koulun ohella?

Juu olen, koulussa välkillä vaan niin rankkaa ettei jaksais. 
Kohta alkaakin sellaset pikku työt ;)


millaset suhteet sulla on sisaruksiis ja niiden tyttö-tai poikaystäviin?
Hyvät, isosiskolla on poikaystävä(kihlattu) ja oikein mukava mies :D 





Eli minä vuonna sinä ja samppa olette syntyneet ? (olen uusi lukija siis)
Minä 1992, tammikuussa täytän 19 ja samppa 1993, täyttää ens vuonna siis 18.

Oletko sinä siis tavallaan absolutisti? Ja oletko koskaan juonut/polttanut?
En oo ikinä polttanut, olen mä alkoholia maistanut mutta se on vain niin pahaa, hyi :(

Ja oletko siis ihan kunnon uskovainen?
Öö.. juu :D Kunnon uskovainen? Mä en tiedä mitä tolla tarkotat, mutta musta uskovainen on se että oikeasti uskoo jumalaan ja mäkin käyn silloin tällöin kirkossa. Kyllä, olen uskovainen :)

Eka piti tulla videopostaus ja sitten tää, mutta meneekin näköjään ihan toisinpäin kun toi videonlataus takkuilee aikapahasti :D Mutta illalla on siis tulossa vielä pidempi videopostaus<3

Tunnisteet:

15 kommenttia:

  • 12/20/2010 5:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mikä on Erikan blogin osoite? :)

     
  • 12/20/2010 6:10 ip. , Blogger PETRA kirjoitti...

    whaaat?! onko samppa noin nuori? oon ollut ihan varma että se on joku 22-23v, ota tämä sitten kohteliaisuutena! :O :)

     
  • 12/20/2010 6:27 ip. , Blogger Aino kirjoitti...

    Jej video tulossa

     
  • 12/20/2010 6:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Jihhuuu! videopostaukset on sulta niin parhaita!! :)

     
  • 12/20/2010 7:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kiva ku vastasit loppuihinkin=)

     
  • 12/20/2010 7:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Erikan... http://eerinin.blogspot.com/

     
  • 12/20/2010 8:08 ip. , Blogger amandda kirjoitti...

    ei liity tähän mitenkään, mut milla kuvanmuokkaisohjelmalla muokkaat noita kuvia ?

     
  • 12/20/2010 9:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tämä sinun blogi on älyttömän ihana ja tykkään paljo sun video postauksista! Ja näitä sun juttuja on tosi kiva lukea! ((:

     
  • 12/20/2010 10:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    siiis mitä ihmettä!!! onko samppa 1993? näyttää paljo vanhemmalta täällä päin 93set näyttää vauvoilta :D ihan kohteliaisuutena ota siis!:D

     
  • 12/20/2010 10:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    joo siis mitä ihmettä! itsekin olen aika uusi lukija ja nyt ihan hämmästynyt! SAMPPAHAN ON PALJON VANHEMMAN NÄKÖINEN!!!! psst.. siis kohteliaisuutena tämä :)

     
  • 12/20/2010 10:53 ip. , Anonymous Ankkuli kirjoitti...

    Mä niin rakastan näiä sun videopostauksia! Sulla on nii ihana ääni että joka kerta hymysuin kuuntelen höpöttelyäsi :)

     
  • 12/21/2010 10:17 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onko teillä samannimiset poikaystävät erikan kanssa? :D aika sattumaa, sam ei kuitenkaa oo tavallisin nimi

     
  • 12/21/2010 11:35 ap. , Blogger Pihla kirjoitti...

    Aino oot niin ihana ku oot tommonen aito ja pirtee ! <3 missä uskossa sä siis oot?:)<3

     
  • 12/22/2010 10:30 ap. , Anonymous ek kirjoitti...

    Mä harvoin kommentoin mitään, mut nyt tuli sellanen olo et on ihan pakko. Oon lukenu sun blogia kesästä asti ja oon tosi positiivisesti yllättynyt miten kypsältä vaikutat! Oot tosi herttanen ja aito. Jatka samaan malliin ja hyvää joulua :)!

     
  • 12/22/2010 5:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miksi uskot jumalaan.sehän on satu johon kaikki hölmöt uskoo:D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu