Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

En malta odottaa

Valvoin melko myöhään ja suunnitelmissa oli nukkua pitkään ja rauhassa... noh mä kuitenkin heräsin kolme kertaa vartin sisällä eikä kello ollut kuin  vasta kymmenen, kirottu unirytmi..Okei, no ihan hyvä vaan niin sainpahan asiat tehtyä ennen kuin lähdin loman viettoon Sampalle :)

Oon tässä harjoitellut myös tätä sivuston käyttöä ja alkaa pikkuhiljalleen jo olemaan tämä postauksen teko helppoa. Kuvien lisääminen on kyllä hieman vaikeaa vielä, mutta toivottavasti sekin helpottuu ajan myötä!

Image and video hosting by TinyPic

 

 

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Aamu meni dataillen, siivoten, syöden hedelmäsalaattia, juoden pepsi maxia ja kooten kirppiskamoja. Noita tuli ihan älyttömästi, kun aluksi pelkäsin etten saa tuotua sinne mitään. Jouduin jopa laittaa noi ruskeer bootsit myyntiin kun kokoa 38 ja mulle liian suuret :( 

En olisi saanut noita mitenkään tuotua tänne Sampalle, kun mulla on muutenkin mukana iso kassi joten isä tuo lauantai aamuna noi Valtterille. 

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Vähän rennommin päälle ja halusin välttämättä laittaa mun valkoiset balleriinat kun vasta nyt ne on muotoutuneet mun jalkoihin :) 

 

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Oli kivaa kattoa tämän video jälkeenpäin kun olin "täällä on vähän hiljaista" ja takaa kuuluu metron ja autojen äänet :D Ei ne noin kovaa siinä kuulunut mutta peittää miltein mun äänenkin tässä kameralla.  Odotan niin innoissani huomista enkä malta odottaa, toivottavasti saan edes unta :D Muistakaa ottaa mun mieliksi pikkuhiluja eikä isoja seteleitä, että mun vaihtorahat riittää. Ja olkaa ajoissa 740 pöydän luona. 

fff

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu