Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

First Denim

Tää koko päivä mateli ja tekeminen oli tosi vähissä. mulla piti laittaa pidennykset mutta tukusta oli tietenkin mun sävy loppunut ja tässä odotellaan ensi viikkoon sitten. Mutta halusin kokeilla laittaa mun vanhoja teippipidennyksiä niin, että laitetaan ponnarin sisälle.

 

Ponnarista tuli ihan kivan näköinen, mutta tossa on tota tummaa nyt liikaa. Sitä sitten tulee sekaa niiden uusien pidennysten kanssa eikä näy noin paljon :) Sitten käytiin Columbuksessa ostaa ruokaa ja piti poiketa äkkiä Lindexissä ostamassa sukkahousut, no mä törmäsin heti ovella ihaniin shortseisinm enkä ennen ollut ikinä tästä väristä pitänyt.

Istuu tosi hyvin ja olin ihan innoissani näistä, ruskeiden hiusten ansiosta tykkään enemmän käyttää värejäkin. Hintaa näillä oli 25€

Parempaa kuvaa ei nyt ole, sillä unohdin kokonaan ottaa koko päivänasusta kuvan.. ylläri ylläri.

Ostettiin kaupasta kanavartaat seka pullapitko kun oli Elinan viimeinen päivä töissä ja se menee sen kaverin kampaamoon duuniin, sen kaveri toi sille pikkuisen lahjankin.

Mansikoita, kukka ja skumppaa :) Ja kuten joku ehtikin väitellä että mun hiukset on vihreet, niin ei ne oo kuten kuvista näkyy :D  Eilisissä kuvissa näytti sen takia, kun mun kameran valoasetukset oli niin, että kuvista tulee kylmempiä... tai joo, en osaa selittää oikein. Mutta ihanat vaput sinne kaikille ja yritän huomenna tehrä teille viteooo <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu