Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

5.1.2011

Ei ollut varaa ehjiin housuihin.

Ihan ekaks JEE! Tällä blogilla on nyt yli 1000 lukijaa, taisi juuri yöllä raja ylittyä !
Oon tota lukua jo pitkään katsonut ja vihdoinkin siitä tuli neli numeroinen :)



Tässä vilaus huomisesta "synttäriasusta" joita vietetään jo huomenna perheen kesken, sillä miltein kaikilla on joka päivä töitä ja torstai sopi kaikista parhaiten jokaiselle.

 Ajattelin laittaa melko tavallisen mustan mekon, valkoisen bleiserin ja paljon koruja. Mutta asuun voi tulla muutoksiakin. Mitäs itse tuumitte tästä?
Syömään je leffaan ollaan siis menossa.

Istun täällä tän näköisenä ja seurailen kellon kulkua, alkaa tekeminen jo loppua ja haluaisin vain päästä jo ulos.




Täällä varmaan vielä tunnin hengailen, kunnes lähden postia päin ja sen jälkeen Sampalle yllätys yllätys :)

Paita: GT
Vyö: Lindex
Housut: Valtteri  (Zara) tonne alle varmaan viel sukkikset
Kengät: Valtteri

see you later alligator <3

Tunnisteet:

42 kommenttia:

  • 1/05/2011 4:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sä olet vaan niin nätti

     
  • 1/05/2011 4:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanat housut !! paljon ne velotti lompakkoa:) ?

     
  • 1/05/2011 4:05 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    2€ :D

     
  • 1/05/2011 4:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Käytätkö kenkiä sisälläkin? :D vai onks noi vaan jtn rekvisiittaa ?

     
  • 1/05/2011 4:09 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    haha! never :D Siis oon kohta lähössä, vaatteet valmiiks päällä ja pakkailen täällä lueskellen teijän kommentteja <3

     
  • 1/05/2011 4:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä olin 1000. lukija :) oli pakko käydä painaan seuraa googletilil ku katoin että 999. lukijaa ni aattelin että no nyt käyn kyl laittaa et aino tulee iloseks :D

     
  • 1/05/2011 4:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Noi farkut on upeat ja toi paita sopii tohon super hyvin! ((:

     
  • 1/05/2011 4:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    eikääää 2€... ihanatihanat housut ! :D

     
  • 1/05/2011 4:30 ip. , Anonymous karoliina kirjoitti...

    http://www.iltalehti.fi/muoti/2011010412951702_mu.shtml
    :) blogisi on ihan mahtava ja saan inspiraatiota sun asuista. ja omistat ihania kenkiä. ja onnee etukäteen :)

     
  • 1/05/2011 4:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voisitko laittaa kuvaa sun napakorusta ku sähän joskus sanoit, että sua pelottaa että se on kasvamassa ulos, ja mulla on ihan sama tilanne, niin ois kiva nähä miltä se sun näyttää?:-)

     
  • 1/05/2011 4:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tulin kaverilta kotiin äsken ja avasin bloggerin hallintapaneelin, oli ihana tulla kotiin ja lukea sun monia uusia postauksia!:) iso plussa sun blogissa on, että postauksia tulee tiuhaan + rakastan videopostauksia. :D

    btw ihana paita sul noissa kuvissa :)

     
  • 1/05/2011 4:42 ip. , Blogger Erika kirjoitti...

    Moikka Aino!

    Oon seurannu sun blogia melkein alusta asti ja täytyy vaan sanoo, että tykkään ja paljon! :)

    Ps. Tuli vaan mieleen kun tossa sun bannerissa on kaks kertaa tuo uino, niin mahdatko tietää että sen pienemmän saa pois? :)

     
  • 1/05/2011 5:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihan reilu ku siel eteläs pystyy pitää tommosia housui :-D tääl on -30 astetta -.- toppahousut <3

     
  • 1/05/2011 5:42 ip. , Blogger L kirjoitti...

    hei, mistä toi rannekoru on? Ois kiva lisä mun wanhojen tanssiasuun. (:

     
  • 1/05/2011 5:53 ip. , Blogger vilma kirjoitti...

    pongasin sun blogin eilen tosta iltalehtijutusta, oli pakko laittaa suosikkeihin, ihana ! :--) tosi paljon saa inspiraatioo näistä sun jutuista ja muutenkin tosiii toimiva tää blogiis ! :)

     
  • 1/05/2011 5:55 ip. , Blogger emilia kirjoitti...

    millä asetuksilla sä kuvaat näitä kuvia? säädätkö ite kaikki valotusjutut yms vai jollain automaattijutuilla? mulla on ollu kesästä asti järkkäri enkä oikee vieläkää oo oppinu käyttään kaikkia hienoja asetusjuttuja :D kiitti jo etukäteeen :) oot ihana!

     
  • 1/05/2011 6:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mimmoset asetukset sun kamerassa on:)? että tulee tälläisiä kuvia.. mulla nikon d5000 ja oon ihan hukassa sen kanssa joten jos osaisit olla avuks:D

     
  • 1/05/2011 6:11 ip. , Blogger Haraje Snow kirjoitti...

    VITSIKU aina kaikki bloggaajat löytää kirppiksiltä just tollasii 2€ housui ja 4€ kenkii ja mä en koskaan löydä mitää!! =DD

    varmaa sentakii et täälläpäi o maailman huonoimmat kirppikset:D

     
  • 1/05/2011 6:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tää on niin paras blogi! Oon seurannu tätä ehkä 2 viikkoo, mut oon lukenu varmaan KAIKKi sun vanhat postauksetki läpi, ja jäin HETI koukkuun ku löysin tän;) Pelkästään tän ansiosta oon innostunu käymään kirppareilla ja miettimään pukeutumista enemmän;) sun vaatteet ja tyyli ylipäätään on nii ihania et ne inspiroi ihan sikana! Ja se viel et teet nii usein postauksii ja viel videoita ni se on jotain nii täydellistä! :) oon ihan koukussa tähän blogiin ja tää on niin LEMPPARI=) jatka samaan malliin!!!

     
  • 1/05/2011 6:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sä oot bytheway ihan mielettömän kaunis! tiiän et sul on aika vahvat meikit silmissä yleensä, mut esim meikkivideopostauksessa ku näyt aluks ilman meikkii ni oot vaa nii luonnonkaunis!:)

     
  • 1/05/2011 6:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voisitko tehä meikkipostausken? Teet vaikka pari, mis näytät sun arkimeikin ja sit näytät vaikka juhlameikin :) ?

     
  • 1/05/2011 7:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voin sanoo iha rehellisesti et tää blogi on paras niist mitä ite luen! (:

     
  • 1/05/2011 7:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    http://eellaann.blogspot.com/ < kato sä oot tuolla sen ykkös blogi suosikki xD hehe

     
  • 1/05/2011 8:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mistä sä katoit et sul on 1000 lukijaa? Sieltä bloggerista vai? Esim. mä seuraan sua joka päivä, mut en minkään sivun kautta :) Eli sul on oikeesti varmaan hurjan paljon enemmän lukijoita!!

     
  • 1/05/2011 8:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä en halua urputtaa =D mutta siis kävelet likaisilla kengillä sisällä?

    Ihmetyttää kun ei tulis itelle mieleen tallustaa ulkokengissä omassa huoneessa.. :D

     
  • 1/05/2011 8:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    EI APUA ONNEKS LÖYSIN TÄN SUN BLOGIN! Ei voinut olla selaamatta alusta loppuun !
    Ihan ehdottomasti yks parhaita blogeja mihin oon törmänny..!! Monipuoliset postaukset, PALJON KUVIA, UPEA TYYLI SULLA ja ENNENKAIKKEA UPEA SINÄ! :) Jatka samaan malliin! Blogisi kerää varmasti paljon lukijoita...

     
  • 1/05/2011 8:57 ip. , Anonymous inssu kirjoitti...

    aivan ihana asu!! mulla on nyt etsinnän alla tuon väriset farkut. oon nyt yllättäen rakastunu isoihin paitoihin, vartalonmyötäiset ei oo enää oiekin mun juttu... saattaa siis lentää kirppiskasaan!

     
  • 1/05/2011 9:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kivannäköinen tuo synttäriasu ja housut myös!
    Löysin ihan vasta juuri tän sun blogin ja oon jo jäänyt koukkuun :3. Ja mikä vielä kivempaa, saamme viettää synttäreitä samaan aikaan! Onnea jo näin pari päivää etukäteen :D

     
  • 1/05/2011 9:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    äää Aino olin viikon matkoil ja sä oot tehny tänne joku 100000 uutta postausta! :DD
    olet niin nätti ja ihana <333

     
  • 1/05/2011 9:33 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    en ehdi nyt kaikkiin koomentteihin vastata kun teen tän kännykällä :) 1. Rannekoru on kirppikseltä 2. Monesti säädän asetukset melko paljon itse, en käytä ikinä automaatti asetuksia, sam opettanut mua ja pitkään meni myös oppia :) 3. Mun ihan kaikki kengät on huoneessa, ei niistä mitään kuraa tule ja aina voi siivota. En oo niin tarkka et se häiritsis mua

     
  • 1/05/2011 10:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    olet ihana <3

     
  • 1/05/2011 10:41 ip. , Anonymous annabellaa kirjoitti...

    voi apua, oon ihan rakastunu♥
    oon lukenu täs jo monen monen monen vuoden ajan eri blogeja, ja jostain kumman syystä en ollu sun blogiin kumminkaan ennen ikinä VALITETTAVASTI törmänny.
    no, tänään sitte joskus tossa päivällä ku löysin sun blogin ni en ookkaa muuta koko päivänä tehnykkää ku lukenu vaan sun blogia. kaikkii vanhoi postauksii ja kattellu noit ihanii videoita. herrajumala nainen SÄ OLET KAUNIS♥ ja vaikutat kyllä niin ihanalta tytöltä. nyt tekis vaan nii mieli pyytää et jos voisit tehä mulle wanhojen tanssien kampauksen ja meikin (tietenkin maksua vastaan), mutta siis tosiaan sain sellasen käsityksen ettet rupee tekee kellekkään lukijoille mitään, ja ymmärrän sen kyllä täysin.

    keep going, i love you girl ♥ susta tuli kertaheitolla mun suosikki bloggaaja

    ♥:lla Annabella

     
  • 1/05/2011 11:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oon kysyny tätä tässä aikasemminki mut vastausta ei oo tullu, nii mistä toi paita on mikä sulla on tossa bannerissa? :)

     
  • 1/05/2011 11:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kuka sunki asuas elokuvateatterissa kahtoo? Voi jeesusmaria sentään.

     
  • 1/06/2011 10:42 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voisitko tehdä postauksen eri kampauksista et miten jotkut kampaukset tehää? miten teet ne ihanat kiharat?? :) video postaukséna :)

     
  • 1/06/2011 12:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla oli 5.1. synttärit:P

     
  • 1/06/2011 12:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Aivan ihana asu! pitäkää hauskaa :)!

     
  • 1/06/2011 4:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kyselisin sun mittoja?? olen nimittäin uusi lukija ja en erota noista kuvista kuinka pitkä olet jne... itse olen nimittäin ihan tosi pitkä niin haluaisin sun pituudesta ja painosta tietää että sais vähän kuvaa että miten voi itse soveltaa sulta saamia ideoita=) korkkareita en esim voi käyttää sillä olen niin pitkä..

     
  • 1/06/2011 4:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    näin susta pari päivää sitte unta :D hajotit sun sälekaihtimet ja huusit ihan hulluna :D

     
  • 1/06/2011 5:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi hiukan nopeeta sun lukijamääräs nousee! =)

     
  • 1/06/2011 6:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Millon oot ton GT:n topin ostanut ? :o aivan ihana!

     
  • 1/07/2011 11:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    En tiiä onko liian henkilökohtanen kysymys tai jotain :D mutta mistä saat rahaa noihin kaikkiin vaatteisiin ja kenkiin?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu