Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Aino-Lotta väliviivalla

Harva se tietää mutta mun oikea nimi on siis Aino-Lotta, ihan väliviivalla. Mä en pienenä ikinä tykännyt siitä ja kirjoitin kaikkialle nimeksi pelkkä Aino ja olin vihainen siitä kun eskarissa mun tuolissa luki Aino-Lotta.. No mutta tän vaiheen ohi ollaan päästy ja nimi on kiva, itseasiassa oon alkanut tykätä siitä! 

Mulla oli eilen 10 pv nimipäivä Aino ja huomenna 12 pv on Lotta. Äiti oli ihan kauhuissaan kun muisti vasta tänään nimpparini, mutta tavallaan ne oli eilen ja on huomenna. Eli jos niiden päivien välistä ottaa, niin se voisi olla tänään ja mamma sai anteeksi <3 Se oli jo miltein illalla lähdössä kauppaan mutta onneksi keksi musta paljon söpömmän lahjan ;)

Ihan nauratti kun äitikin alkanu kirjoittaa samanlaisia kirjaimia mitä mä laitan sen kortteihin :D Äitienpäivä kortissakin mulla oli kirjaimet väärinpäin ja näytti että olisin vasta oppinut kirjoittamaan. Mutta musta se on niin hauskan näköistä kun mun tekemät kortit on samannäköisiä kuin 10 vuotta sitten ;)

Äippä oli laittanut kaikki kolikot asunnosta pieneenkirjekuoreen ja setelin, sekä tietty kortin  :) Tuli heti parempi mieli, äiti on ihan ykkönen <3

Minä ja äiti yli vuosi sitten Ruotsin reissulla :)

 

Joku ihana lukija oli muistanut myös ja eilen laittanut viesti Facebookissa ihan aamulla, oli kyllä myös tosi kiva ylläri! Sitten Samppa soitti kun olin matkalla töihin ja se oli laittanut sen luokkalaisia tyttöjä laulamaan mulle kuorossa nimpparilaulun puhelimessa(tääs siis oli niiden ihanien tyttöjen idea, jätkä hädin tuskin muisti) :D Voi olla että siellä oli poikiakin mutta tyttöjen äänet kuulu eniten. 
Olin niin otettu että ihmiset muisti, vaikka ei nimpparit niin iso juttu olekkaan <3 kiitos siitä 

1 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu