Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Ufokorot

En oo pitkään aikaan kirjoittanut pitkiä tekstejä saati sitten tehnyt videoita tänne blogiin :) Jotenkin ollut viikonloppuisinkin niin paljon tekemistä, että postaukseen lisään vaan kuvat ja selitän jotain pientä. Tämä johtuu varmaankin kyllä siitä, että kotona teen postauksia rauhassa ja ajan kanssa, viikonloput olen Sampalla niin ei ole oikein aikaa istua siinä yksin koneella väkertämässä postauksia. Paitsi joskus kun se menee poikien kanssa jonnekkin niin saan olla rauhassa ja vähän pelaillakkin >:D HEHE!

No mutta... itse asiaan siiis! Mä olen niiiiiiiiin iloinen ettei mitään rajaa, siihen on kyllä montakin syytä. Esimerkiksi on viikko kouluun (joka samaan aikaan harmittaa kun ilostuttaa), nään Erikan huomenna ja luvassa tyttöjen ilta, mutta päälimmäisin ja tärkein juttu on SE, että mulla on enää 2 työpäivää.. Siis kyllä tää duuni on kivaa ollut, mutta alkuinnostut ehti mennä jo, ja kiva nyt viellää pidempi viikonloppu. Pitää rentoutua kunnolla, etten ala taas nukkua rokuliin kun koulualkaa.

Siis mä en tiedä mikä mulla on, mutta mä teen tosi paljon sitä, että kun laitan kännykän hälyttää ihan toisella puolelle huonetta, niin mä käyn kai unissa hakemaan sen ja sammutan. Sitten herään niin että katson kelloa pelästyneenä, yritän etsiä mihin olen tällä kertaa sen puhelimen piiloittanut ja eikä mitään muistikuvaa :D Tää ei oo oikeesti kivaa..ja mun kännykän hälytys ei ole edes helppo laittaa pois päältä.

Nyt kun marjakausi alkaa olla ohi, niin töissä on aika rauhallista, eli siis tylsää. Oon syöny mansikoita ja kävin ostaa Elle lehden kun aika ei mennyt yhtään eteenpäin..

 

Image and video hosting by TinyPic

Tälläisen paketin menin noutamaan, kiiruhdin sitä hakemaan, sillä pääsin töistä puol 9 ja kauppa meni 9 kiinni. Eikä matka ollut mikään lyhyt.. Ja kaikista parasta tässä oli, että mulla oli kännykässä koodi jolla paketin saa, niin kännykästä loppu akku! Onneksi kaupantäti oli todella ymmärtäväinen kun selitin tilanteen ja osasin kuvailla tarkasti miltä paketti näyttää, että oli helppo löytää hyllystä. 
Sanoi tekevänsä tämän kerran poikkeuksen ja antoi paketin henkkareita vastaan :) Matka ei ollut siis turha! 

 Päivänasu ja kengät luonnossa! Mä tykkään sikana tollaisisa vähän erikoisimmista koroista.. mä kutsun niitä ufokoroiksi :D Kuinka tyhmältä toi kuulostaakaan..

Bleiseri: Cupus

Paita: Only

Housut: Valtteri

Laukku: Valtteri

Kengät: Nelly

Tilasin nämä vähän yli 2vk sitten, mutta kun menin silloin hakemaan pakettia niin laskussa luki "tuote loppu"... mä olin odottanut näitä 13€ kenkiä niin innolla! No mutta onneksi kärsivällisyys kannatti ja seurasin kokoja koko ajan, sillä kengät loppuivat vähän väliä sivuilta ja tuli tiettyjä kokoja välillä jos joku oli palauttanut.

Niin ja tässä myös 2vk takainen mekko joka tuli nellyn paketista, mutta en ehtinyt esitellä. Olen jo ehtinyt käyttääkkin ja oikein ihana yksilö<3 Ajattelin nyt vihdoin sen kuvata, mutta kiitos salama kun pilasit kuvat pahemman kerran..

2 kommenttia:

  • 9/02/2011 6:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitä ihmettä, vanhoja postauksia? :D luin noita ja katoin et hei kuvat näyttää tutulta hahahaha

     
  • 9/02/2011 6:51 ip. , Blogger Unknown kirjoitti...

    Kaunis tuo mekko kimaltavine yksityiskohtineen. Mulla on hyvin samantapaiset Nellyn kengät - rakastan sitä koron määrää, mutta torin mukulakivistä ne on parasta pitää mahdollisimman kaukana. :)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu