Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Heihei mustavalkoisuus

Näin värikäs mä nykyään oon, huhhuh mitä tää aurinko on tehnytkään mulle ja nää uudet hiukset. Katsoo vuoden tai kaksi taaksepäin niin mulla ehkä näki värikkään pilkun asussa kerran kuukaudessa jos silloinkaan, nyt mä en muuta etsikkään kaupasta kun jotain oranssia ja pinkkiä. Blondien kanssa en voinut käyttää oranssia tai keltaista, ei oikein sopineet hiusten kanssa ja pinkin kanssa näytin barbielta. Ihanaa että vihdoin mäkin uskallan pukea muutakin kuin mustaa :))

 Mutta ihan kiva että tää mun väritys vaihtuu välillä ja tulee iloisempi olokin !

Tän takia otin  asusta videon pikkukameralla enkä kuvia :D Toi on niin vanha ja huono että kuvista tulee kunnon pikselimössö vaikka ottaisi auringonpaisteessa. Mutta ainakin saitte kivan taustamusan hei!

 

LINKKI BLOGIKIRPPIKSEN YHTEEN KOHTEESEEN TÄSSÄ!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu