Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Tuhrustelua

Nyt on laukku laitettu valmiiksi, siellä on penaali, vihko ja sakset :)  On jotenkin kivaa että koulu alkaa ja pääsee taas tekemään juttuja joita rakastaa. Vaikka tähän lomailuun on alkanut jo liikaa tottua.. noh mutta mikäs siitä kun pääsee taas hommiin ja mulla KAI alkaa heti tässä jaksossa jo työssäharjoittelu! Ou jea ;) 

Mä oon sen verran outo ihminen, että opin oikeastaan vain visuaalisesti ja silloinkin mulla pitää olla värikkäitä kyniä ja kiva vihko.. Mun on tosi vaikea istua penkillä, kuunnella pari tuntia opettajaa. Mun on monesti pakko tehdä jotain koko ajan etten tylsistyisi ja oppisinkin jotain. Tykkään tosi paljon piirtämisestä ja mä opin paljon paremmin jos mulla on tietynlaisia mustekyniä joilla kirjoitan muistiinpanoja. Muistan vaikka että "niin sen jutun kirjoitin sinisellä" ja nautin muutenkin enemmän kirjoittamisesta. Kuinka tyhmältä tää voikaan kuulostaa, mutta jos teen muistiinpanot tylsään vihkoon lyijykynällä, voin sanoa että unohtaisin asiat ihan varmasti heti.

Oon ala-asteelta asti tehnyt otsikoista jo hienot ja piirrelly vihkon täyteen kukkasia. Siitä lähtien opettajat aina on huudellu että lopeta piirtely ja kuuntele, vaikka tosiasia on se, että silloin kun piirrän niin kuulen ja muistan asiat paremmin. Jos istun kädet sylissä niin ajatus alkaa heti mennä opettajan silmälaseihin tai vaikka ikkunasta näkyvään ihmiseen.. :D  

Ostin viikonloppuna uuden kouluvihkon, joka oli aika vaikeaa puuhaa, sillä mikään ei oikein miellyttänyt hyllyillä silmään, lopulta päätin ostaa mahd. yksinkertaiset ja tehdä itse kansi :) Olin suomalaisessakirjakaupassa varmaan vartin vihkohyllyn edessä..

Otin mallia kuvasta ja keksin itse myös tähän juttuja. Tää on vielä kesken kun tohon meni jo niin pitkään, ajattelin myös että tähän voi hyvin kuluttaa aikaa tylsillä tunneilla :D Huomenna ajattelin ostaa myös stabiloneja pienen paketin kun kaikki tussit tästä koko huushollista on pöllitty? Kuka myöntää?!

1 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu