Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

11.9.2011

Mustia laukkuja!

Huomenia vain! Tänään reippaana tyttönä hyppäsin ylös jo 6 maissa :) 
Ei varmaan edes tarvitse mainita minne herään vkl niin aikasin..?
 Tässä samalla napostelen aamupalaa ja kirjoittelen samalla tätä postausta :) Ensimmäiseksi ihania laukkuja:

 "LV" meikkipussi, joo tota yleensä feikkikama ei oikein sytytä mua, mutta tää väri oli niiiin ihana ja mä todella tahdoin uuden meikkipussin! Entinen on niin iso, ettei mahu minnekkään. 1,5€
 Pitkään haluttu kirjekuorilaukkikin löytyi! 5€

 Musta tikattu laukku, jossa oli niittejä, mutta poistin ne. Näytti että tossa oli liikaa kaikkea, niin siitä tuli vähän yksinkertaisempi :) 2€

 Tää oli ehkä reissun paras löytö! Mulla on tän mallinen laukku isompana, mutta tää on sellainen kivan pienehkö, että mahtuu kamera just ja just. Nahka tuntuu laadukkaalta ja tuoksuukin oikealta nahalta, tai sitten mun hajuaisti on ensimäisen kerran todella väärässä :D 4€


 Löytyi todella iso laukku, mikä tulee aina todella tarpeeseen kun meen Sampalle viikonloppuisin, niin mahtuu tavaraa mukaan :) Mä mietin varmaan 7 minuuttia otan vai enkö. Ainoa mikä mua arvelutti, oli väri.  Sillä noin 94% mun laukuista mustia ja mun on tosi vaikeeta käyttää jotain toista väriä.  7€

Tykästyin tähän niin paljon, että annan tälle mahiksen ja ellen osaa olla sujut on värin kanssa, niin pakko laittaa myyntiin.. 
Vaaleanpunainen paita 1,5€

Musta löysä jakku 2€

Pitkä kerman värinen neule 2€


Toinen ihana valkoinen neule, mutta karvaisella hupulla :) Ja tää oli Lontoosta, tästä pyydettiin 7€ ja ei auttanut muu kuin maksaa se. Me like <3


Hiukset sekaisin mutta kaikki hyvin. Nyt pitäis mennä takaisin nukkumaan..
Mutta oli tosi onnistunut reissu, löyty niin kaikkea ihanaa :)))

26 kommenttia:

  • 9/11/2011 10:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mitä hittoa??:o miten löydät aina noin ihanaa??:Dkaikki laukut on ihania ja samoin vaatteetkin:D lempparini oli varmaaan toi neule karvahupulla..löytykös muuten nadjan pöydästä mitään?:)

     
  • 9/11/2011 10:24 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    oliko nadja tänään siellä :D apua miten en työrmänny siihen!

    ihmeen kaupalla kaikkee löyty :;))

     
  • 9/11/2011 10:26 ap. , Blogger Iida kirjoitti...

    Aivan ihana toi karvareunus tossa neuletakissa! Miten sä aina löydät kaikkee o:

     
  • 9/11/2011 10:27 ap. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Ihana toi karvaneule ♥ AJ nyt mun tekee mieli hapankorppua kinkulla ja iso lasi pepsi maxii.. Ja meillä ei oo mitään noista :/

     
  • 9/11/2011 10:38 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    olihan se siellä!harmi että et törmänny siihe, oisit varmaan löytäny jotain kivaa sen pöydästä :)

     
  • 9/11/2011 10:54 ap. , Blogger Monika kirjoitti...

    oo nam leipäjuustoo ! ♥ :D

    Mutta ihan totta, miten aina löydät noin ihania vaatteita ?!?

     
  • 9/11/2011 11:24 ap. , Blogger Oona kirjoitti...

    ihania laukkuja :) <3

     
  • 9/11/2011 12:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    apua miten sä löydät aina noin kivoja juttuja!!aina ku mä meen sinne ni ei löydy mitään, toi musta aukku on ihana!

     
  • 9/11/2011 1:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Yhyy sä kävit ryöstää kaikki laukut ;<< mä olin siel jo jotain puol ysilt mut sä ryöväsit kaikki, hyi sua!! =D

     
  • 9/11/2011 1:23 ip. , Blogger Annika kirjoitti...

    ihania laukkuja! :D

     
  • 9/11/2011 1:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mäki haluisin lähtee äitinkaa kipareille ja ettii kaikkii ihanii lämpimii neuleita <3

     
  • 9/11/2011 1:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi iso laukku oli mun mieleen, toi vaalea... Oispa mullakin tollanen <3

     
  • 9/11/2011 2:19 ip. , Blogger Winter kirjoitti...

    hahaa! mäki löysin nadjan pöydästä semmosen ihanuus laukun ja sitten jostai toisest pöydäst mustan jakun. Mä näin sut valtterilla useeseen otteeseen, sit meinasin tulla juttelee mut sitte teit semmosen ihme pöräytys jutun suulla, näytit nii pitkästyneeltä tai ärsyyntyneeltä nii lähin äkkiä pakoon :D mut jos huomasit mut nii hehhei ostin sulta sen mustan pitkän liivin jonka noudin kans itiksestä =)

     
  • 9/11/2011 2:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    milloin tää alkaa päivittyä blogloviniin? kun tässä on menny jo pari viikkoa eikä vieläkään uudet postaukset näy.

     
  • 9/11/2011 2:35 ip. , Blogger Jassu kirjoitti...

    ei vitsi toi ginatricot vaaleenpunanen, oon sairaan pitkää halunnu mut et oo kehannu ostaa. Aina sä löydät kaiken kivan :D

     
  • 9/11/2011 3:42 ip. , Blogger Ansku kirjoitti...

    Kuules tota mulle toi neule kiitti! :--) Ja samoin toi musta salkkulaukkujuttu!<3 Hemmetti. Pitänee tilata jostain samanlainen jollain 10kertasella hinnalla sun laukkuun nähden.
    Juu! Omistan muuten ton saman mustan löllöjakun, se on aika näppärä kun on tollanen ohut.
    Sekstailen sulle illalla siitä näkemispäivästä :D

     
  • 9/11/2011 4:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ei liity mitenkään aiheeseen, mutta on pakko sanoo et nyt mä ymmärrän sua ku pidät korkeita korkoja! Ennen paheksuin ku pidit niitä, mut sit eilen päätin kokeilla kaupassa sellasia ja nehän oli aivan mahtavat! Tuli heti paljon itsevarmempi fiilis ja sitte kun sai vähän plussaa pituuteen niin mä oikeesti rakastuin niihin! Pitää vaan vähän harjoitella kävelemistä niiden kanssa, niin sitten alan käyttämään joka päivä niitä. ;)

     
  • 9/11/2011 5:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    moi hei sä varmaan osaat vastata miten diffuuseria käytetään? meinaan että laitetaanko se ihan päänahkaan kiinni? entä pitääkö hiuksia laittaa niitten mukavien "piikkien" ympärille tai jotain? :D onko siitä hyötyä jos on paksut ja pitkät hiukset jotka ovat hiukan taipuisat mutta ei mitkään kiharat? kiitos!:)

     
  • 9/11/2011 5:10 ip. , Blogger Ansku kirjoitti...

    Eiku ainiin! Mä tilasin melkein samanlaisen laukun pari päivää sitten, kun olin nähny täällä sen sun vanhemman mustan salkun hopeisilla yksityiskohdilla Tuli niin paha sellasen himo. :D Kiva kun ei edes muista kaikkia tilauksia..hmm. Ei kerrota äidille.

     
  • 9/11/2011 7:07 ip. , Blogger Emmi kirjoitti...

    Ihania löytöjä :) varsinkin toi karvahuppuneule!

     
  • 9/11/2011 8:02 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Iida ; kiitti :D joo aika löytö! En mää tiiä :D

    Pinja: kiitos :) joo noi ihan parhaita!!


    Anonyymi: Siis ihan ihme :D voi että!

    MONIKA : ÄLÄPÄ!!nam!!

    Mä kiertelen ja tongin, kyllä muutkin löytää


    thewhiteshirtgirl: Thänks! :)


    Anonyymi : aijjaa :D tosi ihyme :D mä löysän vaikka menisin myöhempäänkin. en tiiän :o

    Anonyymi: hihi... sori :(( oli niin kivoja!!


    Annika: :))


    Anonyymi : siel sikana neuleita :) eikä tartte maksaa omaisuuksia

    Anonyymi : oikeesti :D klun alan jo harkitsee et myyn ton :D siis tykkään ihan sikana, mut toi väri.. argh

    Jie : aijjaa :D EN huomannu sua, joo siis olin 1. sika väsyny ja 2. alussa olin pitkään ainakin ärsyyntyny kun en löytäny mitään, kiertelin joku puol tuntii.. nioin ja 3. etin mun kamuu siellä enkä löytäny :DD silloin pyrähtelin kaikkialla

    Anonyymi : no en tiiä, raivostuttaa.. siis mä en tiedä miksei ne vastaa siellä? Oon laittanu 7 viestii sinne jo... areghhhhh


    Jassu : mä meinasin ostaa ton myös gT :D en ikinä jaksanu

    AnsQ: voe että :DEt nainen saa!1 Joo toi ihanan ohut ja rento.. aij etääää<ää3<33<3<33

    Anonyymi: ODII! Siis sähän puhut asiaa :) Ainakin mun ryhti paranee ja on vähän edes itsevarmempi olo kun oikeesti on melko lyhyt :) Ihanaa!

    Anonyymi : mul meni ohi :D sori.. en oo ikinä kuullukkaan..

    AnsQ : voi ei... alkaa olla jo ansku oikeesti vakavaa :D Kohta soitan mammalle!!!


    Emmi : tän juu :)) pehmoinen se on!!

     
  • 9/11/2011 8:16 ip. , Blogger Nora kirjoitti...

    AIVAN IHANA TOI TOKAVIKA LAUKKU. Ja miten sä löydät mut mä en :( kaikki aina toitottaa et pitää penkoo kunnolla. No mitäs sitte ku on pengottu. Kaks kertaa.

     
  • 9/11/2011 8:39 ip. , Blogger Mirella kirjoitti...

    Mäkin kattelin tota vaaleeta laukkua, itseasis just sillon ku harkitsit et ostatko sen vai et. Mutta ostitkin sitte ja meni sivusuun.. :D

    Ihana toi valkoinen neule karvahupulla!

     
  • 9/11/2011 8:40 ip. , Blogger Mirella kirjoitti...

    Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

     
  • 9/11/2011 8:42 ip. , Blogger Anonyymi kirjoitti...

    Aivan mahtavia löytöjä taas kerran! Miten löydätkään aina kaikkea kivaa. :-D

     
  • 9/11/2011 9:10 ip. , Blogger Irina kirjoitti...

    senki ryökäle löysit kivoja juttuja!! onneks mäki löysin;)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu