Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Vaihtelua kulmille

Tänään siis ekapäivä taas työssäoppimisessa ja heti aamusta ihanimmalle pomolle tyvi väri, pidennyksiin uudet teipit ja päähän! 

 

Mustan paidan takia ei ehkä saa ihan hirveän hyvin selvää :D Mutta sitten kello olikin jo neljä ja asiakkaita mahtu kyllä päivään, sitten taas viikonlopun viettoon.

Jakku: Valtteri (H&M)

Paita: Valtteri

Housut: VAltteri (H&M)

Kengät: Albania

Laukku: Valtteri

Miltein koko asu kirppiksestä :D No tässä ollaan sampan kanssa katottu las vegasia ja syöny natchoja, rankan kouluviikon jälkeen se sitten nukasti tohon sängylle ja mulla oli pirteä olo! No löysin youtubesta meikkivideo missä tyttö meikkaa itsestään Angelina Jolien näköiset ja mä innostuin tekee saman meikin.. paitsi etten näytä siltä yhtään!! Eli tässä video ja sen alla mun tulos... :(

Mun epäonnistumiseen vaikutti se ettei mun kasvojen muodot muistuta yhtään A.J:tä ja mulla on maailman pienimmät huulet :D Ainiin, enkä osaa muutenkaan meikata hyvin. Ylpeä oli silti siitä että mä tein luomen mun kulmakarvan yläpuolelle mitä tyttö tuolla videolla ei tehny ;)

Sitten tavallinen meikki, mutta kokeilin erilaisia kulmakarvoja kun ne on ollut samanlaiset ikuisuuden.

 Mitä olette mieltä :D?? Alhaalla kuva, jos joku ei muista minkälaiset yleensä piirrän.


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu