Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Löytöjä ennen töitä

 Kun pitkästä aikaa oli iltavuoro niin nukuin pitkään!! Ai että oli ihanaa vaan nukkua :) Työt alkoi kahdelta ja pitää yhen jälkeen jo alkaa lähtemään, mutta halusin silti tehdä jotain, etten vain jäisi kotiin datailemaan. Menis siis vähän Itikseen hoitamaan asioita, vein palautuksia postiin ja sitten kiertelemään.

Ensin menin accenttiin jossa oli alet. Silmiin osui kori jossa oli tälläisiä.. mitä nää on :D Kännykkäpussukoita! No oon ettinyt tälläistä kauan mutta ne tuntuu aina tosi jäykiltä tai sitten mun kännykkä ei vaan oikein sovi niihin. Pari niistä oli nahkaa ja alkuperäinen hinta oli 20€.. huhhu! Hintalapussa oli 9,90€ hinta ja pohdiskelun jälkeen päätin ostaa sen. Kassalla vielä tuli ilmi että ale hinnat oli vielä puoleen hintaan :D OU JEA! 

Oon aina jotenkin innoissani jon löydän jotain edullisesti, siis jotain joka on aitoa nahkaa. Nahan tuoksu on niin hyvä <3 

En edes tiedä miksi menin Dinskoon, oon käynyt siellä 4 kertaa eikä mikään ole miellyttänyt. Sitten kenkien alta löytyi tälläiset siron näköiset parit ja ihastuin oikein paljon! Myyjä sanoi kassalla että olivat kaupan ainoat parit enää tätä mallia :) 

Oikea hinta oli 35€, nyt 15€

 

Sitten jotain normaalihintaista, mutta tämänkin kanssa oli pientä häslinkiä. Neuleuta oli kaupassa vain 3 kappaletta.. kaksi L kokoa ja yksi M. No mä tykkäänkin vähän reilummista neuleista ja oon halunnutkin löytää syksylle jonkun pidemmät. Neule oli oikein ihana mutta siitä puuttui vyö ja L kokoisten vyö oli tosi isoja, mutta onneksi myyjä löysin kadonneen vyön joka oltiin laitettu sitten talteen tiskin taakse :) 30€

 

Mä oon niiin väsyny, mä unohdin jopa ottaa asukuvat ja halusin vaan vaatteet pois ja yöpuvun päälle.. Oli jopa rankkaa ottaa toi kamera käteen ja ottaa nää kuvat. ÖITÄ <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu