Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Valtteri asu

Tänään alkoi operaatia suklaanruskeat. Mä siis alunperinkin halusin tästä vaaleat ja tämä piti kuitenkin uudelleen värjätä, jotta väri ei heti lähtisi haalistumaan. Päätin rohkaistua ja vetää asteen vielä tummemmaksi kuten oikeasti olin halunnutkin :) Väristä tuli hyvä mutta se oli ensin liian harmaa ja taitettiin pesupaikalla värivesiseoksella kultaan. 

Mä tykkään tästä niiiin paljon :D Apua, just sitä mitä mä oon halunnut ja näihin on helpompi jopa löytää oikean väriset pidennykset.

Sitten näin Jenniferiä kaupungilla, kävin ostamassa meikkejä ja mentiin Ruoholahteen warehouse:en. Noh.. siitä metrosta tultua tajusin että puhelin kadonnut, mä oikeasti tarkistan 5-8 minuutin välein että se on taskussa, mulla on pakkomielle sillein näpäyttää taskua että tunnen sen. No yhtäkkiä sitä ei ollut ja joku Kampissa sai uuden puhelimen.. siinä on sitten mun seuraava hankinta ja ei tekis yhtään mieli alkaa ostaa uutta puhelinta :D Oon niin tottunut tohon kosketusnäyttöön.. yhyy...................... :;(

No tässä olin vielä iloinen kun en tajunnut mistään mitään :D

Bleiseri: Valtteri

Mekko: Valtteri

Laukku: Valtteri

Kengät: Valtteri

Aurinkolasit: Valtteri

Tää oli jo ihan sattumaa että kaikki on kirppikseltä :) Asun kokonais hinta olisi noin 18 euroa. 

sitä se pepsi max teettää, anteeksi ne jotka saivat hirveitä traumoja musta.

Image and video hosting by TinyPic

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu