Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.11.2011

lahjakortin voittaja ja video

 Tässä samalla kun kerron nellyskaban voittajan niin näytän mun pikkeuisen tilauksen jonka tein eilen :)
Oon odottanut 2vk että noita kenkiä tulisi oikeaa kokoa ja vihdoin eilen se päivä koitti :D Nyt kun löyty ihanat kengät, joilla varmasti pärjää viileemmälläkin säällä. Nimittäin mulla on kahdet tämän tapaiset, mutta ensiksi niissä on rako varpaiden kohdalla, eikä niitä voi pian käyttää edes sukkisten kanssa.
 Ja noi tumput!! Nahkaiset tumput on ihan must juttu talvella kun pakkasia, en pärjää ilman <3

Mulla oli melko samanlaiset viime talvena mutta hävitin toinen, sitten oli sormet jäässä kun muut tumput ei niin paljon lämmittänyt.
Ja 100€ lahjakortin arvonnan voitti...

RMS jotka valitsi sivuilta nämä kengät :)
Onnea, sinulle on lähetetty sähköpostia!
Ja tässä päivän video ja asu :)
Kamerasta loppuakku joten video tyssähti tohon kohtaan... 


Mä tykkään niin paljon tosta huulipunasta ja ripsarista! Mä oon sellainen, jos löydän jonkun hyvän huulipunan yms. niin oon niin pitkään lojaali sille samalla merkille ja sävylle, kunnes parempi löytyy.. JOS löytyy.
Hyvää ripsaria mä en oo löytäny moneen vuoteen vaan ostan aina halvimman jos en jaksa yrittää edes kokeilla jotain uutta.. :D 

28 kommenttia:

  • 11/02/2011 8:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    moikka! vitsi kun sulla on aina niin hyväkuntoisen näköiset hiukset, niin aattelin itekin kysyä neuvoa :) kun mulla on itellä luonnostaan tosi kuiva ja ohut hius, niin osaisitko suositella jotain kohtuuhintaista hoitoa tai kotikonsteja tähän "hamppuun"? aikeissa ois vielä värjätä tummasta vaaleaksi (tiedän,että se kuluttaa hiuksia..) ja tähänkin ois kiva saada jotain vinkkejä siitä, kuinka hiukset saisi pysymään ok kuntoisina ja kuinka vaalennuksen saisi silti mahdollisimman nopeasti/ tehokkaasti hoidettua ;) terv.vanha lukija :>

     
  • 11/02/2011 9:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voisitko tehä korkokenkäkoulu-videoita, niinkun mungolife on monta vuotta sitten tehnyt?:)
    olisi kiva nähdä, miten kävelet noilla huikeilla koroillasi!!
    ja esimerkiksi juuri kiilakorko-kävely olisi kiinnostavaa :)

     
  • 11/02/2011 9:03 ip. , Blogger jaddsmi kirjoitti...

    Ihana toi takki ! :)

     
  • 11/02/2011 9:13 ip. , Anonymous amu kirjoitti...

    siis kuulostaa kyllä ihan kun sanoisit että "Zaran kullinen takki"... mitäää?! :---D

     
  • 11/02/2011 9:16 ip. , Blogger Inkeri kirjoitti...

    mistä toi sun rustokoru on ja muistatko paljon makso? toi on tosi kiva ja oon halunnu tollasta mut en oo sitte muistanu etsiä:D

     
  • 11/02/2011 9:24 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: no mulla on pidennykset :D että omat hiusket vaan olkapäähän asti, ne on hyvä kuntoiset sen takia kun 2 vuotta sitten aloin blondaa ja hiukset katkes, tää nyt miltein vaan uutta hiusta ja ei hirveesti käsittelyjä.
    Mä käytän kuiviin latvoihin silkkitippoja, mulla on paul mitchellin ja se pullo on tosi riiiittoisa ja mahtava tuote :D

    Kannattaa vaalentaa eka ehkä vaalennuspesulla ja sitten raidoilla jos sulla valmiisk kuiva ja hento. Kun vaalennat ne kuivuu lisää

    a: no ei kukaan jaksais varmaa kuvaa enkä mä osaa opettaa :D hihi, kun kävelen vaa

    jasmi :)

    amu: hah :D hupullinen!!

    inekri: tein itse :) mulla 3 timanttikorvista korvassa ja rustokoru, sitten hopeakaulakorusta leikkasin ketjuja ja laitoin ne korvisten läpi

     
  • 11/02/2011 9:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    minkä merkkistä tuo huulipuna oli

     
  • 11/02/2011 9:47 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    http://uinon.blogspot.com/2011/10/otti-kuvan-musta-ja-jekusta-sunnuntai.html

    tuoltä löytyy noista meikeistä :)

     
  • 11/02/2011 10:02 ip. , Anonymous M kirjoitti...

    miks toi voittaja vaihtu?

     
  • 11/02/2011 10:08 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    ei se vaihtunu, kirjoitin jonkun takia nimen väärin :) Eli siis toisen nimen

     
  • 11/02/2011 11:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tiedän että rakastat kynsiä yhtä paljon kuin minä, ja halusin jakaa sun kanssa yhden ihanan kuvan kynsistä. Bongasin kuvan netistä ja rakastuin näihin! Täytyy kokeilla joskus! :):)

    http://cdn2.mixrmedia.com/wp-uploads/flauntme/blog/2011/07/chanel-nail-art.jpg

     
  • 11/02/2011 11:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    olis kiva jos esittelisit noita sormuksia ja rannekoruja mitä sulla on aina päivisin päällä, aina vaikka asukuvien yhteydessä :) oon ihan rakastunu sun koruihin! ruvennu ostelemaan tän blogin lukemisen myötä ihan älyttömästi sormuksia ja rannekoruja hah :)

     
  • 11/02/2011 11:18 ip. , Blogger Jenita kirjoitti...

    Mistä tuo sormus on? (:

     
  • 11/02/2011 11:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Eiks sun äiti ja isä ihmettele ku ''puhut yksin'' huoneessas :D Siis ku teet näitä videoita ? :D

     
  • 11/03/2011 3:21 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihan tälleen ohimennen pakko sanoo etten valehtele tippaakaa ku sanon et oon kattonu youtubesta viimeset 3,5 tuntii sun vanhoi videoita!!!! jäin iha koukkuun :D :)) :3 :p

     
  • 11/03/2011 4:15 ap. , Blogger Korinna kirjoitti...

    Ihana blogi sulla! :)

     
  • 11/03/2011 12:07 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: AAH mitkä kynnet!! IHANAT


    Anonyymi: hihi :) juu, voisin joskus enemmän niitä näytellä.

    Jenita: GT :)

    Anonyymi_ ei :D ne tottunu siihen


    Anonyymi: Apua ;D oot vieläkin hengissä ja vielä järjissäs??.


    Korinna ::) kiitoksia

     
  • 11/03/2011 1:47 ip. , Blogger Tia kirjoitti...

    Minkä merkkinen se sun ripsari on? ;)

     
  • 11/03/2011 2:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oon käsittäny et sulla on teippipidennykset niin mistä tilaat pidennykses ja mitä teippiä käytät?

     
  • 11/03/2011 3:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi vitsi! mä en käsitä miten ihminen osaa olla noin luontevasti ja aito kameralle! sä oot ihan älyttömän kaunis ja sun hiuksetkin on täydelliset :) mä oon itse haaveillut värjääväni vaaleanruskeaksi ja sitten siihe päälle vaaleita raitoja, oon jotenki niin ihastunut ruskeisiin hiuksiin! sun blogi on ihana, sun vaatteet on ihania ja säkin oot ihana! sun blogi on paras :)

     
  • 11/03/2011 3:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hei oisko mahollist saada tänne kenkäpostaus?:) esittelisit vaikka sun kaikki nilkkurit ja tollaset kun sulla varmaan kenkiä ois muuten niin paljon jos ihan kaikki näyttäisit mut ois tosi kiva nähä ne kaikki:):) (siis ne nilkkurit:D) just noita nellyn kenkiä ja mitä kaikkii sulla nyt on nii ois kiva saada sellanen postaus !:)

     
  • 11/03/2011 5:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mikä sävy tuo sinun uusi huulipuna on? :) Ja tiiätkö myydäänkö niitä Seppälässä?

     
  • 11/03/2011 5:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tosi kiva postaus ja muutenkin mukava blogi! :)

     
  • 11/03/2011 6:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Olis kiva jos joku päivä viitsisit kuvata kun olet koulussa, tykkäsin aina hirmusesti niistä postauksista missä oli kuvia kun esim. teit jonkun hiuksille muodonmuutoksen, värjäilit, leikkasit ym (:

     
  • 11/03/2011 6:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Olen täällä niin onnellisena Nelly arvonnan voitosta. En voi uskoa mitä hyvää olen tehnyt voittaakseni tällä viikolla jo toisen arvonnan????? Minä joka en KOSKAAN ole voittanut mitään! Olen vain nuori nainen joka on kokenut kovia, elänyt koko kevään sairaalassa taistellen hengestäni. Sairaalalaskuja makselen peläten ulosottoa ja kaikki mitä oikeasti tarvitsisin; kengät, takki, laukku jne. ei ole varaa ostaa varmaan vielä edes keväällä... joten voin vain kiittää kuinka onni potkii vihdoin tännekin päin! Tuli niin tarpeeseen etten osaa edes kertoa. Varmasti kaikilla olisi käyttöä tälle lahjakortille joten oloni on hyvin kiitollinen ja nöyrä. =)
    Kiitos muuten ihanasta, hyväntuulisesta ja aina niin positiivisesta blogistasi! Hyvää alkanutta Marraskuuta ja täällä kommenttiboxissa taas tavataan!

     
  • 11/03/2011 7:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mul o toi sama takki mustana ja haluisin ton harmaan kans koska se o niin ihana ! :)

     
  • 11/03/2011 8:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla ei ole ollut kertaakana nuita tekoripsi. Kysyisin että onko noi vaan silleen yhenpäivän ripset, jotka heiteätän sitten roskiin vai voiko säästää seuraavaankin käyttöön, vai riippuuko ihan tekoripsistä?

     
  • 11/04/2011 9:17 ip. , Blogger Olka kirjoitti...

    rakastuin tohon takkiiin :-D ja kadehdin sua ja sun korkokenkiä! haluaisin ittekin omistaa noin monet parit kenkiä ja ees osata kävellä niillä ! :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu