Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

27.12.2011

Mun jalat on kipeet..

En oo esitellytkään mun yhtä uutta pienokaista, jonka ostin viikko sitten Mangon aleista :)
 Tämä oli itselleni "joululahja" joten päätin pitää sen pussissa jouluaattoon asti ja nyt otin heti ekana työpäivänä käyttöön!! Muistan kun näitä tuli normaalihintaisina mangoon ja yhtäkkiä ne loppu parista mangosta enkä löytänyt niitä enää mistään.

Oikea hinta oli 60€ ja nyt tämä nökötti laukkujen keskellä viimeisenä hintaan 35€! Kyllä mä äkkiä sen sieltä nappasin :D Olin itsesäni niin ylpeä, kun mulla on jotain 9 isoa laukkua ja 8 niistä on mustia.. Mun on erittäin haastavaa löytää kiva laukku joka ei olisi musta. Sama juttu aina kengissä, ne on mulla myös aina mustat ja vaatteet sitten värikkäitä!

Olin yksin kampaamossa ja oli kyllä hiljaista, oli kyllä tekemistä mutta päivä jäi lyhyeksi. No ei se mitään kun menin innokkaasti keskustaan, jonne lähdin kahden jälkeen. Olin sitten seitsemän jälkeen kotona..
GT:n pukukoppi, ihan paras asukuvaus mesta!


Toi on niin ihana ja iso! Ostin tohon yhen tupsun (joka oli oikeesti kaulakoru)
Siitä kuvia sitten kohta tai huomenna.


Takki/Valtteri/H&M
Neule ja laukku/mango
Paita ja hame/H&M
Kengät/Valtteri

 Ensin olin keskustassa ja siitä sitten itikseen päin. Metrossa soitin äidille joka oli juuri lähtemässä töistä ja mentiin syömään :)



Vaikka itäkeskuksessa olikin ruuhkaa, niin keskustassa ihmisiä oli kaupoissa kolme kertaa enemmän.. hui!

Teki mieli stockmannin salaattia! Keskustassa kyllä parempi valikoima :)
Siksi otin nyt sellaisen salaatin, johon itse sain laittaa kaiken.

Mä otin isonlautasen ja äiti pienen joka maksoi pari euroa vähemmänä. Musta silti näyttää että meillä saman verran ruokaa :DD Kunnon ruokavuori

Ostoksia
 
Mulla meni hermot mun pariin nypläätyneihin lakanoihin joten ostin uudet, kun oli Hemtexissä puoleen hintaan. 20€


Mä tykkään vihoista!! 
Mä tiedän että mulla on vähän outoja mieltymyksiä, kuten vihot, tossut ja mukit. >:D 
Stockmannissa näitä oli kolmena eri värinä, melkein otin mustavalkoisen (jotta sopisi mun mukin kanssa...) mutta tää olin hieman pirteempi. Olisi maksanut 16€ mutta stokka kortilla 11€.
 GT:n aleista, älkää muuten astuko sinne kauppaan jos henkenne on teille kallis. 
Tai jos haluatte niin kannattaa laittaa jotain tosi pahaa hajuvettä, niin ihmiset ei änkee hirveän lähelle ja jonoja varten kannattaa ottaa retkituoli ja evästä mukaan. Suosittelen!
Plussaa on tietenkin oma henkivartija, joka voi myös jonottaa sillä aikaa kun itse vielä shoppailet (poikaystävä)


Huonosa valossa oli vaikea saada kuvaa, mutta tuutte sitten asuissa näkemään paremmin :) Eli kaksi toppia 10€kpl. Mulla tosi vähän toppeja, joten oon nyt tykännyt ostaa niitä jos oikea löytyy kohdalle. Ihant noi koristeet.

 
7€

3,5€

Kummatkin jotain 5€  :) 

Ja otsikko kertoo aika paljon.. ne on kipeet muutaman tunnin kävelystä ja seisomisesta.

51 kommenttia:

  • 12/27/2011 9:01 ip. , Blogger Haraje Snow kirjoitti...

    mistä tuollasii salaattijuttui saa mis voi ite valita kaikki jutut? OwO omnomnomn.

     
  • 12/27/2011 9:09 ip. , Blogger Minka kirjoitti...

    Hieno toi laukku, just sun näkönen :) Toi asukin on jotenkin tositositosi kiva! Yleensä en niinkään tykkää, meillä ei oo kovin samanlainen maku, mut toi on jotenkin tosi kiva ja toi vihree neule sopii mahtavasti tohon!

     
  • 12/27/2011 9:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä olin kans tänää Ginassa (Lahden) ja ne jonot oli jotain kamalaa :---D Oikeesti tuntu et pyörryn ku Ginassa kaikki lamput paistaa niin kirkkaasti ja ne jonot oli koko kaupan ympäri :---D Ei. Enää. Koskaan.

     
  • 12/27/2011 9:22 ip. , Blogger Sohvii kirjoitti...

    voin kuvitella että jumbon H&M:ssä oli samanlainen meininki kuin ginassa...

     
  • 12/27/2011 9:33 ip. , Anonymous noora kirjoitti...

    Haha, ihanasti kirjotettu tuo GT:n aleista -pätkä.. :'-D

    Ja nuo alimman kuvan korvikset oii! <3

     
  • 12/27/2011 9:36 ip. , Blogger annica kirjoitti...

    Ooot taas löytäny kaikkee kivaa! :)
    Ite en koskaan löydä vaikka kuinka etsisin, mutta sun blogia on mukava lukee!:))

     
  • 12/27/2011 9:38 ip. , Blogger iidamaija kirjoitti...

    Viime vuonna olin heti ekana päivänä joulun pyhien jälkeen ginassa, ja se tosiaan oli ihan hirveetä! Ajattelin tietysti tosi ovelana että oon heti avaamisaikaan siellä, siis kymmeneltä, että kaikki M-koot ei ehdi mennä heti! No, asti sisään kauppakeskukseen hieman ennen kymmentä ja KYMMENIÄ ihmisiä JONOTTAMASSA sinne, tottakai kaikilla kaapinkokoiset miehet mukana! Kaupan aukeamisen jälkeen se oli täyttä helvettiä, ihmiset töni ja tunki ja veti vaatteita jopa kädestä! Pukukoppiin ei tietenkään päässyt ja kassalla kauheat jonot! Kirkkaat valot ja liian kovalla oleva musiikki ajo mut niin raivon partaalle, että tänä vuonna en ole käynyt ginan alennusmyynneissä vielä ollenkaan :-D

     
  • 12/27/2011 9:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itekin oon huomen menossa kattelemaan aleja, kaverille jo lupasin lähteä, niin ei enää viitti perua. :D Jospa sillon ois vähän väljempää..(toiveajattelua? :D) Kiva asu!

     
  • 12/27/2011 9:48 ip. , Blogger Saara kirjoitti...

    Kävin tänään kääntymässä siellä itiksen ginassa, enkä viittiny jäädä pidemmäks aikaa ku ei ollu ketään jonottamassa mun puolesta :D muutenki siel oli tosi ahdistavaa, hirveesti ihmisiä ja kaikilla tietysti etuoikeus tonkia niitä kamoja ekana -.-

     
  • 12/27/2011 9:48 ip. , Blogger Oona kirjoitti...

    Kävin itekkin tänään gt:ssä ja kun näin ton korun ni tuli heti mieleen, että toi on aika uino toi koru :D! Ei siinä mitään koska ihanahan se on <3 ;) Ja ginan jonoista puheen ollen, jonotettiin parin kaverin kaa about 45 min tuolla sellon ginan jonossa ;o

     
  • 12/27/2011 10:18 ip. , Blogger Iida kirjoitti...

    Mä kävin tänään Helsingissä GT:ssä ja pystyin olemaan siellä ehkä about 5 minuuttia kunnes sitten totesin, ettei tänne pysty jäämään. Molemmat kaks kerrosta oli ihan täynnä porukkaa, eikä niitä vaatteitakaan suunnilleen nähnyt siinä ruuhkassa.. o: Sitten siellä oli niin tajuttoman kuuma ja tunkkanen ilma.. :/

     
  • 12/27/2011 10:35 ip. , Anonymous tanisha kirjoitti...

    kiva pitkä ja monipuolinen postaus:)) ja IHANA toi vihree neule! paljo se makso?

     
  • 12/27/2011 10:54 ip. , Blogger Hanna kirjoitti...

    myydäänkö tota neuletta mangossa muissa väreissä ku vihreessä ? :D

     
  • 12/27/2011 11:06 ip. , Blogger Aida kirjoitti...

    oon lukenu blogias jo kauan mut en oo uskaltanu vielä kommentoida mitään :D
    jokatapaukses ihailen tyyliäs ja sitä et vaikka sulla on lukihäiriö (mitä en ois ees tajunnu ilman siit kertovii kommenttei) ni kirjotat vaan. Blogis on ihana, ja luen sitä joka päivä ja on mahtavaa ku jaksat postailla niin usein :) noi GT:n korvikset on muute tosi hienot, meinasin itekki ostaa samanlaiset tänää ku pyörin kaupoilla :D
    ja toi uus laukkuki on tosi upee, oikeesti tosi hieno!
    katon blogistas usein tyylivinkkejä, ja muutenki uus postaus on aina päivän piristys.
    eli kiitti noista ja hyvää jatkoa! :)

     
  • 12/27/2011 11:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    itte olin tnään klo 11 ginassa itiksessä, voi hyvä luoja. paniikkihäiriöisenä en voinut siellä olla kuin 10min. Huono happi,melu ja valtava ihmismäärä meinas laukasta kohtauksen, alko jo kädet hikoomaan ja päässä tykyttää. huhhuh.

     
  • 12/27/2011 11:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sun uusin postaus ei näy

     
  • 12/27/2011 11:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ootko oppisopimukses siel kampaamos? ku en tajuu ku välil oot töissä ja välil opiskelet siel kampaamos ni en tajuu häh? :D

     
  • 12/28/2011 12:04 ap. , Blogger samira kirjoitti...

    Taisin rakastuu tohon laukkuu ! :) Ihana blogi sulla muutenkin :))


    http://beautiful-mistakesammy.blogspot.com/

     
  • 12/28/2011 12:10 ap. , Blogger Reetta kirjoitti...

    saanko kysyä missä kampaajalla sä oot töissä mun hiukset tarttis leikkausta ja olis tosi kiva päästä sun asiaaksi! :)

     
  • 12/28/2011 12:13 ap. , Blogger Ninni kirjoitti...

    Mä kokeilin myös tota ekaa mustaa toppia, mutta ainakin se yksilö oli jotenkin kumman haalistuneen musta.. Olis pitänyt kokeilla muissa väreissä, tykkään nimittäin noista olkasysteemeistä :c

     
  • 12/28/2011 12:22 ap. , Blogger Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

    Oi oi tuo Mangon laukku on ihan täydellinen! :)

     
  • 12/28/2011 1:08 ap. , Blogger Emma kirjoitti...

    Aivan ihana tuo vihko! Tykkään todella paljon tuosta taikakuviosta..

    http://carpediemabovo.blogspot.com/

     
  • 12/28/2011 1:33 ap. , Blogger JANNI kirjoitti...

    kävin myös nopeesti GTn alessa, vähän aikasemmin vaan :-) ja pakko myöntää että ihmettelin, miten on niin paljon ihmisiä vaikka kello on vailla 10 ! en muistanu alennusmyyntien alkamista :-D

     
  • 12/28/2011 2:45 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi ei! tein äsken kouluprojektia viis tuntii putkeen ja sit tulin kattomaan että JES pitkä video siis tiedossa, nyt saan palkita itteni ja sit olitki poistanu sen :( ei kai ollu tarkotuksellista?

     
  • 12/28/2011 8:53 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itekki kävin kattelee oisko mitään kivaa löytäny ittellee. Menin h&m:ää ja löysinki kaikkee mukavaa. Sit sielt tankojen välistä tuli semmone venäläine mamma ja onnistu jotenki huitasemaa mua naamaa. Tuloksena haava kasvoissa ja tyhjäkätisenä kotiin. Ehkä en ens vuonna mee heti joulun jälkee aleihin..

     
  • 12/28/2011 8:54 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itekki kävin kattelee oisko mitään kivaa löytäny ittellee. Menin h&m:ää ja löysinki kaikkee mukavaa. Sit sielt tankojen välistä tuli semmone venäläine mamma ja onnistu jotenki huitasemaa mua naamaa. Tuloksena haava ja mustelma kasvoissa ja tyhjäkätisenä kotiin. Ehkä en ens vuonna mee heti joulun jälkee aleihin..

     
  • 12/28/2011 10:06 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    SIENININA : Stokkalta :D Itiksessä ite kootaan mutta maksa enemmän, keskustan stokka parempi


    Minka : Voi kiitos tosi paljon :)

    Anonyymi : voi eii !! kamalaa :DD

    Sohvii : Apia.. joo se jumbon hm ihanan iso mutta jouluna kun olin ostoksilla, nii silloinkin kassajonot 30-40m pitkät! :(


    noora: hehe ;D Piti vaan varoittaa, kiitos


    ansku: Voi harmi, mutta kiitos paljon :))


    iidamaija: Voi ei.. siis ihan toi kivaa et tosi halvalla mutta en ymmärrä miksi pitää olla niin agressiivinen :D

    Anonyymi : Ei varmana ole! onnea sinne ;)

    Saara : Juu mä kävin 3 aikaa ja käännyin ite, sitten menin 6 aikaa niin olivähän vähemmän muttei siitä ginasta löytyny mitään


    Oona : voi että :D ihanaa ettää koku voi tietää noin hyvin. mä jonotin kaks kertaa jotain 10min ja se tuntu oikeesti tosi pitkältä jo, en ymmärrä miten sä oot ketäny :D¨

    Iida: juu :( mä katoin kun muutamalla oli poikaystävä mukana, repivät tukkaansa suunilleen siellä :D Kirkuvia tyttöjä ja hirveetä musiikkia


    tanisha: Voi kiitos :) mangon aleista jotain 22€


    Hanna: oli beigenä, harmaana ja mustana :) nää ales ja meni musta aika nopee


    Aida: Voi kiitos ihan älyttömästi :) ja kiitos että nyt kommentoit

    Anonyymi: voi kamala :( Ei varmana voi mennä jos paniikkihäiriä kun muakin alko jo ahdistaa

    Anonyymi: poistin sen kun siis se kesti joku 6sek mut sam halus sen pois :D.


    Anonyymi : no siis nyt talvilomal oon täällä ja silloin kun koulu päivät on tosi lyhyitä tai jonkun takia ei ole koulua. Eli en oo oppisopimuksella :)

    samira: voe kiittoss :))

    Reetta : vuosaaresa callaksessa :))

    Ninni: voi ei :O mun ainakin oli pikimusta. Musta toi niin kiva kun perustoppi mut silti hieno.

    Reetta: kiitos <3


    E : joo mäkin :DDDD


    JANSKU: voi ei :D mä en muistanu kunne kamu oli vähän fb:ssä päivitellyt..

    Anonyymi: voi sori :( piti poistaa kun samppa halus. ei se kestäny kun 6sek

    Anonyymi : auts!!! apua :O ei kiva

     
  • 12/28/2011 10:25 ap. , Blogger Emilia kirjoitti...

    Mullakin on jonkin sortin vihkofetissi :Ddd rakastan kaikennäkösiä vihkoja.
    Ihania ostoksia Uino !

     
  • 12/28/2011 11:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä tiiän ton tunteen varsinkin kun täälläpäin gina on aikas... pieni ja miljoona ihmistä nii pikkuisen alkaa ahdistaa joo :D

     
  • 12/28/2011 12:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mulla näyttää et sun vika teksti ois "blogihistorian pisin video" tosin sitä ei näy missään :D?

     
  • 12/28/2011 12:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Olin myös eilen alennusmyynneisssä shoppailemassa ja GT oli kyllä se pahin paikka. Oli ihanaa viimein päästä ulos sieltä kun rupes jo ahdistamaan.

     
  • 12/28/2011 12:31 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi Minka jaksaa kyllä aina mielistellä :D Ensin haukkuu ja sit säikähtää ja alkaakin lepertelemään.

     
  • 12/28/2011 12:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Anonyymi sanoi...
    Toi Minka jaksaa kyllä aina mielistellä :D Ensin haukkuu ja sit säikähtää ja alkaakin lepertelemään.

    12/28/2011 12:31 ip.

    toi on niin totta!

     
  • 12/28/2011 2:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aivan ihana laukku, mahtava kuviointi!! ostaisin heti jos osaisin käyttää isoja laukkuja :)))

     
  • 12/28/2011 2:59 ip. , Blogger susanna kirjoitti...

    oiettää noi korvikset on upeet! :)

    http://hooked-on-perfection.blogspot.com/

     
  • 12/28/2011 3:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä ostin kans noi korvikset =))

     
  • 12/28/2011 4:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon töissä Ginassa ja voin kertoa että ne alennusmyynnit on yhtä tuskaa myös meille myyjille :D tuntuu et ihmiset menee aivan sekasin ja vaikka myyjiä on paikalla sota-armeijan verran niin sekään ei riitä!

     
  • 12/28/2011 6:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tänää olin kans Stadin Ginassa ja huh mikä ahdistus iski! Aivan järkyttävä määrä ihmisiä ja kauhee tungos... Onneks ei löytyny mitään koska ne kassajonot oli jotain niin hirveetä.

     
  • 12/28/2011 7:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Anonyymi sanoi... Toi Minka jaksaa kyllä aina mielistellä :D Ensin haukkuu ja sit säikähtää ja alkaakin lepertelemään.

    12/28/2011 12:31 ip.

    toi on niin totta!

    >>> totta..

     
  • 12/28/2011 7:56 ip. , Blogger Helm! kirjoitti...

    Sun blogi on paras !! meil meni sähköt ja heti ku ne tuli takas tulin koneellee kattoon ootko postannu....:PP tee jooko videopostaus ku niit on nii kiva kattoo!

     
  • 12/28/2011 10:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi! Tein just blogin ja entiiä miten tuon bannerin saa leveeks ku sulla vaikka! mulla se vaa on ja pysyy kapeena. Kiitti jos autat! :) p.s hieno blogi sulla!

     
  • 12/28/2011 10:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Anonyymi sanoi...
    Toi Minka jaksaa kyllä aina mielistellä :D Ensin haukkuu ja sit säikähtää ja alkaakin lepertelemään.


    eiköhän hän vain yritä kalastella lukijoita omaan blogiinsa kommentoimalla "suosittujen bloggareiden" postauksiin vaikkei mitään kunnon sanottavaa olisikaan.

     
  • 12/28/2011 10:57 ip. , Blogger Lotta kirjoitti...

    Me oltiin mun kaverin kanssa keskustassa kans ostoksilla ja kierrettiin gina kaukaa kun ei haluttu sinne tungokseen.

    Ja ihanan laukun oot löytänyt !:)

     
  • 12/29/2011 12:02 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voisitko aino kertoa (jos et tiedä mitata) vyötärön-, lantion- ja rinnanympäryksesi? olis kiva tietää kun sulla on niin hyvä kroppa!

     
  • 12/29/2011 12:29 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Vihkoista,, ei vihoista!!!

     
  • 12/29/2011 12:30 ap. , Anonymous nellllli kirjoitti...

    näin sut tuolla ginassa:D olit paljon pikkusempi ku mitä oon aatellu!:D olit söpö kun siellä kaikkien ihmisten joukossa puikkelehdit pois kassalta <3 :D

     
  • 12/29/2011 8:59 ap. , Blogger Minka kirjoitti...

    Miten te anonyymit jaksattekin tarttua jokaikiseen pikkuasiaan mitä sanon tai teen ? Miksi en saisi lukea blogeja ja kommentoida niihin vaihtelevasti riippuen siitä mitä mieltä postauksesta olin ? Pitäisikö muka aina olla kehumassa tai haukkumassa ? Kommentoin ihan sen perusteella mitä mieltä postauksesta ja sen sisällöstä olen, jos tykkään niin kehun, jos en tykkää niin joko pysyn hiljaa tai esitän asiani asiallisesti, jos on jotain muuta sanottavaa niin esitän senkin asiallisesti. Pääasiassa kirjoittamani kommentit ovat positiivisia, mutta tietenkin te tartutte niihin harvoihin asiallisiin negatiivisiin kommentteihin ja rakentaviin palautteisiin ja vedätte ihan omia johtopäätöksiä, jotka eivät edes pidä paikkaansa.

    Viimeksikin nousi hirveä haloo ihan pikkujutusta ja nyt väitätte kalastelevani lukijoita kirjoittamalla positiivisia kommentteja. Se ei todellakaan ole mitään mielistelyä ja lukijoiden kalastelua jos sattuu seuraamaan tunnettuja bloggaajia ja kommentoimaan heille välillä positiivisesti ja välillä negatiivisesti siinä missä kuka tahansa muukin. Olette nyt vain jostain syystä ottaneet mut silmätikuksenne, mikä on mielestäni naurettavaa sillä olen yksi bloggaaja muiden joukossa. Mulla on erilaisia mielipiteitä erilaisista asioista, enkä pelkää esittää niitä, mutta ilmeisestikin pitäisi olla yksitoikkoinen ja olla aina vain yhtä mieltä. En kertakaikkiaan ymmärrä miksei saisi kertoa rehellistä mielipidettään.

    Lukijoiden kalastelusta vielä sen verran, että sitä en todellakaan tee. Olen enemmän kuin tyytyväinen pieneen alle sadan lukijan lukijakuntaani, enkä edes haluaisi paljoa lukijoita. Tottakai ilahdun jokaisesta uudesta lukijasta, mutten usko jatkavani bloggaamista jos blogini saavuttaa esimerkiksi yli 300 lukijaa, koska olisi ahdistavaa kirjoittaa elämästään niin suurelle yleisölle ja siinä kasvaisi paineet ja odotukset, mitä en halua. Kirjoitan blogiani koska se on mulle rakas harrastus, kuin päiväkirja joka on täynnä muistoja, tapa ilmaista itseäni kirjoittamalla ja kuvaamalla, en todellakaan tullakseni suosituksi, se on viimeinen asia mitä haluan. Haluan pysyä yhtenä muiden joukossa sellaisena kuin nytkin olen. Voisitte siis jättää mut rauhaan, en yritä miellyttää yhtään ketään enkä olla yhtään mitään muuta kuin olen.

     
  • 12/29/2011 10:42 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Minka noi sun kilometriavautumiset on aina yhtä huvittavia :D Lue tekstisi uudestaan ja katsoppa olisiko puolet voinut jättää sanomatta? Ei sun tarvitse alleviivata mm. sitä, miten monta lukijaa sulla on ja miten montaa et haluaisi. Niin huomionhakuista.

     
  • 12/29/2011 2:32 ip. , Anonymous Kaisa kirjoitti...

    Olisin kiitollinen jos sä vastaisit:) Eli oon sitä miettiny et ku otat asukuvat peilin kaut niin ei tuu salamavaloo eikä oo epätarkka, oon yrittäny ottaa salamal et kuva ois tarkka mut sit mun naama on salaman takana ja jos ei ooo salamaa niin tulee epätarkka tai heilahtanu. Oisko neuvoi? Ja kamera on Canonin Eos 1000d ja siis kuka vaa auttaa niin kiitos:)

     
  • 12/29/2011 5:28 ip. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Miks oot poistanu ton "blogihistorian pisin video" postauksen? =(

     
  • 12/30/2011 2:59 ap. , Blogger Minka kirjoitti...

    On selvästi turha vastata teille asiallisesti kun ei se mitään hyödytä, tuhlaan vain aikaani. Sanoin mitä tahansa on se teidän mielestänne väärin, joten taidan olla tästä lähtien vastaamatta ollenkaan, nytkin tiesi kommenteistanne vain koska asiasta tultiin mulle kertomaan. Tapelkaa, valittakaa ja spekuloikaa siis ihan rauhassa keskenänne, en aio asiaan kiinnittää enää mitään huomiota.

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu