Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Vastauksenne

Minkä ikäinen oot?

19

Kuinka pitkä oot? :) Ja mikä on sun lempiväri?

167cm :) Tykkään vaaleanpunaisesta ja valkoisesta.

 

Miten menit mukaan seurakuntaan vai oletko käynyt seurakunnan tilaisuuksissa pienestä pitäen?

Oon ollu ihan vauvasta asti ollut seurakunnasta, tyttöpartiossa ja nyt nuortenilloissta :)

 

Millaisen morsiuspuvun valitsisit omiin häihisi? :D

En tiiä onko tää outoo mutta en oo ikinä ajatellut tota :D En oo sellainen joka suunittelee pienestä pitäen häitä ja odottaan niitä kelloa katsellen. Varmaan jotain aika simppeliä mutta säväyttävää :)

 

Oletko mielestäsi shoppailuriippuvainen ? ja ostatko joskus vaatteita vain siksi että sinulla olisi jotain näytettävää blogissa? :)

Olen mä jonkunlainen riippuvainen :D Mutta joskus huomaamatta ei osta pitkään aikaan mitään. En ikinä osta sen takia että voisin näyttää täällä, sehän olisi jo tyhmää.

 

Olen joskus aikasemminki jo kysynyt että miten teet etuhiuksiisi tuollaisen kierteen? 

Tätä kysyy niin moni :D En mä sitä tee, mulla on vaan siinä kohtaan pyörre ja se jää noin kun kuivaan hiukset ;)

 

minkälaiset "työkengät" sulla on siel parturi-kampaajakoulussa

No pitäisi olla sellaiset "sairaalakengät" mutta mulla on ainasellaiset ballerimaiset lenkkarit jotka on korissa. laitan vaan kun tulee asiakkaita kun en tykkää pitää niitä :D Vaikka pitäisi.. oon tyhmä

 

oliks sulla siis joku sellainen terveellinen ruokavalio juttu tai joku kiinteytyskuuri? voisitko kertoo siitä vähän ku muaki kiinnostais sellanen mut en oikee onnistu. :D

Juu olihan sellainen, joulu meni mässäillen, enemmän kuin ennen.. Menin helmikuussa vaa`alle ja olin lihonnut huomaamattani 5,5kg. Mä söin ekan kk aika radikaalisesti ja tosi paljon vaan kasviksia, lihaa ja heldelmiä yms. En tainnut syödä mitään herkkuja ollenkaan kun järkytyin painostani niin paljon :D En ollut ikinä painanut niin paljon. 

Sen jälkeen olen vaan ottanut netistä selvää mitän on hyvä syödä mitä ei, mitkä lihottaa ja mitkä olisi vähän kevyempiä vaihtoehtoja herkuille. Pidin aina karkkipäivän ja tein myös rajan että sai ostaa 2€, muuten olisi mennyt överiksi :) Söin aika paljon salaatteja, tonnikalaa ja hedelmiä. Ihmettelen mun itsekuria koska mulla ei sellaista ole yleensä kun tulee ruoka kyseeseen <3 

 

Mitä kuuluu? :)

Ihan hyvää nyt, kun pystyn puhua mutta nenä vuotaa (:(

 

mistä se siun upee kaulakoru on, se hopeinen missä on sydän ja se tulee eestä kiinni?

Se on kultakaupasta itäkeskuksesta :) niitä miltein jokaisessa kultakaupassa.

 

Onko teillä muita eläimiä kuin koiria?

4 kisua <3 koiria ei enää 

 

Mikä oli sun unelma-ammatti kun olit 10 vuotias? :D

Lentoemäntä ja tietty eläinlääkäri <3


Ja mikä on sun inhokkiruokas? 

Vihaan kaalia.. hyi se haju saa miltein oksentamaan

 

mullaki iha tyhmät nää kysymykset mutta oon ihaillu tota siun upeeta kristalli kulhoo jossa sulla on koruja jne..mistä oot löytäny sen oon itekki yrittäny löytää sellasta:) 

Kirppis on paras paikka <3 

 

sullaha on sellanen pieni britannian lippu laukku! se on niiiiiin ihana.. mistä oikee oot ostanu sen?

Kirppikseltä :) Alkuperä Gina Tricot

 

Mistä katsot yleensä ohjelmia jos katsot netistä, esim. Gossip girliä?

Ne oon joskus ladannu koneelle, sinkkikset mulla on dvd 

 

Asut siis nyt vanhempies kaa mut ootko ajatellu että muuttaisit jossain vaiheessa sieltä pois? :)

Juu, heti kun saan vakkarityön opiskeluiden jälkeen. Haluisin muuttaa vaikka heti, mutta vaikea ilman kunnon tuloja ja mielummin oon mahd. kauan kotona kun sitten loppuelämäni olen omassa kodissa :)

 

 en oo ennen muute ajatellu mut mistä toi on otettu toi alotus kuva vai mikä lie siis tuo Uino Hooked on Fashion? laivalta?

Laivalta joo :D

 

ootko käyny lukioo?

En ole


mikä sun KA oli kun lähdit yläasteelta?

7,2 muistaakseni, kympin jälkeen 8.0

 

lempipaikka maailmassa?

Sampan kainalo<3


mitä mieltä oot teini tytöistä jotka polttaa ja ryyppää?

Onhan se musta hirveetä kattoo ku 13 vuotiaat kauniit nuoret tytöt on röökisuussa ja humalassa. En kannusta tietenkään mutta en mä mee luudallakaan niitä hakkaamaan :D


missä oot töissä?

Pihliksessä ja ruohiksessa myymässä mansikoita


poltatko?

Riippuu mitä ;D HEHHHEH! Joo en polta...

 

kuinka vanha samppa on?(:

6.9 täyttää 18 :)

Onko sulla ikävä niitä koiria, jotka lähti sun siskon mukana ?:(

On .. välil tullu moikkaa :(


Mitä hyvää blogi on tuonu sulle mukanaan tai sitten jotain huonoa ?

No hyvää on ihana lukijat, uudet tuttavuudet, piristää päivää ja tästä tullu maailman paras harrastus :) Oon halunnu aina ollut jotenkin muodin parissa mutten ikinä tiennyt miten. En halunnut ommella tai stailata, mutta tää on oma tapa sitten omia juttuja jakaa. Miinusta ehkä että hirveesti netissä feikkiprofiileja ja pari kertaa tullu huutoja sen takia mulle :D Haha


Missä sä näät ittes kymmenen vuoden päästä?

Suomessa? En tiedä, en osaa miettiä niin pitkälle :)


Pahin vaatemoka? :D

Hmmm.... en osaa sanoa. En ainakaan oo laittanu sukkia sandaaleihin. Varmaan yhdistelmänä tiukkatissipaita ja hame joka nousee niin että peppu vilahtelee ::) 


Miten sä kuvailisit itse itseäsi?

Hassu, vähän outo, lapsellinen, ystävällinen, puhelias :) Vaikee sanoo ittestään

 

ooksä se joka oli viime vuoden demissä siinä huonejutssa? :D Siis sua kai haastateltiin ja kerroit jtn sun huoneesta.

EI VUOSI SITTEN :DD Siitä on kaksi vuotta! Mulla oli oranssit hiukset ja ne oli mulla 2 vuotta sitten kesällä :D

 

Meniks sul paljonki rahaa siel Albanias?

Ostoksiin, ruokiin, matkusteluun ja asumisiine n. 700€ plus lennot 230€ mut ne maksettiin aikoja sitten


Sillon joskus talvella ku kerroit alottanees syömään terveellisemmmin, ni miten on onnistunu?

Hyvin :) Nyt oon syöny aika normaalisti ja juttu on vaan se, että enemmän tekee mieli jotain vihreetä ja raikasta kuin pitsaa. Albaniassa tuli hirveä olo kun oli vaan valkoistapullaa tarjolla :(

syötkö enää herkkuja?

TIETTY: D En voisi elää ilman herkkuja, nam nam. 


Minkälaisii tulevaisuuden haaveit sul on esim. johonki tiettyyn paikkaan matkustaminen?

Hmm.. oma asunto tietty, työ, ehkä oma koira? Haluisin mennä Thaimaaseen ja Egyptiin ainakin :)


Onks sul jotain sellasii juttui mitä haluut ehdottomasti toteuttaa joskus elämässäs?

Ei taida olla, askel kerrallaan :)


Kerro 3 asiaa mistä oot ylpee ittestäs?

1. en oo ikinä maistanut tupakkaa 2. oon läheinen vanhempian kanssa 3. oon ikuisesti lapsi, siis lapsenmielinne :) Musta on kiva kun on vähän lapsellinen ja osaa pitää hauskaa ja nolata ittensä :D 


3 asiaa jotka muuttaisit ulkonäössä jos saisit?

Voisit ottaa pitkät hiukset, 3cm pituutta niin olisin tasa  170cm ja sitten pitkät ripset.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu