Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

12.1.2011

Kolme vaihtoehtoa


Synti synti, kyllä kyllä.. mä vaan käväsin H&M:n sivuilla ja aleista löytikin kaikkea kivaa.
No ihan ensimmäisenä toi ihana musta neule, jota oon tuijotellut toisten päällä, tämä on tulossa vasta viikolla 5. Vaaleanpunainen rusettityynyliina oli nytten vastustamaton ja toisi kivasti naisellisuutta tohon mun synkkään musta valkoiseen sänkyyn. Ja kattokaa nyt tota isoa rusettia, niin vastustamaton!


Sitten ylhäällä näkyykin toi kolmen kopla, juu, mä tilasin kolme mutta en aijo pitää kaikkea. Nimittäin mulla on aikamoinen ongelma.
Ensimmäisen mekon näin kaupoissakin mutta olivat joko kokoa 34 tai 40.. nytten löytyi koko 36 netistä mutta noi on aina tosi kireitä rinnan seudulta. Mä vihaan tollaisia tuubimekkoja juuri sen takia, kun ne menee juuri täydellisesti, mutta sitten ylhäältä liian kireä. Mulla ei ole edes isot rinnat ja tää on mulle jo ongelma :/
Joten toi varmaan pääsee kaappiin jos istuisi hyvin ja olen sen suhteen kyllä tosi epäilevä.


Rakastan noita toisia rentoja mekkoja ja haluaisin enemmän tuon vaalean, sillä mulla on mustaa liikaa. Mutta mua epilyttää TOSI paljon toi puuteri väri. Musta ainakaan se ei sovi vaaleille niin hyvin kuin  tummille, mä enemmänkin sulaudun sen kanssa. Tilasin nämä laskulla, jotta voin koittaa ja palauttaa sitten ne jotka ei istu.

Omistaako kukaan teistä jotain näistä vaatteista? Olisi kiva kuulla palautetta, istuvuutta, väreistä yms!! KERTOKAA

Tunnisteet:

33 kommenttia:

  • 1/12/2011 11:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    omistan ton mustan tuubimekon! Meinasin, että pidän sitä yo-juhlissa mut näillä näkymin vaikuttaa vähän huonolta. :D on nimittäin just vähän liian pieni tuolta ylhäältä eikä itselläkään oo mitkään isot tissit. Aattelin, että jos yritän pudottaa vähän kiloja niin jos se mahtuis paremmin, mutta saapa nähdä. :) mun koko on vaatteissa yleensä 36 ja tilasin ekalla kerralla koon 36 joka oli ihan liian pieni ylhäältä! nyt on tuo 38 ja sekin vielä niin tiukka..

     
  • 1/12/2011 11:21 ip. , Blogger Enna kirjoitti...

    Mä en omista, mut halusin vaan sanoo sen et jotenki must tuntuu et noi mustat on parempia sulle :) Sun päällä nimittäin musta näyttää kivalta, ei sellaselta semi tylsältä :)

     
  • 1/12/2011 11:24 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    oh shiiitt :(( no toivon et menis mulle! Toi on kuitenkin tosi näytti ja katsonut tota forumin ikkunasta jo iät enkä jaksa!!

     
  • 1/12/2011 11:52 ip. , Blogger Elisa kirjoitti...

    mulla on toi puuterinvärinen mekko. se on aivan ihanan värinen ja muutenkin täydellinen ulkomuodoltaan, mutta jotenkin yläosasta se ei istu mun päälle yhtään. kaventamalla sais varmasti kivan, mutta nyt se lörpöttää liikaa. :p

     
  • 1/13/2011 12:08 ap. , Blogger Allu kirjoitti...

    Lauralla oli yhissä kuvauksissa toi vaalee ja Laura on TOSI pieni. ei istu yhtään! se on sellanen roikkuva. MUTTA toi leopardikuvioinen musta on TOSI hyvin istuva. Hanki se ! :D

    Kuva siitä mekosta.
    http://1.bp.blogspot.com/_WKFM8bMn6xA/TMtHS3a4KmI/AAAAAAAAFoo/Q1_gArUH0DU/s1600/IMG_1757.JPG

     
  • 1/13/2011 12:17 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    mut mä en oo niin pieni :D No ainakin pääsen kokeilee niitä ja palautan tai ompelen. Toivon niin että toi leopardi istuu myös sitten.. jos mikään noista ei oo hyvä niin tulee raivarit

     
  • 1/13/2011 12:20 ap. , Blogger Iris kirjoitti...

    Mulla on toi musta paita ja sama lisäksi vielä harmaana ja raidallisena ja ne on kaikki tosi ihania! Ostin itsekin ne H&M:n nettikaupan aleista, oon tilannu sieltä jo vaikka mitä ja kaikkeen olen ollut tyytyväinen... :D
    Mekoista en valitettavasti osaa sanoa mitään, mulla ei ole niistä yhtäkään.

     
  • 1/13/2011 12:29 ap. , Blogger Olyah kirjoitti...

    Mulla taas on pelkkää hyvää sanottavaa tosta ekasta mustasta mekosta! :D käytin sitä kans omissa yo-juhlissa ja se oli niiiiiiiiin ihana ^^

     
  • 1/13/2011 7:17 ap. , Blogger Nina kirjoitti...

    Hei eikö ne mustat korkeahkot saapikkaat tulleetkaan myyntiin Uinon kirppikselle vai olenko vaan sokea? :O

    Keskimmäinen mekko on ihana! :)

     
  • 1/13/2011 7:34 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Omistan ton mustan tuubimekon.
    Se todellakin on aika kireä ylhäältä, itselläni on tuskin rintoja ollenkaan, ja silti tuntuu jotenkin kireältä =D normaalisti käytän 34/36 vaatteita, toi mekko on joku 36 ja silti on mitä on. pitää varmasti vähän modailla sitä.. =D

     
  • 1/13/2011 8:47 ap. , Blogger uino kirjoitti...

    No kiva.. eli mekko ei varmaan mee mulle :(

    Saappaat myyty aikoja sitten

     
  • 1/13/2011 10:08 ap. , Blogger Joannna kirjoitti...

    mullla on toi ensimmäine mekko tosta alimmasta kollaasista, ja tykkään tosipaljon :)

     
  • 1/13/2011 10:31 ap. , Blogger Krisse / Cherrycupcakeblog kirjoitti...

    Itse tilasin noita rusettityynynpäällisiä ja petyin karvaasti saadessani ne. Niiden väri ei ole oikeasti noin ihanan roosa vaan harmahtavan vaaleanpunainen. Plus omani näyttivät muutenkin jotenkin epämuodostuneilta. :< Palautuin suoraan.

     
  • 1/13/2011 10:34 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon kokeillu noita molempia mekkoja, mutta palauttanu :( Toi tuubimekko ainakin lens samantien takaisin, koska se oli äärimmäisen epäistuva! siis ihan mielettömän huono päällä.. jotenkin tosi ahdistava yläosasta. Tollasta puuterista mekkoa sitten harkitsin jo pitävänäi, mutta palautin kuitenkin. se oli ihan ok päällä, mutta ei istunut täydellisesti nii näin paremmaks vaihtoehdoks palauttaa sen :)

     
  • 1/13/2011 11:07 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon normaalisti kokoa 34, mutta tosta mustasta tuubimekosta kyseinen koko ei menny mun päälle. Ostin sitten kokoa isomman, enkä oo ihan varma sen istuvuudesta vieläkään.. Mulla ei oo tissejä, ja silti tuntuu puristavan.

     
  • 1/13/2011 11:17 ap. , Blogger millam kirjoitti...

    siis tiedätkö kuinka ihanaa kuulla et jollain muullaki on sama ongelma tuubimekkojen kaa!! en vaan voi käsittää minkä muotosille ne mekot on tehty koska vaikka se hameosa istuisi ihan täydellisesti niin ylhäältä ei välttämättä mene edes vetoketju kiinni! ...tai jos menee se on niin tiukka ettei voi hengittää :/

     
  • 1/13/2011 2:38 ip. , Blogger Saara kirjoitti...

    ite oon aika vaalee mut toi valkonen näytti silti ihanalta päällä! koot on tosin kyl aika pienii, ite otin XS, vaikka normaalisti menee 36-38 + S/M !
    XS ei oo kyllä mikään kovin pitkä, mut suosittelen xs tai ehkä mielummmin s :)

     
  • 1/13/2011 2:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ite ehdottaisin et otat ton puuterinsävyisen mekon ja pidät sen kansssa mustia asusteita. Toi väri on aivan ihana ja sopii sulle varmasti hyvin vaikka blondi ootkin:)

     
  • 1/13/2011 4:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ei se välttämättä tissien koosta johdu voi olla että olet ''leveämpi'' siintä ''yläselästä'' vai mikä nyt nimi onkaan :)) mutta tosi ihania mekkkoja !! en ois ikin uskon mut oon todellakin hurahtanut tähän sun blogiin mun on pakko tulla kattomaan tätä tun blogia jokapäivä ja haluan lukea kaikki postaukset !! mistä pääsee muuten vanhoihin postauksiin tai siis esim ihan ekaan postaukseesi ? :o :)

     
  • 1/13/2011 4:27 ip. , Blogger rsa kirjoitti...

    Ite tilasin ton mustan tuubimekon ja odotin sitä kun kuuta nousevaa. Istui ihan täydellisesti MUTTA se helvetin vetoketju ei mennyt ylhäältä asti kiinni... Itsekään en omista tissejä juuri lainkaan, joten pistää vähän ärsyttämään tollaset :/ kokoa suurempi olisi sitten ollut taas tisseistä sopiva, mutta muualta väljä, argh !

     
  • 1/13/2011 4:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tuo musta neule on ainakin ihana<3 Omani saapui eilen ja ensi viikolla kyseinen ihanuus tulee eri värisenä. Myös beige-mustaraidallisena se löytyy jo hyllystäni.

     
  • 1/13/2011 4:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ensimmäistä kertaa mun on pakko kommentoida kun kaikki on pelotellut sua ton tuubimekon pienuudesta. sovitin kaupassa 34:sta ja mulle yläosa ei tuottanu kyllä mitään ongelmia. ehkä oon sitten ihan tissitön tms mutta hyvin meni mun päälle :) (ja normaalistikin 32-34 kokosia vaatteita ostan) -tiia

     
  • 1/13/2011 4:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei! Omistan noi 2 löysempää mekkoa. Ostin ensiksi mustana ja ihastuin siihen niin paljon, että piti hakee myös puuterin värisenä. Olen myös vaalea, mutta roosa käy kyllä kauniisti! Ihanan tuntusia päällä ja tunnelmaa saa vaihettua jos alle laittaa esim mustan korsetin ton puuterisen kanssa.

    Johanna

     
  • 1/13/2011 4:52 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hei tuli tästä postauksesta mieleen että etkö sä vois joskus tehdä sillesen bile-postauksen! Sellasen missä olis sun pukutumisehdotuksia esim baariin tms. Ymmärtääkseni et hirveästi missään käy (tai et vaan laita kuvia illoista), mutta olis kiva että laittaisit jonkunlaisia asuja :) Uskoisin että muutkin voisi hyötyä niistä! Ainakin toivoisin sillä välillä näkyy sellasia asuja baarissa että huh huh! :D

     
  • 1/13/2011 5:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tilasin ton mustan tuubimekon koossa 36 ja se oli yläosasta aivan liian pieni! Normaalisti olen kokoa 34-36, mutta tuosta mekosta olisi pitänyt ottaa koko 38.. :/

     
  • 1/13/2011 5:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    videovideovideo!

     
  • 1/13/2011 7:02 ip. , Blogger ellu kirjoitti...

    Mulla on toi jälkimmäinen mekko, ja nimenomaan puuterisena, ja oon itsekin yhtä blondi kun sä :)

    Ostin ite kans samasta syystä - kun kaikki muut mekot on niin mustia, tai vaihtoehtoisesti liian kesäisiä... Ostin ton liikkeestä normihintaisena ennen uutta vuotta, harmittaa kun nyt ne on alessa!! :D

    Itse en koe ainakaan mitenkään sulautuvani, varsinkin jos pitää paksujen mustien sukkisten kanssa.... :) Vaikka toki yläkroppa jää silti vaaleaksi. No, ite tykkään tosta ja se on mun lemppari tällä hetkellä :D ! Ja ainiin, tosi isot noi koot jotenkin :o Oon normaalisti 38 kokoa yläkropasta, ja M kirjaimellisesti tippu päältä.

    Ihanaa alkanutta vuotta! Sulla on mahtava blogi! :)

     
  • 1/13/2011 7:03 ip. , Blogger Linda kirjoitti...

    Moi ! Jätin sun koruvideo-postaukseen jo kommentin, mutta kysyn nyt uudelleen kun jäi vaivaan että mistä olet hankkinut sen ihanan korupuun? (: Hauskaa loppuviikkoa toivottaa Linda! <:

     
  • 1/13/2011 7:32 ip. , Blogger ANNI kirjoitti...

    Toi musta paita löytyy kaapista ja on ihana! Kaula-aukko on kyllä aika syvä eli kaipaa ylöspäin nyppimistä tai fiksumpana ehkä jonku topin alle :---D Just noita mekkoja ei oo mutta joo, H&M:n mekot ei kyllä paljo rintoja mieti.

     
  • 1/13/2011 9:34 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    juu mulla on tommonen löysä neulepusero, mutta tummansini-valko raidallisena, löytyy mun Käyttäjäprofiili kuvasta mun päällä:) tosi ihana kaikinpuolin! suosittelen kyllä alle jotain neutraalin väristä toppia, ellet tykkää paljastella rintakehääsi :D

     
  • 1/13/2011 9:38 ip. , Blogger kaisakaisa kirjoitti...

    omistan ton mustan rennomman mekon tuon v-kaulaaukkosen ja se on IHANA istuu täydellisesti ja on vain yksinkertainen ja täydellinen pikkumusta :) huom! aika isot koot itse olen yleensä L-XL, toi mekko on M mulla :D

     
  • 1/15/2011 12:18 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on tuo musta leopardimekko. Istuu todella hyvin ja itellä koko 34. (:Mutta kummiskin rintamuksesta vähän tiukka...

     
  • 1/21/2011 5:05 ip. , Anonymous iikku kirjoitti...

    Tilasin tän postauksen innoittamana tuon ekan mustan mekon ja se tuliki tänään. Valitettavasti 36 oli loppu ni kokeilin sitte tilata 34. Sain mekon kiskottua päälleni ja vetskarinki kiinni ku otin rintsikat pois välistä. Aika tiukka se kyl on, ei oo periaatteessa järkeä pitää sitä ku jos ei sitte kuitenkaan tuu käytettyä, mutten jaksa palauttaa. :D On mulla ollu tiukempiaki mekkoja joskus käytössä. Ja istuakki voi tuo päällä ja jopa hengittää samalla jos vaan muistaa pitää selän suorana. x) Toi mekko on kyl selkeesti suunniteltu jollekki jolla on joku luonnottoman kapee selkä.

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu